"Juz nie Potencjalny spamer :(" przeprasza za spam NLP.TM.PL

Piotr Labuz

Zrobilem to juz w kilku postach ale sadze, iz sprawa jest na tle wazna ze
chce to zrobic w calkowicie nowym watku.

Niniejszym publicznie chcialbym przeprosic WSZYSTKICH ktorzy otrzymali maile
z serwisu nlp.tm.pl.
W wyniku mojego karygodnego i niczym nie wytlumaczalnego bledu mailing
zostal rozeslany w sposob absolutnie go dyskwalifikujacy i ewidentnie
kwalifikujacy jako spam jako ze zostal wyslany na adresy, ktore nie mialy
prawa znalezc sie na liscie mailingowej.
Przynaje wiec ze wszystkie uwagi kierowane pod moim adresem zawierajace
slowa SPAMER (i inne co bardziej obelzywsze) sa w pelni zasluzone.
Jeszcze raz wszystkich bardzo przepraszam.
Osoby, ktore zdecydowaly sie zglosic sprawe do odpowiednich organow (co w
pelni rozumiem) prosze o kontakt mailowy w celu podania przeze mnie
wszelkich danych potrzebnych do nadaniu sprawie biegu (dane adesowe, itd).
Nie mam zamiaru sie ukrywac czy czegokolwiek utrudniac (choc w razie
potencjalnej sprawy mam swoja - przygotowana przez prawnikow i jak sadze
bardzo skuteczna - linie obrony).

Piotrek "Spamer :(" Łabuz

"Rafał"

On Thu, 13 Mar 2003 15:36:28 +0100, Piotr Labuz wrote:

> [...]
> chce to zrobic w calkowicie nowym watku.
>
> Niniejszym publicznie chcialbym przeprosic WSZYSTKICH ktorzy otrzymali

[Ciach bla-bla.]
Dziękujemy, do widzenia. Odpowiednie adresy, zostały wpisane do
odpowiedniego filtra POP.

papa.

Pawel Kierski

Rafał <kmc...@go23.pl> w wiadomości

Zobacz b4qgct$n7a$1...@nemesis.news.tpi.pl . Powiem szczerze - trochę
się uśmiałem, trochę mi gościa szkoda... Ale filtrować nie będę -
z resztą wątpię, czy cokolwiek bym od nich dostał 8-)
--
Paweł Kierski
pkie...@mks.com.pl

Robert Redziak

On Fri, 14 Mar 2003 08:38:27 +0100, Rafał <kmc...@go23.pl> wrote:

> Dziękujemy, do widzenia. Odpowiednie adresy, zostały wpisane do
> odpowiedniego filtra POP.

Wyluzuj. Za samą postawę, strasznie rzadką pośród pospolitej
spamerii (mnie się trafił tylko jeden spamer, który naprawdę się
ukorzył), warto dać mu następną szansę.

r.
robert rędziak 323GT-R GKŚST http://klubsubaru.pl
GKŚST pyta: Gdzie jest Pan? Czy opuścił Watykan?

"Rafał"

Pewnego dnia, a bylo to w Fri, 14 Mar 2003 09:33:45 +0100, pewien Pawel
Kierski napisał/a:

> Zobacz b4qgct$n7a$1...@nemesis.news.tpi.pl . Powiem szczerze - trochę
> się uśmiałem, trochę mi gościa szkoda... Ale filtrować nie będę
> - z resztą wątpię, czy cokolwiek bym od nich dostał 8-)

Trochę i żal. Ale: firma stosuje nieodpowiednie techniki pseudo
marketingowe.
Poza tym, w normalnej firmie nikt nie patrzy na ulotki, tylko się
wydzwania i zamawia tam, gdzie jest dobrze i tanio i najlepiej, więc spam
jako taki nie ma racji bytu. Proste.

Pozdrawiam
Rafał

Pawel Kierski

Użytkownik "Rafał" <kmc...@go23.ox.pl> napisał w wiadomości

> Pewnego dnia, a bylo to w Fri, 14 Mar 2003 09:33:45 +0100, pewien Pawel
> Kierski napisał/a:
[...]

> Trochę i żal. Ale: firma stosuje nieodpowiednie techniki pseudo
> marketingowe.

Nie wiem, jak tam "historia" firmy - może kiedyś spamowali,
ale fakt, że mają i używają program do mailingu nie oznacza,
że spamują. Jeśli pozostałe bazy zostały zebrane zgodnie
z zasadami sztuki, chcieli wysłać do subskrybentów, a całe
zajście było głupim wypadkiem niedbalstwa...
--
Paweł Kierski
pkie...@mks.com.pl

Piotr Labuz

> a moze nowa metoda - najpierw spam, a potem przeprosiny :)

tyle, ze jaki sens mialaby taka metoda ?
ZADNEGO ! nastepnym razem firma bylaby spalona calkowicie.

> Ciekawe skad w firmie wziela sie ta 'zla' baza adresow - przez przypadek?

Zaden przypadek

Chcialem baze zawierajaca kilknascie tysiecy maili - dostalem zawierajaca
ponad 100 tys.
Moje pozostale bazy (te wlasciwe) licza w sumie jakies 5 tys. mail. Dla
softu, który próbowalismy to bylo zadne obciazenie. Dlatego wlasnie
wrzucilem baze zawierajaca "nieco wiecej" adresów. Niestety popelnilem ten
blad, ze po testach nie skasowalem jej z serwera.
W branzy internetowej siedze chyba od poczatku istnienia netu w Polsce wiec
przez ten czas troszke znajomych sie uzbieralo. Zdobycie takiej bazy to
jeden telefon albo e-mail (sami zreszta pewnie nie mielibyscie ZADNEGO
problemu aby taka baze zdobyc).

pozdrawiam
Piotrek "Spamer :(" Labuz

Piotr Labuz

> bardzo prosty - spam dociera do setek tysiecy osob, a przeprosiny do
> garstki upierdliwcow. Tylko nie wysylaj teraz do wszystkich przeprosin ze
> swoimi linkami :))

bez urazy ale za bardzo sobie cenie swoja pozycje w biznesie aby narazac ja
na szwank bawiac sie w spam

> Twoj cytat:
> "Popytalem tu i owdzie w koncu znajomek podeslal mi na CD baze zawierajaca
> ponad 300 tys. maili."

literowka ... dokladnie w bazie jest 275 tys. maili

> ciakwe po co komus taki ficzer, skoro ma tylko 5000 maili w bazie. - no
> chyba ze sa to grupki po np 1000 - ale wtedy w ciagu tych kilku dni

ilosc maili do wysylki mozna dowolnie ustawic
a soft ma pare super bajerkow, ktore mocno by sie na przydaly
a maile wysylalem grupami zeby zobaczyc jak ten mechnizm dziala, jakie daje
logi i raporty

> wyslaloby sie stosunkowo niewiele spamu - a o ile wiem bylo dosc duzo.

ano bylo sporo :(