Ukry zacierają ślady własnych zbrodni

rAzor

I zamiast ostrzeliwać Himarsami bazy, składy amunicji, instalacje
rakietowe walą w obozy jenieckie, mordując "swoich" Azioli:

https://www.rp.pl/konflikty-zbrojne/art36781971-rosja-informuje-o-smierci-ukrainskich-jencow-w-tym-z-pulku-azow

"Puszylin twierdzi, że władze Ukrainy zaatakowały (Himars) miejsce
przetrzymywania jeńców, by uniemożliwić żołnierzom Pułku Azow składanie
zeznań. "
--
Ciurlać CSU!
Suszyć lewaków.

Starzec z Gór

Wyjątkowo nieporadna propaganda.
Rozwalili ich po miesiącu przetrzymywania w niewoli?
I co to miało dać?
Kto miał pęknąć ten pęknął już dawno.
I takich delikwentów jeżeli byli z pewnością nie trzymano na bezpośrednim zapleczu frontu.
Już raczej uwierzę w wersję że miejscowi Rosjanie rozwalili obóz, żeby ukryć fakt, iż kasa przeznaczona na utrzymanie jeńców została zwyczajnie ukradziona.
Było by to działanie z ich strony rutynowe.
Pozdrawiam Marcin

m4rkiz

W dniu 29.07.2022 o 16:07, rAzor pisze:
> [...]

> "Puszylin twierdzi, że władze Ukrainy zaatakowały (Himars) miejsce
> przetrzymywania jeńców, by uniemożliwić żołnierzom Pułku Azow składanie

Już chuj ze zdolnościami telepatycznymi jakiegoś ruskiego figuranta - naziola* ale10 maja
niezwykle się cieszyłeś że ich rozwalili, i co, niemal 3 miesiące nie wystarczyły na
złożenie zeznań? Wyraźnie czuć komunistyczne porządki.

* "In April 2022, news outlets noted that during Pushilin's visit to Mariupol, he awarded
Senior Lieutenant Roman Vorobyov a medal, while he was wearing patches affiliated with
neo-Nazism: the Totenkopf used by the 3rd SS Panzer Division, and the valknut."

Ghost

W dniu 30.07.2022 o 01:22, m4rkiz pisze:
> [...]

tylko pies moze uwierzyc, ze po tylu miesiacach ukraincy postanowili ich
uciszyc, i niby z jakich tajemnic mieliby sie jency wygadac - teywailna
prawda to, ze placacy pensje azorowi ruski nie zaryzykuja drugiej Buczy,
jak beda katowac i mordowac, to potem zatra slady, chocby artylerią

> Już chuj

pies to parszywa ruska kurwa, zawsze taki byl, ale teraz widac, ze
ruskom pis pasuje, skoro placa psu za jego wspieranie

Bruno

sobota, 30 lipca 2022 o 00:34:07 UTC+2 Starzec z Gór napisał(a):

> Wyjątkowo nieporadna propaganda.
> Rozwalili ich po miesiącu przetrzymywania w niewoli?
> I co to miało dać?

To samo co Niemcom zamordowanie polskich jeńców w Katyniu w 1940roku.
Ruscy i ich metody się nie zmieniają, jak poskrobiesz paznokciem to orda spod ikony wyłazi.

--
Bruno

A. Filip

Starzec z Gór <dag...@vp.pl> pisze:
Brawo! Zainspirowałeś Ukraińców [A].

To że ostrzał Ukraiński był celowy to bez solidnego uzasadnienia
propaganda. Skoro USA potrafiły zbombardować ambasadę ChRL w Serbii
"przez pomyłkę" to Ukraińcom pomyłki/"pomyłki" też się trafią. Tyle że
Ukraińcy bardzo wysoko podbili stawkę kontr-oskarżeniem, mam nadzieje że
się sami nie wkopali w bardzo nadgorliwe zaprzeczenia.

[A] ttps://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-ukraina-rosja/aktualnosci/news-rosja-jest-dzisiaj-wielkim-zrodlem-terroryzmu-zelenski-zapow,nId,6189386#parametr=bloczek_rek_zt

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

Bruno

sobota, 30 lipca 2022 o 11:23:49 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> Brawo! Zainspirowałeś Ukraińców [A].

To Ruscy publikują filmy z kastrowania jeńców. Orków nie trzeba inspirować, oni to radośnie robią sami z siebie.

https://wiadomosci.wp.pl/bestialsko-torturowal-i-okaleczyl-ukrainca-zidentyfikowano-rosyjskiego-zbrodniarza-6795661710768640a

--
Bruno

Robert Tomasik

W dniu 30.07.2022 o 00:34, Starzec z Gór pisze:
> [...]
> pęknął już dawno. I takich delikwentów jeżeli byli z pewnością nie
> trzymano na bezpośrednim zapleczu frontu.

W ogóle trzymanie jeńców przy froncie jest dziwne. Może właśnie liczyli
na to, ze wcześniej, czy później ktoś się pomyli. Pytanie, co było obok
i w co chcieli Ukraińcy trafić.

--
Robert Tomasik

Ghost

W dniu 30.07.2022 o 11:23, A. Filip pisze:

> Skoro USA potrafiły zbombardować ambasadę ChRL w Serbii

Skoro Hitler to zbrodniarz, to filip z ruskiej dupy na pewno gwałci
nieletnie dziewczynki.

Tak, ciągle jesteś debilem.

Robert Tomasik

W dniu 30.07.2022 o 00:34, Starzec z Gór pisze:
> Wyjątkowo nieporadna propaganda.
> Rozwalili ich po miesiącu przetrzymywania w niewoli?
> I co to miało dać?

Już po wysłaniu posta przyszła mi do głowy odpowiedź, na Twoje pytanie.
Nie wiem, czy Ukraińcy celowo, czy przez pomyłkę strzelili, ale o ile
się orientuję, to Rosjanie planowali spektakularne sądzenie żołnierzy
tego pułku za zbrodnie na cywilach rosyjskojęzycznych z okresu przed
atakiem Rosjan na Ukrainę bieżącą zimą. Mniejsza o zasadność tych
zarzutów, bo tu zdania są podzielone, a i trudno oczekiwać uczciwego
sądu, ale konstatacja, że lepiej mieć martwych bohaterów nie wydaje mi
się jakoś szczególnie niedorzeczna.

--
Robert Tomasik

Ghost

napij sie kawy, bo nie zakumales.

Bruno

piątek, 29 lipca 2022 o 16:07:04 UTC+2 rAzor napisał(a):
Przechwycona przez SBU rozmowa dotycząca obozu w DNR gdzie trzymano ukr jeńców. Mord z premedytacją. Rus podlożyli ładunek w baraku i wysadzili jeńców. Ponad 40 zabitych i ponad 70 rannych. https://t.co/rJITTg3P6Q

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Czyli o co by nie oskarżyć USA to zdjęcia z Abu Ghraib będą
rozstrzygającym dowodem? W sprawie więzienia-katowni w Starych
Kiejkutach też?

Ja nie mam specjalnych wątpliwości że Rosjanie byliby zdolni celowo
ostrzelać ten obóz. Tyle że ni złamanego wuja nie uznam za _dowód_
gołych słów Zełeńskiego i Ukraińskiego sztabu Generalnego.
Dasz linka na ich dowody/"dowody" po polsku albo angielsku to będziemy
dyskutować a nie tylko bić pianę.

Bruno

sobota, 30 lipca 2022 o 14:24:45 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> [...]
> gołych słów Zełeńskiego i Ukraińskiego sztabu Generalnego.
> Dasz linka na ich dowody/"dowody" po polsku albo angielsku to będziemy

Drogi debilu, orki gadają po rosyjsku, ewentualnie po buriacku, czy w innym lokalnym orkowym narzeczu .
Jak chcesz dowody po polsku czy angielsku, to se przetłumacz.

A jak bardzo chcesz dowody w języku, którego i tak nie znasz, to tu masz fajny wątek o tym czemu ruska wersja nie trzyma się kupy: https://twitter.com/noclador/status/1553346547739410432?t=DkDDXuUQq19a5CVhVeRvsA&s=19

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Jest sobie taki Antoni Macierewicz który twierdzi że ma dowody ma
Zamach Smoleński 2010 a nawet raport podkomisji opublikował.
Dla ciebie to przesądza o sprawie i "mieć wątpliwości" nie można?

Najprostszym/narzucającym się wyjaśnieniem sprawy Ółeniwki jest Ukraiński
"błąd wyboru/potwierdzenia celu". Jeśli ostrzał był HIMARSami to ruscy
nie powinni mieć specjalnych problemów by to co najmniej uprawdopodobnić+.
Czyli "medialnie" sprawa ma duże szanse się rozstrzygnąć do końca
przyszłego tygodnia co najmniej w kwestii trwalszego pierwszego wrażenia.
Liczyć się będzie co ruscy zrobią *i nie zrobią* przez najbliższe kilka dni.
Na razie Ukraińcy ostro podbili stawkę propagandowej bitwy swoim
kontr-oskarżeniem.

Ghost

W dniu 30.07.2022 o 17:28, A. Filip pisze:

> Najprostszym/narzucającym się wyjaśnieniem sprawy Ółeniwki jest Ukraiński
> "błąd wyboru/potwierdzenia celu".

Najprostszym i najbardziej prawdopodobnym jest zacieranie dowodów na
tortury i morderstwa jeńców wojennych przez ruskich. Ale jako
prorosyjski antypolak będziesz nam tu wmawiał, że nie. Za tą
antypolskość od zawsze sram na ciebie.

I opowieść, ale już nie dla ciebie prorosyjska kurwo, ale dla innych,
którzy być może tu zabłądzą.

Pracuje z jednym ruskiem. Kiedyś się nam zwierzał, że dziadek mu
opowiadał różne historie z czasów jak był na wojnie. Najbardziej mu się
podobała opowieść o tym, jak nie mieli co zrobić z niemieckim jeńcami,
bo im ciągle kazali z nimi łazić od Annasza do Kajfasza, więc w końcu
znaleźli rozwiązanie. Zamknęli ich w silosie na zbiorze, nawrzucali
granatów i wsio. Sprawa załatwiona. Nie będę opisywał jaka była moja
reakcja na rechot, którym nas uraczył na koniec tej opowieści,

Filip z ruskiej dupy może spierdalać.

Ghost

W dniu 30.07.2022 o 17:49, Ghost pisze:

> na zbiorze

tak to jest jak się odda za dużo władzy maszynie

Bruno

sobota, 30 lipca 2022 o 17:28:56 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> Jest sobie taki Antoni Macierewicz który twierdzi że ma dowody ma
> Zamach Smoleński 2010 a nawet raport podkomisji opublikował.
> Dla ciebie to przesądza o sprawie i "mieć wątpliwości" nie można?

Drogi debilu, "raport" Antka nie jest warty nawet papieru na którym go wydrukowano, choć kosztował nas grube miliony, na co dowody są w samym "raporcie". Jest dokładnie na poziomie ruskich "ruskich" dowodów, na to że to Ukraińcy swoich mordowali.
Wypłynęło wideo z kastracji jeńca przez russkiego bojca i dokładnie wiadomo, który russki to zrobił. Orki wykombinowali więc większą zbrodnię i nieudolnie próbują zwalić winę na Ukraińców.

--
Bruno

A. Filip

Czyli ty z góry wiesz komu wierzyć a komu nie? Nawet nie wysilasz się
udawać że sprawdzasz co konkretnie tym razem mówią?
_Wiara_ twa fanatyczna imponującą jest.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Jeśli chcesz być najlepszym z ludzi, niczego im nie żałuj.
| (Przysłowie arabskie)

Ghost

W dniu 30.07.2022 o 19:00, A. Filip pisze:
ja wiem, żeby ruskiej правде nie wierzyć antypolska świnio

Bruno

sobota, 30 lipca 2022 o 19:01:47 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Po prostu, w przeciwieństwie do ciebie, nie wierzę w każde gówno, które mi podtykają, nawet jak zachwalają, że smaczne.

--
Bruno

Starzec z Gór

sobota, 30 lipca 2022 o 09:31:44 UTC+2 Bruno napisał(a):

> To samo co Niemcom zamordowanie polskich jeńców w Katyniu w 1940roku.
> Ruscy i ich metody się nie zmieniają, jak poskrobiesz paznokciem to orda spod ikony wyłazi.
Ale rozumiesz, że to było pytanie retoryczne?
Pozdrawiam Marcin

Starzec z Gór

> [...]
> Ukraińcy bardzo wysoko podbili stawkę kontr-oskarżeniem, mam nadzieje że
> się sami nie wkopali w bardzo nadgorliwe zaprzeczenia.

Jak na razie Ukraińcy głośno wołają o międzynarodowych ekspertów do zbadania sprawy.
Wołali by, gdyby mieli coś za uszami?
Pozdrawiam Marcin

Starzec z Gór

Pewnie nic nie było. Patrząc na zdjęcia zbombardowanego budynku, to dostał jakimś średnim kalibrem, poniżej 100mm.
I to nie raz, a kilka.
Pozdrawiam Marcin

Starzec z Gór

> [...]

> "błąd wyboru/potwierdzenia celu". Jeśli ostrzał był HIMARSami to ruscy
> nie powinni mieć specjalnych problemów by to co najmniej uprawdopodobnić+.
No to ruśnia będzie mieć spory problem z tym udowadnianiem, choć pewnie pójdą w zaparte (i nawet jakieś odłamki HIMARS na miejsce dowiozą). W ten budynek HIMARS z pewnością nie trafił. Nie trafiła też artyleria 155mm.
Tam albo walnęło sporo granatów ręcznych, albo coś poniżej 100 mm, najpewniej moździerz.
Pozdrawiam Marcin

A. Filip

Międzynarodowych ale tylko z krajów "Ukrainie przyjaznych"?
_Raczej_ by nie wołali nie ale HGW jak kombinują.

m4rkiz

W dniu 31.07.2022 o 02:03, A. Filip pisze:
> Międzynarodowych ale tylko z krajów "Ukrainie przyjaznych"?
> _Raczej_ by nie wołali nie ale HGW jak kombinują.

Może po prostu nie muszą kombinować.

Mój trzylatek miał bardziej wiarygodne wymówki niż ruscy.

m4rkiz

W dniu 30.07.2022 o 19:00, A. Filip pisze:
> Czyli ty z góry wiesz komu wierzyć a komu nie? Nawet nie wysilasz się
> udawać że sprawdzasz co konkretnie tym razem mówią?
> _Wiara_ twa fanatyczna imponującą jest.

Doszukujecie się (razem z razorem i wiesiaczkiem) u tych zezwierzęconych alkoholików
niebosiężnych planów, co chwilę poddając w wątpliwość rzeczy 'naturalne' w danej sytuacji.

Głupiś jeżeli za fanatyczną wiarę uznajesz nie dawanie wiary oskarżeniom wysnuwanym przez
napadającego, a fakt że dzień wcześniej pokazano tortury jeńców wzmacnia twoją opinię
zamiast poddać ją w wątpliwość.

To nie są szachy 5d, jak ruskim się nie podoba bycie "niesłusznie" posądzanymi o zbrodnie
wojenne to mogą - sam nie wiem - wypierdalać do siebie?

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 14:37, m4rkiz pisze:

> Może po prostu nie muszą kombinować.

Zauważ jak usilnie filip z dupy próbuje zrzucić wine na Ukraińców ("na
pewno coś kombinują"), zupełnie jakby mu ktoś płacił.

A. Filip

m4rkiz <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:
USA wypierdoliło do siebie z Iraku jak nie znalazło broni ABC bez
zostawienia swojego rządu? Czyli USA (i RP3) w sprawie czegokolwiek
w Iraku (np. Abu Ghraib) wiary dawać nie wolno? Dla mnie może być.
Będziesz *konsekwentny*? Rzekoma broń ABC Iraku miała stanowić tak
straszliwą groźbę dla USA że inwazja miała być niezbędna.
Broni ABC USA nie znalazły, stanu sprzed swojej inwazji nią uzasadnianej
ni złamanego wuja nie przywróciły działając metodą faktów nieodwracalnie
dokonanych.

"Wzajemności zasada najświętszą jest".

Miej se poglądy jakie chcesz jeśli będziesz konsekwentny w ich stosowaniu
bez podwójnej moralności Kalego. Gdyby nie bardzo tani partacze nie
potrafiący "średnio trudno" dopierdolić Putinowi bez kłujących po oczach
podwójnych standardów to bym tego […] w życiu nie "bronił".
Od inwazji na Irak nie minęło tyle bym zapomniał "prawdę tamtego etapu".

Eksuperancjusz Dociekliwy

piątek, 29 lipca 2022 o 16:07:04 UTC+2 rAzor napisał(a):
> I zamiast ostrzeliwać Himarsami bazy, składy amunicji

Tak własnie robią.

> walą w obozy jenieckie, mordując "swoich" Azioli

Ruska wersja nie trzyma się kupy. Te same zdjęcia szczątków z himarsów
zapożyczone z mat. video podstawiają pod różne wydarzenia, podobnie
jak pisy i peło podstawiają swoich dyżurnych jako spontaniczny lud.

> "Puszylin twierdzi, że władze Ukrainy zaatakowały (Himars) miejsce
> przetrzymywania jeńców, by uniemożliwić żołnierzom Pułku Azow składanie
> zeznań. "

Z tego budynku niewielkiego zresztą pozostałby gruz po himarsach. A tymczasem nie dość
że budynek cały, to i część dachu się ostała.

Dobre usańskie rakiety z bi/trilokacją:
https://pbs.twimg.com/media/FY8M2buXgAA_7HN?format=jpg&name=large

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 15:50, A. Filip pisze:

> Miej se poglądy jakie chcesz jeśli będziesz konsekwentny w ich stosowaniu

badz konsekwentny w stosowaniu konsekwentnym, sowiecki agencie

m4rkiz

W dniu 31.07.2022 o 15:50, A. Filip pisze:

> USA

whatabautism

W dupie mam Irak, nawet nie znam tematu wystarczająco dobrze, nie sympatyzuje w tej
sprawie ani z USA ani decyzjami naszego rządu.

Jesteś w stanie odnieść się do dyskutowanego tematu, czy wiesz że twoje odwracanie kota
ogonem jest nie do obrony dla jakiejkolwiek przyzwoitej osoby i wyjedziesz zaraz z Chinami
i Tybetem, a potem ze zbrodniami japońskimi w 2wś?

> Gdyby nie bardzo tani partacze nie
> potrafiący "średnio trudno" dopierdolić Putinowi bez kłujących po oczach
> podwójnych standardów to bym tego […] w życiu nie "bronił".

W dupie mam też putina, mówimy tu o prostej sytuacji w której ruskie wojsko przejechało
się na Buczy, więc dzień po wycieku filmu z kastrowanym jeńcem wszyscy inni z tej grupy
"zginęli podczas ostrzału".

_Master_

W dniu piątek-29-lipca-2022 o 16:07, rAzor pisze:
> [...]
>

> "Puszylin twierdzi, że władze Ukrainy zaatakowały (Himars) miejsce
> przetrzymywania jeńców, by uniemożliwić żołnierzom Pułku Azow składanie

Dobrze jesteś WYSZKOLONY.

linkujesz polski portal a z niego cytat cytujący rusistów co ma
uprawdopodabniać te brednie...

BRAWO BRAWO ;-)

Bruno

A Ruscy nie wpuszczają Czerwonego Krzyża na teren obozu.

--
Bruno

Bruno

niedziela, 31 lipca 2022 o 15:51:34 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> USA wypierdoliło do siebie z Iraku jak nie znalazło broni ABC bez
> zostawienia swojego rządu?

Z tym, że koalicjanci broń masowego rażenia, przynajmniej C znaleźli. Zresztą trudno by nie znaleźli, skoro mieli w archiwach faktury.
https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/472473,bron-chemiczna-byla-w-iraku-dlaczego-amerykanie-milczeli.html

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Gówno prawda. AFAIR w pierwsza fala doniesień była że znaleźli broń
chemiczną a druga fala po paru dniach była że to było kilkaset sztuk
(300?) amunicji artyleryjskiej *w stanie nie nadającym się do użycia*.

Klasyka perfidnej propagandowej manipulacji: "doprecyzować po kilku
dniach as potem latami cytować teksty sprzed "doprecyzowania".

Bruno

niedziela, 31 lipca 2022 o 20:42:26 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> [...]
>
> Klasyka perfidnej propagandowej manipulacji: "doprecyzować po kilku
> dniach as potem latami cytować teksty sprzed "doprecyzowania".

Czyli broń znaleźli, ale się nie pochwalili.

A ty co tak nagle w tą hamburgerową propagandę wierzysz? Jak coś powiedzą o UKR to zaraz masz "uzasadnione" wątpliwości, a tu nagle łykasz jak młody delfin. Jak Kreml nie potwierdzi, to się nie liczy? :)

NYT twierdzi, że znaleźli co najmniej 5000 sztuk amunicji wypełnionej gazami bojowymi.
https://www.nytimes.com/interactive/2014/10/14/world/middleeast/us-casualties-of-iraq-chemical-weapons.html

--
Bruno

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 20:42, A. Filip pisze:

> Gówno prawda. AFAIR w pierwsza fala doniesień była że znaleźli broń
> chemiczną

na Ukrainie? ty jestes popierdolony chyba jendak bardziej niz nocnik

Bruno napisał(a):

> Z tym, że koalicjanci broń masowego rażenia, przynajmniej C znaleźli. Zresztą trudno by nie znaleźli, skoro mieli w archiwach faktury.
> [...]

Dziś po xx latach wiadomo więcej, prywatna zemsta busza +
kręcenie dowodów. Tego nie da się bronić żebyś na pręgu wykręcił 50 piruetów.

A tu kwiatek, jak obstawiać dwie strony:) PL też pchała broń do jednych i drugich.
cyt.
Teheran (naczy iran) mimo politycznego konfliktu z Waszyngtonem kupował potajemnie
m.in. rakiety TOW i Hawk.... Stany Zjednoczone wspierały jednocześnie Irak, któremu
udostępniano dane wywiadowcze i satelitarne.

Piruet Brunkoski:
> przynajmniej C znaleźli

Wcześniej kiedy irak napierdalał tą bronią iran, usańce zagrożenia nie widzieli i czuli się bezpiecznie?
https://pl.frwiki.wiki/wiki/Armes_de_destruction_massive_en_Irak

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 18:37, m4rkiz pisze:
> [...]
whatabautism

> W dupie mam Irak

ale zdaniem filipa z dupy to wlasnie Irak napadł Ukrainę

A. Filip

> [...]
> powiedzą o UKR to zaraz masz "uzasadnione" wątpliwości, a tu nagle
> łykasz jak młody delfin. Jak Kreml nie potwierdzi, to się nie liczy?

Jak będziesz wierzyć Ukraińcom "na gołe słowo" to błyskawicznie pójdą na
łatwiznę. USA i UE chcą przywalić+ Rosji sankcjami gospodarczymi a żeby
one były naprawdę skuteczne to propagandę Ukrainy muszą kupić szeroko
poza USA/UE/NATO. Wiec do kurwy nędzy niech Ukraińcy i ich przydupasy
(w Polsce) choć pokażą że się naprawdę starają przekonać nie tylko już
przekonanych. Z Putinem tani partacze nie wygrają, potrzeba
*przynajmniej* fachowców średniej klasy jak to nie ma być tragifarsa.
Trzeba stawiać wszystkie kropki nad i.

Po kiego w procesie kanonizacyjnym KRK jest "adwokat diabła"?
Po to żeby po kanonizacji nie było _dużej_ szansy na żenadę.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Sen mara - Bóg wiara. (Przysłowie polskie)

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 21:43, A. Filip pisze:
I z tego powodu pierdolone ruski nie dopuszczają ONZ i czerwonego krzyża
do ofiar, świadków i miejsca.

Ty sowiecka kurwo, że cie nie wyskrobali, jak był czas!

A. Filip

Ghost <Gh...@heaven.net> pisze:
To rusz swoją własną ciężką dupę i dodaj do swojego postu linka na
_podpisane_ źródło które tak twierdzi z podaniem na kogo się powołuje
jako _pierwsze_ źródło. Ja doskonale pamiętam co wychodziło z niby w
miarę wyważonych i prawdziwych GW artykułów po "przetłumaczeniu,
streszczeniu i zacytowaniu". "Opaski dla Żydów w Iranie" też we
"wszystkich" mediach były.

Ja się w medialne głuche telefony bawić nie zamierzam.

Bruno

niedziela, 31 lipca 2022 o 21:22:01 UTC+2 Eksuperancjusz Dociekliwy napisał(a):

> Dziś po xx latach wiadomo więcej, prywatna zemsta busza +
> kręcenie dowodów. Tego nie da się bronić żebyś na pręgu wykręcił 50 piruetów.

Od 2014 roku minęło raptem 10lat.

> [...]
> m.in. rakiety TOW i Hawk.... Stany Zjednoczone wspierały jednocześnie Irak, któremu
> udostępniano dane wywiadowcze i satelitarne.

CIA potrzebny był szmal na wspieranie prawackich bojówek w Ameryce Południowej. Stanowczo musisz się Nocniczku doszkolić z historii najnowszej.

> Piruet Brunkoski:

I nawet nie musieli długo szukać.

> Wcześniej kiedy irak napierdalał tą bronią iran, usańce zagrożenia nie widzieli i czuli się bezpiecznie?
> https://pl.frwiki.wiki/wiki/Armes_de_destruction_massive_en_Irak

No oburzyli się. Ale tak nie za bardzo. Zastosowali embargo na handel tzw. prekursorami, zarówno wobec Iraku jak i Iranu.
O wiele bardziej oburzyli się gdy już zajęli Irak w 2003roku. Nawet do bombardowania bronią C Kurdów wrócili, Chemicznego Alego złapali i postawili przed sądem.

--
Bruno

Bruno

niedziela, 31 lipca 2022 o 21:44:11 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> Jak będziesz wierzyć Ukraińcom "na gołe słowo" to błyskawicznie pójdą na
> łatwiznę.
No to jest problem, gdyż nie wierzę Ruskim. Ich historia nie trzyma się kupy.

--
Bruno

A. Filip

Całkiem możliwe (i u nich nawet dość częste) tylko weź dupę w troki i
ich propagandowo dobijaj _do końca_ a nie tylko tak sobie pierdol
po linii "a bo jak mówię że mam rację HGW dlaczego to muszę mieć rację".

Na razie w tym wątku ludzie wyrazili czymś _uzasadnione_ wątpliwości
dlaczego niby zeznania jeńców miały być dopiero aż po miesiącu i czy
ostrzał był akurat HIMARSami. _Na otwarcie_ takie wskazanie że
ruskie oskarżenia wydają się _już co najmniej_ "nieprecyzyjne i rozdęte"
od biedy wystarczy, takie może nawet coś się z tego ostanie ale raczej++
znacznie mniej niż wszystko.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Wiele rąk szybciej kończy dzieło. (Przysłowie ormiańskie)

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 22:03, A. Filip pisze:
Sygnaturą cyfrową - wymagania to do mamuni kieruj, ktora cie, ruski
trollu wysrala na ten swiat.

LFC

> [...]
>

> "Puszylin twierdzi, że władze Ukrainy zaatakowały (Himars) miejsce
> przetrzymywania jeńców, by uniemożliwić żołnierzom Pułku Azow składanie

Tobie, ruska onuco, się zatarły ślady resztek rozumu.
15 km do frontu? Użyli HIMARSów o zasięgu ponad 80 km?
Dodatkowo łatwo do zweryfikowania, że byłyby to HIMARsy, skoro można
użyć poradzieckiej artylerii i łatwo zgonić na przeciwnika?
Po półtora miesiąca od wzięcia do niewoli? Przy ruskich metodach
wiedzieliby już wszystko, a nawet więcej. Poza tym, jakie to straszne
tajemnice mogli skrywać żołnierze walczący na małym wycinku frontu?
Ci zbrodniarze robili to samo w Czeczenii.

LFC

Bruno

poniedziałek, 1 sierpnia 2022 o 05:48:33 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Ale bełkot. Przepiszesz to po polsku?

A wracając do tematu, to zacznijmy od tego, że za Azorkiem łyknałeś ruskie gówno i cmokając jaki to cymes, pie... coś o dowodach po polsku i angielsku. Zresztą jak dowody po angielsku dostałeś, to zacząłeś coś pie... o Antku i jego raporcie, same dowody omijając szerokim łukiem. A później popłynąłeś standardowym "strumieniem świadomości" w którym wszystko się łączy ze wszystkim. Ze stałych zagrywek zapomniałeś wspomnieć jedynie o Polańskim.

--
Bruno

Bruno

poniedziałek, 1 sierpnia 2022 o 05:48:33 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Masz Filipku śledztwo po Hamerykańsku:
"Weapons expert Chris Cobb-Smith, who reviewed images and video of the aftermath, says the building, a warehouse with thin walls and metal roof, would not have been left standing by a HIMARS strike.

“There's no crater anywhere in those videos, the beds did not move, pillars are undamaged, but there is massive fire damage visible. If it was a guided multiple launch rocket system, you’d see craters, ceilings and walls shattered, bodies blown up,” Cobb-Smith said.

“There is little if any sign of significant blast damage to either the structure or to the bodies. The damage would seem to be caused overwhelmingly by an extensive and intensive fire. Much of the damage to the roof also seems to be caused by it falling in rather than being impacted by the trajectory of a munition or by a blast effect.”

Cobb-Smith also noted that “the HIMARS remnants were not photographed in situ, which is odd. A basic element of any investigation would be gathering visual evidence of the remains of munitions where they were found.”
https://edition.cnn.com/interactive/2022/08/europe/olenivka-donetsk-prison-attack/index.html

Teraz się pewnie okaże, że angielskiego nie znasz :)

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Już po zaledwie dwóch tygodniach ekspert wysmażył czy "ty & CNN" raczyliście
zauważyć że to ma znaczenie? [artykuł CNN jest z 11 Sierpnia 2022]
KIEDY (jak szybko) też ma znaczenie dla wiarygodności/siły przekonywania.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

Bruno

Chciałeś po angielsku to masz. Trzeba było od razu mówić, że nie rozumiesz :)

--
Bruno