Nowy front pyskatości

LFC

Jesteśmy pokłóceni z sąsiadami, z Europą, z US nie mamy dobrych relacji,
a teraz rozwijamy skrzydła. Co tam US. Cała Ameryka Północna!

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/apartheid-sanitarny-w-kanadzie-wedlug-konfederacji-jest-odpowiedz/3vpln4t,79cfc278

Ja długo jeszcze banda debili będzie robić pośmiewisko z polskiej
polityki i dyplomacji ośmieszając nasze państwo i narażając na
międzynarodowy ostracyzm.

LFC

Starzec z Gór

Wystarczy że marszałek Witek poinformuje kolegów pachnących żywicą, z kim musi żyć z woli (części) wyborców, może w załączniku dodać linki z utarczek z tymi... osobnikami.
Kanadyjczycy zrozumieją.
Może nawet będą współczuć.
Pozdrawiam Marcin

LFC

W dniu 25.01.2022 o 23:41, Starzec z Gór pisze:

> Wystarczy że marszałek Witek poinformuje kolegów pachnących żywicą, z kim musi żyć z woli (części) wyborców, może w załączniku dodać linki z utarczek z tymi... osobnikami.
> Kanadyjczycy zrozumieją.

Chyba nie zrozumieją. W całym cywilizowanym świecie parlament jest
jednym z elementów polityki państwa, również zagranicznej i na jego
forum się nie obraża innych państw, szczególnie takich, z którymi
oficjalnie mamy dobre stosunki.

> Może nawet będą współczuć.

Chyba na zasadzie: wdepnąłeś w gówno, to śmierdzisz.
PIS po prostu śmierdzi tymi ekstremizmami, do których się umizgał dla
słupków wyborczych i teraz dostaje za to wypłatę.

LFC

_Master_

Pierwsze pytanie: Czy w Kanadzie szczepienia są obowiązkowe?

Czy o Kanadyjczykach i Żydach nie wolno mówić niepochlebnie?

Czy da się ZBANOWAĆ Konfederację i nie pozwalać im występować publicznie?

Jak odpowiesz sobie na te trzy pytania Twój świat może legnąć w gruzach ;-)

_Master_

"I dodał: — Jeśli ktoś z kanadyjskiej placówki dyplomatycznej chciałby
ubiegać się o azyl polityczny w Polsce, na razie jeszcze jesteśmy w
stanie go udzielić, właśnie dzięki temu, że nasze standardy zachowują
jeszcze jakiś relatywny kontakt ze standardami cywilizowanymi."

_Master_

W dniu środa-26-stycznia-2022 o 07:18, LFC pisze:
> nie obraża innych państw, szczególnie takich, z którymi
> oficjalnie mamy dobre stosunki.

Żeby nie być obrażonym najpierw trzeba się zachowywać przyzwoicie. ;-)

Starzec z Gór

środa, 26 stycznia 2022 o 07:20:04 UTC+1 LFC napisał(a):

> [...]
> jednym z elementów polityki państwa, również zagranicznej i na jego
> forum się nie obraża innych państw, szczególnie takich, z którymi

W Kanadzie nigdy do władz ustawodawczych nie dostały się żadne oszołomy?
Serio pytam, bo nie znam tamecznych stosunków.

> Chyba na zasadzie: wdepnąłeś w gówno, to śmierdzisz.
> PIS po prostu śmierdzi tymi ekstremizmami, do których się umizgał dla
> słupków wyborczych i teraz dostaje za to wypłatę.
Chociażby. Aczkolwiek nie sądzę, żeby aż tak głęboko wnikali w ten niesmaczny temat.
Choćby po to, żeby samym się nie uwalać.
Pozdrawiam Marcin

LFC

W dniu 26.01.2022 o 23:08, Starzec z Gór pisze:

> W Kanadzie nigdy do władz ustawodawczych nie dostały się żadne oszołomy?
> Serio pytam, bo nie znam tamecznych stosunków.

Nie zdarzyło się raczej, żeby kanadyjski polityk w kanadyjskim
parlamencie publicznie nazwał w sensie pejoratywnym Polskę Polską
Republiką Ludową, choć miałby znacznie lepsze uzasadnienie dla czegoś
takiego, bo Polska w swoim czasie rzeczywiście BYŁA PRL-em.

LFC

Gwałciciel moralności werbalnej

wtorek, 25 stycznia 2022 o 19:20:04 UTC+1 LFC napisał(a):
> Jesteśmy pokłóceni z sąsiadami

Sztucznie wykreowane wrażenie, podobne do sztucznie
wykreowanych opinii "za granico źle piszą o pl".

https://deon.pl/swiat/co-mowi-o-polsce-swiat-kulisy-manipulacji,311763
http://makowskimarcin.pl/slynne-echa-zza-granicy-to-w-wiekszosci-teksty-polskich-dziennikarzy-dlaczego-dajemy-sie-nabrac/