Radiowa Trójka z najgorszym wynikiem w historii badania słuchalności

Bruno

"W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
https://www.press.pl/tresc/63201,radiowa-trojka-z-najgorszym-wynikiem-w-historii-badania-sluchalnosci

Brawo panie prezesie!

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bru...@interia.pl> pisze:
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]

A jaki był najgorszy wynik poprzednio?
Czy powiedzenie ego zabije twoją propagandę?

--
A. Filip : Pij mleko!!

japa...@japanizer.org

On Thursday, September 10, 2020 at 7:07:40 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> A jaki był najgorszy wynik poprzednio?
> Czy powiedzenie ego zabije twoją propagandę?

Patrzcie, Andrzejkowi znowu przeglądarka się popsuła. Albo czytać nie potrafi?

A. Filip

japa...@japanizer.org pisze:
Ja czytam co napisał Bruno. Nie napisał rak żeby do kliknięcia na link
zachęcić, jak przeważnie. W ciemno to obstawiam po "doborze słów"
Bruno-newsa że poprzednio trujka szorowała ledwo ledwo ponad 4%.

Wy chcecie przekonać jeszcze mniej niż ja chce zostać przekonany?
To po kiego wuja zatruwacie matkę ziemie CO2 z transmisji waszych słów
które przekonają tylko już przekonanych?

--
A. Filip : Pij mleko!!

japa...@japanizer.org

On Thursday, September 10, 2020 at 7:29:08 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Ja czytam co napisał Bruno.

Czytasz, co napisał Bruno - a pytania do tego z dupy wyciągasz? Tusk z twojej szafy ci podpowiada, Andrzejku?

A. Filip

japa...@japanizer.org pisze:

> Czytasz, co napisał Bruno - a pytania do tego z dupy wyciągasz? Tusk z
> twojej szafy ci podpowiada, Andrzejku?

Płyta z Tuskiem ci się zacięła?
Udaje współczucie :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Bruno

W dniu czwartek, 10 września 2020 12:07:40 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> A jaki był najgorszy wynik poprzednio?
> Czy powiedzenie ego zabije twoją propagandę?

Jakbyś przeczytał artykuł, to byś wiedział.
A teraz P... i S...

--
Bruno

rAzor

Bruno pisze:
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]

Dzowidenja. Dawnej Trójki już nie ma, bo jest dla współczesnego młodego
pokolenia niepotrzebna.
Nasze/moje pokolenie byliśmy ciekawi świata, a nie plastiku.
Chcecie zreć plastik, to go sobie żryjcie.
--
Molim was bardzo

A. Filip

Bruno <bru...@interia.pl> pisze:
Nie przeproszę *totalnego partacza* który albo nie wie co jest ważne w
streszczeniu albo wie i dlatego niezwykle starannie tego unika.
Jak unika to "partacz" jest o wiele za łagodnym określeniem.

--
A. Filip : Pij mleko!!
| Żebracy nie mogą wybierać. (Przysłowie angielskie)

japa...@japanizer.org

Tak jest, azorku.

Jeszcze 5 lat temu Trójka była chętnie słuchana, przez młode i stare pokolenie.

Przyszła pistargowica i zdecydowała, że disco polo to szczyt ambicji dla Polaków.

Bruno

W dniu czwartek, 10 września 2020 12:45:14 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Nie przeproszę *totalnego partacza* który albo nie wie co jest ważne w
> streszczeniu albo wie i dlatego niezwykle starannie tego unika.
> Jak unika to "partacz" jest o wiele za łagodnym określeniem.

"Dotychczas Trójka najgorszy rezultat - 4,1 proc. - zanotowała w fali maj-lipiec."

A teraz tym bardziej P... i S...

--
Bruno

Bruno

Azor, to że zatrzymałeś się na przełomie lat 70 i 80 XXw. to już doskonale wiemy i nie musisz o tym przypominać za każdym razem.
A to że pisiory zmusiły do odejścia twoich idoli, Manna i Kaczkowskiego, powinno jedynie wzmocnić twoją wiarę w prezesa i jego przydupasów.

--
Bruno

A. Filip

Taka historyczna wtopa i spadek słuchalności tylko o pięć procent?
*CUD* na jaki PiS zasługuje! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Bruno

W dniu czwartek, 10 września 2020 13:22:47 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Taka historyczna wtopa i spadek słuchalności tylko o pięć procent?
> *CUD* na jaki PiS zasługuje! ;-)

(p.-)

--
Bruno

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 12:07, A. Filip pisze:

> A jaki był najgorszy wynik poprzednio?

5.1% w zeszłym roku.

https://bi.im-g.pl/im/21/c2/18/z25962017IER,-.jpg

--
Shrek

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 13:22, A. Filip pisze:

> Taka historyczna wtopa i spadek słuchalności tylko o pięć procent?
> *CUD* na jaki PiS zasługuje! ;-)

To co jest najbardziej zastanawiające to po co pisiory to radio
zniszczyli (odpowiedź brzmi bo mogli) i jak reagują na to pisiory.

1-nie słuchałem i dobrze, że rozjebali, dobrze tak hujom jebanym!
2-słucham, jak ruszą mana to osobiście na peło zagłosuje, a nie jednak
nie - w sumie dobrze tak chujom!

W skrócie - nic pisora nie cieszy tak, żeby innemu coś rozjebać, a nawet
jak jemu coś rozjebią to sobie wmówi że w zasadzie to dobrze.

* pisowna organu partyjnego zamierzona;)

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:
GW Radio bZdet nie przejmie słuchaczy rządowej trójki?
Ty *żądasz* żeby Polacy i Polski słuchali rządowego radia?!
Toż to totalnie nie PO totalniacku! :-)

Dobrze się nie stało w trójce, PiS tym więcej niż trochę oberwał i
jeszcze oberwie ale żal dupę ściska jak dla totalnych fujar to ma
być kluczowe.

_Jak dla mnie_ Mann Trójkarze to od dawna było "uwiędłych laurów liść".
Trójki słuchałem bardzo wiele lat temu.

https://literat.ug.edu.pl/asnyk/057.htm

--
A. Filip : Pij mleko!!

obserwa...@gmail.com

użytkownik Shrek napisał:

> https://bi.im-g.pl/im/21/c2/18/z25962017IER,-.jpg

Nu a paczaj w 2013 nikt nie pisał "trójka ryje po nie", rekordowy
odpływ słuchaczy.

5,10% ile to milyjonów słuchaczy? Może ci słuchacze przejdą do r. Nowy Świat
oczywiście wtedy gdy zaczną tam puszczać Kazika!

Ghost

Użytkownik napisał w wiadomości grup

użytkownik Shrek napisał:

>Nu a paczaj w 2013 nikt nie pisał "trójka ryje po nie", rekordowy
>odpływ słuchaczy.

Znów kłamiesz chuju.

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 17:53, A. Filip pisze:

> GW Radio bZdet nie przejmie słuchaczy rządowej trójki?

A co to ma do rzeczy?

> Ty *żądasz* żeby Polacy i Polski słuchali rządowego radia?!

A gdzie? Sam nawet osobiście trójki nie słuchałem.

> Toż to totalnie nie PO totalniacku! :-)

Że jak kurwa?

> Dobrze się nie stało w trójce, PiS tym więcej niż trochę oberwał i
> jeszcze oberwie ale żal dupę ściska jak dla totalnych fujar to ma
> być kluczowe.

Nic nie oberwał - pisałem wyżej dlaczego - mądrzy się pośmiali przez łzy
na idiotyzmem pisich, głupki się umocniły w przekonaniu że dobrze tak
wykształciuchom - jakiegoś gówna ambitnego się zachciało. Harnaś, zenek
i do przodu!

--
Shrek

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 18:12, obserwa...@gmail.com pisze:

> Nu a paczaj w 2013 nikt nie pisał "trójka ryje po nie", rekordowy
> odpływ słuchaczy.

Ale odróżniasz procent od punktu procentowego?

> 5,10% ile to milyjonów słuchaczy? Może ci słuchacze przejdą do r. Nowy Świat
> oczywiście wtedy gdy zaczną tam puszczać Kazika!

Może... Ale mnie bardziej zastanawia dlaczego rozpierdolono trójkę i
czemu budzi tu u części polaków radość. Choć w zasadzie to napisałem czemu.

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:
> W dniu 10.09.2020 o 17:53, A. Filip pisze:
[…]

> [...]
> łzy na idiotyzmem pisich, głupki się umocniły w przekonaniu że dobrze
> tak wykształciuchom - jakiegoś gówna ambitnego się zachciało. Harnaś,

PiS oberwał "brakiem profesjonalizmu swojego człowieka" który zamiast
wytłumić/przytłumić to pomógł nagłośnić. Dla mnie *ta* niekompetencja
była aż żenująca - "Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana".

To nie był żaden przełom (samodzielnie) ale "ziarnko do ziarnka".

--
A. Filip : Pij mleko!

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 20:38, A. Filip pisze:

> PiS oberwał "brakiem profesjonalizmu swojego człowieka" który zamiast
> wytłumić/przytłumić to pomógł nagłośnić.

I co mu od tego ubyło?

> Dla mnie *ta* niekompetencja
> była aż żenująca - "Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana".

I co w związku z tym zrobiłeś?

--
Shrek

LordBluzg®

W dniu 2020-09-10 o 12:07, A. Filip pisze:

> A jaki był najgorszy wynik poprzednio?
> Czy powiedzenie ego zabije twoją propagandę?

Napisał przecież że 4 procent to był poprzedni najgorszy wynik.

Zawsze się zastanawiam, dlaczego ciągle udowadniasz, że jesteś debilem.
To jakiś rodzaj sadomasochizmu?

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:
Obniżyłem oszacowanie _kompetencji_ "ludzi PiS".
Po za tym sprawa ciągnęła się tyle że PiS zwalić na jednego człowieka
może tylko w wersji dla łatwowiernych idiotów.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Shrek

W dniu 10.09.2020 o 21:13, A. Filip pisze:

> Obniżyłem oszacowanie _kompetencji_ "ludzi PiS".

Trzeba było jeszcze coś kredą na chodniku napisać. Nie podnieśliby się
już po tym.

> Po za tym sprawa ciągnęła się tyle że PiS zwalić na jednego człowieka
> może tylko w wersji dla łatwowiernych idiotów.

Przecież pis jest partią dla łatwowiernych idiotów.

--
Shrek

sczy...@gmail.com

W dniu czwartek, 10 września 2020 05:07:40 UTC-5 użytkownik A. Filip napisał:

> A jaki był najgorszy wynik poprzednio?
> Czy powiedzenie ego zabije twoją propagandę?

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,25961084,tak-radiowa-trojka-tracila-sluchalnosc.html#s=BoxOpMT

Statsy od 2010.

LFC

W dniu 10.09.2020 o 19:14, Shrek pisze:

> Może... Ale mnie bardziej zastanawia dlaczego rozpierdolono trójkę i
> czemu budzi tu u części polaków radość. Choć w zasadzie to napisałem czemu.

Skutek uboczny pisowskiej szkoły zarządzania.
Wyobraź sobie, że jesteś zwykłym szarakiem bez specjalnej wiedzy i
umiejętności, ale za to z wysoką samooceną i mniemaniem, mającym
kompleksy na punkcie tych sław, speców z wieloletnim stażem i
doświadczeniem.
I nagle z łaski naczelnika dostajesz nad nimi władzę.
Zaraz im pokażesz jakim jesteś menadżerem, a już na pewno nie pozwolisz,
żeby nadali coś na naczelnika!

A ponieważ jedyno co może innym pokazać taki pisior to dupa, no to
wyszła im dupa z tego interesu.
Reszta to znane już w psychologii zjawisko umniejszania znaczenia
wywołanej straty, czyli: była trójka, nie ma trójki, a kogo to obchodzi?

LFC

A. Filip

LFC <l...@onet.eu> pisze:
Pełowska szkoła zarządzania imienia Donalda Tuska jest o niebo lepsza.
Na stołku trzeba w niej trwać jak minister Klich po Smoleńsku-2010.
A to że człowiek który "mógł być odpowiedzialny" za katastrofę twardo
trwał na stanowisku na którym "mógł mataczyć" to przecież dla dobra
POlski!

--
A. Filip : Pij mleko!!
| Krab, gdy wpadnie w popłoch, nie znajdzie kryjówki.
| (Przysłowie japońskie)

japa...@japanizer.org

Andrzejku, znowu coś pomieszałeś.
Wbrew temu co tu starasz się imputować, to nie Klich siedział bez uprawnień za sterami Tupolewa; to nie Klich mówił w ucho pilotów "śmiało, zmieścisz się" czy "teraz to się wkurzy"; to nie Klich jest winien śmierci 96 osób.

No, ale jakby tak przykładać twoją miarę - to za śmierć kilku tysięcy Polaków z powodu COVID-19 to chyba nie tylko samego ministra "lepkie ręce" Szumowskiego, ale cały rząd pistargowicy trzeba by przed pluton egzekucyjny postawić?

LFC

W dniu 11.09.2020 o 08:08, A. Filip pisze:

> [...]
> A to że człowiek który "mógł być odpowiedzialny" za katastrofę twardo
> trwał na stanowisku na którym "mógł mataczyć" to przecież dla dobra

A ten jak zwykle swoje Abopeło.
Ty to chyba jesteś niepełnosprytny i jak każdy pisor strasznie lubisz
dyskutować z faktami.
Gdybyś się przyjrzał krzywej słuchalności, to byś zobaczył to, co
dziecko z podstawówki jest już w stanie zauważyć, że trójka zaczęła w
sposób stały zjeżdżać od 2016 roku
Zupełnym przypadkiem jesienią 2015 roku Twoi idole przejeli władzę, ale
to pewnie tylko zbieg okoliczności, że od tego czasu notowania trójki
systematycznie spadają, a teraz po usunięciu najlepszych i najbardziej
doświadczonych fachowców osiągnęły dno stawiając pod znakiem zapytania
sens istnienia tej stacji.
Za czasów Abopeło trójka mieściłą się w widełkach 7,5 - 8,2 procent, a u
Ciebie, jak zwykle, biją murzynów.

LFC

obserwa...@gmail.com

użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Jakie z tego wnioski?

https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/images/dzienniki20072016_wykres.png

Odsetek mieszkańców Polski słuchających radia:
2009r 81,7% peło
2015r 73,8% peło
źródło:
Wskaźniki słuchalności i audytorium
programów radiowych w 2015 r.

Aj, aj, aj jak źle! Jakie spadki! Armagedon k..wa!

Ksionżek nie czytajo, radia nie słuchajo tylko siedzo na tych jutubach!

Jak tak samodzielnie mogo decydować czego słuchać? Przeca MY wadza
dajem gotowe, wot i niewdzięczny lud!

obserwa...@gmail.com

użytkownik LFC napisał:

> A ten jak zwykle swoje Abopeło.
> Ty to chyba jesteś niepełnosprytny i jak każdy pisor strasznie lubisz
> dyskutować z faktami.

Fakty są takie że ryneczek mediów przechodzi do internetów, co zaś się tyczy
rozgłośni radiowych, ludkowie idą w kierunku niezależnych.

obserwa...@gmail.com

https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/images/pisma%20m%C5%82odzie%C5%BCowe%202005-2015%20(wykres).png

Shrek

> [...]

> A to że człowiek który "mógł być odpowiedzialny" za katastrofę twardo
> trwał na stanowisku na którym "mógł mataczyć" to przecież dla dobra

Przecież bezpośrednio odpowiedzialny zginął w katastrofie.

--
Shrek

LordBluzg®

W dniu 2020-09-11 o 20:28, Shrek pisze:

> Przecież bezpośrednio odpowiedzialny zginął w katastrofie.

Bo ja wiem? Organizował to Sasin ale wtedy jeszcze nikt nie wiedział, że
Jacek jest miszczem spierdolenia. W sumie jak zwykle uniknął
konsekwencji. Właśnie mielą jego nielegalne karty wyborcze, bynajmniej
nie za darmo. Nie ma dowodu/nie ma przestępstwa :)

LordBluzg®

sczy...@gmail.com

W dniu piątek, 11 września 2020 10:13:01 UTC-5 użytkownik obserwa...@gmail.com napisał:

> Jakie z tego wnioski?

Ano takie ze na tej grupie te statsy daleko nie poleca :)

> https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/images/dzienniki20072016_wykres.png

To akurat dobry trend :)

> [...]
>

> Aj, aj, aj jak źle! Jakie spadki! Armagedon k..wa!
>
> Ksionżek nie czytajo, radia nie słuchajo tylko siedzo na tych jutubach!

No jak zajrzew te trendujace na jutubie to jakbym smietnik od dolu ogladal.
Doceniam jak jutub mi dobiera materialy bo mam poza subskrypcjami calkiem sensowny wybor.

> Jak tak samodzielnie mogo decydować czego słuchać? Przeca MY wadza
> dajem gotowe, wot i niewdzięczny lud!

No, wracajac do meritum. Trojka dolowala od dawna, jakby wrzucic statsy z lat 80-tych to by trza dopiero wlosy rwac bo im wtedy sluchalnosc spadla z tych 20kilku procent do 10-ciu. Ergo komunisty dbaly i trujke lepiej niz solidaruchy.

A karawana pojedzie dalej.

Hihot historii jest taki ze lista klapla w takim eleganckim momencie. 2000 wydanie i na wskutek grzebania przy glosach ryplo na pysk.
A juz mial byc taki pikny jubileusz.

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:
Zdaniem ministra i premiera co przeżyli?

https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
> 134.1 Prezydent Rzeczypospolitej jest najwyższym zwierzchnikiem Sił
> Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
> 134.2 W czasie pokoju Prezydent Rzeczypospolitej sprawuje
> zwierzchnictwo nad Siłami Zbrojnymi
> *za pośrednictwem Ministra Obrony Narodowej* . […]

Zginął Naczelny Dowódca na pokładzie wojskowego samolotu z wojskowymi
pilotami na skutek (według wersji Laska-Anodiny) "naciągania procedur".
Wojsko Polskie _koszmarnie_ zawiodło . Winni (naprawdę) mają być tylko
ci co zginęli. Jakże wygodne *i bardzo mało wiarygodne* .

Jakie straszliwe kary spotkały pilotów Jaka-40 którzy też
"naciągnęli przepisy" ale bez skutku śmiertelnego? IMHO W praktyce to
oni swoim lądowaniem "podbechtali" kapitana TU-154M. Na pokładzie
Jaka-40 ani generał Błasika ani prezydenta Kaczyńskiego nie było.
To "kara" po fakcie dla pilotów Jaka-40 jak dla mnie przesądza o
wiarygodności wersji Laska-Anodiny dla rządu PO-Tuska,
czy jego słowa i zachowanie trzymają się kupy jak rzadka sraczka.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Bruno

W dniu piątek, 11 września 2020 22:27:00 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> Wojsko Polskie _koszmarnie_ zawiodło . Winni (naprawdę) mają być tylko
> ci co zginęli. Jakże wygodne *i bardzo mało wiarygodne* .

Zginęła połowa najwyższego dowództwa i dwu byłych ministrów obrony. Ci ostatni naocznie przekonali się o światłości swoich decyzji.

> Jakie straszliwe kary spotkały pilotów Jaka-40 którzy też
> "naciągnęli przepisy" ale bez skutku śmiertelnego?

Stracili robotę i mieli problemy ze znalezieniem nowej. Typowe los lotników nie przestrzegających procedur.

--
Bruno

alojzy nieborak

W dniu czwartek, 10 września 2020 11:28:27 UTC+2 użytkownik Bruno napisał:
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]

Trzy słowa o kwarantannie dla Piotra J. z radia Nowy Świat
https://youtu.be/z0e6y_ydJ9U

I trzy słowa o słowie "nowy" (nowy świat, nowa solidarność etc. etc)
https://youtu.be/JM1kX_hMQcg

Shrek

W dniu 11.09.2020 o 22:26, A. Filip pisze:

> Zdaniem ministra i premiera co przeżyli?

Zdaniem moim i każdego co nie ma wypłaszczonej kory mózgowej.

--
Shrek

A. Filip

Shrek <1...@wp.pl> pisze:
To jest cała twoja argumentacja o człowieku z korą mózgową wdeptaną na
metr wgłąb? Na pokładzie JAKA-40 nie było ani Kaczyńskiego ani Błasika
a lądował "ryzykownie". Teorie co do tego że element _bezpośredniego_
wpływu Błasika na pilotów był _niezbędny_ obala to pokazowo IMHO.

Prawda rzadko przeżywa spotkanie z bieżącym ważnym/kluczowym politycznym
starciem inaczej niż jako kaleka dzięki wysiłkom więcej niż jednej strony.
Premier Tusk (PO) miał niby prezentować prawdę, całą prawdę i tylko
prawdę? CUD w jaki tylko zaczadziali zwolennicy PO mogą uwierzyć.
[ Ta reguła działa też w stronę J.Kaczyński+Macierewicz ]

--
A. Filip : Pij mleko!!

Shrek

W dniu 13.09.2020 o 19:29, A. Filip pisze:

> To jest cała twoja argumentacja o człowieku z korą mózgową wdeptaną na
> metr wgłąb?

Tak. A potrzebujesz więcej?

> Na pokładzie JAKA-40 nie było ani Kaczyńskiego ani Błasika
> a lądował "ryzykownie".

No lądował, ale przecież nie jak-40 robił tupolewa - prawda? Za to
protasiuk był pierwszym oficerem wtedy, kiedy prezio raczył wyjaśnić
kapitana i potem załatwił mu medal z kartofla i wylot z wojska.

--
Shrek

Bruno

> [...]
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."

I to nie było ich ostatnie słowo!
"W okresie lipiec-wrzesień udział Programu III Polskiego w czasie słuchania spadł do najniższego poziomu w historii badania Radio Track i wyniósł 3,3 proc."
https://www.press.pl/tresc/63553,sluchalnosc-trojki-spadla-do-3_3-proc_

Brawo panie prezesie!

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bru...@interia.pl> pisze:
Wszystko ma znaczenie, to też. Tyle że musisz być (politycznym) idiotą
jak sądzisz że to samodzielnie ma kluczowe znaczenie a nie znaczenie w
duchu "ziarnko do ziarnka".

PiS może polecieć "sugestiami po linii że Trójka oberwała bardziej
wyjściem na światło dzienne ja dokładnie była robiona jej lista
przebojów niż tym że PiS-kierownictwu zrobiło to różnice dopiero przy
aty-PiSowskiej piosence na szczycie listy. Wszyscy tego nie kupią ale
dość sporo tak. Dla mnie to jest 60:40.

--
A. Filip : Pij mleko!!

LordBluzg®

W dniu 13.10.2020 o 13:51, A. Filip pisze:

> Wszystko ma znaczenie, to też. Tyle że musisz być (politycznym) idiotą
> jak sądzisz że to samodzielnie ma kluczowe znaczenie a nie znaczenie w
> duchu "ziarnko do ziarnka".

Gdzie wyczytałeś w powyższym tekście, że Bruno odnosi się do polityki?

W bardziej cywilizowanym świecie, miałbym taki jeden dzień, gdzie
mógłbym odstrzelić jednego debila bez konsekwencji. Jak myślisz, kto by
dostał kulkę w łeb?

Bruno

czwartek, 10 września 2020 o 11:28:27 UTC+2 Bruno napisał(a):
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]
Trzeba przyznać, że idą za ciosem wrzesień - listopad 2020 2,6%
https://radiotrack.pl/wyniki-sluchalnosci/

Mordoklejek Zygzakowaty

Bruno napisał(a):
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]

Co to jest ten radio track?
Tu piszo o jakich kantarach, a oni wiadomo pisów raczej nie lubią.

Wykonawca badania
Kantar Polska S.A.
https://radiotrack.pl/kontakt/

Poza tym używają jakiegoś oprogramowania SoftReport Explorer. Skąd oprogramowanie
wie czego ludkowie słuchają?

I standardowe pytanie. Czy w radiu u p.Manna można posłuchać Kazika?

LordBluzg®

W dniu 21.12.2020 o 14:13, Bruno pisze:
https://img.wiocha.pl/images/a/5/a5dd5b4d96018b54f2cc2ebab6197a76.jpg :)

Piękne dno za 2 miliardy :)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Bruno

Jadą dalej:
"W czwartym kwartale 2020 roku udział Programu III Polskiego Radia w czasie słuchania spadł do najniższego poziomu w historii badania Radio Track i wyniósł 2,4 proc."
https://www.press.pl/tresc/64507,sluchalnosc-radiowej-trojki-dalej-spada_-jej-udzial-to-juz-2_4-proc_

LordBluzg®

W dniu 12.01.2021 o 09:49, Bruno pisze:

> [...]
> "W czwartym kwartale 2020 roku udział Programu III Polskiego Radia w czasie słuchania spadł do najniższego poziomu w historii badania Radio Track i wyniósł 2,4 proc."

Powinni zmienić nazwę z Program III na Program 0. Będzie pasowało, nadal
3 programy zgodne z nazwą :)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Bruno

Nawet Rydzyk wyprzedza Trujkę:
"Z piątego na dwunaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,3 pkt. proc. do zaledwie 2,3 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 59 proc. Trójka została wyprzedzona przez takie stacje, jak: Audytorium 17, Radio TOK FM, Radio VOX, RMF MAXXX, Antyradio, Złote Przeboje i Radio Maryja."
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-w-dni-powszednie-o-poranku-iv-kwartal-2020-lider-rmf-fm-trojka-przegrywa-radio-maryja

Imponujące! Brawo panie prezesie!

--
Bruno

Alojzy Potty Gąska

Bruno napisał(a):

> Nawet Rydzyk wyprzedza Trujkę:
> "Z piątego na dwunaste miejsce spadła Trójka

Może przenieśli się do radia Nowy Świat w celu posłuchania Kazika?

Tylko zmiany są na stałe.

Bruno

sobota, 30 stycznia 2021 o 13:16:36 UTC+1 Alojzy Potty Gąska napisał(a):
> Może przenieśli się do radia Nowy Świat w celu posłuchania Kazika?

I słuchają nowego hitu "Oddział beznadziejnych przypadków".
https://www.youtube.com/watch?v=eTNR7gwAt4A

"Bracia, siostry to my ochrona zdrowia
A rządzących zapraszamy do naszego pogotowia
Na oddział terapii beznadziejnych przypadków
Jeśli brak wam wyobraźni uczcie się od pięciolatków

I po co krzyczeć, nie jest tak źle
Wirus w odwrocie mówili w TVP
Zgniła maszyna chorej propagandy
Kłamstwa kosztują całe 2 miliardy
Na pierwszym froncie walczę w pocie czoła
Rządowy cwaniak oburzony woła
Że pełne gacie, że wciąż się boimy
Zdejmij ten garnitur kurwa chodź się zamienimy"

--
Bruno

Alojzy Potty Gąska

Bruno napisał(a):

> [...]
> A rządzących zapraszamy do naszego pogotowia
> Na oddział terapii beznadziejnych przypadków
> Jeśli brak wam wyobraźni uczcie się od pięciolatków

Ojej, teleklipy coraz bardziej agresywne i widać tam nawet krew ma kapciach doktora!
Za peło w szpitalach krwi nie było! W tivi była cisza, spokój, same usypiacze:)

Krew na klipie video? Brrr, tani chłyt maketingowy w celu rozemocjonowania luda.
Chłyt podobny do coraz częściej pojawiających się ruchów frykcyjnych
na innych klipach videło. Artyści widać staczają się coraz bardziej.

Bruno

Nocniczek, nie wiedziałem, że Ty taki delikatny. Odrobina krwi na zdjęciach z operacji (Satori jest praktykującym ortopedą) tak cię oburza?
Nie omdlałeś aby?

--
Bruno

Sonn

W dniu 30.01.2021 o 19:18, Bruno pisze:
I po chuj dyskutujesz z niedojebem umysłowym odpowiadając na jego
wypierdy, wyciągając mi przy okazji debila z KF?

--
Sonn

ALEX MR

W dniu 30.01.2021 o 20:07, Sonn pisze:

> wyciągając mi przy okazji debila z KF?

Dokładnie.

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

Bruno

I kolejny rekordzik.
"W okresie grudzień 2020 – luty 2021 udział Programu III Polskiego Radia w czasie słuchania spadł do 1,9 proc."
https://www.press.pl/tresc/65183,sluchalnosc-trojki-spadla-ponizej-2-proc_

Brawo panie prezesie! Jest moc!

--
Bruno

Jan Osik

I dwa miliardy kradzione przez pistargowicę każdego roku chorym na raka i przekazane na propagandę TVPiS nie pomogły? Ojej.

Jingiel

W dniu 10.09.2020 o 11:28, Bruno pisze:
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."
> [...]

"Z szóstego na trzynaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała
zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,8 pkt. proc.
do 1,9 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 67
proc." No to pukamy od dołu.

Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/trojka-z-najwiekszym-spadkiem-sluchalnosci-w-godzinach-porannych-rmf-fm-maryja-i-jedynka-na-czele-wzrostow

Jingiel

W dniu 21.12.2020 o 16:51, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> I standardowe pytanie. Czy w radiu u p.Manna można posłuchać Kazika?

Można, ale nie można zenka i sławomira. pietrzaka też nie. wiem, jesteś
zawiedziony, posłuchaj radia z pcimia narodowego.

Jingiel

W dniu 21.12.2020 o 16:51, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> I standardowe pytanie. Czy w radiu u p.Manna można posłuchać Kazika?

Zapomniałem, majteczki w kropeczki świerzyńskiego też nie, ale twój problem.

Bruno

"Według najnowszych danych badania Radio Track Kantar Polska, przeprowadzonego w okresie od kwietnia do czerwca 2021 i opracowanych przez Wirtualne Media, Trójka ma zaledwie 2,2 proc. udziału w rynku radiowym.

Trójka straciła najlepszych dziennikarzy. Afera okazała się gwoździem do trumny
Choć nie jest to rekord w przypadku tej stacji (ten padł na przełomie roku w okresie grudzień 2020-luty 2021, kiedy Program Trzeci PR zanotował 1,9 proc.), to Trójka w analizowanym okresie straciła najwięcej słuchaczy. Jej udział w rynku spadł o 2,1 pkt procentowych.

Program Trzeci wypadł też z pierwszej dziesiątki najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce. Dziś więcej słuchaczy niż Trójka mają nie tylko największe komercyjne rozgłośnie, ale i takie stacje jak RMF MAXXX, VOX FM, Złote Przeboje, TOK FM czy Antyradio."

https://teleshow.wp.pl/sluchalnosc-trojki-znow-poleciala-w-dol-stacja-jest-juz-poza-pierwsza-dziesiatka-6661527245212416a

Bruno

Już wróciło do normy: "W okresie maj-lipiec udział radiowej Trójki w czasie słuchania wyniósł 1,9 proc."
https://www.press.pl/tresc/66872,sluchalnosc-radiowej-trojki-spadla-do-1_9-proc_-nigdy-nie-byla-nizsza

Bruno

Jedziemy dalej: "Słuchalność Programu III Polskiego Radia wciąż spada. W okresie lipiec-wrzesień udział radiowej Trójki w czasie słuchania wyniósł 1,7 proc."
https://www.press.pl/tresc/67591,sluchalnosc-trojki-to-1_7-proc_-udzial-zwiekszyly-rmf-fm_-zetka-i-eska

_Master_

Ale zadałeś sobie trud i posłuchałeś co tam się nadaje?

Radio a już na pewno trójka staje się medium elitarnym

Tam umaumpa nie usłyszysz. Zawsze muzyka była tam ambitniejsza

W takim kontekście wyniki słuchalności w tym zasranym XXI wieku można
sobie WSADZIĆ. A młodzież z miesiąca na miesiąc robi tam dobrą robotę.
Trochę już za stary jestem i widzę jak nowe czerpie z tego co już kiedyś
słyszałem ale nie wszystko jest ZERŻNIĘTE.

Arrmii

Tak sobie tłumacz. Że gówna nikt nie je, bo jest elitarne...

A.

_Master_

W dniu czwartek-14-października-2021 o 18:39, Arrmii pisze:
> Tak sobie tłumacz. Że gówna nikt nie je, bo jest elitarne...

Ile synku masz lat i od ilu słuchasz/słuchałeś trójki?

Bruno

czwartek, 14 października 2021 o 18:33:49 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> Ale zadałeś sobie trud i posłuchałeś co tam się nadaje?

Chłam jakiś. Przegląd list przebojów ze świata. Połowa to umpaumpa. I powtórki koncertów.

>Radio a już na pewno trójka staje się medium elitarnym

Taaa... Elitarna to jest dwójka z jej audycjami z muzyką poważną. Trójki już nie ma, jest Trujka.

--
Bruno

_Master_

Bo białe jest białe a PiS GWAŁCI demokrację i krowy. ;-)

Arrmii

synku, trójki słuchałem jeszcze jak Niedźwiedzki podawał telefon "sześćdwałosiezerotrzydwałosie".
więc bardzo proszę wypierdalać z "synkami", ok?

a.

PS. gówno nadal nie jest elitarne. ten 1% oczywiście twierdzi inaczej, mlaskając i z samozadowoleniem się oblizując, ale kimże jestem, żeby ich z błędu wyprowadzać...

Ghost

Użytkownik "Arrmii" napisał w wiadomości grup

On Thursday, October 14, 2021 at 5:44:23 PM UTC+1, _Master_ wrote:

>synku, trójki słuchałem jeszcze jak Niedźwiedzki podawał telefon
>"sześćdwałosiezerotrzydwałosie".
>więc bardzo proszę wypierdalać z "synkami", ok?

Przebijam, ja sluchalem "trójki" gdy byla jeszcze jedynka - kto ma
odpowiednia liczbe lat i odrobine oleju w głowie, ten wie o czym pisze.

Starzec z Gór

piątek, 15 października 2021 o 08:52:58 UTC+2 Ghost napisał(a):

> Przebijam, ja sluchalem "trójki" gdy byla jeszcze jedynka - kto ma
> odpowiednia liczbe lat i odrobine oleju w głowie, ten wie o czym pisze.
Nie szpanuj, była jeszcze "czwórka" i "muzyka dla młodych" albo "muzyka młodych" na dwójce.
To nie są jakieś zamierzchłe czasy.
Pozdrawiam Marcin

Ghost

Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup
Jasne, no i Świat Młodych w kioskach... japierdziu, gdzieś ty się ulągł?

Bruno

Kiepski przykład. Świat Młodych ukazywał się do 1993 roku.

--
Bruno

Starzec z Gór

A w Fantastyce drukowali Strugackich i Sapkowskiego.
Takie to były czasy.
Pozdrawiam Marcin

Ghost

Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup

sobota, 16 października 2021 o 11:27:03 UTC+2 Bruno napisał(a):
> [...]

Drugi bez sensu komentuje

>A w Fantastyce drukowali Strugackich i Sapkowskiego.
>Takie to były czasy.

Zieeew...

Kubuś Puchatek

W dniu 16.10.2021 o 18:27 <Ghost> pisze:

> Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup

> Drugi bez sensu komentuje

Możesz wyjaśnić? Zwłaszcza w kontekście tego co wycięte: "Przebijam, ja
sluchalem "trójki" gdy byla jeszcze jedynka - kto ma odpowiednia liczbe
lat i odrobine oleju w głowie, ten wie o czym pisze."
O jaką "jedynkę" ci chodzi?

> Zieeew...

Kamil

Zenek Kapelinder

> [...]
> "W okresie czerwiec-sierpień udział Programu III Polskiego Radia pierwszy raz w historii badania Radio Track spadł poniżej 4 proc. - do 3,9 proc."

Cesarstwo rzymskie, III rzesza, związek radziecki itp też się wypierolily do góry kołami.

Ghost

Użytkownik "Kubuś Puchatek" napisał w wiadomości grup

> [...]

>sluchalem "trójki" gdy byla jeszcze jedynka - kto ma odpowiednia liczbe
>lat i odrobine oleju w głowie, ten wie o czym pisze."

O radiokuriera, ktory byl protoplasta nowej wersji "zapraszamy do trojki"
(odpalonej w stanie wojennym). Ow upgrade po czasie wypromieniowal na cala
trojke - tworzac jej nowatorska formułe.

Zenek Kapelinder

piątek, 15 października 2021 o 08:52:58 UTC+2 Ghost napisał(a):
No i co z tego że słuchałeś? Też słuchałem ale z obrzydzeniem bo była to tuba propagandową czerwonej bandy. Nawet jak przerwę na oddech robili to było to ustalone z cenzurą.

Bruno

> "Słuchalność Programu III Polskiego Radia wciąż spada. W okresie lipiec-wrzesień udział radiowej Trójki w czasie słuchania wyniósł 1,7 proc."
> [...]
Idą za ciosem: "Słuchalność Trójki wciąż spada. Teraz już tylko 1,6 proc." https://www.press.pl/tresc/68473,sluchalnosc-trojki-wciaz-spada---teraz-wynosi%C2%A01_6-proc_

A. Filip

Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Ale w czym problem?
Tusk/PO dojdzie do władzy, puszą piosenki o Tusku i od razu wskoczą na
pierwsze miejsce! :-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Masz mało ziarna - posyp swojej kurze, masz dużo ziarna - zanieś je
| do młyna. (Przysłowie ormiańskie)

_Master_

A miałoby rosnąć bo?

Bruno

Szykuje się mijanka. Słuchalność listopad 2021-styczeń 2022
Trujka 1,6%
Radio Maryja 1,5%

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-najpopularniejsze-stacje-rmf-fm-radio-zet-eska

_Master_