Rydzyk

LordBluzg®🇵🇱

Feb 19, 2024, 2:25:24 PMFeb 19
https://img17.demotywatoryfb.pl//uploads/202402/1708368710_rbgb94_600.jpg

Hmm, skoro w plemniku usadowiła się duszyczka, to dlaczego Rydzyk nie
wypuszcza z siebie tych duszyczek...a jak wali konia to co? W skarpetkę
czy jak?

ROTFL!
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>

2late

Feb 19, 2024, 5:17:34 PMFeb 19
On 19/02/2024 07:25 pm, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> Hmm, skoro w plemniku usadowiła się duszyczka, to dlaczego Rydzyk nie
> wypuszcza z siebie tych duszyczek...a jak wali konia to co? W skarpetkę czy
> jak?

W pupe.
Ministranta.

https://badzi0r.wordpress.com/

Agnotolog metodyczny

Feb 19, 2024, 5:48:08 PMFeb 19
LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):
> https://img17.demotywatoryfb.pl//uploads/202402/1708368710_rbgb94_600.jpg

Rydzeusz nie ma konta na tłiterze.

> Rydzyk

Znaczy kłamiesz.

A. Filip

Feb 19, 2024, 7:17:44 PMFeb 19
Agnotolog metodyczny <alojzy....@gmail.com> pisze:
Ależ on jako człowiek bardzo prosty głęboko wierzy że to prawda
której słabe "dowody" wystarczą - "Kto nie uwierzył ten kaczysta".

--
A. Filip
| Konia kują, żaba nogę podstawia. (Przysłowie polskie)

alojzy nieborak

Feb 19, 2024, 7:52:41 PMFeb 19
A. Filip napisał(a):

https://img17.demotywatoryfb.pl//uploads/202402/1708368710_rbgb94_600.jpg

> Ależ on jako człowiek bardzo prosty głęboko wierzy że to prawda
> której słabe "dowody" wystarczą - "Kto nie uwierzył ten kaczysta".

Jankoski z tego co widzę da wiarę we wszystko, byle było po jego linii.

LordBluzg®🇵🇱

Feb 19, 2024, 7:54:33 PMFeb 19
W dniu 20.02.2024 o 01:17, A. Filip pisze:

> Ależ on jako człowiek bardzo prosty głęboko wierzy że to prawda
> której słabe "dowody" wystarczą - "Kto nie uwierzył ten kaczysta".

Wystarczy, że wiem iż TV Trwam działa + RM za pieniądze "wierzycieli" :)
a nie moje głównie. Co prawda Rydzyk jest dotowany też z moich
pieniędzy, bez mojej woli i nie bardzo chce je oddać :) Znaczy złodziej
taki :)

Może niebawem zamilknie :) Bo dotacje z moich pieniędzy wstrzymano :)

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szkola-tadeusza-rydzyka-nie-chce-oddac-dotacji-ministerstwo-rozwaza-kroki-prawne/qx8r0zd

https://wiadomosci.wp.pl/rydzyk-traci-pieniadze-zapadla-decyzja-o-wstrzymaniu-dotacji-6995591351376544a

+ inne :)