Tusk boi się pokazać listę podsłuchiwanych

_Master_

Feb 18, 2024, 4:48:38 AMFeb 18
Dlaczego? Przecież Sejm może wydać UCHWAŁĘ i opublikować wszystkich
podsłuchiwanych.
Nie takie rzeczy ten rząd już robił

Krotka

Feb 18, 2024, 7:57:46 AMFeb 18

> Dlaczego? Przecież Sejm może wydać UCHWAŁĘ i opublikować wszystkich
> podsłuchiwanych.
> Nie takie rzeczy ten rząd już robił

W Polsce zawsze tak było. Gdzie indziej otworzyli archiwa SB, tylko u nas nie.
Pegasus niczym się nie różni.

Robert Wańkowski

Feb 18, 2024, 9:34:25 AMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 10:48, _Master_ pisze:
> Dlaczego? Przecież Sejm może wydać UCHWAŁĘ i opublikować wszystkich
> podsłuchiwanych.
> Nie takie rzeczy ten rząd już robił

Lepiej gonić króliczka. Przynajmniej dłużej to trwa.

Robert

cef

Feb 18, 2024, 10:03:13 AMFeb 18

> Lepiej gonić króliczka.

I działa lepiej.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 18, 2024, 10:12:21 AMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 16:03, cef pisze:

> I działa lepiej.

I słusznie. Po co komuś podcinać gardło, jak można poczekać, żeby sobie
sam podciął :)
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

_Master_

Feb 18, 2024, 10:17:31 AMFeb 18
W dniu 2024-02-18 o 16:11, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

> I słusznie. Po co komuś podcinać gardło, jak można poczekać, żeby sobie
> sam podciął 🙂

Ale przecież dotychczasowe działania koalicji 13 grudnia polegają na
DOJEŻDŻANIU pisowców bo suweren się tego domaga.

Zmieniają taktykę? TK tez jakoś nie ruszają. Co poszło nie tak?

Ghost

Feb 18, 2024, 1:50:00 PMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 16:03, cef pisze:
Zwlaszcza jak sie wrzuci liste tuz przed wyborami i sie pisiaki zaczna
zagryzac i sabotowac. Niektorzy wpadna w panike, wiedzac co moglo sie
nagrac, i zaczna siac chaos w ramach sraczki.

Agnotolog metodyczny

Feb 18, 2024, 2:16:40 PMFeb 18
LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> I słusznie. Po co komuś podcinać gardło, jak można poczekać, żeby sobie
> sam podciął :)

Brejzy już ze 3 lata ssą pieniądz na myk cierpiętnika: "my cierpieli bo nas pisy podsłuchiwały".
Dowodów jak nie było tak ni ma.

https://wiadomosci.wp.pl/100konkretow

12%. Może dobije do 15%, czyli tak jak wiele razy klepałem.
Dupokracja.

A. Filip

Feb 18, 2024, 2:28:48 PMFeb 18
Ghost <gh...@heaven.net> pisze:
A kiedy te wybory będą? Za daleko żeby wiele ugrał bez wysmażenia
_dobrego_ powodu dlaczego dopiero wtedy wrzuca.

"Posłankę Sawicką płacząca" nie tylko PiS powinien pamiętać jako
lekcje że zbyt oczywiście "interesowne" działania czasem przynoszą
skutki odwrotne od zamierzonych.

--
A. Filip
| Ci, którzy razem wzrośli, wzajemnie sobą pogardzają.
| (Przysłowie abisyńskie)

Agnotolog metodyczny

Feb 19, 2024, 8:05:27 AMFeb 19
Agnotolog metodyczny napisał(a):
Już oficjalnie. To była przenośnia:) Żart taki.
https://twitter.com/ekonomat_pl/status/1759540467778125935