Spam wg listy!

Aragorn/Vime

W artykule <2120581.X...@Hobbit.Gdynia.invalid> Hobbit napisał(a):

> Proszę! Oto w jakiej kolejności (w porządku alfabetycznym) wysyłany jest
> SPAM. I niech mi ktoś powie, że jakiś biedny admin z WP nie sprzedaje
> adresów naiwniaków, którzy tam założyli "bezpłatną" pocztę.
> I co z takimi zrobić?
> Może niech sobie już upadną, walną D... o posadzkę :(
>
> Data: Wtorek, 13 Kwietnia 2004 19:56
> Od: Michcio3 <henry...@mail.com>
> Do: <lista adresów z wp>

Po pierwsze tej grupy już nie ma (FUT & cross pl.internet.mordplik), po
drugie nie wiem skąd taki wniosek, po trzecie daj cancel bo pełno
adresów niewinnych ludzi puścił(e/a)ś na żer harversterom.

--
+---> http://apcoln.linuxpl.org <----- | -----> Aragor...@jabber.org <----+
|W sercu czterech ścian, dźwiękiem bezimiennym, prawda przychodzi nieproszona|