Stanowiska sztucznie tworzone

Monika Głowacka

Myślałam, że sztucznie tworzone stanowiska to tylko w spółkach skarbu
państwa i powiązanych, a tu nie...
Korporacja w branzy doradztwa IT i inżynierii, biura w kilku miastach w
Polsce w każdym biurze ok. 30-50 pracowników, na świecie biura w
kilkunastu państwach, w sumie ok. 28tys pracowników.
Jeden człowiek, jeden pracownik do aktualnego projektu zrobił
opracowanie co zajęło mu 19 godzin - projekt zespół robił 2 miesiące.
Drugi projekt 3 miesiące, a pracy dla tego inzyniera było tylko na 9 godzin

Szczyt projektów: 6 projektów robionych równolegle przez 3 miesiące,
inzynier zrobił w 2 tygodnie... reszte przesiedział "w stanie czuwania"

Zarobki inzyniera na rękę 16.100 zł/mies + premie:
5000 + 7200 + 3400 + 2000 + 7500.

Firma tych 5 projektów o których mowa sprzedała w sumie za 39mln$
i 72mln€

Monika Głowacka

W dniu 2021.12.15 o 22:10, Monika Głowacka pisze:

> Firma tych 5 projektów o których mowa sprzedała w sumie za 39mln$
>  i 72mln€

Zapomniałam dodac, zysk na czysto to 9%, reszta to koszty pracowników,
materiałów