Propozycja: pl.comp.os.linux.archlinux

thc_flow

Proponuję założyć grupę o podanej nazwie, zrzeszającą użytkowników
dystrybucji ArchLinux. Co dziwne, w przypadku dość popularnej
dystrybucji, nie znalazłem żadnego sensownego polskiego kanału o niej
traktującego.

--
http://weedsmoker.pl

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako thc_flow <t...@weedsmoker.pl> w artykule
<news:iaum7h$k8t$1...@news.net.icm.edu.pl> pisze:

> [...]
> dystrybucji ArchLinux. Co dziwne, w przypadku dość popularnej
> dystrybucji, nie znalazłem żadnego sensownego polskiego kanału o niej

Proponuję przejrzeć archiwum grupy sprzed półtora roku. Argumenty, których
użyto wtedy, nie straciły na aktualności.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/