alt.pl.misc.samochody.fiat

identifikator: 20110701

co dzieje się z alt.pl.misc.samochody.fiat ?
nie można na nią wysłać w ogóle postu...

Jarosław Sokołowski

identifikator: 20110701 napisał:

> co dzieje się z alt.pl.misc.samochody.fiat ?
> nie można na nią wysłać w ogóle postu...

Normalka. Coś się znowu zepsuło. A grup alt.pl.misc.samochody.ford
i alt.pl.misc.samochody.francuskie to w ogóle nie ma! Może by tak
dla porządku i równowagi założyć?

--
Jarek

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako identifikator: 20110701 <NOSPAMte...@go2.pl>
w artykule <news:jbdlqr$71i$1...@node2.news.atman.pl> pisze:

> co dzieje się z alt.pl.misc.samochody.fiat ?
> nie można na nią wysłać w ogóle postu...

1. Twoje wiadomości z 1 grudnia wciąż są dostępne, więc o co chodzi? Coś
popsułeś w czytniku?
2. Nie wiem, jakiego skutku oczekujesz wysyłając wiadomości na praktycznie
nieużywaną grupę. Zależy Ci na narzekaniu czy na otrzymaniu szybkiej
i sensownej odpowiedzi?
3. Następnym razem albo wysyłaj pytanie na właściwą grupę (pl.news.admin),
albo od razu pytaj administratora serwera, przez który wysyłasz (atman).
W obu przypadkach podawaj więcej szczegółów, to może unikniesz takiej
odpowiedzi jak moja.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/