گروه‌های Google دیگر از اشتراک‌ها یا پست‌های جدید Usenet پشتیبانی نمی‌کند. محتوای قدیمی قابل‌مشاهده باقی می‌ماند.

zielona woda ratunku!!!!!!

۱۱ بازدید
رفتن به اولین پیام خوانده‌نشده

Krasnal

خوانده‌نشده،
۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸:۰۷۱۳۹۹/۱۱/۱۹
به
Od pewnego czasu w moim akwenie woda zrobiła sie zielona. Wymieniałem,
podmieniłem wode, dodałem drugi filtr i nadal zielono. Macie jakieś
pomysły?
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Akarm

خوانده‌نشده،
۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴:۰۴۱۳۹۹/۱۱/۲۴
به
W dniu 07.02.2021 o 20:17, Krasnal pisze:
> Od pewnego czasu w moim akwenie woda zrobiła sie zielona. Wymieniałem,
> podmieniłem wode,  dodałem drugi filtr i nadal zielono. Macie jakieś
> pomysły?

Masz za mało roślin.

--
-