Moderowanie

ALEX

Podpowie ktoś newbiemu jak przeprowadzić głosowanie nad zniesieniem
moderacji na pl.sci.historia. Ewentualnie nad stworzeniem grupy o
historii, ale niemoderowanej. Ta obecna umiera, a i moderatorzy niezbyt
przykładają się do pracy :-/ Dziękuję

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

ALEX

W dniu 22-06-10 22:50, ALEX pisze:

> [...]
> moderacji na pl.sci.historia. Ewentualnie nad stworzeniem grupy o
> historii, ale niemoderowanej. Ta obecna umiera, a i moderatorzy niezbyt

Wybaczcie o wielcy że zajmuję wasz cenny czas ale podpowie mi ktoś jak
przeprowadzić głosowanie nad utrzymaniem/zniesieniem moderacji?

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Sebastian Kaliszewski

ALEX wrote:

> Wybaczcie o wielcy że zajmuję wasz cenny czas ale podpowie mi ktoś jak
> przeprowadzić głosowanie nad utrzymaniem/zniesieniem moderacji?

Jak tobie się nie chciało przeczytać FAQ, to innym się nie chce
odpowiadać :)

\SK

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako ALEX <alex...@gazeta.pl> w artykule
<news:i0cjdn$1ca$1...@inews.gazeta.pl> pisze:

> Wybaczcie o wielcy że zajmuję wasz cenny czas ale podpowie mi ktoś jak
> przeprowadzić głosowanie nad utrzymaniem/zniesieniem moderacji?

Odpowiedź jest taka sama, jak trzy lata temu, dwa lata temu i rok temu:
Głosowanie przeprowadza się podobnie, jak to było w przypadku wprowadzania
moderacji.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/

ALEX

W dniu 29-06-10 16:58, Sebastian Kaliszewski pisze:

> Jak tobie się nie chciało przeczytać FAQ, to innym się nie chce
> odpowiadać :)

Czyli po raz kolejny wygrywam :-D Właśnie na coś takiego czekałem :-D