koszulki antyspamowe - można zamawiać !

0 wyświetleń

crazy bejbi

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 08:46:389.05.2003
do
Witam,

po konsultacjach z autorem projektu koszulek "grupowych" - jest decyzja:
podejmuję się zrobić koszulki.

powinny być w ciągu dwóch tygodni gotowe

Projekt można oglądać i ZAMAWIAĆ pod adresem:
http://sklep.linuxindex.pl/cgi-bin/sklep.cgi?product=antyspam

Koszulki TERAZ zamówione (do końca przyszłego tygodnia) będą sprzedawane
po kosztach produkcji. Później bedzie obowiązywała wyższa cena (jak na
koszulki w sklep.linuxindex.pl).

UWAGI:
1. Proszę - nie pytajcie mnie, czemu taka cena i czy nie da się taniej -
może się da. Ja zlecam firmie, co do jakości której mam zaufanie i u
nich to tyle kosztuje.

2. Koszulki będą robione nawet jak będzie kilku chętnych - zatem liczba
nie gra roli - jak będzie 10 chętnych - też bedę robić ... (bo mi się
podobają i dla siebie też zrobię :-)

3. koszulki są dobrej jakości (sprawdzone w zeszłym roku), ściągacz
lycra, gramatura 145g (tandetna chińszczyzna ma ok 50g) technologia:
sitodruk w dwóch kolorach z tyłu. Reszta informacji pod podanym wyżej
adresem.

4. Powyższy adres jest niedostępny oficjalnie - tylko na tej grupie jest
opublikowany - bo koszulek fizycznie nie ma. Ale zamawiać można - przez
zamówienie złożone teraz - cena będzie "fabryczna" :-)

Pawel Kowalski

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 08:54:569.05.2003
do mord...@histeria.pl
Dnia Fri, May 09, 2003 at 02:46:38PM +0200, crazy bejbi napisal(a):

> [...]
> podejmuję się zrobić koszulki.
>
> powinny być w ciągu dwóch tygodni gotowe
>
> Projekt można oglądać i ZAMAWIAĆ pod adresem:

Oglądać ? ;)))
"Image not available" ;)))
Umieść, proszę, jakieś zdjęcie - chciałbym popatrzyć na to cudo zanim
klikne "Koszyk" ;)

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org

Pawel Kowalski

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 08:56:099.05.2003
do mord...@histeria.pl
Dnia Fri, May 09, 2003 at 02:54:56PM +0200, Pawel Kowalski napisal(a):

> Oglądać ? ;)))
> "Image not available" ;)))
> Umieść, proszę, jakieś zdjęcie - chciałbym popatrzyć na to cudo zanim
> klikne "Koszyk" ;)

Przepraszam - moja wina, już się kajam - widok jest na linku obok ;)

Pawel Kowalski

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 09:03:199.05.2003
do mord...@histeria.pl
Dnia Fri, May 09, 2003 at 02:46:38PM +0200, crazy bejbi napisal(a):
> Witam,

Jedno pytanie - zamówił bym kilka sztuk - ale niestety rozmiar nie ten-
w związku z powyższym pytam - czy będą podkoszulki w rozmiarze XXXL ? Bo
XXL to taka drobna raczej jest

crazy bejbi

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 09:11:509.05.2003
do
Użytkownik Pawel Kowalski napisał:

> Jedno pytanie - zamówił bym kilka sztuk - ale niestety rozmiar nie ten-
> w związku z powyższym pytam - czy będą podkoszulki w rozmiarze XXXL ? Bo
> XXL to taka drobna raczej jest

nie ma takich
mogą być ewentualnie XXL z Fruit Of The Loom - ona są bardzo duże (nawet
dla mnie z moim grubym brzuszkiem)
ale one są droższe - kosztowałyby ok 14 zł drożej (to są PREMIUM-T) -
mozesz sobie obejrzeć na stronie Fruit-Of-The-Loom

jak ktoś chce takie duże (i droższe), to niech napisze u uwagach - na
specjalnieżyczenia mogę zrobić parę sztuk fruitków

Wojtek

Lukasz Kozicki

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 09:28:119.05.2003
do
Dnia 9.05.2003 14:46, Użytkownik crazy bejbi napisał:

> http://sklep.linuxindex.pl/cgi-bin/sklep.cgi?product=antyspam
> (...)

> 4. Powyższy adres jest niedostępny oficjalnie - tylko na tej grupie jest

Kiedy będę mógł info o koszulkach umieścić na http://nospam-pl.net/ ?

pozdr,
--
Łukasz Kozicki
<http://nospam-pl.net/>

crazy bejbi

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 09:37:559.05.2003
do
Użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

> Kiedy będę mógł info o koszulkach umieścić na http://nospam-pl.net/ ?

jak będą gotowe ...
celowo nie pisałem do Ciebie na razie
na razie niech będą dla nas :-)

Wojtek

look^

nieprzeczytany,
9 maj 2003, 14:38:479.05.2003
do
crazy bejbi wrote:
> Projekt można oglądać i ZAMAWIAĆ pod adresem:
> http://sklep.linuxindex.pl/cgi-bin/sklep.cgi?product=antyspam

a ja mam takie male pytanie (bo z obrazka na stronie ze szczegolami to nie
wynika)
czy te napisy z tylu maja po jednej literce pogrubionej tak, ze ukladaja sie
one (pogrubione literki) w ten taki ladny napis?;-)
bo na obrazku wyglada to tak, jakby wszystkie litery byly jednakowej
grubosci

pzdr
look^
--
ja(a)look.art.pl

crazy bejbi

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 01:13:3010.05.2003
do
Użytkownik look^ napisał:

> [...]
> one (pogrubione literki) w ten taki ladny napis?;-)
> bo na obrazku wyglada to tak, jakby wszystkie litery byly jednakowej

są pogrubione i oczywiście się układają w odpowiedni napis. Dodatkowo,
żeby ten napis jeszcze bardziej się wyróżniał, literki są żółte (i
podgubione jak pisałem wcześniej)

Wojtek

Lukasz Kozicki

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 07:27:4910.05.2003
do
crazy bejbi wrote:
> są pogrubione i oczywiście się układają w odpowiedni napis. Dodatkowo,
> żeby ten napis jeszcze bardziej się wyróżniał, literki są żółte (i
> podgubione jak pisałem wcześniej)

Ja bym tam wolał, by nie były żółte, a jedynie pogrubione. A jeśli mają
być kolorowe - to jakiś bardziej wyrazisty kolor, np. czerowny. Poza tym,
w zasadzie bym wolał, by zamiast tej linijki z "penisem" pojawiłą sie
jakaś z stylu "mam wystarczająco duż*e* narzędzie", czy coś w tym stylu...
Moja córa spiekła raka jak to zobaczyła, nie chcę zawstydzać dziecka...

pozdr,
-
ŁK

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:04:3410.05.2003
do
Lukasz Kozicki <ROT13y...@vg.cy> tako rzecze w
news:b9inll$d0g$1...@localhost.my.domain :

> Poza tym,
> w zasadzie bym wolał, by zamiast tej linijki z "penisem" pojawiłą sie
> jakaś z stylu "mam wystarczająco duż*e* narzędzie", czy coś w tym stylu...

A ja nie zamówię z powodów doktrynalnych, albowiem nie mam żony ani
penisa... Nie mogli by Panowie zrobić wersji uniwersalnej, tzw. unisex?
Żałuję niezmiernie, że koszulka seksistowska wyszła, bo pomysl fajny.

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

mohikanin

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:10:5110.05.2003
do
crazy bejbi wrote:
> [...]
> decyzja: podejmuję się zrobić koszulki.
>
> powinny być w ciągu dwóch tygodni gotowe
>
> Projekt można oglądać i ZAMAWIAĆ pod adresem:

Na początek Witam wszystkich,
czytuję Was już od pewnego czasu, ale to mój pierwszy post z poważnym
pytaniem :-), czy nie ma szansy na jakieś mniejsze rozmiary, chociażby
M?. Stałem w niebie nie w tej kolejce co trzeba i teraz w Lce to
wyglądam jak w sukience :-)
Pozdrowionka
Mohikanin

rePeter

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:21:2310.05.2003
do
siwa w <Xns93778F9...@193.110.122.83> tako rzecze:

> Lukasz Kozicki <ROT13y...@vg.cy> tako rzecze w
> news:b9inll$d0g$1...@localhost.my.domain :

Zgadzam się. Może "mam wystarczającego p...."

> A ja nie zamówię z powodów doktrynalnych, albowiem nie mam żony ani
> penisa... Nie mogli by Panowie zrobić wersji uniwersalnej, tzw. unisex?
> Żałuję niezmiernie, że koszulka seksistowska wyszła, bo pomysl fajny.

Chyba nie załapałaś, motywu. Właśnie w tym rzecz, że spamerstwo wali
masówkę na oślep w kogo popadnie.
Nie dostałaś jeszcze od spamera propozycji powiększenia penisa?
Bo ja już otrzymałem ofertę powiększenia piersi ;)

--
z poważaniem Piotr Grzegorzyca

Jedenaste: nie spamuj !
Dwunaste i trzynaste też!

Grendel

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:19:1910.05.2003
do
On Sat, 10 May 2003 12:04:34 +0000 (UTC), siwa wrote:

> A ja nie zamówię z powodów doktrynalnych, albowiem nie mam żony ani
> penisa... Nie mogli by Panowie zrobić wersji uniwersalnej, tzw. unisex?
> Żałuję niezmiernie, że koszulka seksistowska wyszła, bo pomysl fajny.

zauważ, że jest też wspomnienie o piersiach - właśnie na tym polega bezsens
spamu - mężczyzna dostaje oferty poprawiania piersi, kobiety - zestawy
treningowe do wydłużania ;-)...
--
Grendel

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:32:1010.05.2003
do

Użytkownik "Lukasz Kozicki":

> Ja bym tam wolał, by nie były żółte, a jedynie pogrubione.

Mi sie tez wydaje, ze wersja kolorystyczna na
http://hit.kropka.net/t-shirt/t-shirt_1.gif byla fajniejsza (nie mowie o tej
stronie z logo). Zauwazylem nadto, ze w nowej wersji linijki sa rozsuniete.
W poprzedniej wersji tez chyba bylo lepiej... Nie widac na pierwszy rzut
oka, ze chodzi o napis "fuck you spammers". Nie wiem jak to bedzie wygladalo
na koszulce i po kilku praniach... Byc moze glowna idea sie zatraci jesli
nie bedzie wystarczajaco wyrozniona na poczatku. Napis na dole "nie kupuje
od zlodziei" zamieniony na "nie kupuje od spamerow". Pierwszy wyraznie
podkresla, ze spamer to zlodziej, ale z drugiej strony ktos kto nie zna na
pamiec "adresu" pl.news.mordplik tylko z napisu w nowej wersji zorientuje
sie, czego tak naprawde dotyczy koszulka. Wiec chyba ta poprawka jest okej.

Teraz kontrowersyjna sprawa "penisa". Linijka ta zeszla znaczaco na dol...
Pierwsza wersja byla o wiele bardziej wyzywajaca. I tak mi sie podobala i
mysle, ze bym w takiej koszulce chodzil... choc az strach sobie wyobrazic co
by pomyslaly osoby siedzace za mna a autobusie, gdzie widac tylko gore
koszulki :)

> [...]
> Moja córa spiekła raka jak to zobaczyła, nie chcę zawstydzać dziecka...

Wiekszosc ludzi na tej liscie to jednak dorosli i to dla nich przede
wszystkim przeznaczona jest ta koszulka. Mysle, ze fajnie bym sie czul w
koszulce z takim dzikim napisem... Tak dziko i troche zawstydzony ;-).
Najglupsze spamy dotycza wlasnie powiekszania penisa (no moze poza
nigerianami) i to jest protest przeciwko temu. Dodam jeszcze, ze mam 22 lata
i to moze wplywac na moja ocene.

Użytkownik "siwa":

> A ja nie zamówię z powodów doktrynalnych, albowiem nie mam żony ani
> penisa..

Popatrz na to w ten sposob. Nie potrzebujesz zwiekszac swojego penisa. Bo
nie potrzebujesz :). Wiec koszulka jest dla Ciebie.

> Nie mogli by Panowie zrobić wersji uniwersalnej, tzw. unisex?

Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ;-)

Czy mozna zrobic rozne wersje koszulki?

Zap

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 08:46:1610.05.2003
do

Użytkownik "rePeter":

> Zgadzam się. Może "mam wystarczającego p...."

Lepiej nie. Dosyc mam slow typu "k..." albo "ch...". Mowie teraz przede
wszystkim o tendencji wystepujacej w gazetach, a nie na koszulkach. Nawet w
cytatach wystepuje "k..." kiedy ktos powiedzial cale slowo, a nie tylko
jedna litere. Takie slowa isniteja w jezyku polskim i trzeba sie z tym
pogodzic. Gdybym zobaczyl cos takiego na koszulce to by mi sie kojarzylo z
tendencja, ktorej bardzo nie lubie.

Zap

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:12:1610.05.2003
do
rePeter <po.jav...@i.zni.ka> tako rzecze w
news:b9iqsu$5ed$1...@nemesis.news.tpi.pl :

> Zgadzam się. Może "mam wystarczającego p...."

Kiedy NIE MAM! I wlasnie dlatego nie chcę nic powiększać ;)

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:12:3510.05.2003
do
Wiktor Nizio <za...@tenbit.pl> tako rzecze w
news:b9irgv$s4t$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> Popatrz na to w ten sposob. Nie potrzebujesz zwiekszac swojego penisa. Bo
> nie potrzebujesz :). Wiec koszulka jest dla Ciebie.

Ok. Zgoda. Ale napiszcie (pliiiz) np. nie chcę sobie powiekszać penisa - to
nie implikuje faktu jego posiadania :)
Bo napis MAM (...) penisa mnie jednak trochę peszy, starsza kobieta jestem

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:25:4710.05.2003
do

Użytkownik "Maciej Matysiak":

> 'moje piersi są satysfakcjonujące' -> 'nie potrzebuję powiększenia
biustu'
> 'mam wystarczająco dużego penisa' -> 'mam wystarczająco duże narzędzie'
(za łk)

Jakie narzedzie? Do spamowania? Do defragmentowania dysku twardego? A moze
do wbijania gwozdzi? Penis to penis i nie trzeba sie wstydzic uzywania tego
okreslenia. Dlaczego nie proponujesz "nie potrzebuje zwiekszania penisa" ?

Mi sie podoba jak jest.

Zeby ktos sie nie przyczepil, ze nierobienie interesow z Nigeryjczykami jest
niepoprawne politycznie ;-)

Zap

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:33:5010.05.2003
do

Użytkownik "siwa":

> [...]
> nie implikuje faktu jego posiadania :)
> Bo napis MAM (...) penisa mnie jednak trochę peszy, starsza kobieta jestem

Teraz sie troche przyczepiam ;) Tu by trzeba rozpatrzyc sprawe z punktu
widzenia logicznego, a niestety omawiana sprawa jest troche zbyt
nieprecyzyjna. Czy moge powiedziec "mam wystarczajaco duzo dolarow" jesli
"nie mam ani jednego dolara, ale mi to wystarcza" ?

Nie mysleliscie, zeby "mam wystarczajaco ladna zone" zamienic na "nie
potrzebuje ladnej zony" ? ;-)

Zap

rePeter

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:34:0410.05.2003
do
Wiktor Nizio w <b9irgv$s4t$1...@atlantis.news.tpi.pl> tako rzecze:

> [...]
> Najglupsze spamy dotycza wlasnie powiekszania penisa (no moze poza
> nigerianami) i to jest protest przeciwko temu. Dodam jeszcze, ze mam 22

"XXX enlarge your penis" jest hasłem dobrze znanym wszystkim tu obecnym,
lecz całkowicie obcym tzw. "większości" więc sporny tekst faktycznie
zostanie odebrany opacznie. W końcu nikt z nas nie obraca się tylko wśród
ludzi dotkniętych spamem.
Koszulkę zamówiłem wczoraj ale dopiero teraz do mnie dotarło, że też
przyjdzie mi wytłumaczyć się przed ośmioletnią córką. No i co powie
teściowa ;)))
Kurcze, mądry Polak...
...może łatkę jakąś przyfastryguję...

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:48:5510.05.2003
news:b9iv4f$es9$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> Nie mysleliscie, zeby "mam wystarczajaco ladna zone" zamienic na "nie
> potrzebuje ladnej zony" ? ;-)

Myslelismy ;))) Nie potrzebuje!

Lukasz Kozicki

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 09:08:5110.05.2003
do
Wiktor Nizio wrote:
> [...]
> oka, ze chodzi o napis "fuck you spammers". Nie wiem jak to bedzie wygladalo

Właśnie - też wolałem by liniki zostały razem tak jak było. Ten napis wcale
nie musi byż *aż tak* oczywisty. Jego wygrubienie (i/lub) pokolorowanie jest
chyba wystarczającym zabiegiem. Nie chciałbym, by mamy na ulisy były pytane
przez swoje pociechy co to znaczy ten czerwony napis ;-)

> nie bedzie wystarczajaco wyrozniona na poczatku. Napis na dole "nie kupuje
> od zlodziei" zamieniony na "nie kupuje od spamerow". Pierwszy wyraznie
> podkresla, ze spamer to zlodziej,

I dlatego to też powinno tak zostać, IMHO. Między innymi dlatego, ze część
ludzi (którzy w ogóle nie używaja poczty elektronicznej) dostaja dużo listów
od naciągaczy pocztą (wyrgałeś główną nagrodą w naszym konkursie, ale żeby ją
otrzymać kup super nowoczesną ścierke do naczyń za jedyne 100 zł.). Hmm, BTW
- może jedną z linijek podmienić na 'nie wygrałem w oszukańczym konkursie' ?
(lub cos w tym stylu)

Pozdr,

Bronek Kozicki

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 10:29:1010.05.2003
do
siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> wrote:
> Kiedy NIE MAM! I wlasnie dlatego nie chcę nic powiększać ;)

to może:
"nie zamierzam powiększać penisa"

Dla tych którzy się gorszą - "penis" to nazwa anatomiczna. Nie jest
wulgarna, jest po prostu precyzyjna . Można zamienić na łacińskie
"fallus":

"nie zamierzam powiększać fallusa"

B.

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 10:39:2910.05.2003
do
Bronek Kozicki <br...@rubikon.pl> tako rzecze w
news:10cd5$3ebd0a5d$3eb30952$10...@nf1.news-service.com :

> "nie zamierzam powiększać penisa"

Ani piersi...
Własnie tak proponowałam. Dałoby się zmienić?

crazy bejbi

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 10:44:0410.05.2003
do
Użytkownik Maciej Matysiak napisał:

> [...]

> 'mam wystarczająco dużego penisa' -> 'mam wystarczająco duże narzędzie' (za łk)

> lub jakoś podobnie, te zwroty kłują trochę w oczy.

tak soebi wszystko czytam, co piszecie i:

zmienie linijki
'moje piersi są satysfakcjonujące' -> 'nie potrzebuję powiększenia piersi'
mam wystarczająco dużego penisa -> nie potrzebuję powiększenia penisa

(żeby się nikt nie obraził, ale żby nie zatracić sensu sensu głownego -
w końcu np. ja nigdy nie dostałem spamu "enlarge Your narzedzie" ani
enlarge fallus"

linijki nie będą rozsunięte - niech zostanie jak w oryginale.

litery zółte będą mniej się rzucały w oczy, niż czerwone (a o to chodzi
w sumie), ale decyzja nalezy do was (na razie zostają zółte

kolejnosć została celowo zmieniona, żeby penis nie byłna górze
(zaproponowane przez autora tesktu)- część zmian ja zrobiłem, żeby
literki "fuck you spammers" były bliżej siebie.

napis "mnie kupuje od złodziei" jest zupełnie nieczytelny dla kogoś z
zewnątrz, a ze słowem spam, każdy się spotkał, zatem jak doczyta do
końca, to zsajarzy o co chodzi w koszulce.

Wojtek

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 11:27:4210.05.2003
do

Użytkownik "siwa":

> Myslelismy ;))) Nie potrzebuje!

A moze "nie chce seksownej zony" ? ;-)

Zap

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 11:44:5310.05.2003
do
crazy bejbi <be...@trustnet.usunto.pl> tako rzecze w
news:b9j37o$ot$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> zmienie linijki
> 'moje piersi są satysfakcjonujące' -> 'nie potrzebuję powiększenia piersi'
> mam wystarczająco dużego penisa -> nie potrzebuję powiększenia penisa

Uprzejmie dziękuję w imieniu płci mniej reprezentowanej na mordpliku ;)
To ja zamawiam :)

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 11:46:2910.05.2003
news:b9j5pv$ar5$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> A moze "nie chce seksownej zony" ? ;-)

Jak dla mnie może być, ale nie wiem co żony panów na to ;)

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 11:52:5310.05.2003
do

Użytkownik "siwa":

> Jak dla mnie może być, ale nie wiem co żony panów na to ;)

Czy chcialabys, zeby Twoj maz nie chcial ladnej ani seksownej zony? ;-)

Zap

siwa

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 11:55:1910.05.2003
news:b9j797$gef$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> Czy chcialabys, zeby Twoj maz nie chcial ladnej ani seksownej zony? ;-)

Za 30 lat - tak ;)))

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 12:01:2210.05.2003
do

Użytkownik "crazy bejbi":

Cos mnie jeszcze zastanawia... Czy slowo "spamer" sie pisze przez jedno "m",
czy przez dwa? A moze inaczej po polsku, inaczej po angielsku?

Zap

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 12:54:2010.05.2003
do
Date: Sat, 10 May 2003 16:44:04 +0200
From: crazy bejbi <be...@trustnet.usunto.pl>
[...]
> [...]
>
> (żeby się nikt nie obraził, ale żby nie zatracić sensu sensu głownego -
> w końcu np. ja nigdy nie dostałem spamu "enlarge Your narzedzie" ani

O, tak nawet lepiej. Już zamówiłem. :)

--
"The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
For a cause, a loved one, for a friend."

Pipen

nieprzeczytany,
10 maj 2003, 17:15:2410.05.2003
do
In the darkest hour on Sat, 10 May 2003 14:39:29, siwa screamed:

> Ani piersi...
> Własnie tak proponowałam. Dałoby się zmienić?

A ja wolę tak jak jest, bez żadnego zbędnego wygładzania.

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns | s/_/./

Peter 'Mikolaj' Mikolajski

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 11:22:1111.05.2003
do
Ke'dem guerfel crazy bejbi <be...@trustnet.usunto.pl> ihn
news:b9j37o$ot$1...@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
pl.news.mordplik

> linijki nie będą rozsunięte - niech zostanie jak w oryginale.

No i dobrze, bo oryginał wygląda lepiej :o)

> litery zółte będą mniej się rzucały w oczy, niż czerwone (a o to
> chodzi w sumie), ale decyzja nalezy do was (na razie zostają zółte

Mimo wszystko wolałbym białe pogrubione - i tak będzie widać napis,
a nie będzie pstrokacizny, z którą mi się kojarzą kolorowe literki.

Poza tym niech napis widzą bardziej spostrzegawczy / inteligentni
przechodnie - nie musimy dawać oczojebnych wskazówek, niczym spamer
piszący w HTML czerwonymi i niebieskimi czcionkami ;o)

Dosyć gadania, trzeba zamówić dwie sztuki L :o)

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
"I find your lack of faith disturbing"

mohikanin

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 15:28:3211.05.2003
do
Hej, jeszcze raz zapytuje w sprawie rozmiarów M lub S, czy jest jakaś
szansa?? Chętnie bym zamówił takie mniejsze.
Pozdrowionka
mohikanin

Wiktor Nizio

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 15:33:2011.05.2003
do

Użytkownik "crazy bejbi":

> litery zółte będą mniej się rzucały w oczy, niż czerwone

Mi sie bardziej podobaly tak jak w oryginale. Zolty mniej pasuje do
pozostalych kolorow. Ale ja juz zamowilem bez wzgledu na ten szczegol :-)

> część zmian ja zrobiłem, żeby
> literki "fuck you spammers" były bliżej siebie.

W oryginale tez bylo dobrze... Trudno mi ocenic, ktory pomysl bardziej mi
sie podoba.

Dlaczego tak zachwalam oryginal... Takze dlatego, ze wtedy widzialem go
poraz pierwszy i wywarl na mnie duze wrazenie. Jak sie drugi raz widzi
prawie to samo to juz nie robi takiego samego wrazenia i podswiadomie moze
sie wydawac, ze jest gorsze :-).

Zauwazyliscie, ze napisy w nowej wersji sa troche wyzej? Mysle, ze to tylko
dlatego, ze prototyp koszulki jeszcze nie powstal :)

Zap

crazy bejbi

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 15:35:4111.05.2003
do
Użytkownik mohikanin napisał:

> Hej, jeszcze raz zapytuje w sprawie rozmiarów M lub S, czy jest jakaś
> szansa?? Chętnie bym zamówił takie mniejsze.

tak
jużna pewno będę robić jedną "S"
a ponieważ, to czas przedzamówień, tj. koszulek jeszcze fizycznie nie ma
(ale już sie przygotowują do robienia)
zpełniam prośby o "S" i "M" niczym dobry mikołaj

Proszę zamówić "L" i w uwagach napisać, że ma być nie "L" a "s" czy "m"

Wojtek

mohikanin

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 15:37:0211.05.2003
do
WOW, ale tempo, DZIĘKI
mohikanin

siwa

nieprzeczytany,
11 maj 2003, 16:08:4911.05.2003
news:b9m8mg$i3g$1...@atlantis.news.tpi.pl :

> Proszę zamówić "L" i w uwagach napisać, że ma być nie "L" a "s" czy "m"

Łeee :( A jak się już zamówiło L bez dopisania, że M?
Można gdzieś zmienić/dopisać?
Mail wysłany na adres potwierdzenia trafi gdzieś czy w do automatu?

crazy bejbi

nieprzeczytany,
12 maj 2003, 04:08:3712.05.2003
do
Użytkownik siwa napisał:

> Można gdzieś zmienić/dopisać?
> Mail wysłany na adres potwierdzenia trafi gdzieś czy w do automatu?

pisz na sklep (na serwerze) linuxindex-kropka-pl

Wojtek

Piotr Kowalczyk

nieprzeczytany,
12 maj 2003, 07:50:4412.05.2003