znieczulicę...

dink

Apr 15, 2005, 3:22:05 PM4/15/05
Ludzi na przystanku w Błoniu, kierowców, przechodniów: Na ulicy przy
krawężniku leży kot potrącony przez samochód. Rusza się jeszcze. Wszyscy
odwracają wzrok. Zauważyłem go z samochodu. Zawróciłem. Krew leje się z
ucha. Drgawki. Do samochodu. Potem na przystanek do tego motłochu. Jedyne w
czym byli pomocni to dali jakiś namiar na weterynarza. Średnio-dobry, ale
się dopytałem i znalazłem. Po kwadransie kot już na stole. Kroplówka,
witamina K, leki przeciwbólowe. Ale diagnozą jest brak diagnozy - "jak
przeżyje do jutra to zobaczymy". Znów samochód. Wracam do DC. Z jednej
strony jadę jak najdelikatniej. Z drugiej - trzeba się spieszyć. Na każdych
światłach sprawdzam oddech. Jest. Niestety - znów drgawki - machanie łapami.
Różana - nie mają neurologa. Więc Gagarina. Szpital. Stół. Trzy lekarki. I
wreszcie diagnoza. Jest źle. Podejrzenie wylewu krwi do mózgu. Być może też
przepuklina. Jedno oko nie reaguje na światło. Trzeba zrobic RTG, USG,
badanie krwi. "Decyzja należy do pana". "Róbcie co się da, byle nie
cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze się trzyma. Czekam na telefon...

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland

Buba

Apr 15, 2005, 3:24:31 PM4/15/05
dink napisał(a):
Czekam na telefon...

Zapłacisz za to wszystko?

Buba

FSC

Apr 15, 2005, 3:30:11 PM4/15/05

Użytkownik "dink" <dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d3p43b$hja$1...@news.onet.pl...

> Ludzi na przystanku w Błoniu, kierowców, przechodniów: Na ulicy przy
> krawężniku leży kot potrącony przez samochód. Rusza się jeszcze. Wszyscy
> odwracają wzrok.

(...)

Część z nich to pewni ci, którzy z takim zapalem jeszcze niedawno znicze
palili,a teraz kupują "tinę", czy inną "claudię" z modlitwami JPII. Widać,
g* zrozumieli... Brak słów, a dla Ciebie słowa uznania. Parę razy ratowałem
zwierzęta w podobnej sytuacji - też bezpańskie. Nie jestem po prostu w
stanie przejść obojętnie obok krzywdy....

PS. W kościele byłem dawno temu - po prostu staram się być człowiekiem, w
przeciwieństwie do obłudników modlących się do obrazu.

Daj znać, co z kotem, jak będziesz miał dalsze informacje.

FSC

FSC

Apr 15, 2005, 3:31:21 PM4/15/05

Użytkownik "Buba" <byw...@aster.pl> napisał w wiadomości

> dink napisał(a):
> Czekam na telefon...
>

> Zapłacisz za to wszystko?

Podejrzewam , że zapłaci. Zresztą, czy to takie istotne w takiej sytuacji ?
Mnie też zadawano pytania w takim stylu. Uśmiechałem się tylko :)

FSC

Buba

Apr 15, 2005, 3:30:58 PM4/15/05
FSC napisał(a):

Ja bym się nie usmiechała gdyby mi rachunek
przedstawiono....nie stać mnie na leczenie zwierza.
Ot taki lajf.

Buba

Marek Dyjor

Apr 15, 2005, 3:32:24 PM4/15/05
Użytkownik "FSC" <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości news:7DU7e.5173$0z2...@news.chello.at...

> [...]
> zwierzęta w podobnej sytuacji - też bezpańskie. Nie jestem po prostu w
> stanie przejść obojętnie obok krzywdy....

no i dodajmy ze pewnie sa przeciwko aborcji...

FSC

Apr 15, 2005, 3:38:12 PM4/15/05

> FSC napisał(a):

> Ja bym się nie usmiechała gdyby mi rachunek przedstawiono....nie stać mnie
> na leczenie zwierza.
> Ot taki lajf.

Powiem Ci,że nie zawsze było mnie szczególnie na to stać,ale , jak miałem,
to nie skąpiłem. Mam miękkie serce po prostu..., ale rozumiem,że skoro ktoś
nie ma to nie da i nie ma w tym niczego nagannego.

Najgorsi są jednak ci, którzy mają wbród, ale szkoda im złamanego grosza,
aby pomóc.

FSC

FSC

Apr 15, 2005, 3:40:15 PM4/15/05

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> no i dodajmy ze pewnie sa przeciwko aborcji...

A gdy zimno, zakładają beret ?

FSC

Acid

Apr 15, 2005, 3:46:45 PM4/15/05
Marek Dyjor napisał(a):

> no i dodajmy ze pewnie sa przeciwko aborcji...

Tak czytam to i zastanawiam się, czy faktycznie oznaką miłosierdzia jest
uratować kota i wyskrobać dziecko? Zastanawiam się też, czy Ci którzy
tak narzekają na znieczulicę i obłudę pomyśleli, że być może sąsiadowi
na chleb zabrakło i nie bardzo ma czas i pieniądze jeździć po
weterynarzach z kotem? Że nie wszyscy na pytanie "czy Pan za to wszystko
zapłaci" mogą odpowiedzieć uśmiechem, bo często brakuje im na leczenie
nie obcego kota tylko własnej rodziny?

Acid

FSC

Apr 15, 2005, 3:53:11 PM4/15/05

Użytkownik "Acid" <very...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak czytam to i zastanawiam się, czy faktycznie oznaką miłosierdzia jest
> uratować kota i wyskrobać dziecko?

Chyba nie zrozumiałeś intencji mojego postu - chodzi o ludzki odruch - nie o
odwracanie głowy , a chociażby tylko o przesunięcie konającego zwierzęcia w
bardziej humanitarne miejsce. Co do skrobania : autorowi chodziło chyba o
odniesienie do konkretnej grupy,a nie ocenianie tego procederu, bo nie o tym
tu mowa.

> [...]
> kotem? Że nie wszyscy na pytanie "czy Pan za to wszystko zapłaci" mogą
> odpowiedzieć uśmiechem, bo często brakuje im na leczenie nie obcego kota

Zdaję sobie sprawę z uwarunkowań finansowych, jednakże ludzki odruch nie
jest uzależniony od stanu posiadania finansowego. Ponadto, wieli takich,
których stać , też pewnie nie pomoże...

FSC

Message has been deleted

Acid

Apr 15, 2005, 4:06:30 PM4/15/05
FSC napisał(a):

> Chyba nie zrozumiałeś intencji mojego postu - chodzi o ludzki odruch -
> nie o odwracanie głowy , a chociażby tylko o przesunięcie konającego
> zwierzęcia w bardziej humanitarne miejsce.

Z tym się jak najbardziej zgodzę, ale myślę, że przyczyną tego, że mało
kto zdecyduje się pomóc takiemu zwierzakowi raczej nie jest znieczulica
tylko obawa i brak wiedzy. Brak wiedzy: i tak mu nie pomogę, bo nie wiem
jak, a może zwierzak był na coś chory, itp. Wiem, że nie jest to żadne
usprawiedliwienie, ale z drugiej strony wydaje mi się, że nazywanie
takich ludzi "motłochem" i "obłudnikami" też nie jest w porządku.

>Co do skrobania : autorowi
> chodziło chyba o odniesienie do konkretnej grupy,a nie ocenianie tego
> procederu, bo nie o tym tu mowa.

Tutaj niech się może sam autor wypowie.

> [...]
>

> Zdaję sobie sprawę z uwarunkowań finansowych, jednakże ludzki odruch nie
> jest uzależniony od stanu posiadania finansowego. Ponadto, wieli takich,

Nie zdziwiłbym się, gdyby częściej pomocy udzielały osoby, które nie są
zbyt majętne, ale to już inna kwestia.

Acid

Marek Dyjor

Apr 15, 2005, 4:03:46 PM4/15/05
Użytkownik "FSC" <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości news:HYU7e.5194$0z2....@news.chello.at...

> [...]
> odniesienie do konkretnej grupy,a nie ocenianie tego procederu, bo nie o tym

Dokładnie chodzi o pewien całokształt postaw ludzkich składających sie na dość
powszechne zjawisko hipokryzji.

> [...]
>
> Zdaję sobie sprawę z uwarunkowań finansowych, jednakże ludzki odruch nie
> jest uzależniony od stanu posiadania finansowego. Ponadto, wieli takich,

Człowiek jest zdolny w 95% pomóc sobie sam, zwierze sobie nie pomoże.

Marek Dyjor

Apr 15, 2005, 4:02:55 PM4/15/05

> [...]

> Zdaję sobie sprawę z uwarunkowań finansowych, jednakże ludzki odruch nie
> jest uzależniony od stanu posiadania finansowego. Ponadto, wieli takich,

Człowiek jest zdolny w 95% pomóc sobie sam, zwierze sobie nie pomorze.

FSC

Apr 15, 2005, 4:42:56 PM4/15/05

Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
wiadomości news:mi8061dalrt7ckim3...@4ax.com...
> Moze lepiej niech umrze niz ma cierpiec. Zycie jest brutalne

Niekoniecznie musi umierać na drodze. Można mu choć pomóc umrzeć w bardziej
cywilizowany sposób.

FSC

BLE_Maciek

Apr 15, 2005, 4:26:03 PM4/15/05
Fri, 15 Apr 2005 21:22:05 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "dink"
<dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Ludzi na przystanku w Błoniu, kierowców, przechodniów: Na ulicy przy

[...]

>przepuklina. Jedno oko nie reaguje na światło. Trzeba zrobic RTG, USG,
>badanie krwi. "Decyzja należy do pana". "Róbcie co się da, byle nie
>cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze się trzyma. Czekam na telefon...

No widzisz. Oczywiscie postawa godna podziwu, ale trzeba tez zrozumiec
tych ludzi - nie kazdy, spieszac sie do pracy ma chec zajac sie czyms
takim (nie przyjsc do pracy, wozic w samochodzie lub autobusem
zakrwawione, umierajace zwierze, wydawac na nie swoje pieniadze itp.).
Oczywiscie ze szkoda zwierzecia, ale skoro juz umiera - nic sie nie
poradzi. Moze lepiej niech umrze niz ma cierpiec. Zycie jest brutalne
i nic na to nie poradzisz ...

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 4:32:45 PM4/15/05
FSC <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisali:

> PS. W kościele byłem dawno temu - po prostu staram się być człowiekiem, w
> przeciwieństwie do obłudników modlących się do obrazu.

Ty jestes lepszy, taki niezaklamany i szlachetny.
Pewnie pomogles tez juz wielu bezdomnym i chorym ludziom...

. KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
. Skierniewice .
............................................... ICQ 141058219 .

FSC

Apr 15, 2005, 4:42:55 PM4/15/05

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd608ud.vcn...@machina.mech.pl...

> Ty jestes lepszy, taki niezaklamany i szlachetny.

Dziękuję.

> Pewnie pomogles tez juz wielu bezdomnym i chorym ludziom...

Kilku ludziom pomogłem - zgadłeś - nie byli to bezdomni,ale chorzy.

FSC

kajus44

Apr 15, 2005, 4:12:13 PM4/15/05
dink wrote:
> "Róbcie co się da, byle nie cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze
> się trzyma. Czekam na telefon...

daj znać, jak zadzwonią
podziwiam postawę

Irek

Marek Dyjor

Apr 15, 2005, 4:38:22 PM4/15/05
> [...]

> Oczywiscie ze szkoda zwierzecia, ale skoro juz umiera - nic sie nie

> poradzi. Moze lepiej niech umrze niz ma cierpiec. Zycie jest brutalne

to niech chociaż podejdzie i mu kark skręci żeby sie nie męczyło

Eulalka

Apr 15, 2005, 5:09:35 PM4/15/05
Użytkownik Buba napisał:

> Ja bym się nie usmiechała gdyby mi rachunek przedstawiono....nie stać
> mnie na leczenie zwierza.
> Ot taki lajf.

Dzieciaki mi przyniosły takiego przetrąconego znajdę. Zaprzyjaźniony wet
za fricko z Gdańska do Gdyni przyjechać nie chciał, ale poradził wezwać
pogotowie weterynaryjne. Zjawiło się w ciągu 20 minut. Obejrzano
kociaka, stwierdzono, że to stare już zwichnięcie (kompletnie niewładny
był od połowy do ogona) i że go wezmą. Przekonywali, że kociak trafi do
schroniska i sobie żyć będzie. Byc może. A nawet jak nie - lepiej chyba
by go uśpili niż miałby pozostać pzy smietniku i piszczeć z głodu w
temp. 5 st.C.

Eulalka

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 5:19:24 PM4/15/05
FSC <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisali:

> Niekoniecznie musi umierać na drodze. Można mu choć pomóc umrzeć w bardziej
> cywilizowany sposób.

A jak ktos nie pomoze, to jest obludny katol, modlacy sie do obrazu :)

Eulalka

Apr 15, 2005, 5:10:38 PM4/15/05
Użytkownik Acid napisał:

> Że nie wszyscy na pytanie "czy Pan za to wszystko
> zapłaci" mogą odpowiedzieć uśmiechem, bo często brakuje im na leczenie
> nie obcego kota tylko własnej rodziny?

Ale można szukać innych, mniej kosztownych rozwiązań. W schronisku tez
jest weterynarz.

Eulalka

FSC

Apr 15, 2005, 5:23:00 PM4/15/05

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd60bls.vcn...@machina.mech.pl...

> A jak ktos nie pomoze, to jest obludny katol, modlacy sie do obrazu :)

Skoro tak twierdzisz :) Poza tym,pisałem "część",a nie "wszyscy",a to
różnica.

FSC

Moon

Apr 15, 2005, 5:30:57 PM4/15/05

> [...]
> badanie krwi. "Decyzja należy do pana". "Róbcie co się da, byle nie
> cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze się trzyma. Czekam na telefon...

po tym wszystkim będziesz go musiał jeszcze zabrać do psychologa...

moon

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 5:43:16 PM4/15/05
FSC <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisali:

> Skoro tak twierdzisz :) Poza tym,pisałem "część",a nie "wszyscy",a to
> różnica.

Tylko po co? Rownie dobrze moge napisac, ze czesc "animalsow" to pedofile.

FSC

Apr 15, 2005, 5:49:32 PM4/15/05

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd60d2l.vcn...@machina.mech.pl...

> Tylko po co? Rownie dobrze moge napisac, ze czesc "animalsow" to pedofile.

Jeśli chcesz, pisz, choć bardziej, niż pedofilia, pasowałaby sodomia, jeśli
już.

FSC

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 6:22:48 PM4/15/05
FSC <fs...@fsc.xgfhd.s.pl> napisali:

> Jeśli chcesz, pisz, choć bardziej, niż pedofilia, pasowałaby sodomia, jeśli
> już.

Wlasnie nie chce, bo to trywialne.
Jesli ktos pomogl potraconemu kotkowi, to chwala mu za to, ale nie nalezy
stawiac w opozycji tych co nie pomogli i przypisywac im cech przeciwnych
do tych, ktorymi szczyci sie koci samarytanin. Tyle.

Pietia

Apr 15, 2005, 6:30:18 PM4/15/05

Użytkownik "Moon" <lunanegra...@wp.pl> napisał w wiadomości

Też miałem cały czas wrażenie że piszę o przechodniu jakimś. Leki, wylew,
neurolog (to są koci?). RTG, USG, NBA...
Dobrze że nie mam kota (rodzice mają).

Pietia

topek

Apr 15, 2005, 6:39:58 PM4/15/05
> po tym wszystkim będziesz go musiał jeszcze zabrać do psychologa...
Na ciebie moon to bym nawet nie nasral.
Zalosny jestes glupi chuju.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy

"dopchamy wreszcie w ktoryms tam roku,
do wojny, co to ma byc o pokoj"

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 6:52:08 PM4/15/05
topek <topek-spamerzy-...@post.pl-mowilem-ze-bolki> napisali:

> Na ciebie moon to bym nawet nie nasral.
> Zalosny jestes glupi chuju.

O! Topek nie wyrosl jeszcze z okresu analnego...
Ile masz lat?

Radoslaw Krzyzan

Apr 15, 2005, 7:14:34 PM4/15/05
"Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> wrote in message

> O! Topek nie wyrosl jeszcze z okresu analnego...
> Ile masz lat?

To nie o wiek chodzi, tylko o szacunek dla życia.

--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 7:42:33 PM4/15/05
Radoslaw Krzyzan <n...@non.non> napisali:

> To nie o wiek chodzi, tylko o szacunek dla życia.

Szacunek szacunkiem, ale trzeba wazyc priorytety.
Ja nie mam pretensji do rozczulajacych sie nad kazdym zwierzatkiem w
stanie agonalnym. Pamietajmy, jednak, ze w naturze przeznaczeniem takiego
zwierzecia jest zginac.
Moja kolezanka nie mogla mi wybaczyc, ze dobilem i oprawilem zadeptanego
i polamanego jagniaka. Ale szaszlyki jej bardzo smakowaly...

Moon

Apr 15, 2005, 7:42:08 PM4/15/05

Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <n...@non.non> napisał w wiadomości

> To nie o wiek chodzi, tylko o szacunek dla życia.

Jutro, jedząc hamburgera, nie zapomnij zmówić paciorek za krówkę.

moon

Moon

Apr 15, 2005, 7:44:58 PM4/15/05

Użytkownik "topek"
<topek-spamerzy-...@post.pl-mowilem-ze-bolki> napisał w
wiadomości news:426042b9$1...@news.home.net.pl...

> po tym wszystkim będziesz go musiał jeszcze zabrać do psychologa...
Na ciebie moon to bym nawet nie nasral.
Zalosny jestes glupi chuju.

topek!

szacunku trochę dla człowieka, a potem się zjamiesz kotkami, pokurwieńcu:)

moon

Jacek Krzyzanowski

Apr 15, 2005, 8:00:33 PM4/15/05
Moon <lunanegra...@wp.pl> napisali:

> szacunku trochę dla człowieka, a potem się zjamiesz kotkami, pokurwieńcu:)

Zapomnij. Tutaj pisuja ludzie, ktorych znajomi ciagali swoje dzieci za
noge po schodach. Nie dosc, ze tego nie zglosili na policje, to uwazaja to
za najnormalniejsza w swiecie metode uswiadomienia dziecku, ze nie mozna
tak ciagac kota, czy innego zwierza.

Radoslaw Krzyzan

Apr 15, 2005, 8:07:28 PM4/15/05

"Moon" <lunanegra...@wp.pl> wrote in message

Nie zrozumiałeś, nie jestem hipokrytą tylko cenię ludzi którzy potrafią
zaopiekować sie chorym zwierzakiem, czasem wystarczy opatrzyć ranę, czasem
trzeba ukręcić łepek żeby zakończyć męczarnie. I nie ma to związku z masowym
obojem krów.

Moon

Apr 15, 2005, 8:44:00 PM4/15/05

czasem
> trzeba ukręcić łepek żeby zakończyć męczarnie.

zgoda - czasem trzeba!

I nie ma to związku z masowym
> obojem krów.

i z masowym saksofonem też nie:)

moon

Moon

Apr 15, 2005, 8:45:28 PM4/15/05

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd60l43.vcn...@machina.mech.pl...

> Zapomnij. Tutaj pisuja ludzie, ktorych znajomi ciagali swoje dzieci za
> noge po schodach.

Kurde, Topek to chyba mieszkał na ósmym piętrze:)
moon

imax

Apr 15, 2005, 9:09:35 PM4/15/05
dink napisał(a):
(...)

> cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze się trzyma. Czekam na telefon...

Idę sobie ulicą z moją lepszą połówką.Nagle jakaś kobieta dostaje
drgawek, łapię ją w locie,
trzęsię się i zaczyna jej ślina lecieć z ust, no to szybka powtórka
lekcji PO, łapię telefon i dzwonię na 112,
wokół tłum ludzi pokrzykujących, ale nikt nie pomoże, niektórzy krzyczą,
że pewnie pijana...

Jadę autobusem, godz 20, pełen autobus - jakiś dwóch wstawionych
dżentelmenów zaczepia dziewczynę,
oczywiście wszyscy w tym momencie zerkają na wspaniały krajobraz i nowy
sufit...
itd, itp.

I dziwić się, że nikt nie zwraca uwagi na cierpiące zwierzę?

--
imax

Żubr występuje w puszczy.

Krzysztof Drewicz

Apr 15, 2005, 11:18:27 PM4/15/05
W artykule <d3poo8$1c3$1...@nemesis.news.tpi.pl> imax napisał(a):

> (...)
>
> Idę sobie ulicą z moją lepszą połówką.Nagle jakaś kobieta dostaje

^^^ ^^^^^^^^^^^^^

> lekcji PO, łapię telefon i dzwonię na 112,

Może to poprawna reakcja w przypadku bycia z kimś? A inni sobie np byli
samopas?

> wokół tłum ludzi pokrzykujących, ale nikt nie pomoże, niektórzy krzyczą,
> że pewnie pijana...

Wiesz, biorąc pod uwagę iż znam metodę okradania ludzi z samochodów na
"zepsute auto" czy też "ojej jaki ładny płaszczyk, mogę dotknąć" i już
nie masz portfela to wcale się nie dziwię że reakcja tłumu była z
grubsza zerowa. Co do osób pijanych: społeczeństwo naszego kraju takie
już jest niestety że w większości nie dość że nadużywa alkoholu to
jeszcze na ogół pije poza domem i ma problemy z zarobieniem na taksówkę
która ich mogłaby odwieźć.

> Jadę autobusem, godz 20, pełen autobus - jakiś dwóch wstawionych
> dżentelmenów zaczepia dziewczynę,
> oczywiście wszyscy w tym momencie zerkają na wspaniały krajobraz i nowy
> sufit...

Czy wiesz że nawet jeśli ktoś by ruszył pupę to w przypadku użycia siły
miałby więcej problemów niż mili dżentelmeni? Nie każdy policjant nawet
powie osobie która była _ofiarą_ napadu (nie kradzieży) że ma prawo
wystąpić o zatajenie jej danych osobowych przed ewentualną zemstą
napastników.

> I dziwić się, że nikt nie zwraca uwagi na cierpiące zwierzę?

Może głupie i płytkie: ale czy zauważasz cierpienie tysięcy ton ryb
odławianych codziennie i duszących się na powietrzu? Niestety to że
ludzie odżywiają również mięsem ma wpływ na traktowanie zwierząt.

A teraz z innej beczki: czy nie łatwiej zauważa się jakieś miłe
futerkowe stworzonka od tysięcy kurczaków przerabianych na KFC?

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Piotr Majkowski

Apr 16, 2005, 3:13:36 AM4/16/05
15 kwiecień 2005.
*dink* napisał(a):

> [...]

> badanie krwi. "Decyzja należy do pana". "Róbcie co się da, byle nie

> cierpiał". Stan krytyczny. Tlen. Jeszcze się trzyma. Czekam na telefon...

Jeśli przeżyje, będzie kaleką i Twoim utrzymankiem. Pewnie w Wigilię powie
Ci jaki jest szczęśliwy.
Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin
cierpienia.
Jak dla mnie jesteś bohaterem.

--
Piotr Majkowski
http://www.majkowscy.neostrada.pl/

maciej debski

Apr 16, 2005, 2:37:33 AM4/16/05

> [...]

> usprawiedliwienie, ale z drugiej strony wydaje mi się, że nazywanie takich
> ludzi "motłochem" i "obłudnikami" też nie jest w porządku.

a mozna ludzi tak nazwac kiedy tak samo reagują widząc rozbity samochód,
leżącego na ulicy człowieka, zlodzieja wyrywającego torbę kobiecie na
ulicy?

mac.

M S

Apr 16, 2005, 3:23:01 AM4/16/05
Jedenaste: Moona z kaefa wyciągać nie będziesz

Maćkoski
--
Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

M S

Apr 16, 2005, 3:29:03 AM4/16/05

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

> to niech chociaż podejdzie i mu kark skręci żeby sie nie męczyło

Przypomniałeś mi sytuację: kilka lat temu, mocno ranny pies na drodze,
kierowca dużej ciężarówki, który też zauważył tego psa... to było jedyne
wyjście...

WaSyL

Apr 16, 2005, 3:56:07 AM4/16/05

"Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> wrote in message

> Ty jestes lepszy, taki niezaklamany i szlachetny.
> Pewnie pomogles tez juz wielu bezdomnym i chorym ludziom...

Ludzie sami sa okrutni dla siebie i najczesciej sami zwalaja na siebie
problemy, nawet jezeli to wynika ze zwyklego braku zaradnosci. Zwierzeta sa
bezbronne. Predzej wplace kase na schronisko dla zwierzat niz na PCK.

WaSyL

Apr 16, 2005, 3:57:39 AM4/16/05

"Moon" <lunanegra...@wp.pl> wrote in message

> po tym wszystkim będziesz go musiał jeszcze zabrać do psychologa...

Nadajesz sie tylko do tureckiego burdelu. jako meska dziwka.

Teo

Apr 16, 2005, 4:29:34 AM4/16/05
Piotr Majkowski (w_ko...@galaktyka.com.invalid) wstukł:

> Jeśli przeżyje, będzie kaleką i Twoim utrzymankiem. Pewnie w Wigilię
> powie Ci jaki jest szczęśliwy.
> Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin
> cierpienia.

Spytam bardzo grzecznie i spokojnie: co twoim zdaniem powinien był zrobić
dink? Własnoręcznie dobić zwierzaka? Kazać go natychmiast uśpić? A może nic
nie robić, zostawiając stworzenie gdzie było?

Teo
www.teo73.prv.pl, wiosennie przeorane.
Nie mam czasu. Kota głaszczę.

Irek/kajus44

Apr 16, 2005, 5:44:19 AM4/16/05
dink wrote:
> Ludzi na przystanku w Błoniu, (...)

> się trzyma. Czekam na telefon...

pomogłeś i zostałeś zjebany
Polakom gratulujemy wyczucia
Irek
--
xxx fre...@poczta.onet.pl -to dla spamu xxx
a prywatnie:

dink

Apr 16, 2005, 4:53:41 AM4/16/05
"Buba" <byw...@aster.pl> wrote in message
> Zapłacisz za to wszystko?

a myślisz, że do szpitala wzieli go na gębę? zapłaciłem z góry

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland

M S

Apr 16, 2005, 5:08:23 AM4/16/05

Użytkownik "Irek/kajus44" napisał w wiadomości

> pomogłeś i zostałeś zjebany
> Polakom gratulujemy wyczucia

Niestety u nas tak bywa, ktoś zrobi coś dobrego, to najpierw się odezwą ci
na "nie" nastawieni.

Jacek Krzyzanowski

Apr 16, 2005, 5:38:45 AM4/16/05
Irek/kajus44 <fre...@poczta.onet.pl> napisali:

> pomogłeś i zostałeś zjebany
> Polakom gratulujemy wyczucia

Przez kogo?

br4k

Apr 16, 2005, 5:38:24 AM4/16/05
Witam

czasami wstyd mi, ze zyje w tym kraju....
nie wiem czy sam bym sie na taki czyn zdecydowal, ale dlatego jestem
tymbardziej pelen podziwu dla pana dinka.
ja rozumiem, ze nie kazdy ma kase, ochote itp. ale po co od razu krytykowac?
to chyba jego sprawa czy ma na to pieniadze na leczenie kota czy woli je
przepic albo kupic fajki tak jak tu zapewne wiekszoc by zrobila...?
poza tym tu akurat nie chodzi nawet o przypadek tego kota, ale najlatwiej w
tym pieprzonym kraju odwrocic sie plecami, a jak ktos jeszcze zdecyduje sie
na pomoc to potem go negowac... czy to tak wielki problem chociazby wziac
tego kota z ulicy i dobic go gdzies na boku kamieniem? (nie popieram takiego
zachowania ale to juz chyba lepsze niz to ze ma lezec zakrwawiony i sie
meczyc) i nie pieprzcie tutaj glupot, ze nie macie na leczenie wlasnej
rodziny itp. bo wystarczy tylko troszke dobrej woli, a jak nawet na to was
nie stac to najlepiej zamilczcie...

--
pozdrawiam .br4k
"taka jest moja koncepcja, tak ja to widze"

Irek/kajus44

Apr 16, 2005, 7:16:06 AM4/16/05
Jacek Krzyzanowski wrote:

> Przez kogo?

Generalizowałem.
Uważam, że jeśli ktoś komuś (czy też czemuś) pomógł, nie wypada, po prostu
nie wypada odpowiadać negatywnie; osobiście jest to dla mnie płytkie; to tak
jakbym ja wszedł na grupę o motocyklach i pisał że motocykle są głupie, nie
mają dachu i się chybają, a ja mam innaczej bo jeżdżę samochodem; trochę IMO
nie na miejscu.
A to że dink potępił przystankowiczów - tłumaczę to sobie zdenerwowaniem w
danej chwili, chociaż miał rację - uważam, że nie można tłumaczyć
znieczulicy czymś tam;
pewnie jak zawsze prawda jest gdzieś w środku

pozdrawiam

M S

Apr 16, 2005, 6:19:51 AM4/16/05

> jakbym ja wszedł na grupę o motocyklach i pisał że motocykle są głupie,
> nie
> mają dachu i się chybają, a ja mam innaczej bo jeżdżę samochodem;

A ja nie wiedziałem czym by tu się zająć :->

dink

Apr 16, 2005, 6:20:21 AM4/16/05
"BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> wrote in message
> tych ludzi - nie kazdy, spieszac sie do pracy ma chec zajac sie czyms
> takim (nie przyjsc do pracy, wozic w samochodzie lub autobusem
> zakrwawione, umierajace zwierze, wydawac na nie swoje pieniadze itp.).

to było o 1800, przystanek w kierunku DC, wątpię, żeby wszyscy jechali do
pracy

> Oczywiscie ze szkoda zwierzecia, ale skoro juz umiera - nic sie nie
> poradzi.

roku temu moja siostra znalazła innego potrąconego kota - wyglądał duzo
gorzej niż ten. też wydawało się, że nic z niego nie będzie, ale dzięki
szybkiemu transportowi do szpitala udało się go uratować. efekt widać tutaj:
http://www.mr2.pl/dink/trashcan/Zombie%20na%20komodzie%20w1024.jpg

> Moze lepiej niech umrze niz ma cierpiec. Zycie jest brutalne

nawet jeśli ma umrzeć, to chyba lepiej jeśli będzie znieczulony, a nie
zostawiony na ulicy, w kałuży i jedeyne co go może spotkać to najechanie
przez kolejny samochód.

dink

Apr 16, 2005, 6:22:45 AM4/16/05
"Piotr Majkowski" <w_ko...@galaktyka.com.invalid> wrote in message

> Jeśli przeżyje, będzie kaleką

tego nie wiem, a jeśli nawet - to proponujesz, żeby kaleki eliminować?

> i Twoim utrzymankiem. Pewnie w Wigilię powie
> Ci jaki jest szczęśliwy.

no tak to jest z kotami w mieście, że są utrzymankami, podobnie jak psy,
papugi, etc.

> Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin
> cierpienia.

nie umrze w męczarniach, jest pod fachową opieką i na środkach p-bólowych.
jeśli odejdzie, to przynajmniej bez bólu

> Jak dla mnie jesteś bohaterem.

daruj sobie te ironię.

M S

Apr 16, 2005, 6:24:39 AM4/16/05

Użytkownik "dink" napisał w wiadomości news:d3qotc$b00$1...@news.onet.pl...

> roku temu moja siostra znalazła innego potrąconego kota - wyglądał duzo
> gorzej niż ten. też wydawało się, że nic z niego nie będzie,

A jego imię jakie pasujące... :-))

BP, NMSP

Ale w sumie to gratulacje, tym bardziej, że uratowałeś nie jednego tylko
zwierzaka.

WaSyL

Apr 16, 2005, 6:36:18 AM4/16/05

> [...]
> Ci jaki jest szczęśliwy.
> Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin

Jakie to katolicko-chrzescijanskie. Brawo dla tego Pana.

WaSyL

Apr 16, 2005, 6:38:01 AM4/16/05

"Irek/kajus44" <fre...@poczta.onet.pl> wrote in message

> pomogłeś i zostałeś zjebany
> Polakom gratulujemy wyczucia

To chyba dewiza Majakowskich, Krzyzanowskich i innych 'chrzescijan': ilekroc
sasiadowi sie powiedzie/zrobi dobzry uczynek czuje ze umiera czesc mnie.
Takie polskie piekielko.

deepblue

Apr 16, 2005, 6:41:27 AM4/16/05
WaSyL napisał(a):

> Jakie to katolicko-chrzescijanskie. Brawo dla tego Pana.

Jakie to głupie, to Twoje stwierdzenie. Pokażesz jakieś zbliżone do słów
przedpiścy zalecenia KK, czy tak szczekasz?

Wojtek (zdziwiony)

topek

Apr 16, 2005, 6:43:32 AM4/16/05
> [...]
> Ci jaki jest szczęśliwy.
> Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin
W ciemno wiedzialem jak taki katolik jak ty, milujacy blizniego, takze
zwierzeta jak sw. Franciszek napisze.
Jestes dla mnie stereotypowym przykladem: "katolika" i "prawdziwego
mezczyzny". Standard panujacy nad wisla. Ja sie takimi ludzmi brzydze.
"Moja bajka zupelnie innymi drogami chodzi"

--
topek-> jak zawsze ...

"dopchamy wreszcie w ktoryms tam roku,
do wojny, co to ma byc o pokoj"

Jacek Krzyzanowski

Apr 16, 2005, 6:43:23 AM4/16/05
WaSyL <was...@remove-me.megapolis.pl> napisali:

> To chyba dewiza Majakowskich, Krzyzanowskich i innych 'chrzescijan': ilekroc
> sasiadowi sie powiedzie/zrobi dobzry uczynek czuje ze umiera czesc mnie.
> Takie polskie piekielko.

WaSyL, nie mierz innych swoja miarka...

topek

Apr 16, 2005, 6:45:34 AM4/16/05
> Jedenaste: Moona z kaefa wyciągać nie będziesz
O nie. Niech sobie nie mysli ze ma przyzwolenie na pisanie takich
skurwysynstw tepy ryj jeden.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy

topek

Apr 16, 2005, 6:50:13 AM4/16/05
> [...]
> Ci jaki jest szczęśliwy.
> Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka godzin
Jasne, powinien isc po sztucer i mu pierdolnac w lepek z centymetra. To
takie meskie. Przeciez serce wali jak dzwon.

W calosci sobie pozwole zacytowac
"Kontakt z przyroda, pewna reka, refleks, przechytrzenie czujnego
zwierzaka. Niesamowita adrenalina, serce wali tak, ze chce wyskoczyc."
Tak majkowski zadaje sie z przyroda.
Żenuła hoch n

topek

Apr 16, 2005, 6:50:52 AM4/16/05
> To chyba dewiza Majakowskich, Krzyzanowskich i innych 'chrzescijan':
> ilekroc sasiadowi sie powiedzie/zrobi dobzry uczynek czuje ze umiera
> czesc mnie. Takie polskie piekielko.
Podpisuje sie wszystkim co potrafi pisac.

Jacek Krzyzanowski

Apr 16, 2005, 6:53:11 AM4/16/05