Sprzedam troche czesci do PC

dad

Sprzedam troche czesci uzywanych

pamiec SIMM 32MB 2 szt. - 160zl (para)
pamiec SIMM 8MB 2 szt. - 40zl (para)
kontroler SCSI Adaptec 1540 - 50zl
kontroler SCSI Adaptec 2940 - 100zl
karta graficzna PCI STB RivaZX 8MB - 50zl
karta graficzna PCI Elsa Erazor Riva 4MB TV in/out - 100zl
karta graficzna AGP Asus RivaTNT 16MB - 100zl
karta - accelerator Diamond 3dfx II 12MB PCI - 120zl
modem 28800 wewnetrzny ISA - ?
modem 36600 wewnetrzny US Robotics Sportster - ?
karta graficzna PCI S3 Trio1MB - ?
karta sieciowa UTP Compex ISA - ?
karta sieciowa UTP/BNC D Link PCI - ?
plyta glowna ATX Compaq z procesorem Pantium 200MHz MMX - 150zl
dysk twardy SCSI Seagate Hawk 2 1.1GB - 120zl
dysk twardy SCSI Seagate Hawk 2 4.1GB - 200zl
karta muzyczna Sound Blaster AWE64 - 50zl
karta muzyczna Sound Blaster Vibra 16 - 50zl

+ uszkodzona nagrywarka CD RW Yamaha SCSI 4x4x16 (chyba walniety laser) -
?

zainteresowanych prosze o propozycje cen, jestem z Warszawy

--
Konrad

Dariusz Niemczyński - jerzu

On Tue, 8 Jan 2002 16:44:23 +0100, "dad" <d...@dad.com.pl> wrote:

>zainteresowanych prosze o propozycje cen, jestem z Warszawy

Zdecydowanie za wysokie.

Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński je...@irc.pl
--
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa
http://zloty.autokacik.pl - zloty Internetowych Klubów Moto

masnat...@gmail.com

Trochę tego masz, niestety wsród wymionionych wyżej produktów, nie ma tego, który mnie najbardziej interesuje, czyli modemu d-link, takiego jak tu; http://menstream.pl/instrukcje/d-link-dir-600-m1958.html