Najsztub nie przepuści żadnej babci ;-)

_Master_

"> W trakcie postępowania wyszło też na jaw, że auto Najsztuba nie miało
aktualnych badań technicznych ani OC, a on sam dawno przekroczył limit
punktów karnych, ale nie otrzymał decyzji cofnięciu mu prawa jazdy."

_Master_

"Jechał 17-20 km/h, stał niemal w miejscu, a pijana staruszka
staranowała jego pojazd. Samochód do kasacji, kierowca ledwo uszedł z
życiem."

_Master_

"Skoro auto nie miało badań, a on uprawnień to go nie powinno tam być,
skoro ja potrącił mimo tego to jest niewinny???"

Starzec z Gór

czwartek, 21 października 2021 o 19:32:23 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> "Skoro auto nie miało badań, a on uprawnień to go nie powinno tam być,
> skoro ja potrącił mimo tego to jest niewinny???"
A może miał kamerkę?
Taka mała rzecz, a jak potrafi życie ułatwić...
Pozdrawiam Marcin

Skowronek

W dniu 21.10.2021 o 23:31, Starzec z Gór pisze:
> A może miał kamerkę?
> Taka mała rzecz, a jak potrafi życie ułatwić...
> Pozdrawiam Marcin

To kamerka zastępuje brak uprawnień, przeglądu itd?

_Master_

W dniu piątek-22-października-2021 o 04:49, Skowronek pisze:
Widocznie u Najsztuba tak.

Można zrozumieć tłumaczenia że przegląd i ubezpieczenie nie wpływało na
ZDARZENIE ale do jasnej cholery BRAK UPRAWNIEŃ do kierowania BARDZO
WPŁYWAŁO. Z jakiegoś powodu zebrał te punkty a PRAWO uznaje takich za
NIEBEZPIECZNYCH i nie pozwala im się rozbijać samochodami
Usprawiedliwienie że pomimo punktów PJ mu nie zabrano powoduje tylko
konsekwencje prawne u tego kto nie dopilnował obowiązków albo
uniemożliwił odebranie.

Najsztub nie jest menelem z rodziny patologicznej i doskonale rozumie
otaczającą go rzeczywistość (przynajmniej robi takie wrażenie w mediach)
i doskonale wiedział że poruszanie się pojazdem bez przeglądu, bez
ubezpieczenia i z nieważnym PJ to proszenie się przynajmniej o kłopoty
dla siebie.
Ale aura bezkarności robi swoje i dalej się będzie wymądrzał i
krytykował innych.

Ghost

Użytkownik "Skowronek" napisał w wiadomości grup
To uniewinniony zostal od braku uprawnienien, przegladu itd.?

Bruno

Podsumujmy, sąd I instancji skazał Najsztuba. Ziobro kazał apelować. W apelacji zapadł wyrok uniewinniający. Ziobro nakazał wniesienie kasacji. Kasacja została odrzucona. Zbysiu i jego ludzie to jednak wysokiej klasy specjaliści.

--
Bruno

_Master_

W dniu piątek-22-października-2021 o 08:55, Bruno pisze:
> Podsumujmy, sąd I instancji skazał Najsztuba. Ziobro kazał apelować. W apelacji zapadł wyrok uniewinniający. Ziobro nakazał wniesienie kasacji. Kasacja została odrzucona. Zbysiu i jego ludzie to jednak wysokiej klasy specjaliści.

I to coś zmienia w kwestii tego BEZCZELNEGO uniewinniającego wyroku?

Bruno

Tak. Spece od Zbysia uparli się by wsadzić Najsztuba do więzienia i tak genialnie poprowadzili sprawę, ze został uniewinniony. Za pierwszym razem został skazany na grzywnę i zapłatę nawiązki dla poszkodowanej, ale Zbysiowi było to mało. Apelowała prokuratura, a nie Najsztub.

--
Bruno

_Master_

Dalej nie napisałeś dlaczego jebany sędzia go uniewinnił.

Na złość Ziobrze?

Bruno

piątek, 22 października 2021 o 12:29:41 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> Dalej nie napisałeś dlaczego jebany sędzia go uniewinnił.
>
> Na złość Ziobrze?

Gdyż prokuratura nie przedstawiła wystarczających dowodów winy debilu.

--
Bruno

Skowronek

W dniu 22.10.2021 o 12:43, Bruno pisze:
> Gdyż prokuratura nie przedstawiła wystarczających dowodów winy debilu.

Czasami czytasz to co piszesz?

Astralny Rębajło

Bruno napisał(a):
> Spece od Zbysia uparli się by wsadzić Najsztuba do więzienia i tak genialnie poprowadzili sprawę, ze został uniewinniony.

Wina Zbysia, brak winy sprawcy/sądu:) Genialne.

Czy w reszcie europy też jest podobnie?

Starzec z Gór

Nagranie z kamerki może być DOWODEM, że wina nie leżała po stronie kierowcy.
Niezależnie czy samochód miał przegląd, a kierowca uprawnienia.
Wyobraź sobie, bywają sytuacje, w których kierowca jest zwyczajnie bezradny.
Pozdrawiam Marcin
PS Oczywiste, że za prowadzenie bez uprawnień i brak przeglądu p.Najsztub powinien zostać ukarany- ale w osobnym postępowaniu.

A. Filip

Starzec z Gór <dag...@vp.pl> pisze:
I wierzysz że zostanie?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

LordBluzg®

W dniu 22.10.2021 o 21:40, A. Filip pisze:

> I wierzysz że zostanie?

Drogi debilu, już został ukarany :]
Znów przychodzisz nieprzygotowany do dyskusji, bez rozumu, bez
jakiejkolwiek wiedzy. Umrzyj wreszcie i nie zabieraj innym powietrza.

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

W trakcie postępowania? Takie rzeczy sprawdza na miejscu policjant i wypisuje mandat za brak OC, rekwiruje dowód rejestracyjny.
--
tibal

_Master_

W dniu piątek-22-października-2021 o 22:45, t pisze:

> W trakcie postępowania? Takie rzeczy sprawdza na miejscu policjant i wypisuje mandat za brak OC, rekwiruje dowód rejestracyjny.

A co z nieważnym PJ. Zabił człowieka wiedząc że nie miał prawa kierować
tym autem.
Kowalski zostałby skazany przynajmniej za nie zachowanie ostrożności z
AUTOMATU a za nieumyślne zabójstwo przynajmniej wyrok w ZAWIESZENIU

Ale... Czy takie postępowanie nie powinno być tak samo traktowane jak
pod wpływem alkoholu?
Przecież taki PIJAK też nie chciał ZABIĆ
On nawet nie zdawał sobie sprawy z tego że wsiada do AUTA.
I wyroki są SKAZUJĄCE

A Najsztub był trzeźwy i wiedział DOKŁADNIE CO ROBI.
Że zrobił tyle przewinień że prawo uznało że jest na tej drodze
NIEBEZPIECZNY

Miał tego świadomość

Bruno

niedziela, 24 października 2021 o 17:13:13 UTC+2 _Master_ napisał(a):

> A co z nieważnym PJ. Zabił człowieka wiedząc że nie miał prawa kierować
> tym autem.

Drogi debilu, Najsztub nikogo nie zabił. Poszkodowana zeznawała w Sądzie.

--
Bruno

_Master_

W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:47, Bruno pisze:
> Drogi debilu, Najsztub nikogo nie zabiĹ . Poszkodowana zeznawaĹ a w SÄ dzie.

A poszkodowana zmarła na Covid

Wersja poprawna politycznie

A prawdziwa? Rak. I ma ma dowodu że taki wypadek nie przyspiesza choroby.

Najsztub gorszy niż PIJAK. A PIJAKI wiozą ŚMIERĆ.

Bruno

Przypominam: Najsztub został skazany w pierwszym procesie i z tym nie polemizował. W tym momencie do sprawy wkroczył Zbysio. Skończyło się jak się skończyło.

--
Bruno

_Master_

W dniu niedziela-24-października-2021 o 21:11, Bruno pisze:
> Przypominam: Najsztub został skazany w pierwszym procesie i z tym nie polemizował. W tym momencie do sprawy wkroczył Zbysio. Skończyło się jak się skończyło.

Jakieś fakty się zmieniły?

Bruno

Dzięki wzmożonym działaniom prokuratury, najwyraźniej tak.

--
Bruno

_Master_

W dniu niedziela-24-października-2021 o 21:24, Bruno pisze:
> Dzięki wzmożonym działaniom prokuratury, najwyraźniej tak.

A może jak zwykle sędzia debil, krętacz, niedouczony albo sprzedajna
szuja? ;-)

Bruno

Art. 5.2 kpk.

---
Bruno

LFC

W dniu 25.10.2021 o 08:49, Bruno pisze:
> Art. 5.2 kpk.

To jest zły artykuł, bo przeszkadza realizować sprawiedliwość ludową wg
PIS. Trzeba zrobić ustawę i zlikwidować go, a wprowadzić taki, że jak
kto ni lubi PIS, to jest winny i koniec.

LFC