Wystarczy jedna prosta decyzja

Zenek Kapelinder

Feb 21, 2024, 3:38:07 PMFeb 21
A benzyna będzie po 5,19. Donald Tusk.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 21, 2024, 3:46:00 PMFeb 21
> A benzyna będzie po 5,19. Donald Tusk.

Może benzyna ale sporo staniało :) Czary?
Masz i oglądaj :) Litr oleju staniał znacznie a mam diesla.
https://www.wiocha.pl/1786856,Wina-Tuska

Jak zarząd Orlenu wyleci (jeszcze jest PiSowski) to zapewne stanieje
benzyna.

Umieraj i nie zapomnij kto wygrał wybory i oszukał w 100% swoich wyborców :D

Hehehehe
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

pxs

Feb 21, 2024, 3:48:48 PMFeb 21
On Wednesday, February 21, 2024 at 9:38:07 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> A benzyna będzie po 5,19. Donald Tusk.

najlepsze że ten pajac opowiadał te brednie 2 dni po tym jak po raz pierwszy w historii średnia cena benzyny w usa przekroczyła barierę 5$ (czerwiec 2022) - wtedy w przeliczeniu na litry i PLN wynosiła 5.92

Zenek Kapelinder

Feb 21, 2024, 3:53:35 PMFeb 21
Nie chodzi arcydebilu o cenę tylko o to ze chyży nie podjał jednej prostej decyzji.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 21, 2024, 4:06:01 PMFeb 21

> Nie chodzi arcydebilu o cenę tylko o to ze chyży nie podjał jednej prostej decyzji.

A skąd wiesz megaarcydebilu, że nie podejmie? To, że nie podjął to
wszyscy wiedzą, tak samo jak Kaczak 8 lat szedł do prawdy i ciągle
dochodził a nigdy nie doszedł :D

Hehehe

Zenek Kapelinder

Feb 21, 2024, 5:22:23 PMFeb 21
Bo giga mega arcydebilu jak na razie wisi swoim wyborcom z 70 niespełnionych obietnic. Jeśli jest cos proste tak jak podjęcie prostej decyzji to można to zrobić pomiędzy porannym sikaniem a kupą. Z super obietnic ma dac tabletkę dzień po. Ale będzie ona pełnopłatna, czyli nic rzad nie będzie kosztowała i jeszcze na niej nierzad KałOwy zarobi. Zostałeś zrobiony w chuja TMGK arcydebilu, a raczej sam sie w chuja zrobiłeś.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 22, 2024, 4:12:26 AMFeb 22

> Bo giga mega arcydebilu jak na razie wisi swoim wyborcom z 70 niespełnionych obietnic.

A co cie obchodzą obietnice tych na których nie głosowałeś?

Niech obchodzę cie obietnice tych, co wygrali wybory i na nich
głosowałeś. Oszukali cie w 100%.
Hehehehe

> Jeśli jest cos proste tak jak podjęcie prostej decyzji to można to zrobić pomiędzy porannym sikaniem a kupą.

https://img25.demotywatoryfb.pl//uploads/202402/1708553253_14317h_600.jpg

Zenek Kapelinder

Feb 22, 2024, 6:39:33 AMFeb 22
Mnie mikro móżdżku twoi idole nie oszukali bo jak sie zna oszustow i ich metody to nie można sie dać oszukać. Oszukali 11 milionowe baranow co na nich głosowali.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 22, 2024, 7:28:32 AMFeb 22

> Mnie mikro móżdżku twoi idole nie oszukali bo jak sie zna oszustow i ich metody to nie można sie dać oszukać. Oszukali 11 milionowe baranow co na nich głosowali.

A co cie to obchodzi? Hehehe

Martw się o swoich idoli, co wygrali wybory i oszukali 8mln wyborców w
100%. Ich złodziejskie metody poznałem i będą siedzieć w pierdlu. Jest
jeszcze jedna rzecz ważna. Moi idole jeszcze coś zrobią a twoi NIC nie
zrobią :]