Czeska szanszonistka unikneła szczepienia

Bruno

Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

Brawa dla Hany.

--
Bruno

Skowronek

W dniu 18.01.2022 o 18:21, Bruno pisze:
> Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

> [...]

Zieeew....

_Master_

W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 18:21, Bruno pisze:
> Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

> [...]

Ostatniej nocy pijany nieoświetlony rowerzysta zginął potrącony na drodze.

Brawo dla pana Mietka

LordBluzg®

> [...]
> Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

Ty, Bruno, może na ministra pujdziesz? Może gdyby Nocnik na Ciebie nie
donosił do PiS to by przeszło, że ich nie lubisz i byś trochę Polaków
uratował.

Niedzielski chce się oddać i zaraz się zwolni teka :]

Ja czekam kiedy Komisja Smoleńska zajmie stanowiska po radzie od
zdrowia, bo wakaty wolne som :)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

Bruno

Bruno

Nieszczepy są jak pijani nieoświetleni rowerzyści nocą? Dobre, kradnę :)

--
Bruno

Skowronek

LFC

> [...]
> Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

Jak widać nadal nie brakuje ochotników do nagrody Darwina.

LFC

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 00:22, Bruno pisze:
> Nieszczepy są jak pijani nieoświetleni rowerzyści nocą? Dobre, kradnę :)
Jest takie samo prawdopodobieństwo że nie był zaszczepiony jak to że
jego przyczyną śmierci był covid 50%. ;-)

Chciałem Ci tylko uświadomić że poza covidem życie toczy się dalej.
I ludzie umierają na inne choroby (często bez pomocy którą by otrzymali
przed tą pandemią) często normalnie ze starości ale znaleziono u nich
covida (powinno się klasyfikować "przy obecności wirusa" a nie przy
obecności innych chorób)
Zdarzają się też przypadki głupoty które eliminują w naturalny sposób
gorsze "egzemplarze" ze społeczeństwa.

Jeśli prawo pozwala na wybór: zaszczepić się albo nie to pozwól ludziom
dokonywać tego wyboru.

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 07:48, LFC pisze:
> Jak widać nadal nie brakuje ochotników do nagrody Darwina.

Pytanie:

Czy pandemia wpłynęła na ich WYSYP?

Bruno

środa, 19 stycznia 2022 o 09:14:12 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> Jest takie samo prawdopodobieństwo że nie był zaszczepiony jak to że
> jego przyczyną śmierci był covid 50%. ;-)

Drogi niepełnosprytny, po pominięciu uznawanych przez foliarzy za wątpliwe przypadków z chorobami towarzyszącymi, statystyka nadal mówi, że 3/4 umierających to nieszczepy.

Widać szczepieni jednak mają jakieś odblaski i lepiej ich widać.

--
Bruno

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 11:06, Bruno pisze:

> Drogi niepełnosprytny, po pominięciu uznawanych przez foliarzy za wątpliwe przypadków z chorobami towarzyszącymi, statystyka nadal mówi, że 3/4 umierających to nieszczepy.

I rośnie? ;-)

Podaje jeszcze w jakim wieku umierają.

Kolejny raz zapytam: To dlaczego szczepienia na covid NIE SĄ OBOWIĄZKOWE?

Biorąc pod uwagę naciągane statystyki, wyż demograficzny i stan polskiej
opieki zdrowotnej...

Po latach dowiemy się co było dżumą a co cholerą.

Teraz tego nie wiesz choćbyś nie wiem jak tupał nóżkami

Bruno

środa, 19 stycznia 2022 o 11:23:03 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> I rośnie? ;-)
>
> Podaje jeszcze w jakim wieku umierają.

Podawałem wielokrotnie. 90% to +60. U młodszych nieszczepy zajmują 85% worków.

> Kolejny raz zapytam: To dlaczego szczepienia na covid NIE SĄ OBOWIĄZKOWE?

Niedzielskiego się pytaj, to tylko zmiana rozporządzenia.

> [...]
> opieki zdrowotnej...
>
> Po latach dowiemy się co było dżumą a co cholerą.
>
> Teraz tego nie wiesz choćbyś nie wiem jak tupał nóżkami

Dawid Rutkowski

Stały bywalec covid-party?
Ale chyba tylko jakieś stare tam przychodzą...

t-1

W dniu 2022-01-18 o 18:21, Bruno pisze:
> Niejaka Hana Horka postawiła zarazić się koronawirusem, aby uniknąć szczepienia. Plan powiódł się w 200% i szczepienia uniknie. O terminie i miejscu pogrzebu rodzina poinformuje wkrótce.

> [...]

Cowidjanie zaszczuli kobietę nie pozwalając jej normalnie żyć i pracować.
Gdyby nie ich propaganda i restrykcje, piosenkarka nigdy by nie
szukała tak karkołomnego rozwiązania stworzonych przez nich problemów.

Na horyzoncie nie widać końca tego szaleństwa, bowiem upośledzone owce,
domagają się kolejnych dawek i obostrzeń.
Spora, bystrzejsza część społeczeństwa, już wie, iż zostali
zmanipulowani, ale zaszczepy idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać, że
zrobiono im sieczkę z mózgu i reaktor biologiczny z ciała.

Bruno

17% uświadomionych nieszczepów dzielnie wyrabia normę 3/4 zgonów, tylko dzięki nim mamy szansę pobić w 2022 rekord umieralności z roku poprzedniego
.
Chałwa bohaterom!

--
Bruno

t-1

W dniu 2022-01-19 o 18:23, Bruno pisze:

> 17% uświadomionych nieszczepów dzielnie wyrabia normę 3/4 zgonów, tylko dzięki nim mamy szansę pobić w 2022 rekord umieralności z roku poprzedniego
> [...]

Robiona statystyka. Na poniższej zasadzie:
57% ofiar wypadków drogowych w Polsce a w Portugalii aż 98% to zaszczepieni.

PS: wygrałeś hulajnogę?

Bruno

Aktualne wyszczepienie w grupie +60 to ok. 83%. Ta grupa generuje w styczniu prawie 90% zgonów.
Pozostałe 10% także dla nieszczepów, wypełniają 84% worków.
Należą się gratulacje, za dzielną postawę. Brawo!!!

--
Bruno

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 12:32, Bruno pisze:
> Niedzielskiego się pytaj, to tylko zmiana rozporządzenia.

Merkelowa też nie wprowadziła. DLACZEGO?

LordBluzg®

W dniu 19.01.2022 o 17:08, t-1 pisze:

> Cowidjanie zaszczuli kobietę nie pozwalając jej normalnie żyć i pracować.

No, gdyby się zaraziła w sklepie przypadkiem i umarła to na kogo byś
zwalał winę?

> Gdyby nie ich propaganda i restrykcje,  piosenkarka  nigdy by nie
> szukała tak karkołomnego rozwiązania stworzonych przez nich problemów.

Miała szansę się zaszczepić. Przynajmniej gdyby zmarła, to mógłbyś wtedy
obwiniać szczepców. Jak dotąd, to została zaszczuta przez nieszczepy.
które ją zindoktrynowały :]

> Na horyzoncie nie widać końca tego szaleństwa, bowiem upośledzone owce,
> domagają się kolejnych dawek i obostrzeń.

I dobrze. Nieszczepy powinny wyginąć, jako słabsze w stadzie. Czy to
fizycznie czy na umyśle :)

> Spora, bystrzejsza część społeczeństwa, już wie,  iż zostali
> zmanipulowani, ale zaszczepy idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać, że
> zrobiono im sieczkę z mózgu i reaktor biologiczny z ciała.

Na dwoje babka wróżyła, ale jak dotąd to zaszczepieni mają jakąś szansę.
Nieszczepy liczą na łut szczęścia tylko a fakty są twarde :]

t-1

W dniu 2022-01-19 o 19:38, LordBluzg® pisze:

> Na dwoje babka wróżyła, ale jak dotąd to zaszczepieni mają jakąś szansę.
> Nieszczepy liczą na łut szczęścia tylko a fakty są twarde :]

Z oficjalnych materiałów Parlamentu Austrii:
https://www.parlament.gv.at/PAKT/VHG/XXVII/SNME/SNME_146064/index.shtml?fbclid=lwAR0tfbOipn5VXJZddS6RT7GEid54M8_ZtxUzVmj0F1T330m1rQpCay4Gnz4&s=09#

Brytyjski rząd przyznaje, że szczepionki uszkodziły naturalny układ
odpornościowy tych, którzy byli dwukrotnie zaszczepieni.
Rząd Wielkiej Brytanii przyznał, że już nigdy nie będzie można uzyskać
pełnej naturalnej odporności na warianty Covid – lub być może na
jakikolwiek inny wirus – po podwójnym szczepieniu.

Zobaczmy więc, jak zaczyna się „prawdziwa” pandemia!

atla...@orcon.net.nz

(o; kuPa mięci ;o)
. . .

> [...]
> zmanipulowani, ale zaszczepy idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać, że
> zrobiono im sieczkę z mózgu i reaktor biologiczny z ciała.

https://worldtruthvideos.website/v/vX2Mlp
Adolf Hitler talks about propaganda and its importance
https://worldtruthvideos.website/watch/_EzoYp9ZsG9aCLt8.html/list/ckyS1qlVGDHdN21

https://youtu.be/aLyCkwqe-qQ

kowidioci :
https://bit.ly/3sNrYEk
https://soleilverseau.com/2021/12/30/covid-19-faisons-preuve-de-discernement-avant-de-suivre-la-foule-la-masse/

SZCZUROŁAP-Film Dokumentalny 1986
https://youtu.be/bYKU_jopzwM?t=959

Syn Szawła
https://youtu.be/dRYEA9k6bTA?t=280
https://gloria.tv/post/6WT9d1xrvJAEALgjNHaiBUHiQ

wracamy (o: do siebie :o) w góry :
https://youtu.be/Vx4BupnP5Qw
Bullet Train FIRST CLASS in China
https://youtu.be/hxOFP9Q8kBE
Bullet Train FIRST CLASS in China
https://youtu.be/xvytUaRs2dU

Bruno

Pytaj Merkelowej.

--
Bruno

Dawid Rutkowski

Drogi debilu, przytaczasz komentarz internetowy.
Tak, komentarz internetowy, jak z dowolnej strony.
Dziwne to jest, ale w Austrii każdy - KAŻDY - od połowy 2021 może dodać swój komentarz na dowolnym etapie procesu legislacyjnego - i to na stronie parlamentu Austrii jest do wglądu.

Tu masz wyjaśnienie tego fenomenu:
https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/brytyjski-rzad-przyznaje-ze-szczepionki-uszkodzily-system-odpornosciowy-zaszczepionych-uwaga-na-fake-newsa,1090292.html

LordBluzg®

W dniu 19.01.2022 o 20:35, t-1 pisze:

> Z oficjalnych materiałów Parlamentu Austrii:

Srałstrii :D Napisał antyszczep dla antyszczepa i teraz się dotykajo
siurakami :D

ROTFL

Bruno

środa, 19 stycznia 2022 o 20:35:36 UTC+1 t-1 napisał(a):
Jak nie wierzysz w cyferki, to może Karnowski ci to wytłumaczy :)
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/582396-zadne-ale-nie-zmienia-faktu-ze-umieraja-niezaszczepieni

--
Bruno

Skowronek

> Stały bywalec covid-party?
Że ja?

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 21:24, Bruno pisze:
Ty znowu nic nie wiesz a się rozpisujesz.

Bez tej wiedzy bicie piany i wyzywanie obywateli którzy korzystają ze
swojego prawa, nie robią nic z nim niezgodnego... TO SKURWYSYŃSTWO!

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 19:38, LordBluzg® pisze:
> Miała szansę się zaszczepić. Przynajmniej gdyby zmarła, to mógłbyś wtedy
> obwiniać szczepców. Jak dotąd, to została zaszczuta przez nieszczepy.
> które ją zindoktrynowały :]

Zaszczuci to się mogą czuć praworządni obywatele którzy szczepią się na
WSZYSTKIE OBOWIĄZKOWE szczepionki i nie robią nic co z prawem koliduje.

_Master_

W dniu środa-19-stycznia-2022 o 22:14, Bruno pisze:
> Jak nie wierzysz w cyferki, to może Karnowski ci to wytłumaczy:)
> https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/582396-zadne-ale-nie-zmienia-faktu-ze-umieraja-niezaszczepieni

Dlaczego rządzący światem na to pozwalają? Przecież opiekuńcze państwo
wpierdala się w życie codzienne obywatela a nie potrafi wydać jednego
rozporządzenia które może uratować tysiące ludzi?

DLACZEGO?

Dawid Rutkowski

No tak, skoro to Cię w ogóle nie rusza, to widać przywykłeś.
A jak przywyknąć bez obcowania?

Dawid Rutkowski

Zaraz będzie, nie pękaj.

Skowronek

> No tak, skoro to Cię w ogóle nie rusza, to widać przywykłeś.
> A jak przywyknąć bez obcowania?

No niestety pudło, ja nie gustuję w tym.

Wiem, że jak mam inne zdanie w sprawie szczepionek to automatycznie
jestem foliarzem, płaskoziemcą i innym z błędami pisanymi słowami.

Wszystkiego dobrego dla Ciebie.

Starzec z Gór

czwartek, 20 stycznia 2022 o 23:12:25 UTC+1 Skowronek napisał(a):

> Wiem, że jak mam inne zdanie w sprawie szczepionek to automatycznie
> jestem foliarzem, płaskoziemcą i innym z błędami pisanymi słowami.
Skoro ignorujesz udowodnione fakty, no to musisz z tym żyć.
Sorry, taką mamy rzeczywistość.
Pozdrawiam Marcin

t-1

W dniu 2022-01-20 o 08:53, _Master_ pisze:
Dlatego.

Konstytucja Art. 39.
Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez
dobrowolnie wyrażonej zgody.

Kodeks Karny Art. 27. Eksperyment

§ 2. Eksperyment jest niedopuszczalny bez zgody uczestnika, na którym
jest przeprowadzany, należycie poinformowanego o spodziewanych
korzyściach i grożących mu ujemnych skutkach oraz prawdopodobieństwie
ich powstania, jak również o możliwości odstąpienia od udziału w
eksperymencie na każdym jego etapie.

A tu dupokrytka - kwestionariusz do wypełnienia:
https://www.gov.pl/attachment/c6109501-068a-410c-a3b5-05e2f4eb8efe

Pytania w miejscu szczepienia Tak Nie
1.Czy ma Pani/Pan wątpliwości do zadanych pytań?
2.Czy uzyskał Pani/Pan odpowiedzi na zadane pytania?

Oświadczam, że dobrowolnie wyrażam zgodę na wykonanie szczepienia
przeciw COVID-19. Potwierdzam, że zostały mi przekazane informacje
dotyczące tego szczepienia i je zrozumiałam/zrozumiałem. Zostały mi
udzielone również odpowiedzi na wszystkie zadane przeze mnie pytania i
zrozumiałam/zrozumiałem udzielone mi odpowiedzi.

Dawid Rutkowski

> No niestety pudło, ja nie gustuję w tym.

I całe szczęście, myślałem bowiem, że preferujesz "inokulację" jako metodę na zdobycie "paszportu".
Ogólnie metoda jest skuteczna - tzn. paszport będzie, jak nie umrzesz, bo jest również niebezpieczna - ale co do odporności może być dużo gorzej, to niestety/stety nie jest ospa.

> Wiem, że jak mam inne zdanie w sprawie szczepionek to automatycznie
> jestem foliarzem, płaskoziemcą i innym z błędami pisanymi słowami.

Oj, ale czy ja coś takiego napisałem?
Dobrze by jednak było, by "inne zdanie w sprawie szczepionek" jakoś wyrazić,
bo mówienie o nim jako jedynie o "innym" rzeczywiście takie epitety nasuwa.

Ogólnie bowiem mam osobistą potrzebę zrozumienia odmowy szczepienia i ze straceńczą nadzieją próbuje uzyskać od nieszczepów jakiekolwiek argumenty, z którymi można by było dyskutować i obalić - bo może akurat taki byłby ten niewysłowiony argument kogoś, kto szczepienia odmawia.

andal

jakie sa odpowiedzi na pytania o skutki uboczne?

t-1

W dniu 2022-01-19 o 18:45, Bruno pisze:

> Aktualne wyszczepienie w grupie +60 to ok. 83%. Ta grupa generuje w styczniu prawie 90% zgonów.
> Pozostałe 10% także dla nieszczepów, wypełniają 84% worków.
> Należą się gratulacje, za dzielną postawę. Brawo!!!

masz rację. Trudno jest przeżyć nieszczepowi.
https://www.youtube.com/watch?v=VGlqaFgbSfs&t=200s

Bruno

Grunt to to powołać się na autorytet dwu foliarzy z youtuba :)

--
Bruno

t-1

W dniu 2022-01-21 o 17:53, Bruno pisze:
Może byś obejrzał zanim pierdniesz?

Bruno

Obejrzałem i podtrzymuję zdanie.

Foliarze.

--
Bruno

t-1

W dniu 2022-01-21 o 18:43, Bruno pisze:

> Obejrzałem i podtrzymuję zdanie.
>
> Foliarze.

Oczywiście, że wypełniają definicję foliarzy i na dodatek bezczelnych.
Ale wyjaśnia dlaczego wśród nich występuje nadreprezentacja zgonów o
czym wspomniałeś w wątku.

Bruno

Występuje, gdyż się nie szczepią. A reszta to bajki.

--
Bruno

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Jan 2022 09:43:40 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość
<68d256fe-1da6-492e...@googlegroups.com>
od Bruno <bbruno...@gmail.com> :
I szury.

W innych filmach OOBE, piąty wymiar, wibracje mocy, czas nie istnieje,
bo we śnie przez trzy minuty można wyśnić kilkanaście godzin, moc
połączonych piramid o podstawie prostokątnej, niewbechtana miłość
bliźniego(totalna), ciała astralne i ich podróże zacne, covidowa
rzeczywistość oczami inżyniera budownictwa, opowiastka ckliwa o
chłopie, co miał z żeliwa, a na koniec Listy Apostolskie papieża
Franciszka do Wielkiego Zderzacza Hadronów i, bym był zapomniał,
pierwsze czytanie listów św Tymasza do wazy z rosołem. Na plus - nic o
Gatesie, Sorosie oraz adresach MAC w szczeoionkach(pięć na fiolkę) nie
widziałem.

--
Szwambuł Trantiputl.
Inter stercus/faeces et urinam nascimur

Skowronek

W dniu 21.01.2022 o 00:18, Starzec z Gór pisze:
> Skoro ignorujesz udowodnione fakty, no to musisz z tym żyć.

Daj proszę te fakty.