Tusk mówi przepraszam

Bruno

Dziadzia z rana, na pytanie o debatę z Tuskiem: "Gdyby powiedział przepraszam, bo ma za co przepraszać, to oczywiście bym się zgodził."

Tusk: "Przepraszam, Jarku. A teraz datę i miejsce debaty poproszę. Z góry dziękuję"
https://twitter.com/donaldtusk/status/1449335025309257733?s=20

Dziadzię wcięło.

--
Bruno

rAzor

Bruno pisze:
A oberfiurererek Łyży Łuj powiedział za co przeprasza? Bo nie uściślił.
Nie wie, czy wie i rżnie głupa?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje.
Do lewactwa strzela się w obronie własnej!

Bruno

sobota, 16 października 2021 o 16:18:39 UTC+2 rAzor napisał(a):

> A oberfiurererek Łyży Łuj powiedział za co przeprasza? Bo nie uściślił.

:)
Zaczęło się rznięcie głupa.

--
Bruno

LordBluzg®

W dniu 16.10.2021 o 17:20, Bruno pisze:

> :)
> Zaczęło się rznięcie głupa.

Dokładnie, tym bardziej, że dziadzio nie powiedział za co chce
"przepraszam" noale Azor to gupi pies więc szczeka z poziomu psa :D

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Tusk naprawdę poważnie liczył na więcej?
Ja to traktuje najbardziej jako zagrywkę klasy "sprawdzam".
Kaczyński raczej+ wystęka (nieco) inaczej sformułowaną odmowę,
a jak się zgodzi to też dobrze.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

rAzor

LordBluzg® pisze:

> Dokładnie, tym bardziej, że muj dziadzio nie powiedział za co chce
> "przepraszam" noale Pan Azor to bystry obserwator.

Na drzewo, histeryku.

Bruno

A Karnowskie lecą z odsieczą: "Tusk źle zrozumiał Kaczyńskiego. Prezes PiS spotka się z nim, jak ten przeprosi Polaków, a nie poszczególnych polityków"
https://wpolityce.pl/polityka/570284-tusk-sie-pomylil-to-polakow-powinien-przeprosic

ROTFL

--
Bruno

_Master_

Tuskowi łatwo poprzekomarzać się z Kaczorem

Ale czy zgodziłby się na debatę z kimś z Konfederacji? ;)

Dziadzia bredzi i muszą go tłumaczyć, lol.
--
tibal

rAzor

_Master_ pisze:
> Tuskowi łatwo poprzekomarzać się z Kaczorem
>
> Ale czy zgodziłby się na debatę z kimś z Konfederacji? ;)

Zwłaszcza z Panem Grzegorzem! :)

rAzor

Bruno pisze:
Konstatacja, (nie mylić z konstytucją) niemożliwa do wnioskowania i
dyskusji. Cwana metoda.
Trzepnij się w łeb służbowym kajetem.
Tylko sobie oka nie wybij resortowym medalem, kiejkucie!

_Master_

W dniu sobota-16-października-2021 o 19:01, rAzor pisze:

> Zwłaszcza z Panem Grzegorzem! :)

Po co zaraz glebić Tuska ideologicznie czy politycznie

Na początek rozjechać go gospodarczo i wytknąć ZDRADĘ swoich ideałów
platformianych.

ALEX MR

W dniu 16.10.2021 o 18:43, t pisze:

> Dziadzia bredzi i muszą go tłumaczyć, lol.

Jak słusznie powiedziała pisfesor Pawłowicz po 65. roku życia umysł
słabnie :-P To i Pierwszego Sekretarza Partii nie ominęło ;-)

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

rAzor

_Master_ pisze:
Jak już coś robić, to porządnie. Stonkę na działce, szczury w piwnicy
też tak litościwie traktujesz? Ze niech sobie do połowy pożyją, a ty z
drugiej strony masz czyste sumienie?
No nie! Robactwo folksdojczowkie się tępi w zarodku! I paczpan jak
jesteśmy w plecy, na ile tym szmaciarzom pozwolono! W imię demokracji!
A tyle pięknych i nieużywanych kamieniołomów mamy.

m4rkiz

W dniu 16.10.2021 o 16:18, rAzor pisze:

> A oberfiurererek Łyży Łuj powiedział za co przeprasza? Bo nie uściślił.
> Nie wie, czy wie i rżnie głupa?

Ja rozumiem poniekąd simpienie młodym dupom kiedy chłop ma nadzieje poruchać. Ale
simpienia kaczynskiemu nie ogarniam.

Chciał przycwaniakować, przejechał się, jest w dupie z której może wyjść na debatę. Na
chuj to komentować w tak pokrętny sposób?

m4rkiz

W dniu 16.10.2021 o 22:19, rAzor pisze:
> No nie! Robactwo folksdojczowkie się tępi w zarodku! I paczpan jak
> jesteśmy w plecy, na ile tym szmaciarzom pozwolono! W imię demokracji!
> A tyle pięknych i nieużywanych kamieniołomów mamy.

Ty naprawdę wierzysz że jedni szmaciarze różnią się diametralnie od innych szmaciarzy?

Shrek

W dniu 16.10.2021 o 17:31, A. Filip pisze:

> Tusk naprawdę poważnie liczył na więcej?

Ty masz tuska za idiotę? Doskonale wiedział, że kaczor będzie teraz
kukiza z logiki robił.

--
Shrek

Shrek

W dniu 16.10.2021 o 18:33, _Master_ pisze:
> Tuskowi łatwo poprzekomarzać się z Kaczorem
>
> Ale czy zgodziłby się na debatę z kimś z Konfederacji? ;)

Raczej nie - co miałby tym osiągnąć?

--
Shrek

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 09:48, Shrek pisze:
To z kim chciałby dyskutować żeby coś osiągnąć?

z Zeteselem?

z Lewicą?

z Płaczkiem?

To by były tylko połajanki wewnątrz opozycji które robiłyby tylko szkodę
dla jedności

Kaczyński NIE CHCE

a z Konfederacją Tusk się boi stanąć do debaty bo nic nie osiągnie a
może DUŻO stracić

To może niech wraca do tej Brukseli ;-)
Po co nam taki pełniący obowiązki przewodniczącego największej partii
opozycyjnej?

A. Filip

_Master_ <Mas...@z.pl> pisze:
Debata "jeden na jeden" Kaczyński (PiS) v. Tusk (PO) byłaby przyznaniem
przez lidera sondaży pozycji "lidera opozycji" Tuskowi.
Jak na razie według sondaży opozycja może wygrać wybory dopiero jako
koalicja. Kaczyńskiemu się po prostu *na razie* nie opłaca promowanie
Tuska na szefa takiej koalicji i ułatwienie roboty stronie przeciwnej.
Do wyborów to się może zmienić ale jak na razie przełomowa zmiana to nie
najbardziej prawdopodobny scenariusz.

Twardy

Użytkownik "A. Filip" <an...@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

> Tusk naprawdę poważnie liczył na więcej?

Jaki ty masz mały* móżdżek -->

* - czytaj niedorozwinięty

T.

A. Filip

"Twardy" <twar...@xwp.pl> pisze:
Dlaczego sądzisz innych po sobie?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Patrz na matkę zamiast na córkę. (Przysłowie japońskie)

_Master_

Dzięki za wykład ;) ale to każdy rozgarnięty gimnazjalista rozumie na
przekór medialnym jękom "nie chce ze mną gadać" ;-)

To są podstawy WOSu jak mawiała Mariolka ;-)

_Master_

Logiki oczekujesz?
Sondaże mają się zgadzać i pomimo tego jęku i kwiku się ZGADZAJĄ

Sam się dziwię dlaczego ;)

https://ewybory.eu/sondaze/

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 13:14, _Master_ pisze:

> [...]
>
> z Lewicą?
>
> z Płaczkiem?
>
> To by były tylko połajanki wewnątrz opozycji które robiłyby tylko szkodę

No widzisz? Skoro wiesz to po co pytasz.

> Kaczyński NIE CHCE

Trudno.

> a z Konfederacją Tusk się boi stanąć do debaty bo nic nie osiągnie a
> może DUŻO stracić

Skoro tak uważasz, to słusznie robi.

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:

> Ty masz tuska za idiotę? Doskonale wiedział, że kaczor będzie teraz
> kukiza z logiki robił.

Nie rób z Tuska (aż takiego) politycznego partacza. W polityce trzeba
być przygotowanym *także* na to że nie najbardziej prawdopodobny
scenariusz się ziści jak się gra przez *wiele* lat.

Założenie przewidzenia (zawsze) reakcji strony przeciwnej to
groźna iluzja dla mnie będąca pychą zasłużenie karalną.

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 14:39, A. Filip pisze:

> Nie rób z Tuska (aż takiego) politycznego partacza.
> W polityce trzeba
> być przygotowanym *także* na to że nie najbardziej prawdopodobny
> scenariusz się ziści jak się gra przez *wiele* lat.

No przecież nie robię - doskonale wiedział jaki będzie rezultat (że
kaczka obsra zbroję) ale jakby jakimś cudem się niespodziewanie zgodził
to tylko dla tuska lepiej.

--
Shrek

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 14:30, Shrek pisze:
> Skoro tak uważasz, to słusznie robi.

Kaczka sra w gacie a Tusk wykazuje się geniuszem politycznym?
Weź NIEPIERDOL ;-)

Jakby był takim geniuszem to wymyśliłby coś bardziej błyskotliwego albo
i mądrzejszego.
Stać go tylko na wzywanie srającej kaczki na pojedynek?

Ale będzie wstyd jak UE odblokuje pieniądze (BO ODBLOKUJE) i wszyscy
polexit zapomną i zabiorą się za robienie interesów i kombinowanie jak
najwięcej na nowej możliwości defraudowania unijnego DŁUGU ZAROBIĆ.

To miała być kolejna KOZA Runta ale Shrek nie może być gorszy.
polexit też jest Twój ;-)

LordBluzg®

W dniu 17.10.2021 o 14:03, A. Filip pisze:

> Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Jesteś w błędzie. On sądzi po innych, podobnie jak ja :)

To zwyczajne porównanie twojego debilizmu na tle innych użytkowników :)

A. Filip

LordBluzg® <mka...@poczta.onet.pl> pisze:

> Jesteś w błędzie. On sądzi po innych, podobnie jak ja :)
> To zwyczajne porównanie twojego debilizmu na tle innych użytkowników :)

Ty nie wyglądasz na fanatycznego wyznawcę na tle innych użytkowników?
Fanatyczne zaślepienie jest oznaką inteligencji?

LordBluzg®

W dniu 17.10.2021 o 15:12, A. Filip pisze:

> Ty nie wyglądasz na fanatycznego wyznawcę na tle innych użytkowników?
> Fanatyczne zaślepienie jest oznaką inteligencji?

Brak ci podstaw do oceny innych :]

Głupiec NIGDY nie powinien brać się za ocenę bo nie posiada do tego
predyspozycji. Zostałeś setki razy, przez wielu użytkowników i przez
wiele lat, zdefiniowany jako debil umysłowy więc nie sądzę żebyś nagle
zmądrzał, raczej odwrotnie. Dowodem na to jest, próba oceny innych :)

Już ci pisałem, że z twoją głupotą jest jak ze śmiercią.

Kiedy umrzesz, wtedy inni mają jakieś odczucia. Ty ich nie masz, bo nie

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 14:53, _Master_ pisze:

> Kaczka sra w gacie a Tusk wykazuje się geniuszem politycznym?
> Weź NIEPIERDOL ;-)

A gdzie tu geniusz? Po prostu wykorzystał sytuację i podarł łacha z
naczelnika.

> Jakby był takim geniuszem to wymyśliłby coś bardziej błyskotliwego albo
> i mądrzejszego.

No to dajesz:P

--
Shrek

A. Filip

_Master_ <Mas...@z.pl> pisze:
Gdyby Tusk był (kompletnym) pierdołą to Kaczyński by z nim dwa razy
przegrał wybory do Sejmu? Tyle że "ławka PO krótka jest" jak muszą
odgrzewać stare kotlety bo dobrych nowych nie ma.

Ławka PiS jest "nie dłuższa" jak pierwszy prezes tyle lat musi być
pierwszym prezesem.

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 15:21, Shrek pisze:
> No to dajesz

Obniżenie podatków jak tylko UE będzie pozwalała albo ściemnianie jak
robią to Czesi.
Ograniczenie wydatków socjalnych i składek obciążających pracę.
Emerytura podstawowa a resztę każdy sobie ma uzbierać ;-)
Powrót do kas chorych.

To wszystko zgodnie z niezrealizowanym programem PO.

Kiedy jak nie teraz?

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 15:56, _Master_ pisze:

> Obniżenie podatków jak tylko UE będzie pozwalała albo ściemnianie jak
> robią to Czesi.

Ale że w sensie tusk ma obniżyć?

> Emerytura podstawowa a resztę każdy sobie ma uzbierać ;-)

Rozumiem, że gówno składek opłaciłeś i teraz chciałbyś ukraść reszcie,
co odkładała? W pewien sposób wpisuje się to w target elektoratu
konfederatów czyli gołodupnych kuców.

--
Shrek

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:17, Shrek pisze:
> Ale że w sensie tusk ma obniżyć?

Jak dojdzie do władzy a ta ogromna rzesza przedsiębiorców napędzających
gospodarkę go poprze i pomoże wygrać z kaczorem ;-)

A ty myślałeś że ma wtargnąć do gabinetów rządowych i zrobić pucz? ;-)

_Master_

> [...]
> Rozumiem, że gówno składek opłaciłeś i teraz chciałbyś ukraść reszcie,
> co odkładała? W pewien sposób wpisuje się to w target elektoratu

Co ja myślę to inna sprawa.

Podpowiadam jakie hasła powinien rzucać Tusk w przestrzeń publiczną żeby
przyciągnąć tą przeważającą szalę garstkę elektoratu.
Musi być bardziej wyrazisty bo do tej pory oprócz pogonienia faszysty
Kaczyńskiego niczego nowego/innego nie pokazał.
Efekt białego konia się już rozpłynął.
Niskie podatki nie podobają się tylko skrajnej lewicy.
Reszta powiązane z rozwojem gospodarczym łyknie.
PiS jedzie na tym że wyższe podatki są do przełknięcia przy takim
dobrobycie i rozwoju.
Trzeba alternatywnej narracji.

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 16:39, _Master_ pisze:

> Jak dojdzie do władzy a ta ogromna rzesza przedsiębiorców napędzających
> gospodarkę go poprze i pomoże wygrać z kaczorem ;-)

Jak ktokolwiek dojdzie do władzy po pisie, to będzie musial po nich
posprzątać. Obwaiam się, że raczej z tego powodu podatków nie obniży -
bo pusty skarbiec to najmniejszy z problemów będzie - tam bedzie dziura
z której wystają mordy którym się należy.

> A ty myślałeś że ma wtargnąć do gabinetów rządowych i zrobić pucz? ;-)

NIespecjalnie - a ty co zrobiłeś?

--
Shrek

Shrek

W dniu 17.10.2021 o 16:46, _Master_ pisze:

> Niskie podatki nie podobają się tylko skrajnej lewicy.
> Reszta powiązane z rozwojem gospodarczym łyknie.

Chuja łyknie - chyba że korwinie kuce, którym państwo w zasadzie jest
zbędne.

--
Shrek

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:51, Shrek pisze:
> bo pusty skarbiec to najmniejszy z problemów będzie

Masz prawo do takiej hipotezy ;-)

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:51, Shrek pisze:
> a ty co zrobiłeś?

Co ja mam do polityki Tuska?

Ja tylko podpowiadam i dobrze życzę ;-)

_Master_

W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:52, Shrek pisze:
> Chuja łyknie

To już lepiej niech rządzi PiS do końca świata.

Takie łajzy z PO to tylko znowu będą tylko wsadzać swoich na stołki przy
korycie. UE nic Pisowi nie zrobi. Jakby chciała to już by zastosowała
ten 7 "argument ;-)
Za duże pieniądze są w grze i zdają sobie sprawę że unijne dotacje/zyski
to tylko 6,6% Budżetu Polski.
Karawana będzie długo jechała dalej aż do POTOPU bo WSZAK ocieplenie
GALOPUJĄCE ;-)

rAzor

m4rkiz pisze:

> Ty naprawdę wierzysz że jedni szmaciarze różnią się diametralnie od
> innych szmaciarzy?

Oczywiście! Jedni uprawiali złodziejską politykę, ale się nie dzielili.
Drudzy uprawiają to samo - kradną ile wlezie. Ale się dzielą okruszkami
z pańskiego stołu.
I co gorsza - przekupuje naród za jego własne pieniądze. Cwany myk.
Ale i tak lepszy i uczciwszy, niż w przypadku tych pierwszych skurwysynów,.