Psychopata z DC

dS

Mi coś facet Kołodkę przypomina

Konrad Brywczyński

dS <des...@poczta.onet.pl> w
<news:aFtt9.127936$N_6.1...@news.chello.at> napisał(a):

> Mi coś facet Kołodkę przypomina

Wierzysz w teorię Lornoso? ;-)

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
kon...@brywczynski.tk przestepczą, ale nie można nazwać
www.brywczynski.tk jej zorganizowaną."
GG:1528179 Marek A. Salwa

Doktor

dS napisał (a) w wiadomości news:aFtt9.127936$N_6.1...@news.chello.at:

> Mi coś facet Kołodkę przypomina

Z twarzy? ;)

--
Doktor.
doktor...@poczta.onet.pl | Zapraszam na: www.twa.storm.pl

dS

> Z twarzy? ;)

Bardziej chodziło mi o:
1. zawód (psychopata)
2. Rys charakteru (psychpopata)
3. Sposób działania (psychopata)

Tylko że ten z DC to głupi nie jest...

dS

> Lombroso wymyślił taką teorię kryminalistyczną. Wg. niego cechy
> fizyczne typu kształt czaszki, budowa ciała, itp. wskazują na
> skłonności do np. popełniania zbrodni.

Od razu Miller mi się nie podobał, stanowczo :))))

Konrad Brywczyński

Konrad Brywczyński <kon...@brywczynski.tk> w
<news:ap60bq...@Konrad.Brywczynski> napisał(a):

> Wierzysz w teorię Lornoso? ;-)

Miało być: Lombroso. :)

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Miało być: Lombroso. :)

a co oni tam wymyslili ?

sosen

Konrad Brywczyński

Wojciech Sosiński <so...@pf.pl> w <news:3DB648A5...@pf.pl>
napisał(a):

> sprecyzowal to jakos ?
> publikacje doswiadczen ?

Coś tam opublikował. To stara teoria, miałem tylko wspomnianą na
wykładach. Dziś nikt poważnie do tego nie podchodzi, ale to był
jakiś pierwszy krok w badaniach nad przestępstwami.

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
kon...@brywczynski.tk Trainstation is the place where train stops.

Konrad Brywczyński

Wojciech Sosiński <so...@pf.pl> w <news:3DB64487...@pf.pl>

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Lombroso wymyślił taką teorię kryminalistyczną. Wg. niego cechy
> fizyczne typu kształt czaszki, budowa ciała, itp. wskazują na
> [...]

sosen 'z aspiracjami na terminatora ;)'

Wojciech Sosiński

MJ Skorupscy wrote:

> Frenologia jej jest;) I mimo, ze to byl XIX w. i pan Lombroso uznal za
> przestepcow rowniez osoby wytatuowane, to patrzac na co poniektore twarze,
> trudno nie przyznac mu racji;)

no to jesli mierzymy tatuarzami to Radek Teklak, Mikolaj, i ja jestesmy
kryminalistami :)

sosen 'zastanawiajacy sie co zobic na drugim ramieniu ' :)

Konrad Brywczyński

MJ Skorupscy <skorupski???@autocom.pl> w
<news:ap5tc1$bp5$1...@news2.tpi.pl> napisał(a):

> Frenologia jej jest;) I mimo, ze to byl XIX w. i pan Lombroso uznal za
> przestepcow rowniez osoby wytatuowane, to patrzac na co poniektore
> twarze, trudno nie przyznac mu racji;)

Ale równie łatwo zfalsyfikować. Np. taki Przewalski i Stalin. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
kon...@brywczynski.tk If you're caught out in the rain

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Coś tam opublikował. To stara teoria, miałem tylko wspomnianą na
> wykładach. Dziś nikt poważnie do tego nie podchodzi, ale to był
> jakiś pierwszy krok w badaniach nad przestępstwami.

czy to ma jakis zwiazek z badaniami nad czystoscia rasy aryjskiej,
jakie prowadzily faszystowskie Niemcy ?

oni tam tez dokonywali pomiaru czaszek itp

sosen

MJ Skorupscy

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <kon...@brywczynski.tk> napisał w wiadomości

> [...]

Frenologia jej jest;) I mimo, ze to byl XIX w. i pan Lombroso uznal za

przestepcow rowniez osoby wytatuowane, to patrzac na co poniektore twarze,

Marta

Konrad Brywczyński

Wojciech Sosiński <so...@pf.pl> w <news:3DB65627...@pf.pl>
napisał(a):

> czy to ma jakis zwiazek z badaniami nad czystoscia rasy aryjskiej,
> jakie prowadzily faszystowskie Niemcy ?

Chyba tylko pośredni. Lomboso nie zajmował się AFAIK rasami, a
typologią przestępców.

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Chyba tylko pośredni. Lomboso nie zajmował się AFAIK rasami, a
> typologią przestępców.

cos mi sie obilo o uszy - moze nawet kiedys widzialem cos podobnego
na discovery...

mam za malo RAMu ... i dostep do dysko pamieci juz nie ten ;)

sosen

Zygmunt M. Zarzecki

"Konrad Brywczyński" <kon...@brywczynski.tk> wrote in message

> [...]
>
> Lombroso wymyślił taką teorię kryminalistyczną. Wg. niego cechy
> fizyczne typu kształt czaszki, budowa ciała, itp. wskazują na

np.
wysokie czolo, przenikliwe spojzenie, slina itd....
zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

vibes

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zy...@malpa.primus.kropka.eu.kropka.org>
napisał w wiadomości news:ap61q9$g58$1...@news.tpi.pl...

To o Yeti??? ;-)

Mariusz

Konrad Brywczyński

Zygmunt M. Zarzecki <zy...@malpa.primus.kropka.eu.kropka.org> w
<news:ap61q9$g58$1...@news.tpi.pl> napisał(a):

> np.
> wysokie czolo, przenikliwe spojzenie, slina itd....

Typ lombozjański to IIRC raczej niskie czoło, krępa budowa ciała,
świńskie oczka... :-D

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Typ lombozjański to IIRC raczej niskie czoło, krępa budowa ciała,
> świńskie oczka... :-D

to nie lapie sie :)

na szczescie :)

sosen

Konrad Brywczyński

vibes <vi...@acn.waw.pl> w <news:ap632i$1sg$1...@foka.acn.pl> napisał(a):

> To o Yeti??? ;-)

Nie wiem, nigdy nie widziałem. ;-)

PB, NMSP

Wojciech Sosiński

Konrad Brywczyński wrote:

> Nie wiem, nigdy nie widziałem. ;-)
>
> PB, NMSP

no to zdecydowanie za malo aplikujesz sobie 'antygrypiny'
ale dzisiaj bedziesz mial szanse ;)

sosen

Konrad Brywczyński

Wojciech Sosiński <so...@pf.pl> w <news:3DB677F3...@pf.pl>
napisał(a):

> no to zdecydowanie za malo aplikujesz sobie 'antygrypiny'
> ale dzisiaj bedziesz mial szanse ;)

Jeszcze się zobaczy.

Kinga Lorentowicz

Wiadomość <news:ap627m...@Konrad.Brywczynski>, do której prawa
autorskie ma Konrad Brywczyński, głosiła:

> Lombroso wymyślił taką teorię kryminalistyczną. (...)

W kwestii formalnej: a w życiu.
Lombroso zajmował się _kryminologią_ a jego teoria była z gruntu
antropologiczna. Tak też jej autora zapamiętała historia:
jako twórcę antropologicznej szkoły prawa karnego.

Pzdr.
Kinga

Konrad Brywczyński

Kinga Lorentowicz <kin...@friko2.onet.pl> w
<news:ap6l8o$r6j$1...@news.tpi.pl> napisał(a):

> W kwestii formalnej: a w życiu.
> Lombroso zajmował się _kryminologią_ a jego teoria była z gruntu
> antropologiczna. Tak też jej autora zapamiętała historia:
> jako twórcę antropologicznej szkoły prawa karnego.

Zwracam honor. Na moje usprawiedliwienie: nie studiowałem prawa,
a miałem to na wykładach z bezpieczeństwa biznesu i zdecydowanie
było to z boku tematu. :-)

Psofometr

Oto rezultat stukania w klawisze przez osobę, pragnącą być identyfikowaną
jako "dS" <des...@poczta.onet.pl>>

> Bardziej chodziło mi o:
> 1. zawód (psychopata)

Kołodko jest z zawodu psychopatą? Gdzie się można wyuczyć na psychopatę? Ja
też chcę!

Marek A. Salwa
--
Wyszków miastem ludzi szczęśliwych (??)

"16 minut spotkania za nami, i już padły trzy bramki - jedna dla reprezentacji
Turcji, jedna dla Koreańczyków" (C) komentator sportowy Polsatu

dS

> Kołodko jest z zawodu psychopatą? Gdzie się można wyuczyć na psychopatę?
Ja
> też chcę!

Aaa, to nie tak łatwo, nie każdy może zostać psychopatą - trzeba wykazać się
determinacją, kształcić się w kierunku odpowiednim, do biblioteki uczęszczać
i, co najważniejsze, nabyć drogą kupna nożyczki (takie do chleba, wiesz...)

Jan Srzednicki

Dnia pewnego, Wed, 23 Oct 2002 20:02:23 GMT, niejaki(a)
dS <des...@poczta.onet.pl> napisał(a) w wielce ciekawym
artykule <jfDt9.133459$N_6.1...@news.chello.at>, co następuje:

Eee. A nie mogą być pordzewiałe kombinerki? To naprawdę coś
szczególnego.

--
#- Winfried -------- wrzask@IRCNet -||- GG# 3838383 -||- JS500-RIPE -#
#- w...@dream.vg ---- w...@303.krakow.pl -||--- http://violent.dream.vg ---#

dS

Eee. A nie mogą być pordzewiałe kombinerki? To naprawdę coś
> szczególnego.

Wydaje mi się, ale zastrzegam sobie, że to tylko moja opinia (!), że
kombinerki są, hmm zbyt trywialne...

Dariusz K. Ladziak

On Wed, 23 Oct 2002 12:42:12 +0200,
=?iso-8859-2?Q?Konrad_Brywczy=F1ski?= <kon...@brywczynski.tk> wrote:

>MJ Skorupscy <skorupski???@autocom.pl> w

>Ale równie łatwo zfalsyfikować. Np. taki Przewalski i Stalin. ;-)

Jaki Stalin??? Powszechnie wiadomo ze tatusiem Stalina byl gruzinski
szewc nazwiskiem Dzugaszwili... A Przewalski to tak przypadkiem
podobny byl - pewnie sie sluzaca zapatrzyla...

--
darek

Dariusz K. Ladziak

On Wed, 23 Oct 2002 12:56:23 +0500,
=?ISO-8859-2?Q?Wojciech_Sosi=F1ski?= <so...@pf.pl> wrote:

>czy to ma jakis zwiazek z badaniami nad czystoscia rasy aryjskiej,
>jakie prowadzily faszystowskie Niemcy ?

NIe ma. Lombrossowiedzial ze gdzies dzwonia ale nie wiedzial w ktorym
kosciele. budowa czaszki (pewne jej cechy) wkazuja na pewne
elementarne cechy psychiki - gosc z duza kwadratowa szczeka
niewatpliwie ma spory poziom testosteronu (albo mial w przeszlosci). I
niewatpliwie nie jest to typ pod tytulem "troki od kaleson".
Ale czy zbojca na rozstajnych drogach zostanie to jeszcze z tego nie
wynika.

--
Darek

Jan Srzednicki

Dnia pewnego, Wed, 23 Oct 2002 20:35:59 GMT, niejaki(a)

dS <des...@poczta.onet.pl> napisał(a) w wielce ciekawym
artykule <PKDt9.133834$N_6.1...@news.chello.at>, co następuje:

Kombinerki, owszem. Ale kombinerki z 3mm warstwą rdzy? Sporym wysiłkiem
jest samo poruszanie nimi.

Konrad Brywczyński

Dariusz K. Ladziak <la...@waw.pdi.net> w
<news:3db7074e...@news.tpi.pl> napisał(a):

> Jaki Stalin??? Powszechnie wiadomo ze tatusiem Stalina byl gruzinski
> szewc nazwiskiem Dzugaszwili... A Przewalski to tak przypadkiem
> podobny byl - pewnie sie sluzaca zapatrzyla...

No ale podobni z mordy byli, więc jakby się zgadzało, to również
Przewalski byłby Słoneczkiem Narodów, a nie jakieś konie po stepach
odkrywał. :->

JurekA

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <kon...@brywczynski.tk> napisał w
wiadomości news:ap6a17...@Konrad.Brywczynski

> Typ lombozjański to IIRC raczej niskie czoło, krępa budowa ciała,
> świńskie oczka... :-D

..Kwach? :-D

JurekA

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <kon...@brywczynski.tk> napisał w
wiadomości news:ap6110...@Konrad.Brywczynski

Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

....a ten co mysli najwolniej jest glupi czy nie?:-)

Konrad Brywczyński

JurekA <jur...@o2.pl> w <news:ap7d06$8ti$6...@news.onet.pl> napisał(a):

> ....a ten co mysli najwolniej jest glupi czy nie?:-)

A tego to ja już nie wiem. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
kon...@brywczynski.tk Stranded in my mind