INFORMATYK.

Kroczek Grzegorz

Nazywam sie Grzegorz Kroczek z zawodu i wykształcenia jestem informatykiem.
Poszukuje pracy. Ponizej przedstawiam moje umiejetnosci oparte o
praktyke zawodową:
1. Praca jako administrator w systemach i na sieciach: SCO UNIX V,
Linux, Free BSD, Windows NT, Nowell Netware 3.11 - 4.11.
2. Konfiguracja sieci dla protokołów TCP/IP, IPX
3. Rozbudowa i zakładanie Sieci Komputerowych (HARDWARE + SOFTWARE).
Konfiguracja urządzeń aktywnych i pasywnych + okablowanie. Osadzanie i
instalacja systemów sieciowych. Integracja i łączenie różnych platform
systemów i technologii sieciowych.
4. Konfiguracja ruterów Cisco

1. HTML, DHTML, Java Script (pisałem strony www)
2. Perl (pisałem programy dla UNIXA i Linuxa: obsługa baz danych
postgress, My SQL, Oracle... itp oraz systemy autoryzacji UNIXA, programy
do obsługi sklepów internetowych (moduły do obsługi drukarek), system
zarządzania użytkownikami UNIXA i rotatory logów systemowych UNIX-a)
3. PHP - obsluga baz danych, strony www (np. program dla IMGW w
Katowicach generacja map pogodowych i map stanu wód w Polsce w oparciu o
dane satelitarne, obróbka tych surowych danych oraz dynamiczne obrazy na
stronach www obrobionych danych), program do obsługi przetargów w oparciu o
bazy postgresa, program licytacji dla Jurka Owsiaka na Wileka Orkiestre
Swiatecznej Pomocy
4. Znajomość C/C++ Pascal (tworzenie aplikacji i programów dla Windows i
środowiska Linux,Unix np. analizatory leksykalne i składniowe, programy
szyfrujące)
5. SQL praca interaktywna z lini poleceń, skrypty ,głownie programy z
wplecionymi w funkcje zapytaniami i poleceniami SQL
6. Programowanie w Clipperze (systemy baz z dostępem do danych w oparciu
o technologie klient serwer np. program dla Urzędu Skarbowego w
Pszczynie )
7. Programowanie w Delphi, Builder C++, Visual Basic 6 - aplikacje
bazodanowe
rejestrator czasu pracy w oparciu o urządzenia multimedialne), moduły
obsługi urządzeń, inne
programy do obsługi baz danych

--
signature: