RODO

Trybun

Feb 20, 2024, 12:49:54 PMFeb 20
Co na to Unia skoro jej obywatel nawet nawet przy tworzeniu list
wyborczych musi podawać objęte przez RODO dane osobowe. Po jakiego
penisa wprowadzili prawo rzekomo chroniące dane osobowe skoro się tego
nie przestrzega?
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/kodeks-wyborczy-17679859/art-427#:~:text=Wyborca%20udzielaj%C4%85cy%20poparcia%20li%C5%9Bcie%20sk%C5%82ada%20podpis%20obok%20czytelnie,zamieszkania,%20numeru%20ewidencyjnego%20PESEL%20oraz%20daty%20udzielenia%20poparcia.

Dawid Rutkowski

Feb 20, 2024, 1:26:13 PMFeb 20
wtorek, 20 lutego 2024 o 18:49:54 UTC+1 Trybun napisał(a):
> [...]
> wyborczych musi podawać objęte przez RODO dane osobowe. Po jakiego
> penisa wprowadzili prawo rzekomo chroniące dane osobowe skoro się tego

Unia na to, że jej obywatelowi (hmm, "obywatelstwo unijne", nowość, i to taka, że czas by było wprowadzić)
wolno być debilem, i najwyżej może dodać, że jej z tego powodu przykro, ale tylko tyle, bo na szczęścia mamy pokój:
"a teraz w czasie wojny każdy winien dbać o zdrowie, ponieważ trudy wojenne wymagają od każdego obywatela, żeby nie był zdechlakiem."

Trybun

Feb 21, 2024, 4:57:38 AMFeb 21
A swoją drogą te nasze urzędasy to od jakiegoś czasu też małpiego rozumu
dostają  Dawniej na liście liście kandydata wystarczyło złożyć podpis,
teraz kandydatka każe mi wpisywać czytelnie pełne dane personalne
łącznie z numerem PESEL. Oczywiście przepędziłem z domu i zagroziłem
zawiadomieniem policji że po wsi grasuje wyłudzaczka danych. Ale po
sprawdzeniu w necie okazuje się że to nie jej wymysł, ale to PKW
postawił takie wymagania przy tworzeniu list poparcia kandydatów.
Koniec, qrwa świata, z jednej strony niesławne RODO Brukselki, z drugiej
chore fanaberie miejscowych kretynów.

Dawid Rutkowski

Feb 21, 2024, 5:55:42 AMFeb 21
Wiedziałem, że aluzji nie pojmiesz.
Wołając więc dalej na puszczy, wyjaśniam dla prasy,
że określenie "debil" odnosiło się do ciebie.
W kontekście tego, byś sprawdził, czym jest RODO.
W skrócie - nakazuje chronić zbierane dane,
ale nie zabrania ich zbierania - chyba że osoba,
której te dane dotyczą, na zbieranie i przetwarzanie
tychże danych się nie zgadza.
A jak osoba potem zmieni zdanie to mają
obowiązek usunąć (ew. poprawić), chyba że inna ustawa mówi inaczej.

Trybun

Feb 22, 2024, 3:15:24 AMFeb 22
W praktyce sprowadza się ta "ochrona" do robienia z takich
bezkrytycznych matołów jak ty kretynów pełną gębą. Nie można istnieć bez
podawania/ujawniania tych "chronionych" danych, a samo egzekwowanie tego
służy tylko do poniżania człowieka, bo fałszywie niby dają ci wolną
wolę  a praktyce ruchają nas bez mydła, bo dane musimy podawać nawet
przy okazji wpisu na listę poparcie kandydatów w wyborach samorządowych.