Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.

Yarl Qman

Witam wszystich.
Na wstępie przepraszam i informuję, że ten wpis miał pojawić się na forum
"Gowork.pl/opinie", we wszystkich wątkach na temat firm pana Podszusa.
Niestety "regulamin" tego forum z automatu wycina wszelkie odnośniki i linki.

Zanim podejmie się jakiekolwiek kontakty z tym "pracodawcą",
trzeba najpierw się rozejrzeć i ogarnąć na jakim świecie się żyje.

W Niemczech istnieje coś takiego jak nasz Krajowy Rejestr Sądowy.
Na przykład w kraju na zapytanie: http://www.krs-online.com.pl/?p=6&look=Green+Stream
serwer zwraca w odpowiedzi dwie firmy. Notabene jedna z nich wisi mi ostatnią wypłatę. ;-)

U niemców nazywa się to trochę innaczej, ale także można wyszukiwać po nazwie i nazwisku.
I tak wrzucając w wyszukiwarkę http://peoplecheck.de , imię lub imiona oraz nazwisko
http://peoplecheck.de/s/ralf+podszus#
http://peoplecheck.de/s/ralf+ernst+podszus#
albo tutaj można zapytać i wbić: http://handelsregister-online.net/
numerek z wyciągu rejestru handlowego (Handelsregister nummer)

Po tych wszystkich zapytaniach i skompilowaniu wielu odpowiedzi pojawia się JEDEN !!! wniosek.
Te wszystkie firemki wyszczególnione poniżej, są budkami jednego "ojca założyciela" (chrzestnego).

A.I.M Allgemeine Industriemontagen GmbH,
Work InTime Group GmbH,
KSB Kölner Service und Beratungs GmbH,
Brilliant Personaldienste GmbH,
Work InTime GmbH,
power jobs GmbH,
work factory GmbH,
Star Personal GmbH,
ideal jobs GmbH,

Te firmy znajduja się prawie wszystkie pod tymi samymi adresami,
w większości mają te same numery telefonów (niektóre różnią dwie ostatnie cyfry).
Do sprawdzenia dla wszystkich, linki poniżej to kontakty, telefony i ADRESY !!! (te same).
Nie sugerujcie się przypadkiem różnymi osobami wystawianymi jako "Geschäftsführer",
w danej lokacji. To przecież naturalne że głowny "lodziarz" nie może być w 10 miejscach naraz.

http://www.allgemeine-industriemontagen.de/kontakt.html
http://peoplecheck.de/handelsregister/NW-HRB_74848-770558
r.po...@wit-group.de
http://www.brilliant-personaldienste.de/kontakt.html
http://www.work-intime.de/kontakt.html
http://www.power-jobs.de/kontakt.html
http://www.work-factory.de/kontakt.html
http://www.star-personaldienste.de/kontakt.html
http://www.ideale-jobs-gmbh.de/kontakt.html

Przy okazji mojej "współpracy" z dwoma w.w. firmami miałem nieszczęście zapoznać się z firmą
WS Finance z Zabrza, która jest (albo była) świadomym (bądź nie) NAGANIACZEM nieświadomych
niczego pracowników z Polski. Sprzedaje ich prosto w łapy "lodziarza" Podszusa i jego najemników.
Jednego z nich, Darka W. nawet podpytywałem czy nie ma kaca moralnego pracując dla tego gnoja.
Zero odzewu, zero współpracy, zero informacji, zero pomocy.

O tym że moje opinie nie są odosobnione można się przekonać czytając opisy innych oszukanych.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,23,125377591,146894688,Ralf_Podszus_niemiecki_specjalista_od_wyzysku.html
http://forum.gazeta.pl/forum/w,115,136146555,148658891,Power_Jobs_Koln_Oszusci.html
http://forum.oszukany.pl/viewtopic.php?p=35685&sid=24849704689b65ce0d3b5dcb8fe99a67
http://forum.oszukany.pl/viewtopic.php?f=1&t=8815&sid=d98fe39ce49a710350a4d77d61a6fd07
http://www.dodajoszusta.com/historia/4067-oszusci/
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=6814881&start=60
Linków tych było do niedawna całe mnóstwo, głównie na polskich portalach i na niemieckich serwerach.
Ale jak widać "oszust Podszus" zmusił jakoś adminów tych serwerów do usunięcia "nieładnych" wpisów.
Mam na myśli niemieckie portale gdzie kontaktowali się Polacy pracujący w Niemczech.
http://forum.mypolacy.de/ i http://www.e-niemcy.de/ .

Do admina/moderatora:
Dane tu podane są ogólnie dostępne dla każdego potrafiącego googlać, tak więc nie ma potrzeby
wycinać/kasować czegokolwiek. Jedyną osobą która może mieć pretensje jest pan Darek W. , ale jak
widać jego nazwisko podałem zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Ci ci go znają to wiedzą.

--
Y.Q.

P.S.
Podpisuję się w ten sposób z wiadomych względów. Ktoś kto bardzo chce znaleźć mój adres mailowy,
znajdzie go pod warunkiem, że potrafi posługiwać się wyszukiwarką i logiką.

zygmu...@gmail.com

Pracowalem i wiem jaki to jest oszust sadzil się z nim i wygrałem sprawę

pys...@interia.eu

Witam kolego chciał bym cie prosić o pomoc w znalezieniu osob takich jak ja oszukanych przez ta firme. po rozmowie z zaprzyjaźnionym prawnikiem na emeryturze njlepszy sposób by ich wykonczyc jest pozew zbiorowy ale musze mieć co najmniej 10 oszukanych wiec ja nie ukrywam maila i wpisze w prost pys...@interia.eu Proszę w temacie wpisac oszukany ja jestem z pod gliwic nie chce od nikogo kasy ale tylko zgnoic ta firme za te praktyki

rafalwen...@gmail.com

Mnie tez oszukuja a ja jestem z rud raciborskich ale jak narazie pracuje tu 3 miesiac i zamierzam sie z tad zwolnic

erro...@gmail.com

witam no coś w tym jest co piszecie

chciałem jechać do tej firmy 17.06.2019r ( elektronik z uprawnieniami elektryka 20 lat doświadczenia) do pracy w Niemczech ale coś się chyba muszę zastanowić ..... chyba że ktoś mi podpowie jakąś dobrą i wiarygodną agencje pracy lub pracodawcę to odwdzięczę się tygodniówką

z tego co czytam to firm jest kilka ale właściciel jeden

mam prośbę jeśli bo wiadomo ze tutaj nic za bardzo nie napiszecie to proszę się do mnie odezwać na FB
https://www.facebook.com/MAREKKOWALSKI1975

st.m...@gmail.com

Witam.
szukam pomocy ,należą mi się pieniądze od P. Izabeli B.za pracę w czerwcu i lipcu

Dark Snaxiu

pani Izabela ma teraz nową koleżanke - PATRYCJA obie piją z jednego ch.......ja

Błaźej Kochelak

Czy ktoś może napisać ile pracował w tej firmie i w jaki sposób został oszukany?

Błaźej Kochelak