Ukry rządzą!

Wiesiaczek

Feb 10, 2024, 12:46:01 AMFeb 10
"19 lipca 2023 r. ta tragedia wstrząsnęła całą Polską. Ola mieszkała na
jednym z legnickich osiedli. Feralnego dnia wyszła z domu około 8. Szła
poboczem. W pewnym momencie w młodą kobietę uderzył z impetem ford
focus, kierowany przed 24-latka z Ukrainy.

Gdy Vadym L. wysiadł z samochodu, z trudem utrzymywał się na nogach.
Mężczyzna był kompletnie pijany, miał około 2,4 promila alkoholu w
organizmie. Pijani byli także dwaj Ukraińcy, którzy z nim podróżowali.
Vadym L. pędził, bo uciekał przed policją.

Jak się okazało, mężczyzna nie miał uprawnień do prowadzenia samochodu.
W przeszłości był dwukrotnie karany za jazdę pod wpływem alkoholu."

Długo jeszcze będą nietykalni?
Akurat trzech mogło by stanowić załogę czołgu!

--
Wiesiaczek - dziś z DC
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Wiesiaczek

Feb 10, 2024, 12:49:38 AMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 06:45, Wiesiaczek pisze:
> [...]
>

> Długo jeszcze będą nietykalni?
> Akurat trzech mogło by stanowić załogę czołgu!

Komentarz:

"TRAGEDIA WSTRZĄSNĘŁA POLSKĄ? Przecież media milczały i ani słowa nie
było ani w TV ani na portalach ,ani w radio. Tak samo milczały jak po
zabójstwie na Nowym Świecie w Warszawie ,bo to by było przeciw "BRACIOM".

PiteR

Feb 10, 2024, 2:56:26 AMFeb 10
in <news:uq72in$322ui$1...@dont-email.me>
user Wiesiaczek pisze tak:

> [...]
> wpływem alkoholu."
>

> Długo jeszcze będą nietykalni?
> Akurat trzech mogło by stanowić załogę czołgu!

juź dobrze, dobrze, bo się spocisz
do polskich pijaków nie mają szans.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

Trybun

Feb 10, 2024, 3:22:01 AMFeb 10
> [...]
> alkoholu."
>

> Długo jeszcze będą nietykalni?
> Akurat trzech mogło by stanowić załogę czołgu!

O jaką nietykalność idzie? Druga sprawa to jak słyszę o pieszych na
poboczach przejeżdżanych przez auta to zaraz mi śmierdzi to szwindlem.
Tyle lat za kółkiem a jeszcze nie widziałem auta jadącego poboczem, po
prostu samochody nie jeżdżą poboczami.

Ghost

Feb 10, 2024, 3:51:15 AMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 08:56, PiteR pisze:
> in <news:uq72in$322ui$1...@dont-email.me>

> juź dobrze, dobrze, bo się spocisz
> do polskich pijaków nie mają szans.

Lepsze jest to, ze z tego iz sprawca stoi przed sadem wisniak rusek
wyciaga wniosek o nietykalnosci. Tylko w przepitym lbie tak sie fakty
kojarza.

Wiesiaczek

Feb 10, 2024, 7:23:04 AMFeb 10
W dniu 10.02.2024 o 09:22, Trybun pisze:
O bezkarność Ukraińców w Polsce. Cytuję: W przeszłości był dwukrotnie
karany za jazdę pod wpływem alkoholu.
Dlaczego nie został deportowany na Ukrainę?

No to mało widziałeś:
https://www.youtube.com/watch?v=HHFcnhw9w7g
https://www.youtube.com/watch?v=oqt84-O0Psg
https://www.youtube.com/watch?v=-17aZ21wt_A

...i setki albo tysiące innych

Zenek Kapelinder

Feb 10, 2024, 1:16:51 PMFeb 10
To jest kacap na ukrainskim paszporcie. Duzo takich ludzkich smieci z Ukrainy do nas przyjechało.

Trybun

Feb 11, 2024, 3:00:42 AMFeb 11
W dniu 10.02.2024 o 13:23, Wiesiaczek pisze:
Ale sam napisałeś że był karany! A deportacja, nawet przestępców, to nie
jest jakiś automatyzm.
Widziadłem dużo przypadków, ale znam trochę Ukraińców którzy wcale nie
wielbią Bandery i autentycznie Polaków mają za zaprzyjaźniony naród. Tak
więc lepiej nie wrzucać wszystkich do jednego wora. Za nadmierne
przywileje podliczać naszych wodzów a nie wszystkich obywateli kraju
zaatakowanego przez "krzewicieli demokracji" i pieski na ich łańcuchu.

Wiesiaczek

Feb 11, 2024, 3:21:46 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 09:00, Trybun pisze:
No to mamy różnych znajomych ukraińców.
Ci, których jak spotkałem okazali się złodziejami bez żadnych
sentymentów do Polaków.

No, ale tego ukarzą trzeci raz za jazdę pod wpływem i sprawa zostanie
zamieciona.

Mnie to się nie podoba ale de gustibus...

Trybun

Feb 11, 2024, 6:08:06 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 09:21, Wiesiaczek pisze:
Żyję trochę na tym świecie i wiem że nie należny oceniać człowieka czy
ludzi przez pryzmat narodowości.  W każdym społeczeństwie są kanalie i
ludzie porządni, i wg tego należy ludzi osądzać.
Najprostszy przykład opisałeś sam, polska koniunkturalna kanalia która
ze względów politycznych folguje przy ferowaniu kary ukraińskiemu
bandycie, recydywiście, czy naprawdę z tego wynika że Ukraińcy to huje,
czyli tacy że akurat ich szczególnie należy tępić?

Wiesiaczek

Feb 11, 2024, 7:15:47 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 12:08, Trybun pisze:
Demagogia.
Jeżeli znam 10 Ukraińców i 9 z nich jest złodziejami to chyba mogę
powiedzieć, że Ukraińcy to złodzieje?

Przecież nie będę badał życiorysów 40 milionów ludzi?

LFC

Feb 11, 2024, 8:30:05 AMFeb 11
W dniu 10.02.2024 o 09:51, Ghost pisze:

> Lepsze jest to, ze z tego iz sprawca stoi przed sadem wisniak rusek
> wyciaga wniosek o nietykalnosci. Tylko w przepitym lbie tak sie fakty
> kojarza.

Co się dziwisz, nawykły do znikania ludzi, kolonii karnych i 7.62, no to
się dziwi, że sąd. Przecież władza powinna ich od razu zabić, a potem
pytać, czemu wypili.
Choć i tak dziwne, bo w ich strefie klimatycznej najebanie się to norma,
więc powinno go raczej dziwić, że ktoś się tego czepia.
Wniosek - Wieśniak to kacapski ksenofob i raszysta.

LFC

LordBluzg®🇵🇱

Feb 11, 2024, 9:57:15 AMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 13:15, Wiesiaczek pisze:

> Demagogia.
> Jeżeli znam 10 Ukraińców i 9 z nich jest złodziejami to chyba mogę
> powiedzieć, że Ukraińcy to złodzieje?

Jest lepiej. Nie znam żadnego ruska ale jeśli kilka tysięcy rusków
napada i morduje inny kraj, bez powodu (w sensie obrony samych siebie),
to mogę spokojnie napisać że wszyscy ruscy to mordercy.

--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

A. Filip

Feb 11, 2024, 10:29:08 AMFeb 11
LordBluzg®🇵🇱 <mka...@poczta.onet.pl> pisze:

> Jest lepiej. Nie znam żadnego ruska ale jeśli kilka tysięcy rusków
> napada i morduje inny kraj, bez powodu (w sensie obrony samych
> siebie), to mogę spokojnie napisać że wszyscy ruscy to mordercy.

To co można/należy powiedzieć o usańcach po napaści na Irak?
Broni ABC nie znaleźli (oficjalne uzasadnienie napaści) ale stanu sprzed
napaści nie przywrócili tylko zainstalowali swój rząd (odnieśli korzyść
z wrogiego militarnego przejęcia).

Czyli per analogia: Putin napadł na Ukrainę żeby zapobiec ludobójstwom
w Ługańsku i Doniecku. Wyszło że się to kupy nie trzyma ale stan
sprzed inwazji przywróci jak USA w Iraku (czyli ni wuja).

To taki mały test czy inteligencji ci starcza zaledwie na podwójną
moralność Kalego. Do podwójnej moralności Kalego uciekać się muszą tani
partacze IMHO. Inteligentni profesjonaliści potrafią w miarę przekonująco
"podrasować" jeden zestaw standardów. Partaczom śmierć (polityczna).

--
A. Filip
| Ginie to, co znajduje się w garnkach, a pozostaje to, co znajduje
| się w duszach. (Przysłowie arabskie)

LordBluzg®🇵🇱

Feb 11, 2024, 5:03:30 PMFeb 11
W dniu 11.02.2024 o 16:28, A. Filip pisze:

> [...]
> Broni ABC nie znaleźli (oficjalne uzasadnienie napaści) ale stanu sprzed
> napaści nie przywrócili tylko zainstalowali swój rząd (odnieśli korzyść

I teraz jest to "pokojowe państwo"? Czy nadal wylęgarnia agresji?

A. Filip

Feb 11, 2024, 5:30:02 PMFeb 11
LordBluzg®🇵🇱 <mka...@poczta.onet.pl> pisze:
Śmiesz takie pytania na temat USA zadawać, sojusze podważać?
AFAIK USA ma regularne nawroty okresów "polityki kanonierek",
wystarczy mieć perspektywę kilkudziesięciu lat.

IMHO USA najgorzej wychodzi na nadgorliwych bałwochwalcach śrubujących
oczekiwania aż tak wysoko że ni złamanego wuja nie mają szans ich spełnić.

--
A. Filip
| Ze słomy robią powróz, którym zwiążą nawet słonia.
| (Przysłowie hinduskie)

Trybun

Feb 12, 2024, 5:21:12 AMFeb 12
W dniu 11.02.2024 o 13:15, Wiesiaczek pisze:
W żadnym wypadku! Tylko realia i sprawiedliwy osąd.
W Niemczech Polacy mają opinię złodziei i sprzedawczyków, jest niestety
wśród nas bardzo dużo takich, ale czy Ty osobiście się identyfikujesz z
zgrajami złodziei jeżdżących do Niemiec tylko po to aby kraść, albo czy
utożsamiasz się z stadem ogłupionych baranów którym sprzedajne wodzostwo
wmówiło że jankesowi nie tylko wolno dawać dupy ale wręcz trzeba? Co
odpowiesz szkopom na taką ocenę Ciebie Polaka?
Nie, tylko oceniaj ludzi po tym co robią a nie po tym do jakiej nacji
należą, bo ludzie tylko co do tego pierwszego mają jakiś wybór.

Wiesiaczek

Feb 12, 2024, 11:59:11 AMFeb 12
W dniu 12.02.2024 o 11:21, Trybun pisze:
Co odpowiem Niemcowi?
Przytaknę.
Nie mam zbyt wysokiego mniemania o naszych rodakach i tyle.
To nie znaczy, że się utożsamiam z ogółem ale, jak wielokrotnie tu
pisałem, wstyd być Polakiem.
Ja będąc za granicami reprezentuję siebie i często jest to doceniane.
Ale jeśli mi mówią, że Polacy kradną lub robią inne brzydkie rzeczy to
muszę się z tym zgodzić.
Będąc kiedyś w Paryżu siedziałem na ławce obok dwóch młodych Polaków
którzy omawiali jak najlepiej kraść w sklepie, żeby ich nie przyłapali.
Nie odzywałem się, więc potraktowali mnie jak lokalsa, który nie nie
rozumie po polsku.

Niestety, na taką opinię zasłużyliśmy sobie starannie, tak samo jak
Ukraińcy na swoją.

Dlaczego nikt nie nazywa Niemców lub Francuzów złodziejami a Polaków i
Ukraińców tak?

Według mnie jest to opinia jak najbardziej zasłużona i tyle!

Mam wiele obserwacji z wielu krajów i one tę opinię potwierdzają.

I co tu rzeźbić?

LordBluzg®🇵🇱

Feb 13, 2024, 3:34:38 AMFeb 13
W dniu 11.02.2024 o 23:29, A. Filip pisze:

> Śmiesz takie pytania na temat USA zadawać, sojusze podważać?

Drogi debilu, nie pytam o USA a o Irak. Zawsze potrafisz zrobić z siebie
idiotę :]

Trybun

Feb 13, 2024, 4:33:21 AMFeb 13
W dniu 12.02.2024 o 17:59, Wiesiaczek pisze:
Ale sam widzisz że stanąłeś obok i oceniasz innych. Jest odwaga
nazywania wszystkich Ukraińców, że tak napiszę - narodem niegodziwym,
Polaków także, czy zresztą kogokolwiek innego, to dlaczego nie masz
odwagi się przyznać do polskości, a tym bardziej wziąć za to
odpowiedzialność? Oceniamy narody, a powinniśmy ludzi.. A chyba każdemu
wiadomo że w odróżnieniu od ludzi złych narodów nie ma.
Ty miałeś w Francji do czynienia z wyrzutkami naszego wielkiego i
dumnego narodu, ja z kolei drzewiej (jeszcze za PRLu) na holenderskim
lotnisku kompletnie zagubiony miałem szczęście spotkać Polaka który
bezinteresownie pomógł mi całej tej kabały (wynikającej z nieznajomości
języka
) wybrnąć.

Wiesiaczek

Feb 13, 2024, 6:06:01 AMFeb 13
W dniu 13.02.2024 o 10:33, Trybun pisze:
A gdzie pisałem, że nie przyznaję się do polskości i nie biorę
odpowiedzialności?
Napisałem,ze Niemcowi przyznam rację.

> Oceniamy narody, a powinniśmy ludzi.. A chyba każdemu
> wiadomo że w odróżnieniu od ludzi złych narodów nie ma.

Wybacz, ale nie będę oceniał każdego z 40 milionów ludzi, bo po prostu
nie ma takiej możliwości.

Dlatego Ukraińcy mają opinię bandytów i złodziei co potwierdzają moje
obserwacje i tak będę mówił.
Gdy poznam uczciwego Ukraińca to powiem, że ten jeden jest uczciwy i tyle.

--
Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi

LordBluzg®🇵🇱

Feb 13, 2024, 6:37:02 PMFeb 13
W dniu 13.02.2024 o 12:05, Wiesiaczek pisze:

> Wybacz, ale nie będę oceniał każdego z 40 milionów ludzi, bo po prostu
> nie ma takiej możliwości.

To oceń 80 mln ruskich :)

> Dlatego Ukraińcy mają opinię bandytów i złodziei co potwierdzają moje
> obserwacje i tak będę mówił.
> Gdy poznam uczciwego Ukraińca to powiem, że ten jeden jest uczciwy i tyle.

Ruscy mają opinię debili i morderców...ale ty kochasz ruskich.
Podobnie jest z Białorusią w sensie rządów jak i widoczne na drogach
samochodów z rejestracją białoruską.

To głównie dzikusy :)

Trybun

Feb 14, 2024, 4:19:45 AMFeb 14
W dniu 13.02.2024 o 12:05, Wiesiaczek pisze:
Bierzesz tutaj na grupie, czy tak samo będziesz rozgłaszał swoja
narodowość w Rosji czy Serbii, że nie wspomnę już o krajach arabskich?
Dzisiaj obciachem jest przyznanie się do polskości nawet w samych
krajach szemranych przyjaciół, jak USA czy większość krajów Unii.
Co do Niemiec i przyznawania się do winy bycia Polakiem, to zwyczajnie
nie wierzę że nie chcesz szwabowi dać w mordę gdy ten Cię autentycznie
niesprawiedliwie  tytułuje złodziejem i sprzedawczykiem..

> [...]
> obserwacje i tak będę mówił.
> Gdy poznam uczciwego Ukraińca to powiem, że ten jeden jest uczciwy i

Oceniać należy tylko tych co na taką ocenę zasługują. A ocenianie całego
narodu zupełnie chory pomysł.
Co takiego zrobił potencjalnie porządny jankes, kto wie czy nie plujący
na politykę swoich zaborczych wodzów że na kolanach przysięgał że jest
Kanadyjczykiem a nie amerykanem, chcesz wzorem zdziczałych z rozpaczy
Libijczyków też jego osądzać za to co robi jego wodzostwo w Libii?

Wiesiaczek

Feb 14, 2024, 11:13:58 AMFeb 14
W dniu 14.02.2024 o 10:19, Trybun pisze:
Dlaczego?

> [...]
> Kanadyjczykiem a nie amerykanem, chcesz wzorem zdziczałych z rozpaczy
> Libijczyków też jego osądzać za to co robi jego wodzostwo w Libii?

Nie przeginaj.
Można oceniać każdego człowieka indywidualnie a można oceniać też naród.

Będąc w Afryce spotkałem murzyna - albinosa.
Czy z tego powodu nie mogę powiedzieć, że murzyni są czarni?

Trybun

Feb 16, 2024, 7:43:58 AMFeb 16
W dniu 14.02.2024 o 17:13, Wiesiaczek pisze:

> Dlaczego?

Albo stoimy po stronie ludzi cywilizowanych i sprawiedliwych albo po
stronie wynaturzonych dzikusów.

> Nie przeginaj.
> Można oceniać każdego człowieka indywidualnie a można oceniać też naród.
>
> Będąc w Afryce spotkałem murzyna - albinosa.
> Czy z tego powodu nie mogę powiedzieć, że murzyni są czarni?

Nie przeginam, tylko pytam.
Nie ma czegoś takiego jak naród do osądzania, oskarżania, stawiania
zarzutów, to najnormalniej w świecie niepoważne.
No właśnie, czy białego mieszkańca Sudanu też zaszeregujesz jako
czarnego, choć tu idzie nie o naród a rasę.

Wiesiaczek

Feb 16, 2024, 11:53:35 PMFeb 16
W dniu 16.02.2024 o 13:43, Trybun pisze:

> Albo stoimy po stronie ludzi cywilizowanych i sprawiedliwych albo po
> stronie wynaturzonych dzikusów.

No, to jest argument z rodzaju: "Jesteś głupi i tyle", czyli żaden :)

> Nie przeginam, tylko pytam.
> Nie ma czegoś takiego jak naród do osądzania, oskarżania, stawiania
> zarzutów, to najnormalniej w świecie niepoważne.

Oczywiście, że jest!

> No właśnie, czy białego mieszkańca Sudanu też zaszeregujesz jako
> czarnego, choć tu idzie nie o naród a rasę.

Białego nazwę białym a Sudańczyków czarnymi.
Jaki problem?

--
Wiesiaczek - dziś z DC

FEniks

Feb 17, 2024, 8:36:12 AMFeb 17
W dniu 10.02.2024 o 06:45, Wiesiaczek pisze:

> W przeszłości był dwukrotnie karany za jazdę pod wpływem alkoholu."
>

> Długo jeszcze będą nietykalni?

W jakim sensie nietykalni, skoro byli dwukrotnie karani, a za ostatnie
zdarzenie będą znów sądzeni?

--

Ewa

FEniks

Feb 17, 2024, 8:40:51 AMFeb 17
W dniu 11.02.2024 o 13:15, Wiesiaczek pisze:

> Jeżeli znam 10 Ukraińców i 9 z nich jest złodziejami to chyba mogę
> powiedzieć, że Ukraińcy to złodzieje?

Każdy dobiera sobie takich znajomych, jacy mu odpowiadają.

Ja znam znacznie więcej niż 10 Ukraińców i żadnego złodzieja wśród nich
nie ma.

Ewa

Ghost

Feb 17, 2024, 9:18:23 AMFeb 17
W dniu 17.02.2024 o 14:40, FEniks pisze:
Ja mysle, ze wiesniak ma znajomych z Krymu, co podpisali folksliste,
naczy sie przyjeli kacapski - tfu! - paszport.

Wiesiaczek

Feb 17, 2024, 10:23:38 AMFeb 17
W dniu 17.02.2024 o 14:36, FEniks pisze:
Szczerze mówiąc, w dupie mam takie sądzenie!

Wiesiaczek

Feb 17, 2024, 10:26:23 AMFeb 17
W dniu 17.02.2024 o 14:40, FEniks pisze:
Nic sobie nie dobierałem, znajomych niekoniecznie się dobiera.
A ukry są złodziejami.
Poczytaj, co dzieje się z kasą, którą zachód im wciska.

LFC

Feb 17, 2024, 2:00:03 PMFeb 17
W dniu 17.02.2024 o 16:26, Wiesiaczek pisze:

> Nic sobie nie dobierałem, znajomych niekoniecznie się dobiera.
> A ukry są złodziejami.
> Poczytaj, co dzieje się z kasą, którą zachód im wciska.

Odezwał się miłośnik starego żartu Niemców:
Jedź na urlop do Polski, Twój samochód już tam jest.

Szanowna kacapska onuco, korupcja jest podstawą i pozostałością imperium
radzieckiego/rosyjskiego.
Akurat z tym Ukraińcy poradzili sobie całkiem nieźle na tle innych nacji
poradzieckich, w tym Białorusi.
Zwykły szary Ukrainiec, żyjący z pracy rąk, niewiele ma wspólnego z
korupcją, chyba, że jest jej ofiarą i wkurwia go ona tak samo, jak nas.
Korupcja systemowa natomiast jest wszędzie, nawet biurach unijnych, ale
jest zjawiskiem marginalnym z lubością tropionym i nagłaśnianym przez
niezależne media, a potem "ocenianym" przez niezależne sądy.
Ukraińcy muszą po prostu przystosować bardziej prawo i mocniej karać.
Ja uważam, że ponieważ warunki są wojenne, to powinni konfiskować
majątki złapanych na korupcji ludzi nie patrząc, czy są przepisane na
bacie, czy ciocie i stworzyć dla złapanych bataliony karne, jak było w
sowieckiej kacapii. Mięso armatnie się przyda armii, a ci co przeżyją na
pierwszej linii będą potem daleko uciekać od cudzej hrywny.

LFC

ALEX Martinez

Feb 18, 2024, 12:42:12 AMFeb 18
W dniu 17.02.2024 o 19:41, LFC pisze:

> [...]
> radzieckiego/rosyjskiego.
> Akurat z tym Ukraińcy poradzili sobie całkiem nieźle na tle innych nacji

Nie zapominaj o rosji, tam to korupcja ma się dobrze. W zasadzie nic się
nie zmienia od setek lat.
ATSD Sam tow putin, mając 200 tyś USD pensji, dorobił się majątku 70 mld
USD. Zdolny chłopak ;-)

--
ALEX Martinez
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

Wiesiaczek

Feb 18, 2024, 3:58:14 AMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 06:42, ALEX Martinez pisze:

> Nie zapominaj o rosji, tam to korupcja ma się dobrze. W zasadzie nic się
> nie zmienia od setek lat.
> ATSD Sam tow putin, mając 200 tyś USD pensji, dorobił się majątku 70 mld
> USD. Zdolny chłopak ;-)

Z dzisiejszej WP:
"- Kraj to potrzebuje, ale mięsa w okopach. Mówili: już wiosną
zwyciężymy, potem: jesienią zwyciężymy, a teraz: zwyciężymy za rok. No i
Zełenski ogłasza, że armia potrzebuje pół miliona ludzi - irytuje się Dima.

- U mnie nigdy nie było ducha walki. Przekroczyłem granicę, bo dałem,
komu trzeba, 2,5 tys. dolarów za wypisanie jednej kartki papieru, która
zwalnia mnie ze służby. Na początku wojny to było mało, teraz płaci się
dużo więcej, a i tak nie wiadomo, czy się uda. Ukrainą rządzi teraz
pieniądz - kończy Dima."

A co do Białorusi to Twój przedpiśca zajebał jak rzeźnik świńską pizdą o
ladę.
Tam już na granicy są wywieszki, żeby z podawanych celnikowi dokumentów
wyjąć jakiekolwiek pieniądze.
Tam korupcja jest traktowana i sądzona poważnie.
Wielokrotnie tam bywałem i jest to ostatni kraj, gdzie można by się
doszukiwać korupcji.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 18, 2024, 4:53:03 AMFeb 18
W dniu 18.02.2024 o 09:58, Wiesiaczek pisze:

> A co do Białorusi to Twój przedpiśca zajebał jak rzeźnik świńską pizdą o
> ladę.

"
W zaktualizowanym rankingu Białoruś zajęła 82 miejsce na świecie. Pod
względem poziomu korupcji sąsiaduje z Bahrajnem i Timorem Wschodnim. W
ubiegłorocznym rankingu Mińsk zajmował 63. miejsce, a w 2019 – 66.
Wśród sąsiadów Białorusi niżej plasują się Rosja (136 miejsce – spadek o
jeden punkt rok do roku) i Ukraina (122 miejsce – podobnie). W znacznie
lepszej sytuacji są zachodni sąsiedzi Białorusi – Litwa zajmuje 34
miejsce, Łotwa – 36. i Polska 42."

https://belsat.eu/pl/news/25-01-2022-bialorus-stracila-19-pozycji-w-swiatowym-rankingu-korupcji

Wypierdalasz :)

Trybun

Feb 19, 2024, 5:36:18 AMFeb 19
W dniu 17.02.2024 o 05:53, Wiesiaczek pisze:

> No, to jest argument z rodzaju: "Jesteś głupi i tyle", czyli żaden :)

Już sam nie wiem czy tylko tak się droczysz czy naprawdę mnie będziesz
stawiał pod ścianą bo jestem tak samo Polakiem jak jak cala ta zgraja
zdrajców i sprzedawczyków którzy także deklarują polskość. Naprawdę nie
rozumiesz tego że chcesz prześladować bogu ducha winnego człowieka w
imię ICH niegodziwości ?

> Oczywiście, że jest!

Tylko w nazistowskim mniemaniu.

> Białego nazwę białym a Sudańczyków czarnymi.
> Jaki problem?

Jak to, wobec powyższych deklaracji myślałem że Ty nie dzielisz jednak
narodu na poszczególnych ludzi.