zaspamowac konto potrzebuje...

ann

Czesc;
przejrzalem archiwum tej grupy i widze, ze kiedys kilka osob oferowalo
tutaj ustawienie przekierowania swoich ladnie zaspamowanych kont...
Wlasnie probuje sobie zrobic taka "spamiarnie" z tego konta, z ktorego
teraz pisze. Jesli ktos ma na zbyciu wybitnie zaspamowane konto, to
chetnie przyjme przekierowanie.
W celu uwiarygodnienia, prosze maila na priva - odpowiem, zeby
udowodnic ze to moje konto, a nie robie komus glupi kawal. ;-)
Przy okazji, zna ktos jeszcze jakis inny sposob nalapania spamu?
Porozsylalam rozne glupie maile na zagramaniczne newsy ze slowami sex,
business i cos tma jeszcze... i uzylem opcji "unsubscribe" z kilku
maili, ktore przylazly... ale to ciagle za malo. Jest gdzies jakies
miejsce, gdzie mozna sie "zapisac" na rozne newslettery, czy jakies
inne miejsca z ktorych spamerzy czerpia dane? Nie mam swojej strony
www, wiec pulapki na pajaki zbierajace adresy nie mam jak zalozyc...
pozdrawiam
a.k.