Wojna bendzie

Shrek

Wojna będzie bo węgiel przywiozą - przed wojną też był.

Premier zwiększył rozkaz dozstarczenia węgla do polski o 0,5 miliona
ton, więc zapasy na zimę wynoszą aż 5 milionów ton! Na razie
zainteresowanie owym węglem jest niewielkie.... bo ma zostać dostarczony
w... kwietniu. Także obywatele - do kwietnia się zbroić, bo na maj
zaplanowano ofensywę zimową. Słuszną linie ma nasza władza!

I weź tu kurwa przeżyj jak pracujesz na zlecenia w aszdzienniku:(

linka dla filipka:
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/wegiel-na-zime-moze-pojawic-sie-wiosna-premier-zmienil-decyzje/x9dr20m

PS Przepraszam że pisałem, że do pisich nic nie dotrze dopóki będzie
ciepła woda w kranach. To tylko taki żart był. Nie sądziłem że władza
weźmie na poważnie... Z tą wojną to też kurwa żart!

--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

_Master_

Drogi Shreku. Co ja się nasłuchałem i naczytałem przez ostatnie lata o
tych ARMAGEDONACH...

Mam nadzieję że ten który wieszczysz się spełni.

Postawiłbym okrągłą sumkę u bukmachera ;;-)

Shrek

W dniu 11.08.2022 o 16:54, _Master_ pisze:
Chyba już tak pisałeś, jeśli chodzi o jebnięcie gospodarki. Pisałeś też
że na tuska zagłosujesz jak mana ruszą:P

rAzor

Shrek pisze:
> [...]
> ciepła woda w kranach. To tylko taki żart był. Nie sądziłem że władza
> weźmie na poważnie... Z tą wojną to też kurwa żart!

Idź być głupim gdzie indziej. Japierdole!
--
Ciurlać CSU!
Suszyć lewaków.

_Master_

W dniu czwartek-11-sierpnia-2022 o 17:01, Shrek pisze:
> Chyba już tak pisałeś, jeśli chodzi o jebnięcie gospodarki. Pisałeś też
> że na tuska zagłosujesz jak mana ruszą:P

Ty jesteś bardziej wredny niż żona podczas okresu kiedy jej się wszystko
przypomina ;-)
Masz żonę?

PS. Ja tak pisałem? Ja pisze tylko o Konfederacji ;-)

Shrek

W dniu 11.08.2022 o 17:18, _Master_ pisze:

> PS. Ja tak pisałem? Ja pisze tylko o Konfederacji ;-)

Nie, sorry chodziło o kundela. Czasem was mylę - ciężko pisora od
konfiarza odróżnić;) Proszę uznać korespondencję za niebyła.

Shrek

W dniu 11.08.2022 o 17:11, rAzor pisze:

> Idź być głupim gdzie indziej. Japierdole!

Ładnie to tak o p.o.remierze pisać? Na to panie psie są paragrafy:P

_Master_

Ale gównem rzuciłeś ;-)

Shrek

W dniu 11.08.2022 o 22:33, _Master_ pisze:

> Ale gównem rzuciłeś ;-)

Przecież przeprosiłem, ze nie do ciebie.