[BLOG] Zombie 2 (było: znieczulicę)

dink

Apr 16, 2005, 7:33:14 AM4/16/05
dot. kota potrąconego przez samochód
------------------------------------

przeżył noc. odstawili tlen. oddycha samodzielnie. fizjologia w normie.
żadnych złamań. problem to ta głowa. p-podobnie jest krwiak. trzeba czekać
aż organizm go wchłonie (o ile...). po południu będą wyniki badania krwi.
będzie wiadomo coś więcej. na razie jest pod kroplówką i znieczulony.
przynajmniej go nie boli...

trzymajcie kciuki

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland

M S

Apr 16, 2005, 7:41:24 AM4/16/05

Użytkownik "dink" napisał w wiadomości news:d3qt69$jk4$1...@news.onet.pl...

> [...]
> aż organizm go wchłonie (o ile...). po południu będą wyniki badania krwi.
> będzie wiadomo coś więcej. na razie jest pod kroplówką i znieczulony.

Brzmi optymistycznie.

Maćkoski
--
Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

topek

Apr 16, 2005, 8:21:20 AM4/16/05
> [...]
> aż organizm go wchłonie (o ile...). po południu będą wyniki badania krwi.
> będzie wiadomo coś więcej. na razie jest pod kroplówką i znieczulony.

Ale ty jestes bohater. Trzeba mu bylo nadepnac na glowe. Juz bys dzis
problemow nie mial. Albo po mesku to sztucerem zalatwic. Ciota jestes ot co.

A powaznie. Fajnie, ze sa tacy ludzie jak ty. Masz ode mnie Augustiner
Helles, no chyba ze jak ja piwa nie lubisz :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy

"dopchamy wreszcie w ktoryms tam roku,
do wojny, co to ma byc o pokoj"

RaVzilla

Apr 16, 2005, 8:30:01 AM4/16/05
Oto material dowodowy zgromadzony przeciwko dink, w czasach
zamierzchlych, a dokladniej 2005-04-16 13:33, gdy bezczelne newsreadery
na zlecenie ww. wypisywaly po Usenecie:
wyglada na to ze ten kot jescze ciebie przezyje i to na jednym zyciu.

pozdrawiam , RaV [People who hate cats, will come back as mice in their
next life.]

--
If a packet hits a pocket on a socket on a port,
And the bus is interrupted at a very last resort,

dink

Apr 16, 2005, 8:47:39 AM4/16/05
"topek" <topek-spamerzy-...@post.pl-mowilem-ze-bolki> wrote in
message news:4261033a$2...@news.home.net.pl...

> A powaznie. Fajnie, ze sa tacy ludzie jak ty. Masz ode mnie Augustiner
> Helles, no chyba ze jak ja piwa nie lubisz :)

piwo toleruję, ale naprawdę to lubię tylko Coronę z cytryną, choc kumple
mówią, że to piwo dla kobiet ;-)

FSC

Apr 16, 2005, 9:28:13 AM4/16/05

Użytkownik "dink" <dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

> aż organizm go wchłonie (o ile...). po południu będą wyniki badania krwi.
> będzie wiadomo coś więcej. na razie jest pod kroplówką i znieczulony.

Fajnie! Ja trzymam. Dobrze ,że są dobrzy ludzie na tym świecie.

FSC

Beth Winter

Apr 16, 2005, 9:43:27 AM4/16/05

Trzymam. Glaski dla kota, a dla ciebie brawa :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Jacek Krzyzanowski

Apr 16, 2005, 11:38:52 AM4/16/05
topek <topek-spamerzy-...@post.pl-mowilem-ze-bolki> napisali:

> Ale ty jestes bohater. Trzeba mu bylo nadepnac na glowe. Juz bys dzis
> problemow nie mial. Albo po mesku to sztucerem zalatwic. Ciota jestes ot co.

Zauwazyles, ze nikt tutaj o takich rzeczach procz ciebie nie pisal?
Nastepny przypadek projekcji :)

. KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
. Skierniewice .
............................................... ICQ 141058219 .

Pawel "O'Pajak"

Apr 16, 2005, 5:25:26 PM4/16/05
Powitanko,

> trzymajcie kciuki

Trzymam, niech Ci kocina mrrrrruczeniem wynagrodzi.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
pavel/malpa/klub/chip/pl

Jarek P.

Apr 16, 2005, 6:32:53 PM4/16/05

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j.krzyz...@pkpik.pl> napisał
w wiadomości

> Zauwazyles, ze nikt tutaj o takich rzeczach procz ciebie nie
> pisal?

nie, skądże, pisał jedynie: "Jeśli przeżyje, będzie kaleką i
Twoim utrzymankiem. Pewnie w Wigilię powie Ci jaki jest
szczęśliwy.
Jeśli zdechnie w męczarniach...uznaj, że dałeś mu jeszcze kilka
godzin
cierpienia."

Faktycznie, nikt nie proponował dobijania tego zwierzaka, z
tekstu wynika co najwyżej, że trzeba było go tam zostawić jak
leżał.

Rzygać mi się chce...

J.

Jacek Krzyzanowski

Apr 17, 2005, 3:15:47 AM4/17/05
Jarek P. <> napisali:

> Faktycznie, nikt nie proponował dobijania tego zwierzaka, z
> tekstu wynika co najwyżej, że trzeba było go tam zostawić jak
> leżał.

Ale nikt nie proponowal strzelania ze sztucera z centymetra, ani
rozdeptywania glowy. To autorskie pomysly topka.
Wiecej to o nim mowi, niz by sie spodziewal...

topek

Apr 17, 2005, 3:13:39 AM4/17/05
> Ale nikt nie proponowal strzelania ze sztucera z centymetra, ani
> rozdeptywania glowy. To autorskie pomysly topka.
> Wiecej to o nim mowi, niz by sie spodziewal...
i te trzy kropki. Masz cos z bania koles. Nie kazdy jest jebniety i
nie podnieca sie strzelaniem do zwierzat.

--
topek-> jak zawsze ...

Jacek Krzyzanowski

Apr 17, 2005, 3:51:08 AM4/17/05
topek <topek-spamerzy-...@post.pl-mowilem-ze-bolki> napisali:

> i te trzy kropki. Masz cos z bania koles. Nie kazdy jest jebniety i
> nie podnieca sie strzelaniem do zwierzat.

Ty do tych niepodniecajacych sie raczej nie nalezysz.
Jednemu sie wszystko z dupa kojarzy, drugiemu...
Kontynuuj, jestes coraz zabawniejszy :)

Janusz "Animol" Wyczołek

Apr 17, 2005, 1:31:49 PM4/17/05

OMG @_@
--
Tak to ja, biedronka pstra...

dink

Apr 17, 2005, 1:37:29 PM4/17/05
"dink" <dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> wrote in message

> dot. kota potrąconego przez samochód
> ------------------------------------

wg lekarzy jest mała poprawa - ale wciąż największym problemem jest uraz
głowy. poza tym kot jest właściwie w niezłym stanie. jutro spróbują wybudzić
go ze śpiączki farmakologicznej. jeśli jednak w ciągu 48 godzin nie nastąpi
wyraźna poprawa trzeba będzie podjąć decyzję o uśpieniu.

dziękuję za wszystkie wyrazy otuchy i niezmiennie proszę o trzymanie
kciuków - jutro jedziemy go odwiedzić, to mu opowiemy ;-)

Michal Koziara

Apr 18, 2005, 2:49:31 AM4/18/05
En <news:d3qt69$jk4$1...@news.onet.pl>, dink
<dink_mr2@_n_o__s_p_a_m_poczta.onet.pl> a ecrit:

> [...]
> żadnych złamań. problem to ta głowa. p-podobnie jest krwiak. trzeba czekać

Jest nadzieja, przy właściwym leczeniu, szczególnie jeśli kotek jest w
miarę młody. Nawet u mojego staruszka psa widać ostatnio (w końcu) w
miarę stałą poprawę po wylewach.

Trzymam i gratuluję postawy.
--
.........Michał 'Michel' Koziara (michel-maupa-data-pl)...........
: http://www.michelek.republika.pl, http://www.zaginione-obrazy.pl :