No jakie ładne cacy znalazłem

rAzor

https://www.youtube.com/watch?v=Zg1VjxuJiio

No i sami Państwo powiedzcie - czy można się bawić kulturalnie?
Można.
I trzeba.
No!
--
Róhać Platformę, KaKałofcuf, komuchów i zielonych debili.
Zboczeńcy na drzewo!

Shrek

W dniu 24.01.2022 o 20:26, rAzor pisze:

> No i sami Państwo powiedzcie - czy można się bawić kulturalnie?
> Można.

I po ksześcijańsku:

https://www.youtube.com/watch?v=3f2g4RMfhS0

> I trzeba.
> No!

A ty azor jakąś dwubiegunówkę masz czy jeszcze nie wytrzeżwiałeś -
najpierw piszesz, że wychodzi ci że ironi to najlepsza metalowa kapela a
za chwile nie twój temat. Wcześniej że za ajsidów w ryja będziesz dawał
a teraz to.

BTW - ten starszy kolo z teledysku zmarł w wieku 33 lat a wygląda jakby
miał 50;) Widzisz azor co alko z ludzmi robi?

--
Shrek

***** *** i konfederację.

rAzor

Shrek pisze:

> I po ksześcijańsku:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=3f2g4RMfhS0

ACDC z Bonem mi nie bangla - jednak co Johnson to Johnson.

> [...]
>
> BTW - ten starszy kolo z teledysku zmarł w wieku 33 lat a wygląda jakby
> miał 50;) Widzisz azor co alko z ludzmi robi?

Nie ma żadnej dwubiegunówki, sam sobie synek przeczysz. Tym bardziej, że
tak wczoraj, jak też i dzisiaj (popraweczka?) byłeś lekko ugrzany.
Ale spoko - nie potępiam cię, ani nie wyśmiewam.