piracki portal www.laki.dvhk.pl

antypisda

www.laki.dvhk.pl

tutaj dowiesz sie jak nielegalnie ogladac canal+ polsat cyfrowy i wiele
innych kanalow telewizyjnych z satelity ( w tym pornografie a takze
pornografie gejowska )

ps: napisy.org zamkneli a tego pirackiego portalu nie! i gdzie tu
sprawiedliwosc? gdzie prawo? czy jaroslaw tez oglada BLUE MOVIE GAY z
pakietu Premiere ?

Rafal...

Użytkownik "antypisda" <ddl...@kfjhf.dl> napisał w wiadomości

> www.laki.dvhk.pl
>
> tutaj dowiesz sie jak nielegalnie ogladac canal+ polsat cyfrowy i
> wiele innych kanalow telewizyjnych z satelity ( w tym pornografie a
> takze pornografie gejowska )

Wkurzyłes się, bo nie opisali jak piracić TV Trwam ;-)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

vra...@gmail.com

> ps: napisy.org zamkneli a tego pirackiego portalu nie! i gdzie tu
> sprawiedliwosc? gdzie prawo? czy jaroslaw tez oglada BLUE MOVIE GAY z
> pakietu Premiere ?

wypierdalaj!

najlepiej na p.s.p.

Zygmunt M. Zarzecki

> wypierdalaj!
>
> najlepiej na p.s.p.

Pytałeś kierownika lub kierowniczkę, czy możesz?
;-)

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

Jarek P.

> [...]
>
> tutaj dowiesz sie jak nielegalnie ogladac canal+ polsat cyfrowy i
> wiele innych kanalow telewizyjnych z satelity ( w tym pornografie a

Straszne, ta pornografia zwłaszcza...
To ja proponuję, idźmy na całość, zamknijmy z rozpędu www.tvp.pl, tam
filmy o gwałceniu i zabijaniu niemal codziennie są!

J.

Jacek Popławski

Jarek P. pisze:

> To ja proponuję, idźmy na całość, zamknijmy z rozpędu www.tvp.pl, tam
> filmy o gwałceniu i zabijaniu niemal codziennie są!

W biblii jest bardzo dużo o gwałceniu i zabijaniu [1] a daje się ją do
czytania dzieciom w szkole.

[1] Np. daje się własną żonę tłumowi do gwałcenia przez całą noc, aby
nie przeszkadzała w rozmowach, a rano się ją kroi na kawałki. I pewnie
myślicie, że coś przejaskrawiam. Albo że ten, kto to robi nie jest
postacią pozytywną. No ale nic dziwnego, biblię się kocha, a nie czyta.

Marcin 'Igor' Wieczorek

Powiedział Jacek Popławski - uznany i sławny na całym świecie komentator
i interpretator Biblii.

--
Marcin Wieczorek
igor_tcg małpiszon go2 kropiszon pl

Jacek Popławski

Marcin 'Igor' Wieczorek pisze:

> Powiedział Jacek Popławski - uznany i sławny na całym świecie komentator
> i interpretator Biblii.

Ah, czyli żeby się wypowiadać na jakiś temat trzeba być komentatorem i
interpretatorem.

Moon

Jacek Popławski wrote:

> W biblii jest bardzo dużo o gwałceniu i zabijaniu [1] a daje się ją do
> czytania dzieciom w szkole.

i co proponujesz?

moon

Marcin 'Igor' Wieczorek

On 2007-06-04, Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:

Nie - ale dobrze jest mieć choćby *elementarne* pojęcie o tym o czym się
mówi. AFAIR kilka razy już tu pokazałeś jakie masz pojęcie o Biblii.

W dalszą dyskusję na ten temat się wdawał nie będę - nie widzę sensu.

PS. Tak, wiem do czego służy grupa dyskusjna :>

Jacek Popławski

Marcin 'Igor' Wieczorek pisze:

> Nie - ale dobrze jest mieć choćby *elementarne* pojęcie o tym o czym się
> mówi. AFAIR kilka razy już tu pokazałeś jakie masz pojęcie o Biblii.

Tzn. jeśli piszę, że coś jest w biblii, to tego tam tak naprawdę nie ma,
bo ja się nie znam?

leon

> [1] Np. daje się własną żonę tłumowi do gwałcenia przez całą noc, aby
> nie przeszkadzała w rozmowach, a rano się ją kroi na kawałki.
niezapominajmy otym jak niedziwedzie rozszarpaly 40 dzieci, bo te sie
smialy z lysiny kaplana

leon
--
Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

cataztrof

Jacek Popławski pisze:

Pozytywną nie pozytywną - dam 5 PLN że to byl Żyd!!!111

--
Gdyby nie ograniczenie 4 linii umieściłbym tu całą "michnikowszczyznę"
Rafała Ziemkiewicza.

Marcin 'Igor' Wieczorek

On 2007-06-04, Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:

Nice try :>
Przestań rżnąć głupa. Ewentualnie wróć i jeszcze raz przeczytaj to co
pisałem - tym razem ze zrozumieniem.

EOT

PK

Użytkownik "antypisda" <ddl...@kfjhf.dl> napisał w wiadomości
> sprawiedliwosc? gdzie prawo? czy jaroslaw tez oglada BLUE MOVIE GAY z
> pakietu Premiere ?

nie, PinkTV.
P.

Jacek Popławski

cataztrof pisze:

> Pozytywną nie pozytywną - dam 5 PLN że to byl Żyd!!!111

AFAIR w Biblii poza Samarytaninem (?) niewiele było postaci pozytywnych,
które nie były Żydami. W przekładzie na inne języki tego nie widać tak
wyraźnie.

Ludvigus

Jun 4, 2007, 4:13:16 PM6/4/07
Some day 2007-06-04 14:54, some human being called *Jacek Popławski*
claimed...

> [...]
> myślicie, że coś przejaskrawiam. Albo że ten, kto to robi nie jest
> postacią pozytywną. No ale nic dziwnego, biblię się kocha, a nie czyta.

Staaaary, skąd masz ten towar?! ...że się tak brzydko wyrażę: 'ochujałeś' w
tym poszukiwaniu we wszystkim logiki i fizycznych prawidłowości?

1. Czytałeś całość, czy kilka zdań bez kontekstu?
2. Zakładając, że czytałeś kiedykolwiek wiersz, też przyjmujesz jego treść
bez zastanowienia, co autor miał na myśli pisząc jego wersy?

Żenuła!

--
| |__ v0.1 gamma http://houset.prv.pl - feel the depth of HOUSE music!
|____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Marcin 'Igor' Wieczorek

Jun 4, 2007, 5:39:59 PM6/4/07
On 2007-06-04, Ludvigus <em...@w.sygnaturce> wrote:
> [...]
> tym poszukiwaniu we wszystkim logiki i fizycznych prawidłowości?
>
> 1. Czytałeś całość, czy kilka zdań bez kontekstu?

Poczytaj archiwum pręgierza. Domyślisz się, że czytał tylko kilka zdań bez
kontekstu. Lub też komentarze kogoś kto czytał komentarze człowieka,
który czytał tylko fragmenty bez kontekstu :P

> 2. Zakładając, że czytałeś kiedykolwiek wiersz, też przyjmujesz jego treść
> bez zastanowienia, co autor miał na myśli pisząc jego wersy?

Jak wyżej. Z tym zastrzeżeniem, że wtedy gdy mu wygodnie to sięga do
interpretacji a kiedy mu niewygodne to rozumie dosłownie.
Oczywiście wszystko fragmentami bo po co komu jakiś "kontekst"...

Pozdrawiam,

rudolfix

Jun 4, 2007, 6:57:30 PM6/4/07

"Marcin 'Igor' Wieczorek" <gu...@if.you.can.com> wrote in message

Masz racje Poplawski kreci, tak naprawde w biblii stoi inaczej: nie zone
tylko konkubine wraz z corka i nie pokrojono na kawalki, tylko zaruchali ja
na smierc prowadzeni duchowo przez jahweh mieszkancy miasteczka, odstepujac
za to od ruchania w dupsko owego konkubenta. A krojenie odbylo sie pozniej,
juz po znalezieniu ciala owej martwej pani pod drzwiami domu w ktorym
schronil sie wedrowiec. Zreszta historie te dosc trudno strecic, lepiej
siegnac do oryginalu - jakze tresciwego (Judges 19)

http://www.biblegateway.com/passage/?search=judges%2019&version=31

oto slowo boze:
While they were enjoying themselves, some of the wicked men of the city
surrounded the house. Pounding on the door, they shouted to the old man who
owned the house, "Bring out the man who came to your house so we can have
sex with him."
23 The owner of the house went outside and said to them, "No, my friends,
don't be so vile. Since this man is my guest, don't do this disgraceful
thing.

24 Look, here is my virgin daughter, and his concubine. I will bring them
out to you now, and you can use them and do to them whatever you wish. But
to this man, don't do such a disgraceful thing."

25 But the men would not listen to him. So the man took his concubine and
sent her outside to them, and they raped her and abused her throughout the
night, and at dawn they let her go.

26 At daybreak the woman went back to the house where her master was
staying, fell down at the door and lay there until daylight.

27 When her master got up in the morning and opened the door of the house
and stepped out to continue on his way, there lay his concubine, fallen in
the doorway of the house, with her hands on the threshold.

28 He said to her, "Get up; let's go." But there was no answer. Then the man
put her on his donkey and set out for home.

29 When he reached home, he took a knife and cut up his concubine, limb by
limb, into twelve parts and sent them into all the areas of Israel. 30
Everyone who saw it said, "Such a thing has never been seen or done, not
since the day the Israelites came up out of Egypt. Think about it! Consider
it! Tell us what to do!"

r.

Marcin 'Igor' Wieczorek

Jun 4, 2007, 6:19:55 PM6/4/07
On 2007-06-04, rudolfix <rudo...@rudolfix.org> wrote:

> "Marcin 'Igor' Wieczorek" <gu...@if.you.can.com> wrote in message

> Masz racje Poplawski kreci,

Następny co to słowo pisane chwyta w lot.

> http://www.biblegateway.com/passage/?search=judges%2019&version=31

Tak tylko w kwestii formalnej zapytam - co to zmienił się język
urzędowy? Albo przekład angielski jest w czymkolwiek lepszy od
polskiego?

Tiber

Jun 4, 2007, 10:00:13 PM6/4/07
In news:slrnf693ma...@taurus.homenetwork,
Marcin 'Igor' Wieczorek <gu...@if.you.can.com> typed:

> Tak tylko w kwestii formalnej zapytam - co to zmienił się język
> urzędowy? Albo przekład angielski jest w czymkolwiek lepszy od
> polskiego?

Bo to pewnie w oryginale jest...

--
tbr

Jacek Popławski

Ludvigus pisze:
> Żenuła!

Myślałem, że tego żenującego słowa używa tylko "nowa lewica" i zieloni.

cyfer

Jun 6, 2007, 5:38:03 PM6/6/07
<<Marcin 'Igor' Wieczorek>> wrote:
> Jak wyżej. Z tym zastrzeżeniem, że wtedy gdy mu wygodnie to sięga do
> interpretacji a kiedy mu niewygodne to rozumie dosłownie.
> Oczywiście wszystko fragmentami bo po co komu jakiś "kontekst"...

On z tych co twierdzą że Jezus był kolejarzem - bo napisane jest " ... z _kolei_
udał się na Jordan." ;)

--