spam? - czy coś się zmieniło?

whiterobak

Witam serdecznie grupę, dostałem coś takiego, czy to
spam czy bezczelność?
chodzi mi szczególnie o ten akapit na dole że email ma charakter
wyłącznie informacyjny - mail zawierał dość
dokładny opis produktu

Witam!
Chciałabym Państwu zaprezentować ofertę systemu
XXXXX.
Jest to nowoczesny system XXXX oraz XXXXX
XXXXX za pomocą XXXX, idealny również do
tworzenie XXXX.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani
szczegółową ofertą naszej firmy proszę o
kontakt.
W miarę zainteresowania i na życzenie prześlę
Państwu katalogi oraz wizualizację,
które pozwolą bardziej poznać ofertę.
Z poważaniem
XXXXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX

E-mail ma charakter informacyjny. Wiadomość została
wysłana jednorazowo na adres
e-mail publicznie dostępny w Internecie, zgodnie a art. 25 ust.
2, pkt 2 Ustawy o
Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z dnia 29 sierpnia
1997 r. z
późniejszymi zmianami). Przepraszamy, jeżeli nie
życzyli sobie Państwo tego typu
informacji.