news.onet.pl

Kapsel

Może było może nie, trochę się tu nie mogę odnaleźć po przejściu do gazety,
więc może już było ale mam to w dupie i niniejszym piętnuję onet za
usunięcie ostatniej wartościowej usługi, czyli serwer news.

--
Kapsel
http://kapselek.net

Marek Dyjor

Kapsel wrote:
> Może było może nie, trochę się tu nie mogę odnaleźć po przejściu do
> gazety, więc może już było ale mam to w dupie i niniejszym piętnuję
> onet za usunięcie ostatniej wartościowej usługi, czyli serwer news.

sam sposób uczynienia tego był chamski i arogancki, szczególnie że osoby
korzystające z tego serwisu logowały sie adresami pocztowymi na onecie więc,
nei było problemu aby wysłać do nas info o planowanym zawieszeniu działan ia
tego serwisu.

zwykłe skurwysyństwo.

może akcyjka na facebooku :) nie wchodź na onet :)