"Głupie" marketoidy nie są głupie:) Ile wie gógiel o ludkach?

bytomir.kwasigr...@gmail.com

Szperając w necie taki kwiatek trafiłem nt. reklamy, marketingu itd.
Nu i patrzę jak to to ewoluuje:)

Sprytne te ludki z Agory, naTemat, Nielsenów i Milłordów Brałnów:)

Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy content zaczną tworzyć boty?

Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne.

Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych, powtarzających się czynności.
Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować.

Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów.

... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i poza nią?

Nielseny:)
Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena. Porozmawiajmy o widzu totalnym (“homo spectator”) i o tym, jak mieć go zawsze w zasięgu.

Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach fanów te same co religia.

W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google. Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi.

ROPO – szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach stacjonarnych

https://forumiab.pl/agenda/

LordBluzg®

W dniu 2018-09-02 o 21:54, bytomir.kwasigr...@gmail.com pisze:

> Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach fanów te same co religia.

To tak jak z PiS. Najwięcej wyznawców mają ci, ktorzy mają syndrom
"religii" i muszą mieć Boga do życia :)
Noale to się zmienia :)
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ilu-jest-ateistow-coraz-wiecej-niewierzacych-w-polsce,518484.html

--
LordBluzg®
☺Sukces WOŚP klęską PiS☺

Konopny Nespresso

użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
Tylko przypominam w jakim świecie żyjemy:)

Eksuperancjusz Dociekliwy

Znów przypominajka.

100% destylat krnąbrnośći

Agnotolog metodyczny