Atak Godzilli

LordBluzg®

Godzilla zaatakowała Radosława Sikorskiego, zwracając się do niego jak
do Niemca i zasugerowała iż nienawidzi flagi państwowej. Czysta prowokacja.

Radosław kazał się jej walnąć w ten zatłuszczony łeb, żeby sobie
przemyślała iż znieważa publicznie.

Oczywiście Godzilla pomimo swojego bezpodstawnego ataku, została uznana
za ofiarę.

Jprdl, nawet popłakała się publicznie. Niżej już upaść nie można.

Zdjęcie Godzilli:

https://twitter.com/contri_j/status/1210437275764633600/photo/1
--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Bruno

Tak jakoś mi się skojarzyło: https://youtu.be/JM7TUWBzQDc

--
Bruno

On Friday, October 22, 2021 at 9:22:40 AM UTC+2, LordBluzg® wrote:
> [...]
> do Niemca i zasugerowała iż nienawidzi flagi państwowej. Czysta prowokacja.
>
> Radosław kazał się jej walnąć w ten zatłuszczony łeb, żeby sobie

Coś miętki ten Radek, żadnej zdradzieckiej mordy, elementu animalnego, kanalii czy spieprzaj dziadówo?
A Godzilla niech się nie martwi, może nadal nie myć włosów, to nie jest zakazane :D
--
tibal

LordBluzg®

W dniu 22.10.2021 o 09:49, Bruno pisze:

> Tak jakoś mi się skojarzyło: https://youtu.be/JM7TUWBzQDc

Ale Radek powiedział, że jej nie uderzy:

"— Mi też jest przykro. Zapewniam panią minister, że jest bezpieczna i
ochrony SOP przede mną nie potrzebuje "

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/sikorski-do-kempy-zatluszczony-leb-uwage-zwrocila-mu-zona/393l3wx,79cfc278

LordBluzg®

W dniu 22.10.2021 o 09:56, t pisze:

> Coś miętki ten Radek, żadnej zdradzieckiej mordy, elementu animalnego, kanalii czy spieprzaj dziadówo?
> A Godzilla niech się nie martwi, może nadal nie myć włosów, to nie jest zakazane :D

Już kiedyś pisałem, że gdyby Kaczyński zastrzelił Tuska, to naród mu
wybaczy, Duda ułaskawi a Ziobro nawet nie przyjmie do prokurakórwy i
Kaczyński zostanie w końcu bohaterem.

Gdyby Kaczor jednak dostał wyrok, to będzie jeszcze gorzej bo zostanie
męczennikiem i świętym jak zdechnie.

Zwyczajnie. PiSiorom wolno WSZYSTKO, bezwzględnie, mogą kraść, zabijać,
kłamać, znieważać bez żadnych ograniczeń. 30% narodu cieszy się z tego,
że 70% Polaków jest atakowana i biją brawo władzuni.

Bruno

Ale i tak babsztyl się drze, ze ją zabił.

--
Bruno

LordBluzg®

W dniu 22.10.2021 o 11:06, Bruno pisze:
Tłusty babsztyl, niezapomnij :)

Bruno

To na pewno opuchlizna głodowa, z pewnością nic kupionego za te nędzne brukselskie srebrniki nie przechodzi jej przez usta.

--
Bruno

rAzor

LordBluzg® pisze:
> Godzilla zaatakowała Radosława Sikorskiego, zwracając się do niego jak
> do Niemca i zasugerowała iż nienawidzi flagi państwowej. Czysta prowokacja.
>
> Radosław kazał się jej walnąć w ten zatłuszczony łeb,

Chciałbym zwrócić uwagę, że Herr Hhhadoslaw od dawna był rozpoznawany
właśnie po przetłuszczonych kudłach i zaropiałych oczętach.

--
Z lewactwem się nie dyskutuje.
Do lewactwa strzela się w obronie własnej!