prezes

Ghost

doznal wzmozenia

https://tiny.pl/wx7gn

Bruno

czwartek, 11 sierpnia 2022 o 17:06:53 UTC+2 Ghost napisał(a):
> doznal wzmozenia
>
> https://tiny.pl/wx7gn

Bardzo mi się podoba to klaszczanie podczas mozolnego "wymieniania elementów" :)

--
Bruno

On Thursday, August 11, 2022 at 5:06:53 PM UTC+2, Ghost wrote:
> doznal wzmozenia
>
> https://tiny.pl/wx7gn

Uff, Ziemia uratowana, LOL.
--
tibal

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 11 Aug 2022 17:06:31 +0200
doszła do mnie wiadomość <62f51af9$0$499$6578...@news.neostrada.pl>
od Ghost <Gh...@heaven.net> :
>doznal wzmozenia
>
>https://tiny.pl/wx7gn

Oni chyba przeredagowują mowy Gomułki i Gierka.
Zbyt wiele nie trzeba w nich zmieniać.
Szwambuł Trantiputl.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy

Bruno

czwartek, 11 sierpnia 2022 o 19:25:53 UTC+2 ansaj...@polbox.com napisał(a):
> [...]
> od Ghost <Gh...@heaven.net> :

> Oni chyba przeredagowują mowy Gomułki i Gierka.

Czekam na mowę o taśmociągu
https://youtu.be/pSq5tv1V3Y0

:)

--
Bruno

Ghost

W dniu 11.08.2022 o 19:25, ansaj...@polbox.com pisze:
> [...]
> od Ghost <Gh...@heaven.net> :

> Oni chyba przeredagowują mowy Gomułki i Gierka.

https://tiny.pl/wx7fk

LordBluzg®🇵🇱

W dniu 11.08.2022 o 17:16, Bruno pisze:
Amisie podobało jak czytał z skartki :D

Pewnie głabnął nie tą albo mu ktoś podrzucił jakieś trollowanie i
zaniemówił.

Pewnie tam było tak:

MałyKaczyChuju, hehe, myślisz że wziąłeś właściwą kartkę a tu takichuj.
Teraz będziesz to czytał i czytał aoni tam klaszczajo a ty kurwa gupi
mały karakanie nie wiesz co powiedzieć. Widzisz kleszczu? Tak się dałeś
w chuja zrobić bo nieogarniasz rzeczywistości od dawna a klakierzy
karmią cię bzdurami a ty robisz z siebie coraz bardziej małego karakana
:D Hehehe

--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Bruno

Oklaski, choć faktycznie trochę niemrawe, były gdy mozolnie odczytywał "wymieniane elementy" z wyciągniętych kartek :)

--
Bruno

Bo mu tam napisali, jaki to Tusku jest niedobry, że wszytko to wina Tusku, a un nazwiska tego pana nie wymawia :D
--
tibal