5 minut przerwy przy komputerze

Monika Głowacka

5-minutowa przerwa w pracy po każdej godzinie przepracowanej przy
obsłudze monitora ekranowego. Oczywiście przerwy te są wliczane do czasu
pracy. Przerwa ta przysługuje bez względu na to, przy jakim rodzaju
monitora pracuje pracownik.

W jaki realny sposób realizujecie ten przywilej ?
jeśli ktoś pracuje 7:00-15:00 to może to być 55 minut po każdej
godzinie, że odchodzi od komputera ? Czyli o 14:55 wyłącza, wylogowuje się ?

Jan

W dniu 14.10.2022 o 13:08, Monika Głowacka pisze:
To jest jak sama nazwa mówi przerwa od pracy przy monitorze.
W tym czasie można (należy( wykonywać inne prace zlecone przez pracodawcę)
Z taka interpretacją spotkałem się wiele lat temu.

Monika Głowacka

Jan 23, 2024, 7:11:12 AMJan 23
W dniu 10.04.2023 o 08:41, Jan pisze:
Co można robić przez 5 minut?

Jacek Marcin Jaworski

Feb 3, 2024, 8:16:07 AMFeb 3
> [...]
> monitora pracuje pracownik.
>
> W jaki realny sposób realizujecie ten przywilej ?

Po prostu jest przerwa na obiad.

Jacek Marcin Jaworski

Feb 3, 2024, 8:17:36 AMFeb 3
W dniu 3.02.2024 o 14:16, Jacek Marcin Jaworski pisze:
Tz. gdy pracowałem to była przerwa na śniadanie i obiad.