Requiem dla snu - książkę pilnie kupię

1 view

sjar...@gmail.com

Witam Grupowiczów
Jako ojciec nastolatki, łatwego życia nie mam... Jako ojciec nastolatki, chorej na Jareda Leto i wszysto, co związane z 30STM, mam porobione... ;-)
Po tym wstępie, przejdę do szczegółów - poszukuję książki Requiem dla snu, wydanej w Polsce przez Niebieską Studnię. Jeżeli ktoś tutaj miałby jeden egzemplarz na zbyciu, uratowałby planowaną fetę na urodziny pociechy :-)
A tak serio, proszę o kontakt, jeżeli mielibyście na zbyciu - sjarczyk(at)gmail.com

Pozdrawiam,
Sergiusz