Nowy wał - reanimacja

Bruno

Pinokio zapowiada pilne poprawki Nowego Wału, w tym możliwość rozliczania po staremu jeśli jednak ktoś traci a miał zyskać, przypominał do wczoraj zyskiwało 90% społeczeństwa. Kruczek: nawet w ministerstwie nie wiedzą jak policzyć zysk/stratę wg zasad Nowego Wału.
Tryb wprowadzenia zmian - kolorowe slajdy.

Teraz to dopiero będzie burdel.

--
Bruno

Bruno

Pisiorki? Co się stało!? Nowego Wału nikt nie broni!? SMS nie doszły?

Zaniepokojony jestem :/

--
Bruno

Gwałciciel moralności werbalnej

Bruno napisał(a):
Bronić, nie bronić?
Sondaże wszystko wyjaśnią, nie nerwujsja Brunku.
Wygra najlepszy. Jeśli chodzi o mnie, dalej pompuję kurwnów do 20%
jednocześnie zwalczając peło.

https://youtu.be/jqvmjb7aZrE
I tak to wygląda psze pana.

Jeśli w przyszłych wyborkach wygra "ż"-peło/komuna ... wtedy młodziaki
dowiedzą się co to znaczy "ż"-komuna. I tyle. Wtedy młodziaki wybiorą
se kierunek UK albo DE.

LordBluzg®

W dniu 21.01.2022 o 15:25, Bruno pisze:
> [...]
> Tryb wprowadzenia zmian - kolorowe slajdy.

https://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/jedzie-na-rowerze-wklada-kij-w-szprychy-robi-salto-komiks.jpg
:D

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

Gwałciciel moralności werbalnej

Zresztą już Ci pisałem.
Za czasów pełoskiej "ż"-komuny nawet sam Donek spierdolił do DE,
a za czasów pisu Donek wrócił na łono PL.

Ja mogę lubić/nie lubić pisu/peło, ale fakty są takie, a nie inne.
Donek spierdolił do DE za czasów Donkoskich, a wrócił do PL
za czasów pisoskich. I żebyś się gibał na 4 strony świata,
nic tego nie zmieni.

https://youtu.be/jqvmjb7aZrE

LordBluzg®

W dniu 21.01.2022 o 21:39, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> [...]
> Donek spierdolił do DE za czasów Donkoskich, a wrócił do PL
> za czasów pisoskich. I żebyś się gibał na 4 strony świata,

To przecież elemantarne debilu. Jak wyjechał do PE to zostawił kraj
miodem płynący. Przylazł PiS i zrobił ruinę, więc wrócił, żeby kraj
ratować :]

LordBluzg® napisał(a):

> To przecież elemantarne debilu. Jak wyjechał do PE to zostawił kraj
> miodem płynący. Przylazł PiS i zrobił ruinę, więc wrócił, żeby kraj
> ratować :]

Taki miodem płynący, że musiał zajebać kasę z OFE aby
dług mieścił się w UE ramach:) Daj spokój Jankosiu.

Fakt faktem, później pisy zrobiły podobny myk.

Moja teoria jest taka. "ż" za pomocą OFE pożyczyły se kilkadziesiąt mld PLN
na wykup majątku PL, jak wykup się zwrócił, wtedy OFE przestały być potrzebne.

LordBluzg®

W dniu 21.01.2022 o 21:57, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> Taki miodem płynący, że musiał zajebać kasę z OFE aby
> dług mieścił się w UE ramach:) Daj spokój Jankosiu.

Lecisz jak zwykle propagandą :) Weź se debilu poczytaj gdzie ta kasa poszła.

> Fakt faktem, później pisy zrobiły podobny myk.

Chuja podobnie, zajebali znacznie więcej i NIC nie kupili. NIC a kasy
niema. Zajebali nie tylko to a jeszcze wincyj, wchuj wincyj. Dług
publiczny wyjebał w niebo a gdzie jest kasa z emisji CO? Gdzie spojrzeć
to kurwa tragedia.

> Moja teoria jest taka. "ż" za pomocą OFE pożyczyły se kilkadziesiąt mld PLN
> na wykup majątku PL, jak wykup się zwrócił, wtedy OFE przestały być potrzebne.

Chuja wiesz, jak zwykle. Wypierdalaj do PiSiorów, niech cie nakarmio
tymi bzdurami razem ze Stasiem. Przyłazisz na pręga od paru lat i ciągle
ta sama jebnięta śpiewka a jak ci się podstawia pod nos argumenty to
spierdalasz.

Chuj jesteś nie Polak.

Bruno napisał(a):
> [...]
> Tryb wprowadzenia zmian - kolorowe slajdy.

Przyszły nowe rachunki/prognozy. U mnie wspólnota mieszkaniowa
dostała cenki na gaz nie jak dla gospodarstw domowych, tylko dla
odbiorcy biznesowego:) Zarząd (już emeryci) musi odprowadzać składkę ubezpieczeniową,
oczywiście koszta przerzucili na odbiorców:)

Woda z 11pln na 16 pln za m3.

Nowe dymanko, nowe atrakcje.

Dzię-ku-je-my:)

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 13:39, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> Woda z 11pln na 16 pln za m3.

Może jest możliwość kupienia zwykłej wody a nie święconej, no chyba że
wolisz święconą. Podobno teraz właśnie święcą z ałtomatu i stąd podwyżka.

> Nowe dymanko, nowe atrakcje.
>
> Dzię-ku-je-my:)

Naród ich wybrał, sami się nie wybrali :]

LordBluzg® napisał(a):
> Może jest możliwość kupienia zwykłej wody a nie święconej, no chyba że
> wolisz święconą. Podobno teraz właśnie święcą z ałtomatu i stąd podwyżka.

Mam nadzieję że prezes dowie się co wyprawiają jego podwładni z PGNiG
i coś z tym zrobi:) Chodzi o te biznesowe stawki na gaz dla odbiorców detalicznych:)
Załącznik:
https://tinyurl.com/bdcu9eah

On Saturday, January 22, 2022 at 2:02:57 PM UTC+1, LordBluzg® wrote:
> Może jest możliwość kupienia zwykłej wody a nie święconej, no chyba że
> wolisz święconą. Podobno teraz właśnie święcą z ałtomatu i stąd podwyżka.

Te ceny były za zimną wodę, niech jeszcze wypucuje ile podnieśli za podgrzanie jej :)
--
tibal

ALEX MR

> [...]
> Tryb wprowadzenia zmian - kolorowe slajdy.

Tarcza antywałowa? ;-)

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

LordBluzg® napisał(a):
> Jak wyjechał do PE to zostawił kraj
> miodem płynący.

Ale Donek mówił co innego, coś w ten deseń: w tych warunkach nie da się
rządzić/być premierem 3 kadencje ...

Podejrzewam że mr.Donek słabo panował nad swoją trzódką.

Bruno

A pisiaczki jedną superpremier wy... po 2 latach i bohaterskiej obronie w Sejmie, a Pinokio jest na wylocie po 4 latach "rządzenia". Przed wy... broni go tylko brak większości i lęk przed tym, że nie uda się wybrać następcy, a wtedy d... blada.
Także dla pisiorków już nawet jedna kadencja to szczyt możliwości na tym stanowisku.

A Tusk nie dość, że był premierem przez 7 lat, to jeszcze cały przewodził partii.

--
Bruno

8 lat ciężko ryli pod Donkiem, aby na zawsze już był liderem rankingu nieufności i nie miał po co wracać.
Ostatnio spadł na 3.miejsce i w rankingu nieufności spada w dół, dzięki tym nieudacznikom :)
"
W grudniu liderem rankingu nieufności jest Jarosław Kaczyński (57 proc. nie ufa mu; to wzrost o 1 pkt proc.). Na drugim miejscu pod względem nieufności jest minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro (51 proc. nieufności; wzrost o 2 pkt proc.). Na trzecim miejscu znalazł się lider PO, b. premier Donald Tusk (50 proc. badanyh nie ufa mu, spadek o 4 pkt proc.).
"
--
tibal