Jebło

Shrek

Krzywousty nagle chce się z opozycją bratać w temacie koronapierdolca.
Dwa lata kurwa walczą z pandemią i nagle im się zachciało z opozycją
bratać. Znaczy że jebło do końca i pis szuka winnych do podziału.
Ciekawe czy tym co nakradli też się będą dzielić;)
--
Shrek

***** *** i konfederację.

rAzor

Shrek pisze:
> [...]
> bratać. Znaczy że jebło do końca i pis szuka winnych do podziału.
> Ciekawe czy tym co nakradli też się będą dzielić;)

Tez jestem przeciw - bratać się z pajacami pokroju Nitrasa, Budk,
Schetyny czy wybitnego senatora Łajzy to przypał. Tfu!
--
Biedroń róha Platformę

Shrek

W dniu 23.01.2022 o 09:57, rAzor pisze:

> Tez jestem przeciw - bratać się z pajacami pokroju Nitrasa, Budk,
> Schetyny czy wybitnego senatora Łajzy to przypał. Tfu!

Czyli udało się wypracować wspólne stanowisko - niech pinokio spierdala
i swoje działania na klatę sam:P Znaczy tak na prawdę nie jego, bo on
jest za cienki bolek, żeby samemu o czymś zadecydować - no ale jak się
najął za ryja władzy to niech teraz na ten ryj lepy zbiera.

rAzor

Shrek pisze:
Łu-uhuhu, pan Shrek ma miesiączkę.
Trzeba było wygłać tamte wyboły, nie mielibyście dysonansu poznawczego
I miesiączki. he he he

Wincyj kretynóww pokroju Nitrasa, Łajzy, Ryżego, Gomułki, Kuciapy, a
kolejne wyboły też wygłacie! he he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje.
Do lewactwa strzela się w obronie własnej!

A. Filip

rAzor <dejtr...@dejtrzysta.il> pisze:
A miech zostanie *datowany* ślad "na piśmie" ich propozycji/alternatyw
albo odmowy ich wystękania. To jest w miarę sensowny poziom oczekiwań,
cokolwiek więcej będzie ekstra IMHO.

(Grubo) Po fakcie każdy głupi potrafi być mądry, nawet jełopozycja.
Chcesz Tuskom ułatwiać uniknięcie pokazania mądrości *przed* faktem?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Gwałciciel moralności werbalnej

Shrek napisał(a):
> Czyli udało się wypracować wspólne stanowisko - niech pinokio spierdala
> i swoje działania na klatę sam:P

Oświeć nas i przypomnij, jakież to ach jakież genialne rozwiązania
proponowała szanowna łopozycja również pobierająca pensyję z budżetu PL?

Mniej łóżek w 2019r.
Utrzymać wycenętestów 500pln
Zamknąć wszystko co się da, wydać w chj kasy na rekompensaty dla przedsiębiorców
by za chwilę drzeć się: pisy zadłużajo!
Zamknąć szkoły na 8 lat, by za chwilę drzeć się: młodzież dostaje pierdolca,
gabinety psychologów/psychiatrów nie wyrabiajo!

Rozpocząć budowę elektrowni Ostrołeka w 2013 r. na wyngiel, by po 6 latach drzeć się:
my musim odejść od wyngla!

Daj se Szreku na wstrzymanie! Weź oczu kąpiel:)

Shrek

W dniu 23.01.2022 o 11:43, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> Oświeć nas i przypomnij, jakież to ach jakież genialne rozwiązania
> proponowała szanowna łopozycja również pobierająca pensyję z budżetu PL?

To nie opozycja jest od rządzenia, więc bez większego znaczenia. Gwoli
ścisłości zrobiliby zapewne to samo, tylko bardziej - i w sumie mimo że
dalej źle, to miałoby to przynajmniej jakiś sens. No ale skoro zrobił to
pinokio to niech bierze na klate a nie "opozycja -pomusz!"

Shrek

W dniu 23.01.2022 o 11:23, A. Filip pisze:

> (Grubo) Po fakcie każdy głupi potrafi być mądry, nawet jełopozycja.
> Chcesz Tuskom ułatwiać uniknięcie pokazania mądrości *przed* faktem?

Jakim _przed_ ? Jest drugi rok pandemii. Drugi rok kiedy pis
wykorzystuje ją głównie do psucia prawa i kradzieży własnej a jak się
zjebało to tusku pomusz!

Dawid Rutkowski

niedziela, 23 stycznia 2022 o 09:51:32 UTC+1 Shrek napisał(a):
> Krzywousty nagle chce się z opozycją bratać w temacie koronapierdolca.
> Dwa lata kurwa walczą z pandemią i nagle im się zachciało z opozycją
> bratać. Znaczy że jebło do końca i pis szuka winnych do podziału.

Ja bym nie szedł.
Spotkanie ma być przed posiedzeniem sejmu.
Zaraz się okaże, że ktoś miał covida.
pisior jakiś znaczy się, więc będzie tak miał jak kura - "ozdrowieńczy wynik pozytywny", więc bez internowania.
Opozycja wręcz przeciwnie (nonen omen) i wio na kwarantannę, razem z resztą klubu, której o spotkaniu opowiadali (nie wolno przez net bo tajne i pegasus).

Shrek

> Ja bym nie szedł.

Ja też. Jak nie pójdziesz to powiedzą że wina tuska. Jak pójdziesz to
tym bardziej wina tuska - on tak pinokju kazał, pinokju zrobił jak mu
tusek kazał a teraz jebło - niemiecki szpion z tego tuska!

Shrek napisał(a):
> [...]
> dalej źle, to miałoby to przynajmniej jakiś sens. No ale skoro zrobił to
> pinokio to niech bierze na klate a nie "opozycja -pomusz!"

Pijondze biorą takie same. Powinni robić coś pożytecznego.

Bruno

niedziela, 23 stycznia 2022 o 11:23:59 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> A miech zostanie *datowany* ślad "na piśmie" ich propozycji/alternatyw

Pełno ich w sejmowej zamrażarce. A teraz możesz w... na drzewo gałęzie zginąć.

--
Bruno

Dawid Rutkowski

Te same, debilu, co ministrowie (będący jednocześnie posłami)?

Shrek

W dniu 23.01.2022 o 13:09, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> Pijondze biorą takie same. Powinni robić coś pożytecznego.

Poważnie? Myślałem że p.o.remierowi coś płacą.

Dawid Rutkowski

niedziela, 23 stycznia 2022 o 16:12:59 UTC+1 Shrek napisał(a):
> Poważnie? Myślałem że p.o.remierowi coś płacą.

Akurst z p.o.remierem to przewrotnie ma trochę racji, w porównaniu z tym co kosił w banku (jak on tam tym preziem został? - pytać Irlandczyków) to teraz dostaje na waciki.
Inna sprawa, czy Hiszpanie i tak by go nie wywalili (nawet mimo "santander to marka bardzo rozpiznawalna w Polsce" - no jak zmienimy nazwę - dostałem dzięki temu parkera z logo bzwbk - i wywalimy kupę kasy na reklamę, to będzie rozpoznawalna).
A reszcie się po prostu należy i to jeszcze za mało dostają...

Shrek

> Akurst z p.o.remierem to przewrotnie ma trochę racji, w porównaniu z tym co kosił w banku (jak on tam tym preziem został? - pytać Irlandczyków) to teraz dostaje na waciki.

To genralnie jego problem. Na tyle się umawiał, tyle dostaje. Umawiał
sie z prezesem, że będzie jego ryjem i za prezesa lepy na ryj
przyjmować, to niech teraz nie jeczy "opozycja pomusz!"

ALEX MR

W dniu 23.01.2022 o 11:55, Shrek pisze:
" Towarzysze pomożecie?" ;-)

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

Ghost

W dniu 24.01.2022 o 07:22, ALEX MR pisze:

> " Towarzysze pomożecie?" ;-)

Opozycji placa obywatele za to, zeby patrzyla na rece wladzy. Co dla
nocnika jest czyms niepojetym, no ale jak sie ma odchody zamiast muzgu,
to normalne...

_Master_

W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 09:51, Shrek pisze:
> ***** *** i konfederację.

A _Konfederacja_ od początku mówiła że taki sposób "walki" z "pandemią"
(nowa definicja podobno jest fajniejsza ;-) )

To droga do śmierci tysięcy i ubóstwa milionów.

PS. Boisz się napisać Jebać PiS? Przecież wolno nazywać ich debilami.
Co Cię powstrzymuje? ;-)

_Master_

W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 10:08, Shrek pisze:
> Czyli udało się wypracować wspólne stanowisko - niech pinokio spierdala
> i swoje działania na klatę sam:P

Chwila chwila. Bycie w UE chyba UE do czegoś zobowiązuje.
Pod szczytnymi socjalistycznymi hasłami musi się kryć coś więcej niż
blablabla...

_Master_

W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 11:55, Shrek pisze:
> To nie opozycja jest od rządzenia, więc bez większego znaczenia.

Ładna wymówka.

Tylko żeby te 3% wyborców przytulić trzeba im coś powiedzieć, czymś
przekonać, coś zaproponować...

Po miało swój kryzys to i PiS ma swój kryzys.
W cale nie jest powiedziane że przez pandemię i jej skutki polegną.

Jak się okaże że po pandemii sumarycznie zgonów wcale nie było na tle
Europy tak dużo a gospodarka znowu w dobrym stanie...

ALEX MR

W dniu 24.01.2022 o 07:32, Ghost pisze:

> Opozycji placa obywatele za to, zeby patrzyla na rece wladzy. Co dla
> nocnika jest czyms niepojetym, no ale jak sie ma odchody zamiast muzgu,
> to normalne...

Emotikona nie zauważyłeś?
Ja wiem po co opozycja powinna robić, ale tak mi się towarzysz Gierek
przypomniał. I jego pamiętne słowa. Znowu historia zatoczyła koło ;-)

_Master_

W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 13:48, Bruno pisze:
> Pełno ich w sejmowej zamrażarce

Może pierwotny projekt 500+? ;-)

Ja nie wiem co PO po dojściu do władzy by zrobiło

Odkręcić jednym głosowaniem ustaw PiSu się nie da.

Tusk stwierdził że wieku emerytalnego nie podwyższą.

Czy Tusk będzie obniżał podatki aby pobudzić gospodarkę?

Nie wiem.

Wiem że załatwi pieniądze z UE. Ale to jest na czysto ok 10% rocznego
budżetu Polski. Śmieszne pieniądze.

Opodatkuje korporacje (oczywiście w porozumieniu z UE)?

Ruszy Polski ład?

Wyrzuci wszystkich sędziów nie POwskich?

Pytanie się mnożą ;-)

Dawid Rutkowski

> [...]
> bratać. Znaczy że jebło do końca i pis szuka winnych do podziału.
> Ciekawe czy tym co nakradli też się będą dzielić;)

Tusk: "Mateusz pragnie osobiście wysłuchać zdania opozycji. Chyba rzeczywiście zablokowali im Pegasusa." ;)

Ghost napisał(a):

> Opozycji placa obywatele za to, zeby patrzyla na rece wladzy.

Nie dotyczy spraw związanych z "ż", tu peło nie jest i nigdy nie była
żadną opozycją.

Również pisy za czasów Donkoskich nigdy nie były żadną opozycją
ws. dot. "ż".

Opozycją ws. "ż" za czasów Donkoskich byli Rozenek&Josek Urbach
i Piechociński. Pierwsi poruszali temat dzikiej reprywatyzacji (pisy siedziały wtedy cicho),
natomiast Piechociński poruszył temat zabezpieczania działek pod reprywatyzację
przez .... p.Kaczusia.

Opozycją ws. "ż" za czasów Pisoskich są Korwiny.

_Master_ napisał(a):

> Jak się okaże że po pandemii sumarycznie zgonów wcale nie było na tle
> Europy tak dużo a gospodarka znowu w dobrym stanie...

Było dużo, dawałem już wklejkę pt.
"Obiecałem podsumowanie za 2020 i 2021" 14.01.2022
jest tam porównanie do szwecji.

Nu chyba że ktoś nie zaskoczył o co biega z tym wykresem.

Ghost

W dniu 24.01.2022 o 08:55, ALEX MR pisze:

> Emotikona nie zauważyłeś?

Zauwazylem, nie byl z reszta potrzebny, jak i cydzyslow cytacie. Ja
tylko dodatkowo opisalem niepelnosprawnosc "umyslowa" Twojego przepdiscy.

Shrek

W dniu 24.01.2022 o 08:47, _Master_ pisze:

> Po miało swój kryzys to i PiS ma swój kryzys.
> W cale nie jest powiedziane że przez pandemię i jej skutki polegną.

Jeśli polegną to przez inflację.

> Jak się okaże że po pandemii sumarycznie zgonów wcale nie było na tle
> Europy tak dużo a gospodarka znowu w dobrym stanie...

Tak było, nie zmyślam. Niemce nam zazdroszczą:P

Shrek

W dniu 24.01.2022 o 08:41, _Master_ pisze:

> A _Konfederacja_ od początku mówiła że taki sposób "walki" z "pandemią"
> (nowa definicja podobno jest fajniejsza ;-) )

Konfę za co innego.

> PS. Boisz się napisać Jebać PiS? Przecież wolno nazywać ich debilami.

Sąd się chyba wypowiedział akurat na temat zdolności intelektualnych
p.o.rezydenta. On chyba formalnie do pisd nie należy.

> Co Cię powstrzymuje? ;-)

To że ich osiem gwiazdek jest zabawniejsze.

Shrek

> Tusk: "Mateusz pragnie osobiście wysłuchać zdania opozycji. Chyba rzeczywiście zablokowali im Pegasusa." ;)

Trzeba przyznać że tusk uczy się w internety.

Zenek Kapelinder

poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 11:17:19 UTC+1 _Master_ napisał(a):

> [...]
>
> Opodatkuje korporacje (oczywiście w porozumieniu z UE)?
>
> Ruszy Polski ład?
>
> Wyrzuci wszystkich sędziów nie POwskich?

A niby skąd wiesz że nijaki Tusk załatwi pieniądze z chujni? Bo tak powiedział? Jeśli uwierzyłeś to debil jesteś bo chujnia dzieli pieniądze według ustalonych przez siebie metod a nie bo jakiś Tusk załatwi. To pewno jak by doszedł do władzy, co nam ani jemu nie grozi, to by zadzwonił do jednej takiej i ona by zdecydowała żeby nie trzeba zamykać Turowa i nie płacić bandyckiej kary.