rachunkowosc

Przemek R.

Sep 13, 2004, 4:44:08 AM9/13/04
Witam!
Jaka jest szansa na zalozenie nowej grupy

pl.soc.rachunkowosc? lub pl.soc.prawo.rachunkowosc

jest eiwle osob ktore sami zamierzaja prowadzic ksiegi jednak pytania
zwiazane z tym nie zabardzo pasuja
ani do pl.soc.prawo i rzadko kiedy do pl.soc.prawo.podatki

Pozdrawiam
P.

--
'''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Symulator Polaka

odwiedź forum poświęcone
językowi C++ http://cpp.g5.pl

Przemek R.

Sep 13, 2004, 4:50:36 AM9/13/04

> pl.soc.rachunkowosc? lub pl.soc.prawo.rachunkowosc
>
> jest eiwle osob ktore sami zamierzaja prowadzic ksiegi jednak pytania
> zwiazane z tym nie zabardzo pasuja
> ani do pl.soc.prawo i rzadko kiedy do pl.soc.prawo.podatki

oj chyba zle sformulowalem posta, ale coz jak juz poszlo top niech tak
zostanie, cel wiadomo jaki,
czemu nowa taka grupa tez wiadomo czemu,

autor propozycji : Przemysław Rokicki
(biuro(malpa)love(myslnik)office(kropka)com) :-)

A czy moderowana? mysle ze potrzeby nie ma,

P.

Andrzej Lewandowski

Sep 13, 2004, 6:38:56 AM9/13/04
On Mon, 13 Sep 2004 10:44:08 +0200, "Przemek R."
<przemysla...@tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl> wrote:

>Witam!
>Jaka jest szansa na zalozenie nowej grupy
>
>pl.soc.rachunkowosc? lub pl.soc.prawo.rachunkowosc

Zadna.

A.L.

ntom

Sep 13, 2004, 7:00:03 AM9/13/04
"Andrzej Lewandowski" <alewando_tego_nie@oddpost_tego_tez_nie.com> wrote in
message news:h5uak0hhlj39ajhal...@4ax.com...

A mozna wiedzie czemu? "Zadna" - co to w ogole jest za odpowiedz?
Tylko prosze nie pisac odnosnikow do netykiety, stron internetowych o
zakladaniu nowych grup, itd, itp. Sprawa jest jasna.

Nikodem

Przemek R.

Sep 13, 2004, 7:14:13 AM9/13/04

> A mozna wiedzie czemu? "Zadna" - co to w ogole jest za odpowiedz?
> Tylko prosze nie pisac odnosnikow do netykiety, stron internetowych o
> zakladaniu nowych grup, itd, itp. Sprawa jest jasna.

wlasnie czemu?

Przeciez rachunkwosc jest bardzo wazna, a grupy dotyczacej jej w ogole nie
ma,
momentami oszalec mozna, a gdy na pl.soc.prawo.podatki zapytalem sie jak
zaksiegowac pewna rzecz to zadnej odpowiedzi nie bylo.

Moge dodac ze procz osob prowadzacych dzialalnosc moze to zaisnteresowac
rowniez studentow i uczni ktorzy maja taki przedmiot.

P.

kya

Sep 13, 2004, 8:47:19 AM9/13/04
On 2004-09-13, Przemek R. wrote:
[...]

> Przeciez rachunkwosc jest bardzo wazna, a grupy dotyczacej jej w ogole
> nie ma, momentami oszalec mozna,

Jesteś pewien, że Usenet jest dobry dla Ciebie?

> a gdy na pl.soc.prawo.podatki zapytalem sie jak
> zaksiegowac pewna rzecz to zadnej odpowiedzi nie bylo.

A musi być? Nigdy nie ma pewności, że ktoś odpowie, obowiązku pisania
nie ma...

> Moge dodac ze procz osob prowadzacych dzialalnosc moze to zaisnteresowac
> rowniez studentow i uczni ktorzy maja taki przedmiot.

A oni nie mogą sobie założyć jakiegoś forum dyskusyjnego? To najwyraźniej
prostsze niż napisanie RFD i przeżycie nad nim dyskusji.

(Być może powinieneś zdawać sobie sprawę, że tu nie chodzi o to, żeby
zakładać grupy, które mogą kogoś zainteresować. Proponuje się założenie
grupy, na którą jest widoczne zapotrzebowanie. A promowanie Usenetu,
zachęcanie nowych rzesz itp. nie jest w ogóle kwestią.)

--
////))) Działam altruistycznie jako stałe źródło chaosu. [Sam] :
//|-O-O ) :

kya

Sep 13, 2004, 8:49:41 AM9/13/04
On 2004-09-13, ntom wrote:
> "Andrzej Lewandowski" <alewando_tego_nie@oddpost_tego_tez_nie.com> wrote in
> message news:h5uak0hhlj39ajhal...@4ax.com...
> A mozna wiedzie czemu? "Zadna" - co to w ogole jest za odpowiedz?

Zwięzła.

Może dla kogoś, kto nie przeczytał <http://evil.pl/jndpng/#i22>.

--
////))) Be conservative in what you send :
//|-O-O ) and liberal in what you receive :

Przemek R.

Sep 13, 2004, 8:53:48 AM9/13/04

> Jesteś pewien, że Usenet jest dobry dla Ciebie?

nie bardzo Ciebie rozumiem

> [...]
> grupy, na którą jest widoczne zapotrzebowanie. A promowanie Usenetu,
> zachęcanie nowych rzesz itp. nie jest w ogóle kwestią.)

Twoim zdaniem na to nie ma zapotrzebowania? Wiele osob nie wie ze na
usenecie mozna szukac pomocy,
dlatego nie pytaja o takie sprawy. Nie jest to przeciez grupa gry.gta itp.

P.

kya

Sep 13, 2004, 9:09:23 AM9/13/04
On 2004-09-13, Przemek R. wrote:
> nie bardzo Ciebie rozumiem

Trzeba czytać w kontekście. To zdanie było odpowiedzią na Twoje

"Przeciez rachunkwosc jest bardzo wazna, a grupy dotyczacej jej

w ogole nie ma, momentami oszalec mozna". Wynikałoby z tego, że
sytuacja jest dla Ciebie frustrująca.

[...]

> Twoim zdaniem na to nie ma zapotrzebowania?

Nie mam pojęcia. A jest? Na razie tylko napisałeś, że jak na grupie
o podatkach zapytałeś (raz?), to nikt Ci nie odpowiedział, oraz że ta
tematyka może zainteresować osoby prowadzące działalność i niektórych
studentów. Z tego niewiele wynika.

> Wiele osob nie wie ze na usenecie mozna szukac pomocy, dlatego nie

> pytaja o takie sprawy. [...]

Nie wiedzą, więc pytają gdzie indziej. Co w tym złego?

--
////))) Alcybiades - pederasta, był bowiem filozofem; :
//|-O-O ) rzecz jasna filozof, skoro był pederastą. [Pierre Daninos] :

ntom

Sep 13, 2004, 9:27:17 AM9/13/04

"kya" <k...@mail.here.invalid> wrote in message

> Zwięzła.

> Może dla kogoś, kto nie przeczytał <http://evil.pl/jndpng/#i22>.

Przeczytal, i dalej jest jasna:

a. "Równie godne potępienia jest zacytowanie listu po to tylko aby dodać pod
nim tekst w stylu: "zgadzam się z tym", "też tak myślę".[1] -- "zadna" ?

b. "Stosowana obecnie procedura polega na napisaniu artykułu z propozycją
nowej grupy do pl.news.nowe-grupy i wysłuchaniu reakcji innych na tę
propozycję. Artykuł taki powinien mieć w polu 'Subject:' wpisane
"PROPOZYCJA: nowa grupa pl.xxx.yyyyyy", a w treści krótki opis, o czym w
grupie tej miałaby toczyć się dyskusja, jednolinijkowy opis, który potrzebny
jest w momencie tworzenia grupy, ew. także propozycje innych nazw grupy,
jeśli zaproponowana nazwa nie jest oczywista. Ponieważ propozycja ta jest
WSTĘPNA, przez parę dni może toczyć się dyskusja na temat nazwy grupy,
tematyki itp. Jest to tzw. RFD, czyli Request For Discussion i najlepiej,
gdy list taki zostanie utworzony z wzorca" [2].

Bo nie mial w naglowku "PROPOZYCJA: nowa grupa pl.xxx.yyyyyy"? Zreszta sie
sam przyznal w jego drugim poscie.....

I naprawde, temat ten jest kontynuowany, poniewaz wychodzi na to ze praktyka
a teoria sa czasami rozbiezne. Jesli znowu cos pokrecilem, to prosze
powiedziec gdzie. Chetnie sie naucze.

[1] https://agatek.no-ip.info/?netykieta#3
[2] http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

Nikodem

kya

Sep 13, 2004, 9:49:07 AM9/13/04
On 2004-09-13, ntom wrote:
> "kya" <k...@mail.here.invalid> wrote in message
[...]

> Przeczytal, i dalej jest jasna:
> a. "Równie godne potępienia jest zacytowanie listu po to tylko aby dodać pod
> nim tekst w stylu: "zgadzam się z tym", "też tak myślę".[1] -- "zadna" ?

Nie tak. To była konkretna odpowiedź na konkretne pytanie, a nie niczego
nie wnoszące poparcie dla zacytowanego w całości przedpiścy.

> b. "Stosowana obecnie procedura polega na napisaniu artykułu z propozycją

> nowej grupy do pl.news.nowe-grupy [...] propozycję. Artykuł taki powinien
[...]

> [...]
> gdy list taki zostanie utworzony z wzorca" [2].
>
> Bo nie mial w naglowku "PROPOZYCJA: nowa grupa pl.xxx.yyyyyy"? Zreszta sie

To nie kwestia tematu posta -- on nie przygotował *żadnego* RFD.
Napisał dwa-trzy niestaranne posty z jakąś skargą i pytaniem, nic więcej.

> I naprawde, temat ten jest kontynuowany, poniewaz wychodzi na to ze
> praktyka a teoria sa czasami rozbiezne.

Niemożliwe (;

> Jesli znowu cos pokrecilem, to prosze powiedziec gdzie. Chetnie sie naucze.

Ponieważ wychodzi na to, że rozmowa dotyczy _interpretacji_ kwestii
dość podstawowych, zapraszałabym raczej na pl.internet.pomoc.

--
////))) Truly a man of few words. I'll bet you don't know :
//|-O-O ) what either one of them means. :

Przemek R.

Sep 13, 2004, 10:48:01 AM9/13/04

> Nie mam pojęcia. A jest?

"ustawa o rachunkowosci" , mowi Ci to cos?

Na razie tylko napisałeś, że jak na grupie
> o podatkach zapytałeś (raz?), to nikt Ci nie odpowiedział, oraz że ta
> tematyka może zainteresować osoby prowadzące działalność i niektórych
> studentów. Z tego niewiele wynika.

o ksiegowanie raz, ale i tak wyjatkowo, poniewaz jak sama nazwa wskazuje nie
jest to grupa
do tego, tam sie romzawie o VAT a to jest czastka rachunkowosci.

Na grupie pl.soc.prawo tez nie za bardzo to pasuje.

> Nie wiedzą, więc pytają gdzie indziej. Co w tym złego?

no to moze inaczej. Potrzeba utworzenia takiej grupy jest taka jak byla
potrzeba utworzenia
grupy np do php, czyli pl.comp.lang.php

P.

Przemek R.

Sep 13, 2004, 10:51:20 AM9/13/04
> To nie kwestia tematu posta -- on nie przygotował *żadnego* RFD.
> Napisał dwa-trzy niestaranne posty z jakąś skargą i pytaniem, nic więcej.

a co by schcial zebym opisywal. Jezeli prowadzisz DG badz zamierzasz to
doskonale powinienes wiedziec o co chodzi
i zdawac sobie sprawe z tego iz jest to potrzebne, ja pierwsze co zrobilem
gdy pomylalem o DG i o nauce ksiegowania
to wpisalem w "listcie grup" "rachunkowosc" i co ? i nic. I przypuszczam ze
naprawde wiele osob tak robilo.

P.

Przemysław Dębski

Sep 13, 2004, 11:02:55 AM9/13/04

Użytkownik "Przemek R."
<przemysla...@tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gdy pomylalem o DG i o nauce ksiegowania
> to wpisalem w "listcie grup" "rachunkowosc" i co ? i nic. I przypuszczam

Trzeba było wpisać w Wordzie - może jakiś spinacz by wyskoczył.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

kya

Sep 13, 2004, 11:53:43 AM9/13/04
On 2004-09-13, Przemek R. wrote:
> a co by schcial zebym opisywal.

Ja bym chciał, żebyś -- jeśli chcesz założyć grupę, na którą uważasz,
że jest zapotrzebowanie -- przeczytała dokumenty, które pomogą Ci
stworzyć sensowną propozycję. Chciałbym też, żebyś skonfigurowała
sobie czytnik (skoro już piszesz na newsy, a netykieta prosi...).
Fajnie też bym się czuł, gdybym miał pewność, że ze zrozumieniem
czytasz zarówno posty, na które odpowiadasz, jak i te, które wysyłasz.
To by naprawdę szalenie ułatwiło rozmowę.

[...]

> to wpisalem w "listcie grup" "rachunkowosc" i co ? i nic. I przypuszczam
> ze naprawde wiele osob tak robilo.

Osoby korzystające z <http://www.killfile.pl/> podczas wyszukiwania grup
dobrze na tym wychodzą. Np. prawie na samej górze jest grupa "pl.biznes";
ciekawe, czy nadaje się do dyskusji o działalności gospodarczej... niech
no tylko zerknę w opis...

--
////))) Pokarm piszczy, ponieważ nie chce, żeby go trawiono. :
//|-O-O ) [Ilia Ilf] :

Przemek R.

Sep 13, 2004, 12:01:57 PM9/13/04
> Trzeba było wpisać w Wordzie - może jakiś spinacz by wyskoczył.
>
> Na post po zbóju zaprosił

nie bardzo rozumiem twoj dowcip

P.

Przemek R.

Sep 13, 2004, 12:06:10 PM9/13/04

> Ja bym chciał, żebyś -- jeśli chcesz założyć grupę, na którą uważasz,
> że jest zapotrzebowanie -- przeczytała dokumenty,

Kopernik tez byla kobieta

>które pomogą Ci
> stworzyć sensowną propozycję.

tzn jaka, Twoj problem polega na tym iz nie Wiesz czym sie rachunkowosc
zajmuje.

> [...]
> ciekawe, czy nadaje się do dyskusji o działalności gospodarczej... niech

to nie jest dyskusja o biznesie, tylko o prowadzeniu ksiegowosci, np,
czy w koszty mozna to i to wliczyc, gdzie to i tamto zaksiegowac, jakie
dokumenty przygotowac itd itd.

Ty masz prawdopodobnie problem ze zrozumieniem co to jest rachunkowosc, a
nie ja z tym co czytam.
P.

kya

Sep 13, 2004, 12:56:26 PM9/13/04
On 2004-09-13, Przemek R. wrote:
[...]

> tzn jaka,

Taką, którą będzie można przedyskutować i wysłać do właściciela
hierarchii pl.*, żeby poddał ją głosowaniu. [1]

> Twoj problem polega na tym iz nie Wiesz czym sie rachunkowosc zajmuje.

Ależ. To Ty masz problem -- nie wiesz, jak założyć nową grupę pl.*
ani jak korzystać z istniejących. Nie ma się co odymać, nie każdy
umie od razu.

[...]

> to nie jest dyskusja o biznesie, tylko o prowadzeniu ksiegowosci, np,
> czy w koszty mozna to i to wliczyc, gdzie to i tamto zaksiegowac, jakie
> dokumenty przygotowac itd itd.

Może jednak przeczytaj opis tej grupy? Przykładowe tematy dyskusji
nie wykluczają, a wręcz zachęcają do rozmów o kłopotach związanych
z prowadzeniem działalności gospodarczej. Problemy z księgowaniem
(do czasu powstania ew. podgrupy), wpasowują się w jej tematykę.

> Ty masz prawdopodobnie problem ze zrozumieniem co to jest rachunkowosc,
> a nie ja z tym co czytam.

Czy może raczej z tym, czego nie czytasz.

[1]
Lektura obowiązkowa:
<http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl>
<http://evil.pl/jndpng/>
<http://www.killfile.pl/>

--
////))) We're bad people and we do bad things [Pink] :
//|-O-O ) :

Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Sep 13, 2004, 12:54:16 PM9/13/04
Ke'dem guerfel "Przemek R."
<przemysla...@tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl> ihn
news:ci4bvg$k2s$1...@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
pl.news.nowe-grupy

> "ustawa o rachunkowosci" , mowi Ci to cos?

Mi mówi, bo nawet przeczytałem. Długa i nudna. So?

> o ksiegowanie raz, ale i tak wyjatkowo, poniewaz jak sama nazwa
> wskazuje nie jest to grupa do tego, tam sie romzawie o VAT a to
> jest czastka rachunkowosci.

Może dlatego tam się nie mówi, bo to nikogo nie interesuje?

pl.sci.ekonomiczne:

rachunkowość - 117 postów
rachunkowosc - 138 postów

pl.biznes.*

rachunkowość - 102 posty
rachunkowosc - 63 posty

pl.soc.prawo.podatki

rachunkowość - 135 postów
rachunkowosc - 130 postów

Wnioski wyciągnij sam.

> Potrzeba utworzenia takiej grupy jest taka jak byla potrzeba
> utworzenia grupy np do php, czyli pl.comp.lang.php

Rili? A jakieś uzasadnienie?

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

Michal Koziara

Sep 13, 2004, 5:37:24 PM9/13/04
En 2004-09-13 18:06:10, Przemek R. a ecrit:

> Kopernik tez byla kobieta

A Kya jest nią nadal.

(...)

> Ty masz prawdopodobnie problem ze zrozumieniem co to jest rachunkowosc, a
> nie ja z tym co czytam.

Ale to Twoje zadanie, by przekonać wszystkich, że rachunkowość obejmuje
na tyle szeroki zakres zagadnień, że powinna powstać dla niej oddzielna
grupa (alternatywą jest dyskutowanie na dotychczasowych). Twoim zadaniem
jest przedstawić odpowiednie argumenty (np. ilość postów związanych z
rachunkowością, wysłanych w ostatnim czasie na istniejące grupy). W
końcu do Ciebie należy skonstruowanie właściwego RFD i prowadzenie
dyskusji tak, by zachęcić do poparcia Twej propozycji nawet osoby, które
o rachunkowości nie mają zielono-bladoróżowego pojęcia. A co najmniej
ich nie zniechęcić.
Gorąco polecam wnikliwe przeczytanie dokumentów leżących pod adresami
podanymi przez Kyę.

--
Michał 'Michel' Koziara
Tento post je odeslan s pocitace a preto neobsahuje original podpisu

Grzegorz Bednarczyk

Sep 14, 2004, 2:37:30 AM9/14/04
Przemek R. wrote:

> Kopernik tez byla kobieta

> tzn jaka, Twoj problem polega na tym iz nie Wiesz czym sie rachunkowosc
> zajmuje.

Wiesz, ja myślę, że grupa taka rzeczywiście mogłaby być potrzebna. Ale
Twoim problemem jest to, że pojęcia o tworzeniu grup nie masz nawet
najmniejszego, i zmienić tego nie wiadomo czemu nie chcesz, czym swojemu
pomysłowi jedynie szkodzisz. Weź sobie coś na uspokojenie, przeczytaj
dokumenty, do których Cię kya odesłała, przemyśl je i przyjdź znowu. Z
czymś, dla odmiany, sensownym.
--
Grzegorz Bednarczyk
http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

Przemek R.

Sep 14, 2004, 4:15:20 AM9/14/04
> [...]
> pomysłowi jedynie szkodzisz. Weź sobie coś na uspokojenie, przeczytaj
> dokumenty, do których Cię kya odesłała, przemyśl je i przyjdź znowu. Z

ok poczytam to wszystko dokladnie.
P.

Przemek R.

Sep 14, 2004, 4:17:37 AM9/14/04

> pl.sci.ekonomiczne:
>
> rachunkowość - 117 postów
> rachunkowosc - 138 postów

o tej grupie nie wiedzialem, poczytam pozniej sie wypowiem.

> pl.soc.prawo.podatki
>
> rachunkowość - 135 postów
> rachunkowosc - 130 postów
>

> Wnioski wyciągnij sam.

Wiesz nie zmienia to faktu ze pisanie jak zaksiegowac dana rzecz itp na
grupe o podatkach
to jak pisanie Nie na Tę Grupe.

> Rili? A jakieś uzasadnienie?

bardzo proste to tak jak bym na pl.comp.lang.c pisal posty dotyczace php,
wkoncu to i to jezyk programowania.

P.

Przemek R.

Sep 14, 2004, 4:18:27 AM9/14/04

> A Kya jest nią nadal.

nie mowie ze nie jest, ale do mnie sie zwrocila jak ja bym byl kobieta :)
a imie Przemek raczek na to nie wskazuje.

P.

Michal Sobkowski

Sep 14, 2004, 4:41:15 AM9/14/04
Dnia 9/14/2004 10:18 AM, Przemek R. napisał(a):

> nie mowie ze nie jest, ale do mnie sie zwrocila jak ja bym byl kobieta :)
> a imie Przemek raczek na to nie wskazuje.

A imię Kaja wskazuje na mężczyznę? Nie? To dlaczego zwróciłeś się do
Kaji jak do mężczyzny? :->

I skonfiguruj sobie wreszcie swój OE!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

Jacek Skowroński

Sep 14, 2004, 4:45:13 AM9/14/04
Dnia 04-09-14 10:18 *Przemek R.* pisze:

> nie mowie ze nie jest, ale do mnie sie zwrocila jak ja bym byl kobieta :)

A ty jak do niej się zwracałeś?

Cytat z <news:ci4c5h$kuu$1...@inews.gazeta.pl>:

"a co by schcial zebym opisywal"

"doskonale powinienes wiedziec o co chodzi"

--
Jacek Skowroński

Michal Koziara

Sep 14, 2004, 4:33:12 AM9/14/04
En news:ci69ht$kj4$3...@inews.gazeta.pl, Przemek R. a ecrit:

> nie mowie ze nie jest, ale do mnie sie zwrocila jak ja bym byl
> kobieta :)

A Ty do niej, jakby była mężczyzną:

> a imie Przemek raczek na to nie wskazuje.

A imię "Kaja" wskazuje na faceta? ;->

Michal Koziara

Sep 14, 2004, 4:52:45 AM9/14/04
En news:4146...@news.home.net.pl, Michal Koziara a ecrit:
(...)
En news:ci6ara$2jk$1...@sunflower.man.poznan.pl, Michal Sobkowski a ecrit:
(...)
En news:4146AF99...@jaskch.net, Jacek Skowroński a ecrit:
(...)

Panowie Rycerze, nie pchać się proszę, niech Dama sama wybierze tego,
któren Jej honoru bronić godzien ;-)

Zillameth

Sep 14, 2004, 5:08:02 AM9/14/04
W wiadomości news:4146...@news.home.net.pl Michal Koziara pisze, co
następuje, spod adresu ad...@w.stopce.invalid:

> Panowie Rycerze, nie pchać się proszę, niech Dama sama wybierze tego,
> któren Jej honoru bronić godzien ;-)

Jeśli Dama jeszcze nie wybrała, to wybierze się za Damę. No, panowie -
szpady, pistolety czy flejmy? ;-)

Pozdr.

--
Jacek "Zillameth" Wesołowski
zi...@jimp.neostrada.pl

Bartosz Feński aka fEnIo

Sep 14, 2004, 5:15:36 AM9/14/04
W artykule Przemek R. napisał(a):

> Moge dodac ze procz osob prowadzacych dzialalnosc moze to zaisnteresowac
> rowniez studentow i uczni ktorzy maja taki przedmiot.

| liczba pojedyńcza | liczba mnoga
------------|-------------------|----------------
mianownik | uczeń | uczniowie
dopełniacz | ucznia | uczniów
celownik | uczniowi | uczniom
biernik | ucznia | uczniów
narzędnik | uczniem | uczniami
miejscownik | uczniu | uczniach
wołacz | uczeń | uczniowie

A teraz mi powiedz skąd wziąłeś "uczni"? ;P

pozdr,
fEnIo

--
_ Bartosz Fenski | mailto:fe...@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
_|_|_ 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska

kya

Sep 14, 2004, 5:21:29 AM9/14/04
On 2004-09-14, Zillameth wrote:
> [...]
> następuje, spod adresu ad...@w.stopce.invalid:
> Jeśli Dama jeszcze nie wybrała, to wybierze się za Damę. No, panowie -

Dama jest w stanie wykarmić spore stadko zapuszkowanych młodzieńców,
więc wyboru odmawia! Odłóżcie szpady, pistolety i flejmy; pouczony
poszedł już do biblioteki i, póki co, na książki, nie na płeć będzie
zwracał uwagę. Babeczek[1] starczy dla wszystkich.

FUT... Hmm, gdzie dać FUT? Z tyloma przystojniakami?...
--
////))) Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować :
//|-O-O ) jak ich matki, teraz spotyka się dziewczyny, :

Tom N

Sep 14, 2004, 5:21:53 AM9/14/04
Użytkownik Bartosz Feński aka fEnIo <fe...@o2.pl>
w wiadomości <news:slrnckddhi...@komputer.fenia.pl> wstukał:

Z <http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63779>? :P

--
SF98068 - PSP provides a complete list of Version 5 Release 1.0 +++
+++++++++ PTFs in Error. Users who regularly order and apply +++++

Przemek R.

Sep 14, 2004, 6:28:45 AM9/14/04

> ------------|-------------------|----------------
> mianownik | uczeń | uczniowie
> dopełniacz | ucznia | uczniów
> celownik | uczniowi | uczniom
> biernik | ucznia | uczniów
> narzędnik | uczniem | uczniami
> miejscownik | uczniu | uczniach
> wołacz | uczeń | uczniowie
>
> A teraz mi powiedz skąd wziąłeś "uczni"? ;P

to tak jak rekoma i rekami, badz recami :)

Mysle ze uczni to nie jest zla forma.

P.

Przemek R.

Sep 14, 2004, 6:30:04 AM9/14/04

> A imię "Kaja" wskazuje na faceta? ;->

no coz .. chyba nie :) Patrzylem na wyglad ksywki nie na brzmienie :)

P.

Bartosz Feński aka fEnIo

Sep 14, 2004, 6:55:40 AM9/14/04
W artykule 'Tom N' napisał(a):

> Z <http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63779>? :P

Zwracam honor.

Co nie zmienia faktu, że durnie ta forma brzmi w moim odczuciu ;)

Michal Koziara

Sep 14, 2004, 6:42:50 AM9/14/04
En news:slrnckde0...@hell.hell.pl, kya a ecrit:

(...)

> FUT... Hmm, gdzie dać FUT? Z tyloma przystojniakami?...

Na priv Zillametha, to gentleman, na pewno nie będzie miał nic przeciwko
;-)
(no dobra, dobra, już eotuję)

Michal Koziara

Sep 14, 2004, 6:44:54 AM9/14/04
En news:ci6h7r$quk$1...@inews.gazeta.pl, Przemek R. a ecrit:

> no coz .. chyba nie :) Patrzylem na wyglad ksywki nie na brzmienie :)

A wygląd... albo nie, nie będę dobijał ;-)
Dam za to maleńką wskazówkę - warto czytać sygnaturki, nawet tylko za
pierwszym razem :-)

Dariusz Laskowski

Sep 14, 2004, 7:08:43 AM9/14/04
On Tue, 14 Sep 2004 09:21:29 +0000 (UTC), kya wrote:

> [...]
> zwracał uwagę. Babeczek[1] starczy dla wszystkich.

> FUT... Hmm, gdzie dać FUT? Z tyloma przystojniakami?...

pl.rec.zbieractwo.przystojniaki

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl No i popsuliście mi moje ostentacyjne
|<onrad

Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Sep 14, 2004, 8:32:16 AM9/14/04
Ke'dem guerfel "Przemek R."
<przemysla...@tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl> ihn
news:ci69hj$kj4$2...@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
pl.news.nowe-grupy

> o tej grupie nie wiedzialem, poczytam pozniej sie wypowiem.

To może najpierw trzeba przejrzeć istniejące grupy? Hierarchii
alt.pl również? Ta wiedza się czasem przydaje...

> Wiesz nie zmienia to faktu ze pisanie jak zaksiegowac dana
> rzecz itp na grupe o podatkach to jak pisanie Nie na Tę Grupe.

A przy każdej zmianie ustaw podatkowych będziesz chciał kolejnych
grup czy podgrup?

> bardzo proste to tak jak bym na pl.comp.lang.c pisal posty
> dotyczace php, wkoncu to i to jezyk programowania.

Nienienie... pytam o uzasadnienie merytoryczne. Widzisz, posty
dotyczące PHP pojawiały się na webmasterstwie Lupusa oraz na
pl.comp.www, a pewnie na innych grupach też. Jako że było tego
naprawdę sporo (kilkadziesiąt dziennie), to grupa powstała.
Ilość postów dotyczących rachunkowości jest, łagodnie mówiąc,
znikoma i grupa w przewidywalnej przyszłości nie powstanie - rzecz
jasna mam na myśli hierarchię pl.*, bo w alt.pl.* może powstać.

Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Sep 14, 2004, 8:32:18 AM9/14/04
Ke'dem guerfel kya <k...@mail.here.invalid> ihn
news:slrnckde0...@hell.hell.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
pl.news.nowe-grupy

> FUT... Hmm, gdzie dać FUT? Z tyloma przystojniakami?...

prhn? ;o)

kya

Sep 14, 2004, 9:52:14 AM9/14/04
On 2004-09-14, Dariusz Laskowski wrote:
[...]

> pl.rec.zbieractwo.przystojniaki

To żeś mi wstrzelił mema, niedobry człowieku. Naści za karę:
<http://hell.pl/kya/nerdkya/index.php?nk=26>

--
////))) Chcesz zwiedzić świat? Zostań pakietem PolPaku :
//|-O-O ) [Qrczak] :

Przemysław Dębski

Sep 14, 2004, 10:10:02 AM9/14/04

Użytkownik "kya" <k...@mail.here.invalid> napisał w wiadomości

> To żeś mi wstrzelił mema, niedobry człowieku. Naści za karę:
> <http://hell.pl/kya/nerdkya/index.php?nk=26>

To mi bardziej pasuje do pl.rec.zbieractwo.zakute.łby :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Przemek R.

Sep 14, 2004, 11:20:07 AM9/14/04

> A przy każdej zmianie ustaw podatkowych będziesz chciał kolejnych
> grup czy podgrup?

nie chce byc niegrzeczny wiec nie odpowiem

P.

kya

Sep 14, 2004, 11:26:51 AM9/14/04
On 2004-09-14, Przemek R. wrote:
[...]

> nie chce byc niegrzeczny wiec nie odpowiem

Przepraszam, jeśli jestem upierdliwa, ale pisanie nam tu, czego nie
zrobisz, nie poprawia sytuacji.

--
////))) Pokarm piszczy, ponieważ nie chce, żeby go trawiono. :
//|-O-O ) [Ilia Ilf] :

Andrzej P. Wozniak

Sep 14, 2004, 11:40:16 AM9/14/04
Osoba podpisana jako kya <k...@mail.here.invalid> w artykule
<news:slrnckdts...@hell.hell.pl> pisze:

> To żeś mi wstrzelił mema, niedobry człowieku. Naści za karę:
> <http://hell.pl/kya/nerdkya/index.php?nk=26>

A nie lepsze będą kozaki-przystojniaki, np. jakiś Bohun? Jakaś taka mniej
średniowieczna epoka w każdym razie - gdzie te szpady i pistolety?

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień z<->h w adresie)

Przemek R.

Sep 14, 2004, 12:37:40 PM9/14/04

> Przepraszam, jeśli jestem upierdliwa, ale pisanie nam tu, czego nie
> zrobisz, nie poprawia sytuacji.

wiem,
dlatego zrobie tak jak jest w linkach podanych przez Ciebi :-)

na dniach pojawi sie post we wlasciwej formie,

pozdrawiam

P.

Michal Koziara

Sep 14, 2004, 11:52:50 AM9/14/04
En 2004-09-14 16:10:02, Przemysław Dębski a ecrit:

Wrrrrrrr...

Jacek Skowroński

Sep 14, 2004, 1:35:01 PM9/14/04
Dnia 04-09-14 17:52 *Michal Koziara* pisze:

> Wrrrrrrr...

Może zamiast się pojedynkować znajdziemy wspólnego wroga? Jednego już
mam na widoku... ;)

--
Jacek Skowroński

Jacek Skowroński

Sep 14, 2004, 1:37:32 PM9/14/04
> Wrrrrrrr...

Może zamiast się pojedynkować znajdziemy wspólnego wroga? Jednego już
mam na oku... ;)

--
Jacek Skowroński

Dariusz Laskowski

Sep 14, 2004, 1:56:32 PM9/14/04
On Tue, 14 Sep 2004 13:52:14 +0000 (UTC), kya wrote:

> To żeś mi wstrzelił mema, niedobry człowieku. Naści za karę:
> <http://hell.pl/kya/nerdkya/index.php?nk=26>

"Jesteś lepsza w lesie niż większość chłopaków." 8-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl Zawsze twierdziłem że Usenet to środek służący

Przemek Wrzesiński

Sep 15, 2004, 1:05:51 PM9/15/04
Pięknego dnia, a był to 14 wrzesień (wtorek) 2004, osobnik ukrywający się
pod pseudonimem Przemek R. w wiadomości <news:ci69hj$kj4$2...@inews.gazeta.pl>
napisał/a:

> o tej grupie nie wiedzialem, poczytam pozniej sie wypowiem.

Na tej grupie odsylamy zazwyczaj na pl.soc.prawo.podatki. Na grupie sa
chyba tylko 2-3 osoby sie tym zajmujace i to raczej od strony naukowej.

--
Przemek
http://photo.morsik.net

Przemek R.

Sep 18, 2004, 5:07:36 AM9/18/04

> Na tej grupie odsylamy zazwyczaj na pl.soc.prawo.podatki. Na grupie sa
> chyba tylko 2-3 osoby sie tym zajmujace i to raczej od strony naukowej.

no to swiadczy o tym ze jednak sie grupa przyda, no coz, poczekamy na
wyniki, za kilka dni
napisze RFD z uwzglednieniem wszystkich uwag, mam nadzieje ze "przejdzie".

Pozdrawiam

P.

Przemek Wrzesiński

Sep 19, 2004, 12:31:15 AM9/19/04
Pięknego dnia, a był to 18 wrzesień (sobota) 2004, osobnik ukrywający się
pod pseudonimem Przemek R. w wiadomości <news:cigtsr$g6f$1...@inews.gazeta.pl>
napisał/a:

> no to swiadczy o tym ze jednak sie grupa przyda, no coz, poczekamy na
> wyniki, za kilka dni

Nie to nie swiadczy o tym, ze grupa sie przyda. Po prostu "wiemy", ze na
p.s.p.podatki sa ludzie obeznani w miare z obecnymi przepisami. Posty na
p.s.e to poklosie przedmiotu wykladanego na uczelniach, jakas pomoc w
zadaniach etc. Nie ma ich tak wiele, by od razu wydzielac oddzielna grupe.

> napisze RFD z uwzglednieniem wszystkich uwag, mam nadzieje ze "przejdzie".

Naprawde sadzisz, ze to tak "myk i grupa powstanie"?

--
Przemek
http://photo.morsik.net

Przemek R.

Sep 19, 2004, 4:11:47 AM9/19/04

> Naprawde sadzisz, ze to tak "myk i grupa powstanie"?

nie mysle tak, ale sie nie poddam :-)

[...]

nie ma poniewaz malo kto domysli sie zeby takie posty kierowac tam, czy na
podatki.

P.