Return of a Serial Suicide :)

LordBluzg®

Piotr K., dyrektor pionu techniki operacyjnej CBA, który odpowiadał za
wprowadzenie i nadzór nad Pegasusem, nie żyje.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/zmarl-dyrektor-cba-ktory-nadzorowal-pegasusa/9e8p200,79cfc278

No ładnie, ładnie.
--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

On Saturday, January 22, 2022 at 2:40:58 PM UTC+1, LordBluzg® wrote:
> Piotr K., dyrektor pionu techniki operacyjnej CBA, który odpowiadał za
> wprowadzenie i nadzór nad Pegasusem, nie żyje.

> [...]

W CBA widać jest szerszy wachlarz kar, nagana, nagana z wpisem do akt, zwolnienie z paragrafem, seria z kałacha :)
--
tibal

A. Filip

LordBluzg® <mka...@poczta.onet.pl> pisze:
> Piotr K., dyrektor pionu techniki operacyjnej CBA, który odpowiadał za
> wprowadzenie i nadzór nad Pegasusem, nie żyje.

> [...]

Opozycja zaszczuła *skutecznie* ?
Nie potrafisz się zdobyć na więcej taktu? [patrz uśmieszek w tytule]

A co do człowieka: *mogło* wystarczyć że obstawił że poświęcą jakiegoś
kozła ofiarnego a on był wysoko na liście kandydatów.
Co Lepperowi (-2011) wystarczyło do samobójstwa/"samobójstwa"?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

On Saturday, January 22, 2022 at 5:07:54 PM UTC+1, A. Filip wrote:

> [...]
> kozła ofiarnego a on był wysoko na liście kandydatów.
> Co Lepperowi (-2011) wystarczyło do samobójstwa/"samobójstwa"?

Napisz jeszcze coś o klewkach, bo tak to się nie liczy :P
--
tibal

A. Filip

t <tb...@go2.pl> pisze:
<ironia> Talibowie *w Klewkach* nie byli! </ironia>

Gratuluje "służbom" chwilowo udanej operacji medialnego maskowania
łamania Konstytucji RP3 w Starych Kiejkutach. IMHO To był sukces
dokładnie na miarę ich "profesjonalizmu". [ Złamano *konstytucyjne*
zakazy tortur i bezprawnego pozbawienia wolności]
<cynizm> IMHO Ci *krótkowzroczni idioci* dali "sojusznikom" z USA
kompromaty na RP3 - patrz (kontrolowane) przecieki do mediów. </cynizm>

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 17:46, A. Filip pisze:

> Gratuluje "służbom" chwilowo udanej operacji medialnego maskowania
> łamania Konstytucji RP3 w Starych Kiejkutach.

Zapomniałeś "do kurwy nędzy" i jeszcze coś o Polańskim :)

W sumie wyczerpiesz odpowiedzi na cały miesiąc ale może być :]

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 16:53, t pisze:
Mnie ciekawi dokąd sięga seryjny samobójca. Może Ziobro też się
zakrztusi przy obiedzie?

Bruno

sobota, 22 stycznia 2022 o 17:07:54 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> [...]
>
> A co do człowieka: *mogło* wystarczyć że obstawił że poświęcą jakiegoś
> kozła ofiarnego a on był wysoko na liście kandydatów.

Ale tu nie było co obstawiać, Kamiński to nie ten ten typ dowódcy, co to poświęci się by chronić swoich ludzi. Jest jasne, że zmarły był pierwszy na liście do w... z szalupy ratunkowej na pożarcie.
Jednocześnie wiedział dużo. Może i za dużo.

--
Bruno

A może otworzyli kanał Okęcie - San Escobar? Po woli opuszczają łajbę, trupa nikt nie będzie szukał.
--
tibal

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 18:17, t pisze:

> A może otworzyli kanał Okęcie - San Escobar? Po woli opuszczają łajbę, trupa nikt nie będzie szukał.

Romek im szalupę ratunkową wysłał :)

https://twitter.com/GiertychRoman/status/1484857746793115651

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 17:07, A. Filip pisze:

> Opozycja zaszczuła *skutecznie* ?
> Nie potrafisz się zdobyć na więcej taktu? [patrz uśmieszek w tytule]

Skoro TVPiS nie zdobyła się na przyznanie za szczucie na Adamowicza i w
kolejną rocznice jego śmierci dojebali mu ponownie, manipulując, kłamiąc
i tym razem zwalając na opozycję?

Zejdź mi z oczu PiSdecki pachołku. Nigdy bym się nie zawahał, żeby ci
wyjebać z półobrotu, w kościele, na pogrzebie, gdziekolwiek. Chuja
PiSiorskiego trzeba niszczyć zawsze i wszędzie z uśmiechem na ustach i
radością w serduszku:]

Żadnych reguł. Żadnych :)

andal

On Sat, 22 Jan 2022 18:03:09 +0100, LordBluzg® wrote:

> Zapomniałeś "do kurwy nędzy" i jeszcze coś o Polańskim :)
>
> W sumie wyczerpiesz odpowiedzi na cały miesiąc ale może być :]

nie zapomnial, on do niej pisal

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 19:30, andal pisze:

> nie zapomnial, on do niej pisal

Nie interesuje mnie co robicie na priv :]

andal

to po chuja glos zabierasz, wypierdalaj

LordBluzg®

W dniu 22.01.2022 o 20:38, andal pisze:

> to po chuja glos zabierasz, wypierdalaj

Topochuj się chwalisz publicznie? :]

andal

pochuj potwierdzas to co juz udowodniles

Ghost

W dniu 22.01.2022 o 23:08, andal pisze:
Analu kto ci przedniego zeba fiutem wybil?

Gwałciciel moralności werbalnej

LordBluzg® napisał(a):
> Piotr K., dyrektor pionu techniki operacyjnej CBA, który odpowiadał za
> wprowadzenie i nadzór nad Pegasusem, nie żyje.

> [...]

Za pelo było więcej podejrzanych przypadków.
Standardowa wklejka:
https://img19.demotywatoryfb.pl//uploads/201210/1351463557_z2ccby_600.jpg

Poza tym taki dyrektor jest ledwie zębatką w całej machinie.
Decyzja o zakupie musiała zapaść wyżej.

LordBluzg®

W dniu 30.01.2022 o 13:39, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> Decyzja o zakupie musiała zapaść wyżej.

Spokojnie, będą wisieć :]

--
LordBluzg®