offopic: Expert

Jacek Popławski

Chyba znalazłem Experta, zagnieździł się na pcol. Podobny styl wypowiedzi,
podpis nieużywany wcześniej.
Jest jakaś grupa w hierarchi pl.* na której można dyskutować na takie tematy?
Bo w pl.news są:
- nowe-grupy - chyba moderowane i w ogóle jakieś takie dziwne ostatnio
- admin - nudna
- czytniki - raczej o narzędziach niż zawartości
- mordplik - o zawartośći, ale chyba nie takiej o jaką mi chodzi :)

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

Lisu

Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:
> - mordplik - o zawartośći, ale chyba nie takiej o jaką mi chodzi :)

pl.news.mordplik oficjalnie nie istnieje od ok dwóch lat, jej miejsce
zajęła pl.internet.mordplik, podejrzewam, że pl.news.mordplika nikt
w zasadzie juz nie czyta...

--
:: LiSU :: 6502, 680x0, x86 USER :: http://rudylis.com :: JMP $E477 ::

Jacek Popławski

my newsreader told me that Lisu wrote:
> pl.news.mordplik oficjalnie nie istnieje od ok dwóch lat, jej miejsce
> zajęła pl.internet.mordplik, podejrzewam, że pl.news.mordplika nikt
> w zasadzie juz nie czyta...

Jesteś nikim?
Czemu nie zlikwidowano grupy?