prund - komu, komu?

Shrek

"W przyszłym roku polski rząd przeznaczy co najmniej 1,5 mld zł na
dopłaty do prądu. Jak podkreślił Morawiecki, w kalkulacjach budżetowych
uwzględniony jest wzrost wydatków na ten cel na poziomie 3 a 5 mld zł.

W myśl nowych przepisów więcej odbiorców energii zostanie objętych
kategorią "wrażliwych". W praktyce ma im to zapewnić mniej dotkliwe
rachunki za prąd. Projekt zakłada również zakaz wstrzymania dostaw
energii dla tej grupy odbiorców."

Może niech od razu ustalą, że jak ktoś zarabia mniej niż klasa średnia,
to niech sąsiad 4k brutto! opłaca jego rachunek. Nie dotyczy patologi -
ci nie będą płacić, bo po chuj płacić jak i tak prąd dostać muszą.
Jeszcze chwilka i w każdej patusiarni górnicy się zalęgną i będą kopać
na koszt państ^H^H^H społeczeństwa!

--
Shrek

LordBluzg®

W dniu 15.10.2021 o 20:35, Shrek pisze:
No, a reszta, szczególnie producenci se ceny podniosą i po zawodach.

Mogliby VAT obniżyć, chuje. Nic by nie musieli przeznaczać ale Pinokio
musi karmić nierobów i mu na 500+ nie wystarcza.

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Shrek

W dniu 15.10.2021 o 20:49, LordBluzg® pisze:

> No, a reszta, szczególnie producenci se ceny podniosą i po zawodach.
>
> Mogliby VAT obniżyć, chuje. Nic by nie musieli przeznaczać ale Pinokio
> musi karmić nierobów i mu na 500+ nie wystarcza.

W praktyce nie da nikomu tych dopłat - w radiu mówili, że od z pamięci -
ale zaokrąglone do pełnych stówek - żeby się załapać trzeba mieć dochód
na pziomie 1500 jak gospodarstwo jednoosobowe i 1100 jak więcej osób. A
tym nie będą potrzebne żadne dopłaty, gdyż jak p.o.remier powiedział
zamierza rozszerzyć listę osób "szczególnie wrażliwych", którym prądu po
prostu nie wolno odciąć, więc płacić też nie muszą - bo i po co?

--
Shrek

Arrmii

On Friday, October 15, 2021 at 7:35:56 PM UTC+1, Shrek wrote:
> "W przyszłym roku polski rząd przeznaczy co najmniej 1,5 mld zł na
> dopłaty do prądu.
[...]

podpierdolą więcej tym, co pracują czy wydrukują kolejne tony srajtaśmy z napisem "NBP"?

a.

_Master_

W dniu piątek-15-października-2021 o 20:35, Shrek pisze:
> "W przyszłym roku polski rząd przeznaczy co najmniej 1,5 mld zł na
> dopłaty do prądu.

Bierze nowy przykład z UE na powiększanie redystrybucji.

Wszak to właśnie UE zapowiada dotować najbiedniejszych co ich na prund
nie stać z podatków nowego zielonego ładu.

Czemu się dziwisz ;-)

Shrek

W dniu 15.10.2021 o 23:00, _Master_ pisze:

> Czemu się dziwisz ;-)

A skąd pomysł, że się dziwię?

--
Shrek

_Master_

W dniu sobota-16-października-2021 o 07:23, Shrek pisze:
> A skąd pomysł, że się dziwię?

To bądź łaskaw przedstawiać sytuację tak jak ona wygląda a nie tylko
zajmować się jakimiś faszystowskimi pisowcami w jakiejś Polsce co są na
sznureczku unijnych biurokratów.

Shrek

W dniu 16.10.2021 o 10:04, _Master_ pisze:

> To bądź łaskaw przedstawiać sytuację tak jak ona wygląda a nie tylko
> zajmować się jakimiś faszystowskimi pisowcami w jakiejś Polsce co są na
> sznureczku unijnych biurokratów.

No przecież przedstawiłem. Będą dopłaty dla patologii, bezrobotnych i
mopsiarzy - dla normalnie pracujących też będą dopłaty - będą dopłacać
do rachunków tych pierwszych.

--
Shrek

scobowski

Fajnie.
Koparki postawię u zaprzyjaźnionych patusów; im będzie ciepło, ja będę
miał ETH.

Shrek

W dniu 21.10.2021 o 00:40, scobowski pisze:
> Fajnie.
> Koparki postawię u zaprzyjaźnionych patusów; im będzie ciepło, ja będę
> miał ETH.

Przyjażnsz sie z patusami tak, ze powierzyłbyś im koparkę bez obaw że
sprzedadzą za dwie flaszki?

--
Shrek

_Master_

W dniu sobota-16-października-2021 o 19:42, Shrek pisze:
> No przecież przedstawiłem. Będą dopłaty dla patologii, bezrobotnych i
> mopsiarzy - dla normalnie pracujących też będą dopłaty - będą dopłacać
> do rachunków tych pierwszych.

Znaczy standard europejski.

UE chce powiększać jeszcze redystrybucję i z podatków nowego zielonego
ładu dopłacać biedakom.

Kaczyński robi to co robi UE.
Dlaczego Krytykujesz tylko Kaczyńskiego skoro problem jest o wiele większy?

Shrek

W dniu 21.10.2021 o 09:50, _Master_ pisze:

> Kaczyński robi to co robi UE.
> Dlaczego Krytykujesz tylko Kaczyńskiego skoro problem jest o wiele większy?

Bo mnie robi kaczyński a nie UE.

--
Shrek

Zenek Kapelinder

Jak patologia, mopsiarze, bezrobotni dopłacają do samochodów elektrycznych, pomp ciepła, fotowoltaiki bogatym to według ciebie jest w porządku?

Bruno

czwartek, 21 października 2021 o 23:34:56 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> Jak patologia, mopsiarze, bezrobotni dopłacają do samochodów elektrycznych, pomp ciepła, fotowoltaiki bogatym to według ciebie jest w porządku?

Niby z czego?

--
Bruno

Shrek

> Jak patologia, mopsiarze, bezrobotni dopłacają

LOL - nie jestem pewny czy ty żartujesz czy na poważnie.

> do samochodów elektrycznych, pomp ciepła, fotowoltaiki bogatym to według ciebie jest w porządku?

Nie jest dobrze - przypomnij sobie co pisałem o elektrykach i fotowoltaice.

--
Shrek

Zenek Kapelinder

Z podatków które płacą kretynie.

Zenek Kapelinder

Oczywiście za na poważnie. Mopsiarze, bezrobotni itp. jeśli nie płacą dochodowego to i tak muszą w towarach które kupują płacić akcyzę i VAT.

Shrek

> Oczywiście za na poważnie. Mopsiarze, bezrobotni itp. jeśli nie płacą dochodowego to i tak muszą w towarach które kupują płacić akcyzę i VAT.

Tak tak - bezrobotni dopłacają do budżetu:P O ja pierdolę... ty tak na
poważnie...

--
Shrek

Bruno

Komentarz z wczoraj: "Gdybyśmy mieli elektrownie szczytowo-pompowe, to moglibyśmy dziś gromadzić w nich energię, ale nie mamy wiatraków."

--
Bruno

Kubuś Puchatek

W dniu 22.10.2021 o 01:22 Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Jak to z czego?
rzont w daninach mógłby zajebać np. 50k złotych i część oddać patusiarni.
Skoro taki bogol do skarbówki odda, powiedzmy, 40k (część podatków, tfu,
danin! sobie odliczy), to znaczy, że 10k zabrał patusom (im się te
pieniądze należą!)
To podstawy ekonomi som pszecież.

Kamil

Zenek Kapelinder

Na poważnie. Ci o których napisałeś płacą podatki. Nie da się kupić bez vatu. Nie da się kupić alkoholu i papierosów bez akcyzy. Tak wiem zaraz napiszesz że oni piją denaturat i palą skręty. Jak spokojny i mily dla innych jestem tak tobie muszę życzyć żeby ci stopa życiowa bardzo spadła. Autor tekstu pewnej piosenki dobrze ujął to co się dzieje w życiu. Napisał że
Zycie to skrajności dwie
Albo ma za dobrze człowiek
Albo ma za źle…
Jeśli sądzisz że jeśli teraz jako tako ci się powodzi to nie możesz zostać patrolem albo podopiecznym opieki społecznej, jesteś w wielkim błędzie. Granica pomiędzy takimi stanami jest bardzo cienka. Dobrze by było jak byś zaliczył życiowy regres. Patrolami rodzi się procent procenta ludzi. Reszta patoli została patrolami w wyniku przypadku, pecha.

Astralny Rębajło

Bruno napisał(a):

> Komentarz z wczoraj: "Gdybyśmy mieli elektrownie szczytowo-pompowe, to moglibyśmy dziś gromadzić w nich energię, ale nie mamy wiatraków."

Takie które wymagają terenu do gromadzenia wody?
teren = zalewisko = kwiki niemieckiej budy z grinpisówna

Co mają niemce z PL zalewiska? Nic. A z wiatraków mają, niemce są liderami.

Shrek

> Na poważnie. Ci o których napisałeś płacą podatki. Nie da się kupić bez vatu. Nie da się kupić alkoholu i papierosów bez akcyzy.

Dobra - daj mi dwa tysiące a ja ci dopłacę 500:P

> Jeśli sądzisz że jeśli teraz jako tako ci się powodzi to nie możesz zostać patrolem albo podopiecznym opieki społecznej, jesteś w wielkim błędzie. Granica pomiędzy takimi stanami jest bardzo cienka. Dobrze by było jak byś zaliczył życiowy regres. Patrolami rodzi się procent procenta ludzi. Reszta patoli została patrolami w wyniku przypadku, pecha.

NIe ma znaczenia jak się stali, a rzekomo że dopłacają do budżetu.
Pierdolisz tok, ze nawet nie wiadomo jak to skomentować.

--
Shrek

Jakie pierdolisz, bezdomni płacą tyle podatków i mają tyle dochodów, że potem samochody Rydzykowi darmo oddają.
Nie potrzebują ani 500+, ani 13,14,15,16,17....44 emerytury, mogli by im rządzący załatwić program wiata przystankowa+, by mieli gdzie swobodnie odpoczywać :D
--
tibal

Bruno

Zenek Kapelinder

Nie ma czegoś takiego jak dopłacanie do budżetu. Do budżetu płaci się należne podatki. A że najbiedniejsi już nie będą płacili podatku dochodowego to od nich tylko wpływa VAT i akcyza. Jeśli wpłacający pit mogą dostawać dopłaty do fotowoltaiki, samochodów elektrycznych, kasę na firmy bo jest pandemia to biedni też muszą dostawać ze wspólnej puli kasę. Bo się na nią składają. I tak dostają najmniej chociaż proporcjonalnie do swoich możliwości płacą najwięcej. Prawdy nie da się skomentować. Możesz mieć inne zdanie ale niekoniecznie musi być prawdziwe. Chwilowo poza rzuceniem kilku durnych jasełek " zabrać patologii" nikt nie potrafił umotywować dlaczego je rzuca. A najlepsze jest to że przy 11 litrach spirytusu na łeb większość tych refirmatołów jest lub za chwilę będzie alkoholikami bo to prostacy. A prostaty mający trochę pieniędzy prawie zawsze kończą w kieliszku.

Shrek

> Nie ma czegoś takiego jak dopłacanie do budżetu. Do budżetu płaci się należne podatki.

No ale pisałeś, że mopsiarze i bezrobotni dopłacają do bogatych. Więc
możesz wytłumaczyć mechanizm tego "dopłacania". Zwracam, na "do" z
przodu słowa "dopłacać".

> I tak dostają najmniej chociaż proporcjonalnie do swoich możliwości
płacą najwięcej.

No tak... Mopsiarze dopłacają najwięcej. Znaczy najwięcej bezrobotni,
mopsiarze zaraz po nich.

--
Shrek

Zenek Kapelinder

Najwięcej proporcjonalnie do swoich możliwości. Tego nie zauważyłeś? Oczywiście że zauważyłeś bo nie da się nie zauważyć. Ale można pominąć przy cytowaniu jeśli nie pasuje do twojej ideologii.

LFC

> Z podatków które płacą kretynie.

Oni płacą podatki z twoich i moich, naszych pieniędzy, których nie
zarobili, a dostali, ergo to są TWOJE podatki, kretynie.

LFC

Bruno

No bo jak bezrobotny Zenek dostanie pieniądze z podatków, to jest zysk Zenka, a jak robotny obywatel dostanie z tych samych podatków dotację, to jest okradanie Zenka. Czeko nie rozumiesz?

--
Bruno

Zenek Kapelinder

Ty też nie rozumiesz. Opisz świat w którym wytępiono jak szczury wszystkich biednych, emerytów i rencistów z niskimi świadczeniami. Jest ich nie mniej niż 1/3 wszystkich.
Message has been deleted

Bruno

sobota, 23 października 2021 o 15:47:28 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> Ty też nie rozumiesz. Opisz świat w którym wytępiono jak szczury wszystkich biednych, emerytów i rencistów z niskimi świadczeniami. Jest ich nie mniej niż 1/3 wszystkich.

Zenuś, to pierdzielisz kocopoły, że jak "bogaty" dostanie dotację, to to jest okradanie biednych.

--
Bruno

Bruno

sobota, 23 października 2021 o 16:00:28 UTC+2 Bruno napisał(a):
Taka przypowiastka dla ciebie, może załapiesz gdzie błądzisz:

Dziesięciu facetów poszło na piwo i rachunek dla wszystkich wyniósł 100 zł. Jak go tu sprawiedliwie pokryć?

Po namyśle zdecydowali się zastosować rozwiązanie znane z działającego w Europie systemu podatkowego:

- Czterech najbiedniejszych nie zapłaciło nic.
- Piąty zapłacił złotówkę.
- Szósty zapłacił 3 złote.
- Siódmy zapłacił 7 zł.
- Ósmy zapłacił 12 zł.
- Dziewiąty zapłacił 18 zł.
- A ostatni, najbogatszy, zapłacił 59 zł.

Jak postanowili, tak zrobili. Przychodzili do baru codziennie, zostawiali 100 złotych - i wszystko było w porządku... do momentu, w którym barman powiedział:

Chłopaki! Jako stałym klientom oferuję wam zniżkę: będziecie płacić tylko 80 złotych.

Faceci ucieszyli się. Powstał jednak problem: jak podzielić nadwyżkę 20 złotych?
Na początek ustalili, że czterej najbiedniejsi nadal nie płaciliby nic - ale co z resztą?
Zaproponowali, by podzielić ją po równo między tych, co płacą. Wyszło po 3,33 na łebka. Ale w takim razie Piąty i Szósty jeszcze otrzymywaliby pieniądze za picie!
Barman zaproponował, że rozłoży tę obniżkę jakoś bardziej proporcjonalnie:

- Piąty nie zapłacił nic.
- Szósty zapłacił 2 złote.
- Siódmy 5 zł.
- Ósmy 9 zł.
- Dziewiąty 14 zł.
- A Dziesiąty 49 zł.

Zapłacili, wyszli z baru - i zaczęli liczyć:

- Ja otrzymałem tylko złotówkę z tych 20 - oświadczył Szósty - ale on - rzekł wskazując na Dziesiątego - zarobił na tym 10 złotych!.
- To prawda! - krzyknął Piąty. - Ja też zarobiłem na tym tylko złotówkę! To niesprawiedliwe, że on zarobił dziesięć razy więcej.
- Dlaczego on dostał 10 złotych, a ja tylko dwa? - zawołał Siódmy. - Bogaci zabierają nam wszystko!.
- Czekajcie! - zawrzasnęli jednym głosem pierwsi czterej. - My nie dostaliśmy w ogóle nic! Ten system opiera się na wyzysku biedaków!.

I zaczęli ochrzaniać Dziesiątego - do czego przyłączyła się reszta.

Następnego wieczoru Dziesiąty nie pojawił się w barze. Więc pozostała dziewiątka zaczęła pić sama. Jednak gdy przyszło do płacenia rachunku, okazało się, że nie mają nawet na połowę.

I dopiero wtedy zaczęli myśleć.

--
Bruno

Pierwszy, mały siwy karzeł krzyknął:
- Ustawa! Trzeba przeprowadzić ustawę, Dziesiąty pić nie musi, ale płacić tak!
--
tibal

Shrek

> Najwięcej proporcjonalnie do swoich możliwości. Tego nie zauważyłeś?

Z definicji nie "dopłacają", bo więcej dostają niż wpłacają. Ba -
wpłacają te pieniądze, które dostali budżetu.

> Oczywiście że zauważyłeś bo nie da się nie zauważyć. Ale można pominąć przy cytowaniu jeśli nie pasuje do twojej ideologii.

Matematyka to nauka ścisła a nie społeczna.

--
Shrek

Astralny Rębajło

Bruno napisał(a):

> Zenuś, to pierdzielisz kocopoły, że jak "bogaty" dostanie dotację, to to jest okradanie biednych.

Ale jak dostaje biedny, wtedy jest już okradanie bogatych wg. Brunka:)

Drogi brunku, biedny żeby nie wiem jak się spinał nie uniknie płacenia
podatków, płacenia podatków może uniknąć bogaty. Np. twoi fumle którzy
pozakładali se fundacje:)

Skowronek

W dniu 23.10.2021 o 16:57, t pisze:
> Pierwszy, mały siwy karzeł krzyknął:
> - Ustawa! Trzeba przeprowadzić ustawę, Dziesiąty pić nie musi, ale płacić tak!

15/10

Bruno

Znowu ci się pomieszało Nocniczku. Wspierane z publicznej kasy fundacji kultywujących tradycyjny styl życia arystokracji to domena PiS.

--
Bruno

Starzec z Gór

sobota, 23 października 2021 o 20:17:50 UTC+2 Bruno napisał(a):
fundacji kultywujących tradycyjny styl życia arystokracji to domena PiS.

Niedelikatnie przypomnę, że arystokrację jako klasę zlikwidowano bodaj w 1919 roku.
Pozdrawiam Marcin

Kubuś Puchatek

W dniu 23.10.2021 o 16:18 Bruno <bbruno...@gmail.com> pisze:
Jak widać po grupie...

> I dopiero wtedy zaczęli myśleć.

... nawet wtedy nie zaczną.

Mam inną.
Dwa tygodnie temy jeden z "kolegów" z pracy narzekał, że po wprowadzeniu
nowego wału/ładu (czy jakoś tak) będzie 3 stówy stratny. Tak mu żona
wyliczyła (księgowa). Kto jest temu winny? Oczywiście Tusk. W jaki sposób,
już nie pytałem (grupowe pisiory zapewne znają odpowiedź).

Kamil

Bruno

A Gliński przelał setki milionów w 2016 roku.

--
Bruno