co się stało z wałbrzyskim pieskiem?

Skip to the first unread message

Arrmii

22 Jan 2022, 4:17:21 am22/1/22
coś zamilkł ostatnio? jedno szczeknięcie na dwa dni?
zapił z żalu, że świat się wali czy zamieszkał pod peronem w CENTRUM i internet nie dolatuje?

martwię się chyba...

a.

Bruno

22 Jan 2022, 6:56:38 am22/1/22
Pewnie rachunki za prąd i gaz dostał.

--
Bruno

LordBluzg®

22 Jan 2022, 7:11:56 am22/1/22
W dniu 22.01.2022 o 12:56, Bruno pisze:

> Pewnie rachunki za prąd i gaz dostał.

W bidaszybie siedzi. Teraz to się opłaca, skoro wyngiel po 1750zł. Ten
kopiduł ma teraz wzięcie, bo zima czyma a ogrzewać czeba a z wypłaty
podbierajo te złodzieje z PiS:)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

rAzor

22 Jan 2022, 10:06:13 am22/1/22
LordBluzg® pisze:

> W bidaszybie siedzi. Teraz to się opłaca, skoro wyngiel po 1750zł. Ten
> kopiduł ma teraz wzięcie, bo zima czyma a ogrzewać czeba a z wypłaty
> podbierajo te złodzieje z PiS:)

Który z was jest najgłupszy?

--
Z lewactwem się nie dyskutuje.
Do lewactwa strzela się w obronie własnej!

rAzor

22 Jan 2022, 10:21:21 am22/1/22
Arrmii pisze:
A ty się tak troskliwie, szwabska mordo, nie przymilaj - ja pracuję na
polskie bachory.

rAzor

22 Jan 2022, 10:22:36 am22/1/22
Bruno pisze:
Od kogo?

rAzor

22 Jan 2022, 10:30:20 am22/1/22
LordBluzg® pisze:

> W bidaszybie siedzi. Teraz to się opłaca, skoro wyngiel po 1750zł. Ten
> kopiduł ma teraz wzięcie, bo zima czyma a ogrzewać czeba a z wypłaty
> podbierajo te złodzieje z PiS:)

Nie śmiej się durniu kartoflany, ale na **** ludzie na swoich działkach
ogrodkowych kopią wyngiel - mocno koksujący i niejeden obywatel sobie
ruszt w piecu upalił.
Wyngiel w Wałbrzychu jest - ino łopatą grzebnąć.

Zaskocz jeden z drugim, że Sudety i Pogórze Sudeckie są oćpane wszelkim
dobrem surowcowym. Ino brać!
Włącznie z uranem.

andal

22 Jan 2022, 1:27:50 pm22/1/22
On Sat, 22 Jan 2022 16:06:10 +0100, rAzor wrote:

> Który z was jest najgłupszy?

nie pytaj bo się pobiją o to

ale też jestem ciekaw który jest najbardziej dumny że swej głupoty

rAzor

22 Jan 2022, 1:43:50 pm22/1/22
andal pisze:
A nich się tłuką. :-)

> ale też jestem ciekaw który jest najbardziej dumny że swej głupoty

Ten z najniższą szarżą. To oczywiste.

Bruno

22 Jan 2022, 3:17:12 pm22/1/22
sobota, 22 stycznia 2022 o 16:30:20 UTC+1 rAzor napisał(a):

> [...]
> ruszt w piecu upalił.
> Wyngiel w Wałbrzychu jest - ino łopatą grzebnąć.

"Węgiel koksujący typ 33 może być spalany tylko w wybranych kotłach ze względu na swoje właściwości. Podczas spalania tego typu węgla powstaje duża ilość czarnego, gęstego, smolistego dymu."

Na zdrowie.

--
Bruno

Ghost

22 Jan 2022, 4:05:48 pm22/1/22
W dniu 22.01.2022 o 19:27, andal pisze:

> ale też jestem ciekaw który jest najbardziej dumny że swej głupoty

obstwawiam, ze an(d)al

LordBluzg®

2 Feb 2022, 1:46:05 pm2/2/22
W dniu 22.01.2022 o 10:17, Arrmii pisze:
> coś zamilkł ostatnio? jedno szczeknięcie na dwa dni?
> zapił z żalu, że świat się wali czy zamieszkał pod peronem w CENTRUM i internet nie dolatuje?
>
> martwię się chyba...

Zamknięty był.

"Do dramatu doszło w Wałbrzychu. Pracownika wałbrzyskiej firmy
cateringowej, który dostarczał kobiecie jedzenie, zaniepokoił fakt, że
pod drzwiami domu nadal leżały pakunki, które przywiózł wcześniej."

"Makabryczne odkrycie. Psy zaczęły zjadać ciało zmarłej właścicielki
Psy, które mieszkały z samotną 79-letnią kobietą, kilka dni po śmierci
swojej właścicielki zaczęły zjadać jej ciało. Koszmar przerwał
mężczyzna, który dostarczał pod wskazany adres przesyłkę – pisze "Gazeta
Wrocławska"."

Bidulek głodny był.

https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/walbrzych-makabryczne-odkrycie-psy-zaczely-zjadac-cialo-zmarlej-wlascicielki/7l7b4ev,79cfc278

Już jest OK, Azor w schronisku :)
"Psy zostały zabezpieczone przez pracowników schroniska dla zwierząt w
Wałbrzychu."

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>