Hej! PiSiory! Tęsknicie?

LordBluzg®🇵🇱

Feb 19, 2024, 3:24:26 PMFeb 19
https://www.wiocha.pl/1786631,Tesknicie-za-starym-info

Hehehe
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Olin

Feb 20, 2024, 5:42:38 AMFeb 20
Dnia Mon, 19 Feb 2024 21:24:16 +0100, LordBluzg®���� napisał(a):

> https://www.wiocha.pl/1786631,Tesknicie-za-starym-info

Ale tak na poważnie: to jakiś wytwór sztucznej inteligencji, czy tak
rzeczywiście było?
Pytam, bo nie oglądałem tej stacji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: gtracz64[NA]gmail.com

Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

https://sites.google.com/view/gtracz

LordBluzg®🇵🇱

Feb 20, 2024, 8:46:59 AMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 11:42, Olin pisze:

> Ale tak na poważnie: to jakiś wytwór sztucznej inteligencji, czy tak
> rzeczywiście było?
> Pytam, bo nie oglądałem tej stacji.

Pełna powaga/fakt. Jest tego więcej.

https://www.youtube.com/watch?v=EhHwGaiqc48&ab_channel=naTemat

https://youtu.be/LIxg1tFUSxE

https://youtu.be/Iecya3FGMOI

...itd :)

_Master_

Feb 20, 2024, 3:16:45 PMFeb 20
Nie oglądasz nowego TVPO tylko dręczą Cię WSPOMNIENIA?

DLACZEGO? Masz stracha że to tylko przejściowy stary nowy nic nie mogę tusk?

_Master_

Feb 20, 2024, 3:18:25 PMFeb 20
W dniu 2024-02-20 o 11:42, Olin pisze:
> Pytam, bo nie oglądałem tej stacji.

A teraz oglądasz?

Bo przecież płacisz abonament rtv i Tusk jakoś przepchnie dla nich
dotację z budżetu z Twoich podatków ;-)

A. Filip

Feb 20, 2024, 3:36:49 PMFeb 20
_Master_ <z...@z.pl> pisze:
> Nie oglądasz nowego TVPO tylko dręczą Cię WSPOMNIENIA?
>
> DLACZEGO? Masz stracha że to tylko przejściowy stary nowy nic nie mogę tusk?

A to będzie nowy jeszcze lepszy "a co ja mogę" Tusk?

Głęboko wierzę że D. Tusk nie rzuci Sienkiewicza i Bodnara wilkom na
pożarcie *przedwcześnie*

--
A. Filip
| Urzędnik królewski jest dobroczynny ze szkatuły króla.
| (Przysłowie asyryjskie)

LordBluzg®🇵🇱

Feb 20, 2024, 4:05:13 PMFeb 20
W dniu 20.02.2024 o 21:36, A. Filip pisze:

> A to będzie nowy jeszcze lepszy "a co ja mogę" Tusk?
>
> Głęboko wierzę że D. Tusk nie rzuci Sienkiewicza i Bodnara wilkom na
> pożarcie *przedwcześnie*

Uwielbiam wasze wycie i skowyt i ta kompletna bezsilność :)

PiS wygrał wybory i nie rządzi :) To tak jak zdobyć złoty medal i
czyścić buty "przegrywom" oraz być na ich łasce gdzie oni są teraz
Sprite a wy pragnienie:D

Hehehehe

Olin

Feb 21, 2024, 6:52:00 AMFeb 21
Dnia Tue, 20 Feb 2024 14:46:54 +0100, LordBluzg®���� napisał(a):

> Pełna powaga/fakt. Jest tego więcej.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=EhHwGaiqc48&ab_channel=naTemat
>
> https://youtu.be/LIxg1tFUSxE
>
> https://youtu.be/Iecya3FGMOI

Mam w sobie coś z Meliniarza, bo też cały czas się uczę.
Właśnie się nauczyłem, że oni jeszcze bardziej jebnięci, niż mi się
wydawało.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: gtracz64[NA]gmail.com

Nikołaj Gogol

https://sites.google.com/view/gtracz

Agnotolog metodyczny

Feb 21, 2024, 6:55:39 AMFeb 21
super błysk LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> PiS wygrał wybory i nie rządzi :) To tak jak zdobyć złoty medal i
> czyścić buty "przegrywom"

Jak sztafeta. Jeden może wygrać, ale wszyscy przegrać.

> oraz być na ich łasce gdzie oni są teraz
> Sprite a wy pragnienie:D

Gorzej. Jak Dudeł z Tuskiem lecą razem do Waszyngtonu.
Dwuwładza. 5 minut przed upadkiem wg. wariantu pesymistycznego.

Agnotolog metodyczny

Feb 21, 2024, 6:58:04 AMFeb 21
Olin napisał(a):

> Mam w sobie coś z Meliniarza, bo też cały czas się uczę.
> Właśnie się nauczyłem, że oni jeszcze bardziej jebnięci, niż mi się
> wydawało.

Siemanko.
Znalazł się nius o który prosłeś.
https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/Ie79SaaXlNA/m/C9UTV9CCAQAJ