Niepokojące wiadomości z Anime Gate - potwierdzone

Mark

Akashi na forum AnimeGate potwierdził że Vision wycofuje się z anime.
Oto jego wypowiedź:

Witam wszystkich,
1. Tak z 31.01.2011 przestałem być pracownikiem firmy Vision Film
2. Niestety na chwilę obecną Vision wycofuje się z Anime, przynajmniej z
obecnego sposobu dystrybucji... powiedzieć mogę iż firma podjęła
starania związane z upowszechnieniem anime na platformie VOD - szczegóły
nie są znane. Jeżeli nowe tytuły się pojawią (tu powstrzymam sie od
komentarza) pojawią się one na tą platformę tylko.
3. Do tego też czasu AG nie będzie funkcjonować w fandomie
4. W kwestii filmów AV tutaj dam wam info później.
5. Jeśli pojawią się nowe tytuły (istnieje szansa), że zajmie się nimi
ekipa ludków pod moimi skrzydłami ale na innych zasadach niż dotychczas
(ale tu czas pokaże)
6. W chwili obecnej zarząd firmy nie określił jeszcze przyszłości
działu i tej www oraz kilku konkretnych kwestii związanych z AV (nadal
przedłużają się w tym temacie rozmowy od kilku tygodni)
7. Jako iż fizycznie nie usłyszałem decyzji zarządu w kilku kwestiach,
mojej obecności tutaj i zasad dalszej współpracy na razie wstrzymałem
się z pisaniem informacji oficjalnych.

- Bardzo bym prosił także by od teraz traktować moje wypowiedzi jak
normalnego użytkownika (admina) a nie przedstawiciela firmy -

Mógłbym klasycznie po 31.1 powiedzieć ze mam to all w D aczkolwiek, jak
część z was wie to nie jest w moim stylu.
Na razie mogę powiedzieć iż do póki czasu mi starczy (i sił) będę się
tu pojawiać, chyba że coś konkretnego zostanie postanowionego odnośnie
strony i AG. Jak na razie na nic takiego się nie zanosi, niestety i tu
mi troche szkoda fandomu no ale niestety, IDG niebawem skończą się
tytuły z pakietu 50 który dawno zakupili (a jak wiadomo nie zamierzają
brać nowych) a odnośnie reszty też znacie nastawienie tych firm w
kwestii Anime No ale może to i lepiej... cóż czas pokaże.

Odnośnie swojej osoby i dalszych planów nie będę się wypowiadać
(przynajmniej na razie) Ale podejrzewam, że jeszcze z częścią z was się
spotkam na konwentach... a w najgorszym razie na dużych akcjach
związanych z Japonią jak ta w Maju, ale o tym wszystkim dowiecie się we
właściwym czasie ;P

pozdrawiam,
Akashi

http://www.anime-gate.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=35415#35415