zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem

atla...@orcon.net.nz

punkt ( pozycja ) w czasoprzestrzeniach nawigacja na skruty
http://www.wmi.uni.wroc.pl/sites/default/files/upload_gallery/99350.jpg
(o; czyli po diagonalnej -> zerknięcia w e-wiadomości ;o)

https://nouveau-monde.ca/ou-la-vaccination-est-assimilee-au-suicide/

W Paryżu od szczepionki umarł bardzo bogaty człowiek.
Miał dużą, bardzo dużą polisę na życie
dla swoich dzieci i wnuków.
Wymiar sprawiedliwości uznał,
że zaszczepienie się testowaną szczepionką
to podejmowanie ryzyka, do którego nie był zmuszany.
dlatego jego śmierć została prawnie zrównana z samobójstwem.
Więc ubezpieczenie na życie nie zostanie wypłacone !!!

przewodniczący Parlamentu Europejskiego
promotor europejskiego paszportu szczepionkowego
David Sassoli zmarł z powodu „dysfunkcji układu odpornościowego”
Był zaszczepiony ( potrójna dawka )
jego układ odpornościowy został całkowicie zniszczony

https://soleilverseau.com/2022/01/11/covid-19-le-visage-hideux-des-medecins-qui-vaccinent/

AIDS i odrodzenie hipotezy Duesberga

https://www.unz.com/runz/aids-and-the-revival-of-the-duesberg-hypothesis/

itd . . .

https://youtu.be/z7ZANtJeCrE
Angel By The Wings by SIA

(o: przy okazji :o)

https://bit.ly/3zRRfi4

Kazachstan:

Podczas kryzysu, który wybuchł w Kazachstanie,
postrzeganego przez niektórych obserwatorów
jako rebelia i/lub próba zamachu stanu,
a przez innych jako atak hybrydowy,
interwencja Rosji
w Organizacji Traktatu o Bezpieczeństwie Zbiorowym (OTSC)
zniszczyła tajne laboratoria broni biologicznej,
których konwersja jest finansowana przez amerykański Pentagon
Ta ważna informacja, pozostaje zupełnie nieznana oficjalnym mediom.

Od początku kryzysu doniesienia o zdobyciu laboratorium
badań nad bronią biologiczną w pobliżu Ałmaty.
laboratorium Narodowego Centrum Naukowego Chorób Wysoce Zaraźliwych.
(chemiczne, bakteriologiczne, radiologiczne i jądrowe).
Jest to miejsce, które zajęły jednostki rosyjskiej 93. Dywizji Powietrznodesantowej.

Pozostałe cztery docelowe miejsca to te
które eksperci z Departamentu Obrony USA rozpoczęli od 1995 r.
W 2004 roku Kazachstan i Stany Zjednoczone podpisały umowę
W tym kontekście rząd USA sfinansował kilka laboratoriów,
na oficjalną kwotę 103 mln USD, oprócz innego miejsca
we wsi Otar, region Jambol (Jambylskaya),
Łącznie Waszyngton przeznacza na ten program ponad 400 mln USD,
na który Moskwa patrzyła z podejrzliwością z lat 2009-2010.
podczas wymiany między Chinami a Stanami Zjednoczonymi oskarżeń
w sprawie pochodzenia COVID, relacje powiązane z rządem Chińskiej Republiki Ludowej
sugerowały, że działania USA w Kazachstanie obejmowały
opracowanie nowych wariantów znanych wirusów i rozpowszechnienie,
rozprzestrzenianie się. zlokalizowanych epidemii w innych częściach świata
na podstawie eksperymentalnej.
Z perspektywy czasu wydaje się, że Rosjanie byli bardzo uważni na te założenia.
Laboratoria biologiczne były głównym celem interwencji sił rosyjskich,
obok infrastruktury strategicznej

to jest ciekawe :

http://www.observateurcontinental.fr/?module=articles&action=view&id=3460

po Białorusi kolejna próba Kolorowej Rewolucji
właśnie się nie powiodła, tym razem – na kazachskiej ziemi.
Organizacja Układu o Bezpieczeństwie Zbiorowym (OUBZ)
pozycjonuje się jako skuteczna odpowiedź
na zachodnie kampanie destabilizacyjne w przestrzeni euroazjatyckiej.

Wzory podążają i przypominają się nawzajem.
amerykańskiemu establishmentowi politycznemu
a bardziej ogólnie zachodniemu
nie zapominając o sieciach Soros & Co.
zaczęło brakować oryginalności.
nie powinno to dziwić
tych którzy posiadają mentalność czysto neokolonialną,
po kilku udanych kampaniach destabilizacji suwerennych państw
definitywnie przekonały się o swojej zdolności do bezkarnego niszczenia
Przewrót na Ukrainie w 2014 roku jest jednym z takich przykładów,
Od tego czasu ta sama koalicja nie odnotowuje już tych sukcesów
po nieudanej Rewolucji Kolorów na Białorusi
wzór zastosowany w Kazachstanie również się rozsypał
Apel prezydenta Kazachstanu Kassyma-Jomarta Tokajewa
o wsparcie ze strony Organizacji Układu o Bezpieczeństwie Zbiorowym (OUBZ),
do którego należy również Kazachstan,
stanowczo potwierdza słuszność inicjatywy prezydenta kraju.
Wezwanie, na które organizacja zareagowała przychylnie i szybko.
wysłanie wspólnych oddziałów OUBZ (w skład których oprócz Kazachstanu
wchodzą Rosja, Białoruś, Armenia, Tadżykistan i Kirgistan).
łączna liczba żołnierzy w połączonych siłach to 2500 osób.
Mając za główne zadanie ochronę i obronę ważnych obiektów,
w tym o znaczeniu strategicznym.
Sekretarz Generalny Organizacji Układu o Bezpieczeństwie Zbiorowym
Stanisław Zaś
potwierdził mandat zbiorowych sił pokojowych Organizacji
do wykorzystania potencjału zbrojnego - przede wszystkim
w obronie ważnych obiektów państwa kazachskiego,
a także w sprawach bezpośredniego zagrożenia życia

Ta zbiorowa misja staje się pierwszą misją tego formatu w historii OUBZ.
po sukcesie w Kazachstanie Organizacja Układu o Bezpieczeństwie Zbiorowym
stała się wzorcem pierwszego wyboru w walce z kolorowymi rewolucjami
euroazjatycka solidarność kontynuuje swój marsz
za pośrednictwem innej dużej eurazjatyckiej organizacji
międzynarodowej – Szanghajskiej Organizacji Współpracy (SCO),
skupiającej Rosję, Chiny, Kazachstan, Kirgistan, Uzbekistan,
Tadżykistan, Indie, Pakistan, a ostatnio Iran,

punkt w tej sprawie dotyczy właśnie kolejnej porażki zachodniego establishmentu
w otwarciu frontu niestabilności w przestrzeni euroazjatyckiej
w czasie, gdy rozpoczną się rozmowy o bezpieczeństwie między Rosją a Zachodem,
angażujące Stany Zjednoczone i NATO dla tego ostatniego .
zgodnie z najnowszymi oświadczeniami rosyjskiej dyplomacji -
rozmowy, które mogą być znacznie krótsze niż oczekiwano -
jeśli zachodni establishment będzie głuchy na warunki Moskwy.

Co do solidarności eurazjatyckiej,
zarówno w ramach dużej części przestrzeni postsowieckiej,
jak i zaangażowania Chin i Iranu – staje się dość oczywiste,
że siły międzynarodowej destabilizacji będą ją coraz bardziej doświadczać.
trudno działać bezkarnie
w obliczu szybkich, skoordynowanych i skutecznych zdolności reagowania.
Wszystko to obejmuje główne cywilizacje świata,
które wraz z siłami sojuszniczymi
stanowią zdecydowaną większość planety.
I nie malutkiej części globu

https://bit.ly/3r7CgfY

(o: i wynik -> też wart uwagi :o)

Kierowana przez USA rebelia w Kazachstanie wzmocni Rosję

https://www.moonofalabama.org/2022/01/the-us-directed-rebellion-in-kazakhstan-may-well-strengthen-russia.html#more

_________________________________________________________________________________________________________________________

https://www.strategic-culture.org/news/2022/01/10/the-double-helix-of-entwined-pandemic-and-economic-strategy/

_________________________________________________________________________________________________________________________

Chiny: przepaść mentalna między zachodnimi aktorami w polityce i biznesie

http://www.observateurcontinental.fr/?module=articles&action=view&id=3450

Podczas gdy zachodni establishment polityczny,
wyraźnie tracący impet w sprawach międzynarodowych,
próbuje zachować twarz, obstawiając typowe zimnowojenne działania
przeciwko swoim głównym geopolitycznym adwersarzom,
podejście przedstawicieli świata biznesu i zachodniej przedsiębiorczości
odmawia wielu z nich podążania za krokami elity polityczne.

Duże zachodnie firmy, takie jak MŚP, raczej nie będą chciały stracić
istniejących możliwości biznesowych w krajach
postrzeganych jako główni geopolityczni przeciwnicy zachodnich elit politycznych.
Ten paradygmat sam w sobie stanowi dodatkową zagadkę,
i to nie tylko dla zachodniego establishmentu,
zdecydowanie nostalgicznego za erą jednobiegunową –
całkowicie ogarniętą wielobiegunową rzeczywistością.

Doskonałym przykładem jest przypadek Chin.
Wiodąca potęga gospodarcza świata pod względem PKB
według parytetu siły nabywczej (PKB-PPP),
stanowi nie tylko centrum głównych łańcuchów produkcyjnych
w skali globalnej, ale także ogromny rynek dla firm
oferujących swoje technologie i know-how .
Demografia w połączeniu z siłą nabywczą,
która przez lata stale rosła,
to oczywiste i dobrze ugruntowane elementy.

więc nie chcąc stracić tych istniejących możliwości,
zachodnie firmy, w tym giganci tacy jak Apple,
zainwestowały już w Chinach wielomiliardy dolarów
w zamian za utrzymanie dostępu do rynku lokalnego.
Biorąc to pod uwagę, gigant IT nie jest obecnie jedyną zachodnią firmą,
która nie podąża za wezwaniami władz USA do wycofania się z Pekinu.

Wszystko dlatego, że amerykański i zachodni establishment
nadal wyraźnie nazywają Chiny i ich ciągłe umacnianie się
na arenie międzynarodowej – jako bezwarunkowe zagrożenie
dla pozycji USA na świecie. Trzeba też przyznać, że pod tym względem
był szeroko śledzony przez zachodnie media,
które kiedyś nazywano „mainstreamem”.

Poza Stanami Zjednoczonymi Unia Europejska nie jest wyjątkiem.
Z jednej strony brukselscy politycy w dużej mierze popierają
retorykę amerykańskiego sojusznika (principal?),
z drugiej jednak Pekin stał się już głównym partnerem
gospodarczym i handlowym USA, UE, wyprzedzając USA.
A przedsiębiorcy z brukselskiej Europy, którzy współpracują z Chinami,
raczej nie będą chcieli uczestniczyć w jakiejkolwiek antychińskiej histerii.
Najczęściej – wręcz przeciwnie.

Mówiąc bardziej ogólnie, firmy amerykańskie i europejskie,
które mają znaczne obroty w swojej pracy w Chinach lub z Chinami -
to właśnie te, które bardzo często prezentują najlepsze wskaźniki
rentowności i stopy dywidendy w porównaniu do swoich konkurentów.
linia zachodnich elit polityczno-medialnych.

Dla wielu z tych zachodnich firm powstała zależność od chińskiego rynku.
W tym wśród międzynarodowych gigantów. Oprócz wspomnianego Apple,
Microsoft utworzył swoje największe zagraniczne centrum
badawczo-rozwojowe w chińskiej stolicy Pekinie.
Lider branży sprzętu sieciowego Cisco zainwestował
w swoje projekty w Chinach 10 miliardów dolarów.
Innym przykładem są Intel i Dell –
jeden z głównych amerykańskich dostawców laptopów,
który ogłosił inwestycję 125 miliardów dolarów
na chińskim rynku IT w okresie pięciu lat.

wiele chińskich firm, w tym z sektora nowych technologii,
staje się obecnie bardzo poważnymi konkurentami zachodnich firm
na arenie międzynarodowej. Ale to nie odstrasza ich od chęci
robienia zyskownego biznesu na ogromnym chińskim rynku -
rynku produkcji, badań i osiągnięć, a jednocześnie konsumpcji.
Preferowanie prostego pojęcia: biznes to biznes.

W przypadku Rosji, drugiego z dwóch głównych geopolitycznych adwersarzy
zachodniego establishmentu, widać wyraźnie podobne podejście
do kręgów biznesowych, zwłaszcza po stronie europejskiej.
Na dowód – w budowę i uruchomienie gazociągu Nord Stream 2,
w tym w finansowanie, zaangażowało się wielu europejskich operatorów.
W czasie, gdy nieprzemyślane decyzje brukselskich elit politycznych
pogłębiają obecny zimowy kryzys gazowy,
będąc kontynuacją polityki Waszyngtonu
i niezdolnymi do obrony interesów
europejskich konsumentów i przemysłowców.

Nie zapominając o dużych zachodnich grupach obecnych w Rosji:
od sektora finansowego po masową dystrybucję,
od energetyki po przemysł spożywczy, lista nie jest wyczerpująca.
I mało która z tych firm chce stracić swoją pozycję na rynku rosyjskim,
a w szczytowym okresie napięć geopolitycznych nie tylko utrzymuje się
na swoich pozycjach, ale często nawet rozszerza swoją obecność.
Wiedząc, że rosyjscy operatorzy lub z krajów spoza Zachodu
wielu byliby zachwyceni mogąc zająć ich miejsce.

Podsumowując, jak zatem możemy zrozumieć tę wyraźną różnicę
w mentalności i podejściu między biznesem i przedsiębiorczością
krajów zachodnich z jednej strony a ich elitami polityczno-medialnymi?
Zwłaszcza po europejskiej stronie, która płaci znacznie większy rachunek
niż amerykański kapitan. „Wspólne wartości” zobowiązują? Tak nie jest,
ponieważ bardzo często spora część europeistycznych elit politycznych
u schyłku kariery staje się zwykłymi konsultantami lub mówcami
w imieniu organizacji z siedzibą w Stanach Zjednoczonych.
Z pensjami, które pozwalają im utrzymać styl życia.
Jest więc oczywiste, że aby móc liczyć na dobrze płatną pozycję
opłacaną przez amerykańskich partnerów,
trzeba na nią zapracować. I do tego wszystkie środki są dobre.
W tym, jeśli jest to sprzeczne z interesami własnych obywateli
i podmiotów gospodarczych.

2021: Doskonały rok dla Chin

https://www.moonofalabama.org/2022/01/chinas-excellent-very-good-year.html#more

Gdy reszta świata pogrąża się w mroku,
rok 2021 był najlepszym rokiem we współczesnej historii Chin.
Oto, co już osiągnął ten kraj:

Likwidacja skrajnego ubóstwa.
Osiągnęli oni próg 96% posiadania domu.
Utrzymanie śmiertelności z powodu Covid
na poziomie 0,6% tego w Stanach Zjednoczonych.

Gospodarka wzrosła o 2 biliony dolarów, najszybciej rozwijając się w historii.
Chiny stały się najbogatszym krajem na świecie.
Stała się największym na świecie inwestorem zagranicznym.
Stała się największym rynkiem filmowym na świecie.
Wyprodukowała 300 nowych milionerów ( jednego dziennie )
Ukończyli nowe linie kolejowe w siedmiu krajach,
w tym pierwszą linię kolejową w Laosie.
Wysłała 15 000 pociągów towarowych do i z Europy,
co stanowi wzrost o 30% w stosunku do poprzedniego roku.
Przystąpiła do paktu handlowego RCEP,
który łączy 30% światowego PKB i światowej populacji.
Sprzedaż detaliczna online osiągnęła 140 miliardów dolarów w ciągu 24 godzin
(rekord Amazona to 5 miliardów dolarów).
Uruchomiła pierwszą cyfrową walutę zarządzaną przez bank centralny.
Dominuje w badaniach naukowych i wydał największą liczbę patentów na świecie.

Liczba recenzowanych i cytowanych badań
Zbudowała trzy komputery eksaskalowe,
które zdobyły nagrodę Gordona Bella
w dziedzinie obliczeń o wysokiej wydajności.
Zbudowała programowalny komputer kwantowy
10 000 razy szybszy niż Sycamore firmy Google.
Obsługuje pierwszą na świecie zintegrowaną
komercyjną sieć komunikacji kwantowej o długości 5000 km.
Oddali do użytku dwie chłodzone gazem elektrownie jądrowe Pebble Bed.
Uruchomiła reaktory na tor, usuwające uran z cyklu wytwarzania energii.
Opracowała leczenie Covid, które zmniejsza liczbę hospitalizacji i zgonów o 78%.
Osiągnął 55% światowych oszczędności energii.
Wyprodukował jeden terawat energii odnawialnej.
Zainstalował milion stacji bazowych 5G,
zapewniając Tybetowi lepsze usługi 5G niż Nowy Jork.
Ustanowił komunikację między satelitami za pomocą laserów,
1000 razy szybciej niż fale radiowe.
Wystrzeliła rakietę z silnikiem na paliwo stałe o ciągu 500 ton,
najpotężniejszą na świecie.
wypuszcza hypersoniczne pociski wokół planety.
Wystrzelił pocisk z ułamkowym bombardowaniem orbitalnym
z innego pocisku lecącego z prędkością 17 000 mil na godzinę.
Jednocześnie oddała do użytku trzy okręty wojenne,
stając się największą marynarką wojenną na świecie.
Można oczekiwać, że Chiny utrzymają to tempo do 2022 r.,
między innymi, uruchamiając pierwsze w XXI wieku zautomatyzowane miasto,
zbudowane na dziewiczej ziemi, dla sześciu milionów pracowników umysłowych.
Na 70% lasów i jezior najgłośniejszym dźwiękiem będzie śpiew ptaków.

[o; a to -> warto przetłumaczyć ;o]

https://soleilverseau.com/2022/01/06/covid-19-la-folie-covidienne-resumee-en-images-janv-2022/

1 . z życia w laborarorium : dasz sie zaszczepić ?
oszalałaś , jeszcze nie skończyli testować na ludziach !

2 . doktorze , dzięki szczepionce nie zachoruję ?
o nie ! zawsze będzie możliwe że się zarazisz Covid-19
OK ale przynajmniej nie będę zarażać tych których kocham ?
o nie ! uwaga ! wciąż przekazujesz virusa !
OK ale nie będę potrzeboawać maski ani testów ?
skąd taki pomysł ! zawsze musisz
przestrzegać dystansów i się testować !
co ty mi tu pierdolisz lekarzu ?
w takim razie ja się nie zaSzczepię !
lekarz ( zdziwiony bardzo) zaskoczony : dlaczego ?

ostatni pasuje ( jak ulał ) do was :
żona : a jeśli jesteśmy zManipulowani ?
mąż : myślisz ! powiedzieli by to w info !

przedostatni :
dostaliście owieczki
teraz trzeba będzie
przyjść po wilki
____________________________
_______________________________
_________________________________

przed nami już się zaczyna dziś
challenge nowy (o:niezaznany :o)
już czas oBudzić moją zaKochaną :

https://youtu.be/8Oo7Kgvt_FI
【Renaissance Lute リュート】
https://youtu.be/zcxu6hA_vHs

Gwałciciel moralności werbalnej

atla...@orcon.net.nz napisał(a):

> [...]
> dlatego jego śmierć została prawnie zrównana z samobójstwem.
> Więc ubezpieczenie na życie nie zostanie wypłacone !!!

Znaczy prawnicy od ubezpieczeń wygrali gdyż było coś do ugrania?. Ciekawy precedens wart sprawdzenia.

_Master_

atla...@orcon.net.nz

From: Hreczecha

;o)

How Rocks Move
https://youtu.be/uyHcs7B27Zk

czyli : jak jednowymiarowi czytają

From: brat_olin

;o)

w ( tym ) cyrku się ( jeszcze ) śmieję
bo nie mieszkam w ( USAńskiej ) Europie

kumple i kumpelki mojego syna ( z Aotearoa )
[o: wszyscy ( bardzo ) dobrze mnie znają :o] spytali :
" czy ( wszędzie ) moi rodacy są tak obrzydliwie tępi ? "
więc spytałem : dlaczego to tu czytają ? odpowiedzieli że
dla nich w tym kontraście [ ja i wy ( -> Hreczecha ) teraz ]
łatwiej znaleźć możliwości stworzone z * problemów *
" nie da się rozwiązać [o; tych ( tzw ) problemów ;o]
używając tego samego schematu myślenia
którego używa się do ich stworzenia "
Albert Einstein (o; itp , itd ;o)

tak ( też ) piszą :

> David Sassoli cierpial na ....szpiczaka... mnogiego.
> Ten nowotwor niszczy uklad odpornosciowy.

What Happens When You Bury a Fish Head
Under a Tomato Plant?
https://youtu.be/ae4MfwcsX4E
https://pl.wikipedia.org/wiki/Yin_i_yang

;o)

nawet gdyby tylko ten
( nowotwór zNiszczył układ odpornościowy )
dla współczesnej medycyny to argument
żeby ( potrójnie ! ) * zaSzczepić *
osłabić chorego wykończyć

Zabiegi znachorki i śmierć Rozalki:

„- Napalcie, kumo, w piecu do chleba.
Trza dziewczynie zadać na dobre poty, to ją odejdzie.
Wdowa napaliła w piecu jak się patrzy i wygarnęła węgle
czekając dalszych rozkazów.- No, teraz - rzekła znachorka
- położyć dziewuchę na sosnowej desce i wsadzić ją w piec
na trzy zdrowaśki. Ozdrowieje wnet, jakby kto ręką odjął!
Istotnie, położono Rozalię na sosnowej desce
(Antek patrzył na to z rogu izby) i wsadzona ją,
nogami naprzód, do pieca.
Dziewczyna, gdy ją gorąco owiało, ocknęła się.
- Matulu, co wy ze mną robicie? - zawołała.
- Cicho, głupia, to ci przecie wyjdzie na zdrowie.
Już ją wsunęły baby do połowy;
dziewczyna poczęła się rzucać jak ryba w sieci.
Uderzyła znachorkę, schwyciła matkę
obu rękami za szyję i wniebogłosy krzyczała:
- A dyć wy mnie spalicie, matulu!...
Już ją całkiem wsunięto, piec założono deską
i baby poczęły odmawiać trzy zdrowaśki...
- Zdrowaś, Panno Mario, łaski pełna...
- Matulu! Matulu moja!...
- jęczała nieszczęśliwa dziewczyna. - O, matulu!...
- Pan z tobą, błogosławionaś ty między niewiastami...
Teraz Antek podbiegł do pieca i schwycił matkę za spódnicę.
- Matulu! - zawołał z płaczem - a dyć ją tam na śmierć zaboli!...
Ale tyle tylko zyskał, że dostał w łeb,
ażeby nie przeszkadzał odmawiać zdrowasiek.
Jakoś i chora przestała bić w deskę, rzucać się i krzyczeć.
Trzy zdrowaśki odmówiono, deskę odstawiono.
W głębi pieca leżał trup ze skórą czerwoną, gdzieniegdzie oblazłą.
- Jezu! - krzyknęła matka ujrzawszy dziewczynę niepodobną do ludzi.
I taki ogarnął ją żal za dzieckiem,
że ledwie pomogła znachorce przenieść zwłoki na tapczan.
Potem uklękła na środku izby i, bijąc głową w klepisko, wołała:
- Oj! Grzegorzowa!... A cóż wyście najlepszego zrobili!...
Znachorka była markotna.
- Et!... Cicho byście lepiej byli. Wy może myślicie,
że dziewuszysko od gorąca tak sczerwieniało?
To tak z niej choroba wylazła, ino że trochę za prędko,
więc i umorzyła niebogę. To wszystko przecie w mocy boskiej”.

The mysterious death of George Washington
https://bit.ly/3fnDAWI

How Did George Washington Die?
https://study.com/academy/lesson/how-did-george-washington-die.html

(o; może lewatywą by go nie wykończyli ? ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lewatywa

(o; na marginesie ;o)
jeśli zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem
to przekonywanie do szczepień ( jak np : ! nie tylko !
Stan Waszyngton : projekt ustawy przewiduje
możliwość aresztowania osób
które odmawiają szczepień
To aresztowanie może trwać 10 dni
z możliwością przedłużenia o 30 dni itd
decyzją sędziego itp . . . )
zrównuje -> też prawnie :
ze zbiorowym samobójstwem ?
____________________________________

Japonia udowodniła " zanieczyszczenie "
milionów * szczepionek * u nich wszystkich !
między innymi ( czyli nie tylko np graphene'm )
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene#Toxicity
i gdy przestali ( się ) * szczepić * przestali umierać
jak np USAńcy i w Europie ! nieszczepieni ! na Covid
rozjechani walcem , rozerwani granatem ( powieszeni
żeby wyschli chwytający się brzytwy -> uRatowani ;o)

Wpływ szczepień na epidemię
https://youtu.be/_x-eozrCCNM?t=953

( znów ) zanim się zacznie dziś
moją zaKochaną oBudzę śniadaniem
( które szykuję ) słuchając ( w słuchawkach )
WGBH Music: The Chieftains & The Low Anthem
"School Days Over" https://youtu.be/NJIHhNBD5Q0
https://youtu.be/Ol7bxLtGGzY nie prześpimy , Życia
smakujemy i też naDajemy mu (o: dobrego :o) smaku
nie przeterminowanego na tym ekranie , lecz na takim
Zhangjiajie Grand Canyon Glass Bridge
https://youtu.be/VZj0wP2pUtc
przyglądamy się przez chwilę
USAńcom itp (o; liderom ;o)
coraz niżej -> pod nami :
.

koniec tej przer'wy'rwy

Mirek Ptak

W dniu 13.01.2022 o 09:21, _Master_ pisze:
W Berlinie pod samochód wpadł bezdomny Polak. Ponieważ był zaszczepiony
(3 dawki) Towarzystwo Ubezpieczeniowe kierowcy postanowiło wypłacić
rodzinie zabitego Polaka podwójne ubezpieczenie w wysokości 2 mln Euro!

Szczepcie się!

Równie prawdziwe :)

--
Mirek Ptak

A. Filip

Mirek Ptak <niepra...@nieprawdziwy.pl> pisze:
Więcej wiary w powody *do nie wypłaceniu ubezpieczenia* jakie
ubezpieczyciele potrafią wynaleźć :-)
Wypłacenie więcej to dopiero byłby cud tysiąclecia.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Skowronek

W dniu 17.01.2022 o 13:02, Mirek Ptak pisze:
> Szczepcie się!

Taki suchar mi się przypomniał.
- Panie doktorze, psy mnie pogryzły
- Były szczepione?
- Tak, dupami...;-)

_Master_

W dniu poniedziałek-17-stycznia-2022 o 13:02, Mirek Ptak pisze:
> W Berlinie pod samochód wpadł bezdomny Polak. Ponieważ był zaszczepiony
> (3 dawki) Towarzystwo Ubezpieczeniowe kierowcy postanowiło wypłacić
> rodzinie zabitego Polaka podwójne ubezpieczenie w wysokości 2 mln Euro!

Analogia z DUPY

Nie bez powodu ani koncerny farmaceutyczne ani rządy nie chcą brać
odpowiedzialności za skutki szczepienia.

Dlaczego ubezpieczyciel miałby chcieć?

atla...@orcon.net.nz

From: Mirek Ptak

> [...]
> Towarzystwo Ubezpieczeniowe kierowcy
> postanowiło wypłacić rodzinie zabitego Polaka
> podwójne ubezpieczenie w wysokości 2 mln Euro!

FB de Carlo Brusa
Tribunal de Versailles

l’assurance-vie est une épargne
qui n’est associée à aucun sinistre.
donc même en cas de suicide
les héritiers en héritent
comme pour tout autre bien du défunt
quelque que soit la cause du décès.
C’est l’assurance-décès
qui elle, a des clauses d’invalidités dont le suicide.

il y a un an (en janvier) j’ai appelé mon assureur-vie
et lui ai demandé
s’il m’arrivait quelque chose avec ce vaccin …
Sa réponse a été très claire et je la synthétise:

! ! !
dans votre contrat
la participation à des essais médicaux
n’est pas expressément mentionnée
donc nous ne couvrons pas!
! ! !

Il y a quelques mois déjà
l’histoire de l’assurance vie
non versée en cas décès
suite à la vaccination COVID avait été publié
et des membres du gouvernement avaient même indiqué
qu’il s’agissait d’une fake news !
Pourtant quand vous posiez directement la question
à un assureur et que vous relisiez les caractères écrits
en tout petits sur vos contrats, c’était bel et bien écrit !

ceux qui ont une assurance -décès
1- regardent s’il y a exclusion
pour toute participation à une expérimentation
et fassent des captures d’écran
2/ interrogent par mel leur cie e d’assurance
en exigeant une réponse écrite
Faites tourner auprès de vos amis
pour qu’ils en fassent autant

Pas mal de témoignages sur Twitter,

En Italie, le problème s’est posé
avec le décès d’un homme après injection
et la famille a demandé des indemnités
qui lui ont été refusé juridiquement car
« il n’était pas obligé de se faire vacciner ».

il y a un jugement italien
référencé sur le refus de l’état d’indemniser
car les injections sont un acte volontaire
même s’il y a chantage a l’emploi.
La perspective de crever de faim avec sa famille
n’est donc pas jugée comme un motif sérieux .
je ne vous parle pas des « restos »,
« voyages « et autres dingueries.

itd

w Polsce też każdy może sprawdzić
czy ubezpieczenie wypłaci
gdy udowodni
że ubezpieczony na wypadek śmierci
zmarł z powodu * szczepionki *
eksperymentalnej
w umowie
udział w badaniach medycznych
nie jest wyraźnie wymieniony
więc : nie objęty umową

w Tribunal de Versailles
adwokaci ubezpieczenia
poDali samobójstwo
jako ( inny ) przykład
odmowy wyPłacenia
i sędzia uznał ( to ) :
rząd płaci żołnierzom
( lub ich rodzinom ) za
* wypadek * przy pracy
kaskaderów itp ubezpiecza się inaczej
itd . . . (o; ale każdy wie że w Berlinie ;o)
"Jesteś Polakiem, nic ci się nie należy"
ale musieli dać jak tak jak innym więc
dostał 10000 euro odszkodowania
https://bit.ly/3A5He0R
po zamachu w mediach
uważano jej syna za zamachowca.
____________________________________
.

Ghost

W dniu 17.01.2022 o 13:02, Mirek Ptak pisze:
W sam raz dla debili pokroju zadka.

Mirek Ptak

W dniu 17.01.2022 o 17:24, _Master_ pisze:

> Analogia z DUPY

W 100% trafna - to znaczy tak samo durna jak ten twój bogaty francuz... :)

https://www.prawo.pl/zdrowie/odszkodowania-za-powiklania-po-szczepieniach-w-tym-przeciw-covid,511999.html

> Dlaczego ubezpieczyciel miałby chcieć?

Bo musi
--
Mirek Ptak

atla...@orcon.net.nz

From: Mirek Ptak

> https://www.prawo.pl/zdrowie/odszkodowania-za-powiklania-po-szczepieniach-w-tym-przeciw-covid,511999.html

Nie ma rekompensat za zgon.

Ustawa nie przewiduje, że w wyniku zaszczepienia, pacjent może stracić życie

Świadczenie kompensacyjne nie obejmie przypadków działań niepożądanych,
które wystąpiły po szczepieniu w ramach szczepień zalecanych.

Fundusz Kompensacyjny nie zapłaci za śmierć na skutek podania szczepionki

https://www.prawo.pl/zdrowie/fundusz-kompensacyjny-bez-rekompensat-za-smierc-na-skutek,506038.html

projekt w sprawie Funduszu Kompensacyjnego nie przewiduje rekompensat dla najbliższych członków rodziny.

Fundusz tylko dla tych, którzy przeżyli

Projekt nie przewiduje, że w wyniku zaszczepienia, pacjent może stracić życie.

_Master_

W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 07:26, Mirek Ptak pisze:
> Bo musi

To zobaczymy czy musi ;-)

_Master_

W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 07:26, Mirek Ptak pisze:
> W 100% trafna - to znaczy tak samo durna jak ten twój bogaty francuz

Francuz nie jest analogią tylko FAKTEM a z faktami się nie dyskutuje.

_Master_

W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 13:14, atla...@orcon.net.nz pisze:
Japierdolę. To ptak nawet tego nie wiedział zaczynając tu pisać?

_Master_

Ty też uważasz że ubezpieczenie na życie _OBEJMUJE_ zgon po przyjęciu
szczepionki na covid?

Dawid Rutkowski

wtorek, 18 stycznia 2022 o 13:25:55 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> Ty też uważasz że ubezpieczenie na życie _OBEJMUJE_ zgon po przyjęciu
> szczepionki na covid?

Nono, ubezpieczyciele całego świata dziękują Xi Jingpingowi za covid - są do przodu tak o 50% do 90%
niewypłacanych odszkodowań - spadkobiercom każdemu zaszczepionemu, który umrze, nieważne, czy dzień czy miesiąc
czy rok czy 10 lat po szczepieniu, będzie można wmówić, że to "zgon po przyjęciu szczepionki na covid" - a co, przed przyjęciem był?
Jeszcze muszą policzyć, czy przypadkiem za wiele nie musieli zainwestować, wypłacając odszkodowania ofiarom covid sprzed rozpoczęcia szczepień - ale jak nie padną, to będą do przodu.
No chyba że ludzie przestaną płacić składki jak się to upowszechni.

I dawaj linka do strony z FAKTem o o tym Francuzie.
Tylko do prawdziwej, z nazwiskiem, a nie do "faktu" czy do foliarzy, którzy to kopiują tak, że już nie wiadomo, który foliarz pierwszy to zmyślił.

A. Filip

"atla...@orcon.net.nz" <atla...@orcon.net.nz> pisze:
Bo to przecież niemożliwe nawet jak się *zaszczepi parędziesiąt milionów*
- a nawet jakby to to się wytnie z dokumentacji medycznej :-)

Mirek Ptak

W dniu 18.01.2022 o 13:21, _Master_ pisze:

> Francuz nie jest analogią tylko FAKTEM a z faktami się nie dyskutuje.

Bzdura - info o tym (bez źródła oczywiście) podał francuski odpowiednik
Sochy - być może nawet bardziej zdebilniały :)

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Mirek Ptak

W dniu 18.01.2022 o 13:25, _Master_ pisze:
> Ty też uważasz że ubezpieczenie na życie _OBEJMUJE_ zgon po przyjęciu
> szczepionki na covid?

Znaczy kto? nie widać wrotki.
Ubezpieczenie oczywiście obejmuje.
--
Mirek Ptak

A. Filip

Dawid Rutkowski <drut...@wp.pl> pisze:

> [...]
> rozpoczęcia szczepień - ale jak nie padną, to będą do przodu.
> No chyba że ludzie przestaną płacić składki jak się to upowszechni.

A w RP3 nie było przypadku że do płacenia składki samochód był
"kolekcjonerski" a do wypłaty odszkodowania był już "złom ze szrotu"?
"Uczciwy" ubezpieczyciel oczywiście zwrócił nadpłaconą składkę :-)

> [...]
> Tylko do prawdziwej, z nazwiskiem, a nie do "faktu" czy do foliarzy,
> którzy to kopiują tak, że już nie wiadomo, który foliarz pierwszy to

To nawet wygląda jak prawda tyle że przy tej wielkości wątku co najmniej
podanie nazwiska zmarłego, daty i miejsca wyroku jest już *niezbędne*
dla "niedowiarków". Nie dopuszczasz że jakieś szanse że to prawda są,
chociażby takie jak wygranie milionów w totka? [milionów PLN "na dziś" a
nie milionów PLZ w końcówce obrotu ;-)]

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Z armatą na muchę. (Przysłowie polskie)

A. Filip

Mirek Ptak <niepra...@nieprawdziwy.pl> pisze:
:-)

Ty jesteś idiotą? Obejmuje jak po lach wyjdzie jeden zgon na milion
zaszczepionych. Na razie normalny ubezpieczyciel by co najmniej
"zwlekał" z wypłatą odszkodowania przewlekając sprawę latami po sądach
by nie było precedensu dopóki skala nie byłaby znana z 500% pewności.
To nie jest kwestia jak to prawdopodobne tylko jakie byłyby wypłaty
"gdyby o dziwo jednak" przy wymuszaniu szczepienia ponad 90%.
Niby do kurwy nędzy producent tej szczepionki bierze odważnie na siebie
odpowiedzialność za niepożądane skutki (choćby reasekuracje) no bo
przecież one z całą pewnością są BARDZO mało prawdopodobne?

A co tego rzekomego (?) wyroku: *nieprawomocny* wyrok w takim duchu
byłby dla mnie niewielkim zaskoczeniem.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Urodził się - ochrzcili, podrósł - ożenili, umarł - pochowali i na
| grobie napisali, że był błazen. (Przysłowie polskie)

_Master_

Napisz wprost że to KŁAMSTWO i nigdy nic podobnego się nie wydarzyło i
nie wydarzy.

atla...@orcon.net.nz

From: Dawid Rutkowski

https://pl.wikipedia.org/wiki/Selektywna_percepcja
Demain l'école : le test de l’attention sélective
https://youtu.be/E-pLmE3uHGc
https://youtu.be/vJG698U2Mvo
selective attention test :

> I dawaj linka do strony z FAKTem o o tym Francuzie.
> Tylko do prawdziwej, z nazwiskiem,
> a nie do "faktu" czy do foliarzy, którzy to kopiują tak,
> że już nie wiadomo, który foliarz pierwszy to zmyślił

każdy mocher podobnie argumentuje :
z ambony proboszcz mu powiedział że
Jezus chodził po wodzie więc to Fakt
w bibli wszyscy mogą znaleźć link
kopiowany tak , że już wiadomo
że nie chodził po lodzie , itp
(o; inne to foliarze ? ;o)
____________________________

rodzina tego Francuza
w spadku znalazła polisę ubezpieczeniową
ale ubezpieczenie się do niej nie przyznało
sąd tak zasądził , rodzina nie protestowała
nie musieli zbierać lajków ( na pregierzu itp )
lecz się wyżalili bliskiemu który uSzanował
prywatność w ich nieszczęściu , bez Charlie

https://pl.wikipedia.org/wiki/Je_suis_Charlie

dlaczego ostatnie pożegnanie z uKochanym
( synem , mężem , ojcem , dziadkiem )
może pozostać intymne ?

nie tylko we Francji nie ma urzędowych linków
do spraw sądowych postępowania cywilnego
ten ( link ) jest prawdziwy ( dla kowidioty ) ?

https://www.prawo.pl/zdrowie/fundusz-kompensacyjny-bez-rekompensat-za-smierc-na-skutek,506038.html

potrzebne są FAKTy o tym ?
* oskarżony * ma udowodnić że jest niewinny ?

! ! !
[...]

tak samo jest nie tylko we Francji

_______________________________________________________________________________________________________________

tylko w USA od 14 grudnia 2020 r. do 10 stycznia 2022 r.
firma VAERS otrzymała 11 225 zgłoszeń zgonów
spowodowanych szczepionką COVID-19.
Klinicyści CDC i FDA dokonują przeglądu raportów zgonów do VAERS,
w tym aktów zgonu, sekcji zwłok i dokumentacji medycznej.

UE w zeszłym roku :
https://cv19.fr/2021/11/30/au-moins-52586-morts-suite-a-la-vaccination-covid-19/

https://lettreelectronique.wordpress.com/2021/12/18/pfizer-la-bombe-de-la-chambre-des-lords-le-courrier-des-strateges/

https://www.afinalwarning.com/559521.html

https://dailyexpose.uk/2022/01/15/triple-vaccinated-developing-ade/

https://bit.ly/3Acjhot

https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/10/001-Complaint-101021.pdf

https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf

https://cv19.fr/2021/11/30/au-moins-52586-morts-suite-a-la-vaccination-covid-19/

https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/10/IR0546-FDA-Pfizer-Approval-FINAL.pdf

https://ansm.sante.fr/uploads/2021/09/24/20210923-covid-19-vaccins-cominarty-pfizer-rapport-18.pdf

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/adverse-events.html

lecz dla ( mochera ) kowidioty
wszystko poza jego biblią
to foliarstwo itp
EOT .

Ghost

W dniu 18.01.2022 o 14:10, Mirek Ptak pisze:

> Bzdura - info o tym (bez źródła oczywiście) podał francuski odpowiednik
> Sochy - być może nawet bardziej zdebilniały :)

Masz cierpliwosc.

Mirek Ptak

W dniu 18.01.2022 o 14:45, A. Filip pisze:
> :-)
>
> Ty jesteś idiotą?

Nie oceniaj innych po sobie - nie każdy jest tobie podobny.

--
Mirek Ptak

_Master_

W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 17:34, atla...@orcon.net.nz pisze: