Rolnicy zrobieni na szaro. "Oni jeszcze o tym nie wiedzą". Błąd uda się naprawić?

_Master_

Feb 17, 2024, 2:53:23 PMFeb 17
Posłowie chcieli chronić gospodarstwa rolne przed egzekucją, a
ograniczyli im dostęp zarówno do kredytów bankowych, jak i oferty firm
leasingowych. Jeśli przepisy się nie zmienią, te sfinansują rolnikom
zakupy o wartości zaledwie 1,5 mld zł. W ubiegłym roku było 6,2 mld zł.

https://www.money.pl/banki/rolnicy-zrobieni-na-szaro-oni-jeszcze-o-tym-nie-wiedza-blad-uda-sie-naprawic-6996395955153664a.html

PiteR

Feb 18, 2024, 6:27:43 AMFeb 18
in <news:uqr2rh$mfh$1$chmu...@news.chmurka.net>
user _Master_ pisze tak:

> Posłowie chcieli chronić gospodarstwa rolne przed egzekucją, a
> ograniczyli im dostęp zarówno do kredytów bankowych, jak i oferty
> firm leasingowych.

Dobry zwyczaj nie pożyczaj.

Domy mają. Spać gdzie mają. Garaże mają. Kury mają. Jajka mają.
Niech kupia sobie passata TDI i dojeżdzają do pracy codziennie jak ja.
Żywność tańsza przyjedzie z Holandii, Hiszpanii i z Ukrainy.

żeby napić sie piwa nie będę kupował ani dotował browaru :)

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

LordBluzg®🇵🇱

Feb 18, 2024, 6:38:06 AMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 12:27, PiteR pisze:

> [...]
> Żywność tańsza przyjedzie z Holandii, Hiszpanii i z Ukrainy.
>
> żeby napić sie piwa nie będę kupował ani dotował browaru :)

No właśnie :) Szfajcaria nie ma rozbudowanego rolnictwa i jaka bogata
jest :)
https://www.travelplanet.pl/przewodnik/szwajcaria/gospodarka.html
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

PiteR

Feb 18, 2024, 7:24:22 AMFeb 18
in <news:uqsq6s$3fjav$1...@news.icm.edu.pl>
user LordBluzg®?? pisze tak:
bo mnie płacą 2 tyś franków a sami zarabiają po 5 tys.

Agnotolog metodyczny

Feb 18, 2024, 6:14:40 PMFeb 18
PiteR napisał(a):

> bo mnie płacą 2 tyś franków a sami zarabiają po 5 tys.

Wklejka okolicznościowa:
https://twitter.com/dolcegabbana/status/1318597857121808387

Zenek Kapelinder

Feb 18, 2024, 6:57:44 PMFeb 18
Jesteś pewny ze wtedy zywnosc z importu będzie tańsza bo ja niekoniecznie sie z tym zgadzam.

_Master_

Feb 19, 2024, 7:01:44 AMFeb 19
W dniu 2024-02-18 o 12:27, PiteR pisze:
> [...]
> Niech kupia sobie passata TDI i dojeżdzają do pracy codziennie jak ja.
> Żywność tańsza przyjedzie z Holandii, Hiszpanii i z Ukrainy.

Nie ja wymysliłem unijne dotacje. One były po to żeby produkowacć na
miejscu. Życie pokazało że tak trzeba ale unijna polityka się
skoooorwiła ideologicznie

> żeby napić sie piwa nie będę kupował ani dotował browaru 🙂

A darmozjad w mieście co nie stać go na wykupieni mieskania w
spółdzielni dostaje zasiłki L4, dodatek mieszkaniowy dodatek osłonowy,
miejsce w żłobku i przedszkolu

Taka sama goooownoprawdda

Nic nie wiesz nic nie widziałeś.

Agnotolog metodyczny

Feb 19, 2024, 8:21:58 AMFeb 19
PiteR napisał(a):

> Domy mają. Spać gdzie mają. Garaże mają. Kury mają. Jajka mają.
> Niech kupia sobie passata TDI i dojeżdzają do pracy codziennie jak ja.

Urlopu i wolnych łikendów nie mają. Choć podejrzewam ci małorolni na pracę
przeznaczają mniej godzin niż etatowcy i mają życie bardziej lajtowe.
Ty jesteś mobilny, a rolnik nie.

_Master_

Feb 19, 2024, 10:09:20 AMFeb 19
W dniu 2024-02-19 o 14:21, Agnotolog metodyczny pisze:
> Choć podejrzewam ci małorolni na pracę
> przeznaczają mniej godzin niż etatowcy i mają życie bardziej lajtowe.

O widzisz. Ty podejrzewasz.

Ale wiedzy nie masz.
Ja ją mam i dalej twierdzę że na wieś nie wrócę.
Z powodu "lajtowego życia" też.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 19, 2024, 3:54:27 PMFeb 19
W dniu 18.02.2024 o 13:24, PiteR pisze:

> bo mnie płacą 2 tyś franków a sami zarabiają po 5 tys.

Spokojnie, jak "zatrudnimy" 4 mln afrykańskich inżynierów to będzie w
Polsce odwrotnie :) Wtedy oni będą "pragnienie" a my "Sprite" :)