Kaczyński okazuje się być człowiekiem?

LordBluzg®🇵🇱

https://epoznan.pl/news-news-131554-marsz_rownosci_w_kolejnym_wielkopolskim_miescie_czesc_pieniedzy_na_zorganizowanie_tego_przedsiewziecia_zapewnil_sam_prezes_jaroslaw_kaczynski?newsletter=1

"Część pieniędzy na zorganizowanie tego przedsięwzięcia zapewnił sam
prezes Jarosław Kaczyński. Po jego słowach jakie padły w Zbuczynie
cztery lata temu, że gdyby mógł, to zakazałby organizacji Marszów
Równości, aktywiści z Kampanii Przeciw Homofobii zorganizowali zrzutkę
pod hasłem "Fundusz Prezesa" - dodają.

Zebrano wówczas ponad 100 tysięcy złotych. Pieniądze te zostały
rozdzielone między miasta, gdzie odbywają się marsze. Organizatorzy
informują, że nie jest to wystarczająca kwota, dlatego założono zrzutkę."

Wazelina.
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Bambosze & Gumofilce

LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):
> [...]
> cztery lata temu, że gdyby mógł, to zakazałby organizacji Marszów
> Równości, aktywiści z Kampanii Przeciw Homofobii zorganizowali zrzutkę

W sporcie za takie zagrania jest dyskwalifikacja, ale tam jest moderator
który czuwa nad zasadami.

Co robi łopozycja?
- podszywa się pod księży (fumfel "ż" J.Urbacha)
- podszywają się pod biskupa (KODy)
- podszywają się pod narodowców i kopią narodowców (słynny kopiący policaj)
- podszywają się pod stronnictwo PL (DE buda Donkoska)
- podszywają się pod pisy (TW Polaszczyk SKOK Wołomin)
- podstępem zwabiajo pisy na ELGIEBETOSKIE występy
- teraz podszywajo się pod pisy robiąc zbiórkę na ELGIEBETY
- tefaueny podszywajo się pod zwolenników hitla i tańcujo przy torcie z wafelkami
- na pręgu jaki pokokokowiec podszywa się pod mr. rAzora/A.Filipa

Znaczy kiedy brak argumentów, grajo nieczysto:) Bez moderatora wychodzi
niezła małpiarnia:)
-

LordBluzg®🇵🇱

W dniu 14.08.2022 o 13:28, Bambosze & Gumofilce pisze:

> W sporcie za takie zagrania jest dyskwalifikacja, ale tam jest moderator
> który czuwa nad zasadami.

Tyle, że ten moderator jest niezależny :]

W Polsce moderatorem jest arcyPiSiorski ZERO i chuja czeba pokonywać
tam, gdzie jego łapska nie sięgajo :]...ale i tak wywija na prawo i lewo
i to co robi jest bardziej niebezpieczne dla Polski, niż cokolwiek innego.
> Co robi łopozycja?
> - podszywa się pod księży

Myślałem że o Neo Nówkę chodzi ale spoko, rzucanie jajami w samochody,
czy podrzucanie śmieci przez TVP, czy podszywanie się pod telefony PO,
system PEGASUS, obarczanie Tuska za wszystkie winy PiS to znacznie
groźniejsze występki.

> Znaczy kiedy brak argumentów, grajo nieczysto:) Bez moderatora wychodzi
> niezła małpiarnia:)

Najbardziej nieczysto gra PiS, od zawsze, zaczynając od dziadka z
wermachtu a kończąc na tym, że Tusk to Niemiec.