Licznik kar, które załatwiły nam pisiory

Bruno

stan na 23-09-2021
2 000 000,00 EUR
9 200 000,00 PLN
0,12 Sasina
184 000kg ośmiorniczek

Sasin jeszcze nie dojechał.
Na szczęście, Mateusz ma szczwany plan, będzie negocjował nie spotykając z Czechami.

--
Bruno
Message has been deleted

_Master_

Bruno

24-09-2021
2 500 000,00 EUR
11 550 000,00 PLN
0,15 Sasina
230 000 kg ośmiorniczek
Sasin nadal jedzie, Mateusz nadal obrażony.

--
Bruno

Pinokio w budżecie ostatnio znalazł 1200 sasinów, stać ich, tylko jeszcze nie wiadomo dokładnie w czyim :D
--
tibal

LFC

W dniu 24.09.2021 o 12:30, t pisze:

> Pinokio w budżecie ostatnio znalazł 1200 sasinów, stać ich, tylko jeszcze nie wiadomo dokładnie w czyim :D

I dopiero po występie mu powiedzieli, że te pieniądze są w budżecie, ale
unijnym i one się im należą, ale KE jeszcze o tym nie wie i na razie
robi trudności...

LFC

Bruno

27-09-2021
4 000 000,00 EUR
18 360 000,00 PLN
0,24 Sasina
367 200kg ośmiorniczek.

--
Bruno

To będzie 4250,00 dworczyków ( 1 dworczyk = 4320,00 PLN)
--
tibal

LFC

W dniu 24.09.2021 o 10:10, Bruno pisze:

> Sasin nadal jedzie, Mateusz nadal obrażony.

Na razie próbują zmiękczyć Czechów starymi, dobrymi metodami znanymi z
apartheidu i dzikiego zachodu.
W przygranicznych biznesach już ponoć są wystawiane info typu "Czechów
nie obsługujemy".
Nie ma to jak nakręcić jedną nację na drugą. Dobre hitlerowsko -
bolszewickie wzory, a wszystko po to, że przykryć swoją niekompetencję i
wieloletnie granie w ch... zamiast dogadania się.

LFC

LordBluzg®

W dniu 23.09.2021 o 19:02, Bruno pisze:
Muszę policzyć ile produkuje prądu dziennie Turów w sensie, że gdyby
wyłączono kopalnię, to czy wystarczy kasy na kupienie prądu od Niemców
za te 8% w skali kraju, Turowa bo coś mi się wydaje, że teraz Turów
produkuje (wliczając karę) najdroższy prąd na świecie. OK, rozumiem, że
zatrzymanie wydobycia i odpompowywania wody pozbawi ludziki pracy i
całość kopalni będzie jeziorem, można wtedy jakieś łososie hodować czy
cuś :)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Ghost

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup
Ale Czesi wcale nie rzadaja zamkniecia kopalni, wystarczy, ze sfinansujemy
im wodociag. Byc moze duzoj taniej niz tydzien kar.

LordBluzg®

W dniu 28.09.2021 o 19:54, Ghost pisze:

> [...]
>>> 9 200 000,00 PLN
>>> 0,12 Sasina

> Ale Czesi wcale nie rzadaja zamkniecia kopalni, wystarczy, ze
> sfinansujemy im wodociag. Byc moze duzoj taniej niz tydzien kar.

PiSorząd, ponoć nie zapłaci kary ale UE nam odejmie z datków dla Polski
a PiSorząd odejmie to z wpłat do UE. Taki majo plan.

Wyjdzie na to, że kasa którą możemy dostać ale trzeba by było się
rozliczyć, nie zostanie nam wypłacona a to co PiSorząd nie wpłaci do UE
to sobie ukradnie :)

Czyli wszystko OK.

Ghost

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup

>a to co PiSorząd nie wpłaci do UE

Bedzie mial na minusie i kolejne wyplaty beda obnizone o te kwote, plus
(minus) kolejna kara za nieplacenie na czas.

Cala da gadka jest oczywiscie dla debili pokroju psa azora, nocnika, zadka i
fila z dupy. Bo tak naprawde to grzecznie zaplaca.

BTW mam pomysla, zeby w UE przeglosowali, ze to co rzad jest winien, nie
wyplacac europoslom :-)

Bruno

30-09-2021
5 500 000,00 EUR
25 300 000,00 PLN
0,33 Sasina
506 000kg ośmiorniczek

--
Bruno

Astralny Rębajło

Bruno napisał(a):
> 5 500 000,00 EUR
> 25 300 000,00 PLN
> 0,33 Sasina

https://youtu.be/XWmZY80q74Y?t=342

Zaraz wyborki u pepiczków i dogadają sprawę:)

& policzki wołowe

Bruno

04-10-2021
7 500 000,00 EUR
34 275 000,00 PLN
0,12 Ziobry
0,45 Sasina
685 500kg ośmiorniczek

--
Bruno

On Monday, October 4, 2021 at 1:43:26 PM UTC+2, Bruno wrote:

> 04-10-2021
> 7 500 000,00 EUR
> 34 275 000,00 PLN
> 0,12 Ziobry
> 0,45 Sasina

> 685 500kg ośmiorniczek

Jakby te ośmiornice położyć jedna na drugiej, to wyjdzie wieża tak wysoka, że o ja pierdolę.
--
tibal

Ghost

Użytkownik "t" napisał w wiadomości grup
Szacuje, ze duzo dalej niz do ksiezyca - i taki mieli plan, taraz prezes
moze sie po nich wspiac i zapierdolic go.

Bruno

Dzisiejsza suma kar za Turów to 73,5 mln złotych.
Budżet Konkursu Chopinowskiego to 20 mln zlotych.

--
Bruno