Słyszeliśta? Za dużo łóżek w PL!

Mordoklejek Zygzakowaty

cyt. 2019
Rzeczywiście – łóżek szpitalnych mamy w Polsce o wiele za dużo, ale szpitale nie powinny być likwidowane bez planu.
Masz ku..wa linka:
https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/zdrowie-po-pis-katastrofa-staje-sie-faktem,236,4058

Paczajta, łóżek majo za dużo! Za dużo łóżek w PL!
Łajzy!

Nie słuchajta tych tefauenów bo doprowadźita do takiej patologii jak w usa.
Likwidacja państwówki = wincyj forsy dla swojaków.

Tefaueny wiedzą jak se nabijać kabzę, problem w tym że szaraki
nie wiedzą że ktoś chce ich wycyckać.

japa...@japanizer.org

On Thursday, November 5, 2020 at 9:21:29 PM UTC+1, Mordoklejek Zygzakowaty wrote:
> [...]
> Rzeczywiście – łóżek szpitalnych mamy w Polsce o wiele za dużo, ale szpitale nie powinny być likwidowane bez planu.

Nocnik, za sranie do własnego gniazda też pistargowica płaci pisiont groszy?

cyt.

Służba zdrowia nie może być nastawiona na zysk – mówiła w 2015 roku Beata Szydło,
wygłaszając w Sejmie swoje expose. Po czterech latach śmiało można stwierdzić, że ten
punkt udało się zrealizować: w ochronie zdrowia o zyskach nikt nawet nie marzy.
Zdecydowana większość szpitali liczy idące w setki milionów straty.

LordBluzg®

W dniu 05.11.2020 o 21:32, japa...@japanizer.org pisze:

> [...]
> Zdecydowana większość szpitali liczy idące w setki milionów straty.

Jemu już się wszystko pierdoli :) Za chwilę będzie jechał po PO, że
wybrała PiSiorów :D

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Mordoklejek Zygzakowaty

No to może teraz zlikwidować 50% miejsc w szpitalach jak chciały
te autorytety tefauenoskie w 2019? Wyjdzie taniej, a i szpitale
się oddłuży? Co o tym sądzisz mr.japa?

japa...@japanizer.org

Jeszcze jest o tym, co potem wałki na respiratorach z instruktorem narciarstwa robił:

cyt.

26 września 2019, Płock. Rada miasta dyskutuje o sytuacji finansowej swoich szpitali. -
Wynik finansowy Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2018 rok to minus 8 milionów 666
tysięcy złotych – wylicza prezydent miasta Andrzej Nowakowski. – W tym roku strata
zapewne wyniesie kilkanaście milionów złotych – prognozuje . Radni PiS protestują przeciw
czarnowidztwu. Przypominają, że do szpitali płynie coraz więcej pieniędzy, zaś straty
biorą się z tego, że wzrosły pensje pracowników. Że może trzeba lepiej zarządzać, wtedy
problemu nie będzie. Lokomotywą listy Prawa i Sprawiedliwości w Płocku jest minister
zdrowia Łukasz Szumowski.

Nocnik, chyba jednak pisiont groszy pistargowica tym razem ci nie zapłaci.

Bruno

Liczba szpitali w Polsce:

w latach 2005-2007 (PiS) zmniejszyła się ↓ o 33

w latach 2007-2015 (PO–PSL) zwiększyła się ↑ o 208

w latach 2015-2018 (PiS) zmniejszyła się ↓ o 7

Liczba oddziałów szpitalnych w Polsce:

w latach 2005-2007 (PiS) zmniejszyła się ↓ o 9

w latach 2007-2015 (PO-PSL) zwiększyła się ↑ o 964

w latach 2015-2018 (PiS) zwiększyła się ↑ o 295

Liczba łóżek w szpitalach w Polsce:

w latach 2005-2007 (PiS) zmniejszyła się ↓ o 4 470

w latach 2007-2015 (PO-PSL) zwiększyła się ↑ o 11 971

w latach 2015-2018 (PiS) zmniejszyła się ↓ o 5 262

https://ciekaweliczby.pl/szpitale_oddzialy_lozka/#more-2944

A teraz P... i S...

--
Bruno

A. Filip

Bruno <bru...@interia.pl> pisze:
A długi szpitali nie mogą wynikać z za słabego "obłożenia"
szpitalnych łóżek? Życie ludzkie jest bezcenne ale budżet NFZ
był, jest i będzie ograniczony.

--
A. Filip : Pij mleko!!

LordBluzg®

W dniu 05.11.2020 o 23:29, A. Filip pisze:

> A długi szpitali nie mogą wynikać z za słabego "obłożenia"
> szpitalnych łóżek? Życie ludzkie jest bezcenne ale budżet NFZ
> był, jest i będzie ograniczony.

Bo ważniejsza jest TVPiS niż szpitale, która kiedyś długów nie miała i
nie potrzebowała 2,5mld złotych rocznie, nie generując zysków nadal.

Filipek, wiesz co, umrzyj i nie zabieraj cennego miejsca swoimi
debilizmami na serwerach NNTP.

LFC

W dniu 2020-11-05 o 22:32, japa...@japanizer.org pisze:

> [...]
> zdrowia Łukasz Szumowski.
>

> Nocnik, chyba jednak pisiont groszy pistargowica tym razem ci nie zapłaci.

On jest jak ten płaskoziemiec, który niechcący dowiódł, ze jest okrągła.

LFC

Mordoklejek Zygzakowaty

użytkownik Bruno napisał:
Już sprawdzałem, stronka założona przez p. Alicja Defratyka
z tego co kojarzę kandydatka platformiana, teraz robi za autorytet
od spraw wszelakich.

Bruno

A dane z GUS.

--
Bruno

Mordoklejek Zygzakowaty

Tak jak z tymi karetkami których ilość spadła?
Łot zmniejszyli ilość lekarzy w karetkach, w końcu po chj to zachlanego
żula posyłać 2 lekarzy. "ż"media zaczęły trabić! Ilość zespołów specjalistycznych spadła.

Gdzie był haczyk? W słowie "specjalistycznych" był haczyk.

Tak że niusy od pełoskiej kandydatki kieruj do większych frajerów:)

Bruno

Astralny Rębajło

Bruno napisał(a):
I policjantów brakuje i lekarzy brakuje i walczyta ogólnie z problemami które sami stworzyliśta
20-30 lat temu: https://zapodaj.net/d8bf060a806b3.jpg.html

Pytanie czemu tefauenoski fumfel czapkował za mniejszą liczbą łóżek
w szpitalach? Ano tworzym my prywatę w PL i im gorzej w publicznej, tym lepij
u naszych prywatnych:)